abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 13:08:12 #154
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33187508
Man wat wisselt die knakker van liverpool laat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33187580
Buitenspel
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 18 december 2005 @ 13:11:45 #156
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33187584
Alweer een afgekeurde goal Dat is nummer 3 alweer
  zondag 18 december 2005 @ 13:12:07 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33187594
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zendt BBC die wedstrijden nooit op normaal formaat uit
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doen

Weer een afgekeurde goal, de derde al. Twijfelgeval deze keer...
pi_33187609
In de herhaling leek het verdacht veel op buitenspel. Toch knap dat die Canadees dat in die chaos heeft kunnen zien.

Formaat van de BBC is heerlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 18 december 2005 @ 13:13:02 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33187619
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liverpool bakt er ook niet veel van. Saaie wedstrijd.
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.
pi_33187633
Ik mis Ajax in de OP als deelnemende team?
pi_33187653
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef twi het volgende:

[..]

Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
  zondag 18 december 2005 @ 13:16:03 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33187685
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
pi_33187713
Sao Paulo wereldkampioen. Liverpool baalt wel zeg.
pi_33187719
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
jep en meestal zijn dat geen finales.
pi_33187722
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:

[..]

Zit wat in, maar dit was zeker niet hoogstaand.
  zondag 18 december 2005 @ 13:17:45 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33187726
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef Tobbes het volgende:
Ik mis Ajax in de OP als deelnemende team?
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken dan
pi_33187733
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:12 schreef twi het volgende:

[..]

BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doen

Weer een afgekeurde goal, de derde al. Twijfelgeval deze keer...
Ik heb net een neiuwe breedbeeld maar dr zit zon zwarte rand om.
pi_33187746
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Dos37 het volgende:

[..]

wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken dan
Nostalgie.
  zondag 18 december 2005 @ 13:18:59 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33187758
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik heb net een neiuwe breedbeeld maar dr zit zon zwarte rand om.
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balk
pi_33187781
Ik heb prima beeld. Van mij mogen voetbalwedstrijden altijd in dit formaat uitgezonden worden.
pi_33187807
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balk
Overal rondom. Is ook alleen op de BBC en zover ik weet alleen bij voetbal op de BBC
  zondag 18 december 2005 @ 13:22:33 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33187831
Dan heb je heel erg klein beeld
pi_33187921
Bij MOTD dan weer niet, alleen bij live wedstrijden
pi_33187962
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Met drie keer scoren (waarbij zeker de laatste en ook wel die tweede twijfelachtig) is "onmachtig" nou niet direct de kwalificatie die ik dit mee zou geven ...

kutzooi
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33187993
Alle drie de goals zijn afgekeurd. Die laatste was buitenspel, dat was in de herhaling toch wel te zien. Afgekeurde goals koop je niet veel voor natuurlijk.
pi_33188012
Nee, daar koop je niet veel voor, maar dat is ook niet "onmachtig":
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33188063
Ik heb nooit het idee gehad dat de gelijkmaker ging vallen. Sao Paulo kwam nauwelijks tot een aanval, maar Liverpool speelde ook niet echt geweldig. Als ze al gevaarlijk werden, dan werden ze teruggefloten of afgevlagd...
pi_33188119
Liverpool moet niet zeuren, meestal zijn zij de ploeg die verdedigend speelt. En vijf minuten voor tijd Morientes wisselen voor Crouch vind ik nogal raar. Zowel het tijdstip als de speler die vervangen werd.
pi_33188120
Als er drie keer gescoord wordt (ja -afgekeurd- maar toch) dan maak je kansen en is de kans op een gelijkmaker toch echt wel aanwezig zou ik zeggen, en zeker die op het laatst was echt op het randje.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33188157
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef EKterror het volgende:
Liverpool moet niet zeuren, meestal zijn zij de ploeg die verdedigend speelt. En vijf minuten voor tijd Morientes wisselen voor Crouch vind ik nogal raar. Zowel het tijdstip als de speler die vervangen werd.
Ik zie ook niemand zeuren dat Sao Paolo verdedigend speelde hoor

En Crouch had moeten starten ipv Moro.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33188187
Toch wel verrassend.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33188193
Die laatste was net over het randje, in de herhaling was te zien dat het net een stukje buitenspel was. Dan wordt zoiets afgevlagd als de grensrechter op staat te letten.

Die wissels waren merkwaardig en vooral nutteloos inderdaad.
  zondag 18 december 2005 @ 13:42:00 #183
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33188316
Zonde voor Liverpool
pi_33188325
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die laatste was net over het randje, in de herhaling was te zien dat het net een stukje buitenspel was. Dan wordt zoiets afgevlagd als de grensrechter op staat te letten.
Waar is Kloet als je 'm nodig hebt

Punt is dat de kansen er waren, net dat beetje mazzel ontbrak. Ach, omgekeerd is ook genoeg gebeurd. Dat dan weer wel. Maar het blijft klote. De opmerking dat LFC machteloos was vind ik echter niet terecht. Het zou hetzelfde zijn als te stellen dat CFC de gehele CL machteloos staat tov LFC. De tweede helft ontbrak het nu LFC eerder aan net dat beetje geluk.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33188446
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Waar is Kloet als je 'm nodig hebt

Punt is dat de kansen er waren, net dat beetje mazzel ontbrak. Ach, omgekeerd is ook genoeg gebeurd. Dat dan weer wel. Maar het blijft klote. De opmerking dat LFC machteloos was vind ik echter niet terecht. Het zou hetzelfde zijn als te stellen dat CFC de gehele CL machteloos staat tov LFC. De tweede helft ontbrak het nu LFC eerder aan net dat beetje geluk.
Geluk dwing je af natuurlijk. Ik had meer van Liverpool verwacht. Er zijn wat goals afgekeurd inderdaad, ze waren inderdaad dominanter dan Sao Paulo maar echt sprankelend was het allemaal niet. Dan ook nog die wissels pas op het einde...
pi_33189655
Geluk dwing je af. De tweede helft deed LFC wat ik er n verwachte. Het is lastig spelen tegen zo'n muur. LFC heeft vaak zelf ook zo gespeeld en terwijl Juve of CFC daar niet veel tegen kon doen. En die creeerde aanzienlijk minder kansen. Voor een wedstrijd tegen een alleen verdedigende ploeg had LFC flink wat kansen. Dan kan je de teams die tegen LFC speelde in de vorige CL ook "machteloos" noemen.

De wissels deden lieten mij ook in vertwijfeling (de start opstelling als geheel eigenlijk; Riise had moeten starten ipv Warnock, Crouch ipv Moro en Cisse had dan later in moeten vallen.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33190707
Chelsea was in de vorige CL-editie redelijk machteloos tegen Liverpool inderdaad.
pi_33191248
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea was in de vorige CL-editie redelijk machteloos tegen Liverpool inderdaad.
Deze editie ook.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33191296
Klopt.
pi_33191735
Het was wel geen buitenspel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33191751
Volgens mij was het wel buitenspel. De speler die de bal toucheerde stond buitenspel op het moment van die kopbal.
pi_33193970
Nou, dat toernooi hebben we ook weer gehad. Niet echt veel spannender met deze opzet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33194686
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij was het wel buitenspel. De speler die de bal toucheerde stond buitenspel op het moment van die kopbal.
Toen wel, maaar niet op het moment van passen

Maar dat doet er geen moer toe - het doelpunt is afgekeurd (maar "machteloos" was het niet )
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33194709
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat toernooi hebben we ook weer gehad. Niet echt veel spannender met deze opzet.
Nou, ik baal er ver&@#!%^$ nog steeds van
WE WON IT FIVE TIMES!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')