BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zendt BBC die wedstrijden nooit op normaal formaat uit
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liverpool bakt er ook niet veel van. Saaie wedstrijd.
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....quote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
jep en meestal zijn dat geen finales.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
Zit wat in, maar dit was zeker niet hoogstaand.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken danquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef Tobbes het volgende:
Ik mis Ajax in de OP als deelnemende team?
Ik heb net een neiuwe breedbeeldquote:Op zondag 18 december 2005 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doen![]()
Weer een afgekeurde goal, de derde al. Twijfelgeval deze keer...
Nostalgie.quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken dan
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balkquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb net een neiuwe breedbeeldmaar dr zit zon zwarte rand om.
Overal rondom. Is ook alleen op de BBC en zover ik weet alleen bij voetbal op de BBCquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balk
Met drie keer scoren (waarbij zeker de laatste en ook wel die tweede twijfelachtig) is "onmachtig" nou niet direct de kwalificatie die ik dit mee zou geven ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
Ik zie ook niemand zeuren dat Sao Paolo verdedigend speelde hoorquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef EKterror het volgende:
Liverpool moet niet zeuren, meestal zijn zij de ploeg die verdedigend speelt. En vijf minuten voor tijd Morientes wisselen voor Crouch vind ik nogal raar. Zowel het tijdstip als de speler die vervangen werd.
Waar is Kloet als je 'm nodig hebtquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die laatste was net over het randje, in de herhaling was te zien dat het net een stukje buitenspel was. Dan wordt zoiets afgevlagd als de grensrechter op staat te letten.
Geluk dwing je af natuurlijk. Ik had meer van Liverpool verwacht. Er zijn wat goals afgekeurd inderdaad, ze waren inderdaad dominanter dan Sao Paulo maar echt sprankelend was het allemaal niet. Dan ook nog die wissels pas op het einde...quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Waar is Kloet als je 'm nodig hebt
Punt is dat de kansen er waren, net dat beetje mazzel ontbrak. Ach, omgekeerd is ook genoeg gebeurd. Dat dan weer wel. Maar het blijft klote. De opmerking dat LFC machteloos was vind ik echter niet terecht. Het zou hetzelfde zijn als te stellen dat CFC de gehele CL machteloos staat tov LFC. De tweede helft ontbrak het nu LFC eerder aan net dat beetje geluk.
Deze editie ook.quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea was in de vorige CL-editie redelijk machteloos tegen Liverpool inderdaad.
Toen wel, maaar niet op het moment van passenquote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij was het wel buitenspel. De speler die de bal toucheerde stond buitenspel op het moment van die kopbal.
Nou, ik baal er ver&@#!%^$ nog steeds vanquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat toernooi hebben we ook weer gehad. Niet echt veel spannender met deze opzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |