Daar gaat de rust op [ONZ]quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef Chewie het volgende:
Tig onzin topics in een paar minuten en geen enkele van pberends
Ik wil dat best uitleggen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kijk dat weten wij ondertussen wel, enige relativering m.b.t. tot dit onderwerp kan geen kwaad, jou betreft. Je doodstaren op bepaalde organisaties/personen doet je nuancering geen goed.
quote:nu·an·ce (de ~, ~n/~s)
1 weinig afwijkend verschil, fijn onderscheid
2 tint, schakering
nu·an·ce·ren (ov.ww.)
1 een nuance aanbrengen in
nu·an·ce·ver·schil (het ~)
1 door een fijn onderscheid bepaald verschil
Niet ondergewaardeerd, overgekwalificeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees dit als ondergewaardeerd op haar huidige functie.
Nee, werk doen wat ik makkelijk aankan maakt deel uit van mijn ambitieloze luiheid. Bij carrierepaden gaat invulling daarvan al snel ten koste van mijn fok-tijd alsmede mijn gemoedsrust.quote:Nieuw carrierepad besproken ?!
- Never change a winning team -quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef sigme het volgende:
Nee, werk doen wat ik makkelijk aankan maakt deel uit van mijn ambitieloze luiheid. Bij carrierepaden gaat invulling daarvan al snel ten koste van mijn fok-tijd alsmede mijn gemoedsrust.
Zo is het ook voor mijquote:Op maandag 5 december 2005 14:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nooit geband!
Alleen die ene keer toen ik daar zelf om vroeg.
Geen idee ik las net dat ze GvH gaan opheffen en ze hebben Design ook opgeheven. Dus ik speculeer op de volgende verdwijning.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef Drugshond het volgende:
Heeft de "vijfde colonne" zijn zin gekregen ?
Och hij loopt hier al een tijdje rond en heeft zich regelmatig misdragen. Erg vreemd vind ik het dus nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sigme het volgende:
McCarthy? Wat heeft die uitgevreten? Die heb ik nooit aangezien voor ban-waardig-gedrag.
Dat zal wel eens het kratje bier van Tante Heineken kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef MrX1982 het volgende:
Geen idee ik las net dat ze GvH gaan opheffen en ze hebben Design ook opgeheven. Dus ik speculeer op de volgende verdwijning.
Wat doe jij hier nog ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
Och hij loopt hier al een tijdje rond en heeft zich regelmatig misdragen. Erg vreemd vind ik het dus niet.
AA, nieuwe subforum.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef Drugshond het volgende:
Dat zal wel eens het kratje bier van Tante Heineken kunnen zijn.
Maar NHL is dat niet die school waar Samir A van harte welkom was?quote:
Nee die heeft vertraging, ik ga 6 februari per vliegtuig die kant opquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog ?![]()
Je had allang in een zak van Sinterklaas voor de kust van Spanje moeten liggen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef MrX1982 het volgende:
du_ke verdient sowieso een perm-ban.
Walgelijke user.
De school, waar ze als elke andere school, niet screenen op het verleden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar NHL is dat niet die school waar Samir A van harte welkom was?
XTC, Vragen & Antwoorden deel 39quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef Drugshond het volgende:
DAG - forum
Drugs, Alcohol en Genotsmiddelen.
quote:Stemmers op de SP zijn de succesvolste beleggers.
Goede tweede zijn de mensen die op de PvdA stemmen. De SP-stemmers behaalden over de afgelopen acht jaar een gemiddeld jaarrendement van 2,5 procent. PvdA'ers waren goed voor een rendement van 2,3 procent. Dit blijkt uit het Beleggers Onderzoek 2005 van SNS Fundcoach onder 3495 personen.
De SP-stemmers zijn weliswaar de beste, maar ze zijn tevens het minst sociaal. Ze nemen in de meeste gevallen beleggingsbeslissingen zonder die af te stemmen met hun partner.
Ook hebben ze het minste beleggerservaring. De meest sociale beleggers zijn stemmers op de PvdA en VVD. Zij nemen beslissingen het vaakst na overleg met hun partner.
De slechtste beleggers zijn mensen die stemmen op ChristenUnie (min 0,3 procent rendement) en SGP (min 2,4 procent rendement). De SGP-stemmers hebben de meeste wijzigingen aangebracht in hun portefeuille, gevolgd door de stemmers op de ChristenUnie. Dit is volgens het onderzoek de reden dat het gemiddelde rendement zo laag was.
Het is opvallend dat de mensen met de slechtste rendementen de meeste tijd in beleggingen steken. Zo is de SGP'er gemiddeld 132 minuten per week bezig met zijn beleggingen. De SP- en CDA-stemmers besteden met gemiddeld 84 minuten de minste tijd aan hun beleggingen.
Hé! Beter! Goed man, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit nu zelfs in een luxe-positie. Ik kan namelijk ook blijven op de school waar ik nu werk.
Ze hebben me net vanochtend een baan aangeboden en op de NHL is het nog maar een
sollicitatiegesprek.
Goed bezig man!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
De NHL is inderdaad die school.
Ik zit nu zelfs in een luxe-positie. Ik kan namelijk ook blijven op de school waar ik nu werk.
Ze hebben me net vanochtend een baan aangeboden en op de NHL is het nog maar een
sollicitatiegesprek.
Wedervraag, wat is er mis met mijn achterwerk? Waarom zie je liever mijn hempje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik zie nu weer de billen van Sigme... Wat is er mis met je streepjes-hempje...?
NHL is een hbo-instelling en de school waar ik nu op zit is voor VMBO leerlingen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé! Beter! Goed man, gefeliciteerd![]()
Ga je nog solliciteren of blijf je bij je huidige school?
Ik zie liever deze hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Wedervraag, wat is er mis met mijn achterwerk? Waarom zie je liever mijn hempje?
Als je naar een HBO instelling gaat ben je wel heel weinig ouder dan je studentenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
NHL is een hbo-instelling en de school waar ik nu op zit is voor VMBO leerlingen.
Twee heel andere uitdagingen, met elk hun charmes.
Ik denk dat ik op school blijf en me de komende half jaar nog eens ruimer ga orienteren.
Ook vooral weer in het bedrijfsleven. Heb met mijn TBK achtergrond daar natuurlijk ook
keuze.
Met je achterwerk is helemaal niets mis, behalve dat ik je achterwerk in mijn dromen helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Wedervraag, wat is er mis met mijn achterwerk? Waarom zie je liever mijn hempje?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
heb je daar een bron van?quote:
Dat is ook min of meer de bedoelingquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met je achterwerk is helemaal niets mis, behalve dat ik je achterwerk in mijn dromen helemaal
kan uittekenen.
Welnee, dat hempje is wel 10 jaar oud ofzo. De foto is van 2 jaar terug. Als avatar dient ie af en toe als schokeffect of extra troost ofzo.quote:Je hempje is nog nieuw.
ok, thanks, dat is gereedschap om vvd'ers even met de hakken in het zand te doen laten belanden.quote:
Wel eerst vragen of de betreffende VVD'er klant is van de SNSbankquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ok, thanks, dat is gereedschap om vvd'ers even met de hakken in het zand te doen laten belanden.
Even kijken, sleutelwoord: maakbaarheidsideaal, beursgang, Greenspan's vertrek in januari, SP goede beleggers..
Kun je hier nog wat aan toevoegen?
I.v.m het pasje, of watquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel eerst vragen of de betreffende VVD'er klant is van de SNSbank![]()
Begint het te dagen? Zo is Femke nouquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef du_ke het volgende:
Dood en verderf H.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |