Mooi moment voor een lunchpauze van drie kwartierquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zou de TV kunnen aanzetten natuurlijk, maar dan gebeurt er helemaal niets meer hier....
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"quote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gerrard eraf.
Geweldige pot speelde die weer hoorFantastische voetballer. Ben benieuwd hoe Liverpool zou zijn zonder hem.
Voorheen werd de finale direct al gespeeld ...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal analoog aan deze situatie. RBC speelt derde ronde omdat ze nooit Europees hebben gespeeld en omdat Nederlandse ploegen niet zo hoog staan in Europa. In dit geval mogen niet-Europese en niet-Zuid Amerikaanse ploegen voor het eerst meedoen. Dan moet het gewoon van af beginnen. Dan heeft Liverpool ook nog het geluk om in het "op papier" makkelijkste rijtje te staan. (Kampioen van Noord Amerika en van Oceanië)
FIFA kan de UEFA onder druk zetten en de UEFA voert de druk op bij de Europese club of denk je dat de UEFA zich van de FIFA durft te scheiden? DE UEFA zorgt er wel voor dat de kampioen speelt als de FIFA dreigt om een paar Europese WK-plekken in te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan doet geen enkel Europees team mee, krijg je gewoon je licentie van de UEFA en kun je nog steeds je competitie en CL/UEFA Cup spelenDe FIFA heeft NUL macht over Europese competities en teams naar mijn weten. Alle belangrijkste dingen lopen allemaal via de UEFA.
Verder zal het dan geen individueel, maar een collectief boycot zijn van de gehele G14 met alle topclubs. Wat heeft dat toernooi dan nog voor zin? Er ligt meer macht bij de clubs dan dat je denkt hoor.
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"
Idem dito met Vieira (en Campbell)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoor.
quote:1123: The action resumes. Deportivo are known as the Purple Monsters and they will have to show their teeth if they are going to get back into this match.
...
1200: A little under 10 minutes to go and never mind the Purple Monsters, Deportivo have been more like Barney the purple dinosaur from that children's show - cute, cuddly and not very threatening.
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.quote:
SG komt langs,hebben we het al over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
SG komt langs,hebben we het al over gehad.
En ik maar denken dat het om het 'echte' Liverpool ging en niet het G-team!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef stevengerrard het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is geweldig!!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef stevengerrard het volgende:
De condor is er niks bij met de spanwijdte van Peter!
Ik kijk er nu naar - heb 'm op tape * zal 'm nog niet wissen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef stevengerrard het volgende:
heeft iemand de goals of een link??? Of komt het vanavond nog ergens op de tv?
Ook, dit is om de plaatsen 5 en 6 geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Is er dan serieus een wedstrijd om de derde plaats?
Denk ook wel dat Al Ahly dat wint. Die had tot de wedstrijd tegen die andere gasten geloof ik een serie van 55 wedstrijden ongeslagen ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:58 schreef sr_firewire het volgende:
Wat denken jullie van de topper tussen Al Ahly-Sydney Fc.
Ik verwacht een makkelijke wedstrijd voor Al Ahly, een sterk collectief met kopsterke spelers.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Ik kijk er nu naar - heb 'm op tape * zal 'm nog niet wissen.
LFC speelde prima. Mooie doelpunten ook.Alonso speelde goed, Cisse ook, Crouch, Gerard. Overall good LFC performance. Maar moet gezegd worden - de tegenstander geeft ook niet echt heel veel weerstand vind ik (was niet echt goed).
Saprissa won met 3-2 van de Arabieren. Prachtige vrije trap vlak voor het einde.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Al Ahly dat wint. Die had tot de wedstrijd tegen die andere gasten geloof ik een serie van 55 wedstrijden ongeslagen ...
Ik denk dat die Arabieren ook van die Costa Ricanen winnen want die vond ik niet al te best.
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zendt BBC die wedstrijden nooit op normaal formaat uit
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liverpool bakt er ook niet veel van. Saaie wedstrijd.
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....quote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
jep en meestal zijn dat geen finales.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
Zit wat in, maar dit was zeker niet hoogstaand.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken danquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef Tobbes het volgende:
Ik mis Ajax in de OP als deelnemende team?
Ik heb net een neiuwe breedbeeldquote:Op zondag 18 december 2005 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doen![]()
Weer een afgekeurde goal, de derde al. Twijfelgeval deze keer...
Nostalgie.quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken dan
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balkquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb net een neiuwe breedbeeldmaar dr zit zon zwarte rand om.
Overal rondom. Is ook alleen op de BBC en zover ik weet alleen bij voetbal op de BBCquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balk
Met drie keer scoren (waarbij zeker de laatste en ook wel die tweede twijfelachtig) is "onmachtig" nou niet direct de kwalificatie die ik dit mee zou geven ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
Ik zie ook niemand zeuren dat Sao Paolo verdedigend speelde hoorquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef EKterror het volgende:
Liverpool moet niet zeuren, meestal zijn zij de ploeg die verdedigend speelt. En vijf minuten voor tijd Morientes wisselen voor Crouch vind ik nogal raar. Zowel het tijdstip als de speler die vervangen werd.
Waar is Kloet als je 'm nodig hebtquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die laatste was net over het randje, in de herhaling was te zien dat het net een stukje buitenspel was. Dan wordt zoiets afgevlagd als de grensrechter op staat te letten.
Geluk dwing je af natuurlijk. Ik had meer van Liverpool verwacht. Er zijn wat goals afgekeurd inderdaad, ze waren inderdaad dominanter dan Sao Paulo maar echt sprankelend was het allemaal niet. Dan ook nog die wissels pas op het einde...quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Waar is Kloet als je 'm nodig hebt
Punt is dat de kansen er waren, net dat beetje mazzel ontbrak. Ach, omgekeerd is ook genoeg gebeurd. Dat dan weer wel. Maar het blijft klote. De opmerking dat LFC machteloos was vind ik echter niet terecht. Het zou hetzelfde zijn als te stellen dat CFC de gehele CL machteloos staat tov LFC. De tweede helft ontbrak het nu LFC eerder aan net dat beetje geluk.
Deze editie ook.quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea was in de vorige CL-editie redelijk machteloos tegen Liverpool inderdaad.
Toen wel, maaar niet op het moment van passenquote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij was het wel buitenspel. De speler die de bal toucheerde stond buitenspel op het moment van die kopbal.
Nou, ik baal er ver&@#!%^$ nog steeds vanquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat toernooi hebben we ook weer gehad. Niet echt veel spannender met deze opzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |