Daar gaat de rust op [ONZ]quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef Chewie het volgende:
Tig onzin topics in een paar minuten en geen enkele van pberends
Ik wil dat best uitleggen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kijk dat weten wij ondertussen wel, enige relativering m.b.t. tot dit onderwerp kan geen kwaad, jou betreft. Je doodstaren op bepaalde organisaties/personen doet je nuancering geen goed.
quote:nu·an·ce (de ~, ~n/~s)
1 weinig afwijkend verschil, fijn onderscheid
2 tint, schakering
nu·an·ce·ren (ov.ww.)
1 een nuance aanbrengen in
nu·an·ce·ver·schil (het ~)
1 door een fijn onderscheid bepaald verschil
Niet ondergewaardeerd, overgekwalificeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees dit als ondergewaardeerd op haar huidige functie.
Nee, werk doen wat ik makkelijk aankan maakt deel uit van mijn ambitieloze luiheid. Bij carrierepaden gaat invulling daarvan al snel ten koste van mijn fok-tijd alsmede mijn gemoedsrust.quote:Nieuw carrierepad besproken ?!
- Never change a winning team -quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef sigme het volgende:
Nee, werk doen wat ik makkelijk aankan maakt deel uit van mijn ambitieloze luiheid. Bij carrierepaden gaat invulling daarvan al snel ten koste van mijn fok-tijd alsmede mijn gemoedsrust.
Zo is het ook voor mijquote:Op maandag 5 december 2005 14:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nooit geband!
Alleen die ene keer toen ik daar zelf om vroeg.
Geen idee ik las net dat ze GvH gaan opheffen en ze hebben Design ook opgeheven. Dus ik speculeer op de volgende verdwijning.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef Drugshond het volgende:
Heeft de "vijfde colonne" zijn zin gekregen ?
Och hij loopt hier al een tijdje rond en heeft zich regelmatig misdragen. Erg vreemd vind ik het dus nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sigme het volgende:
McCarthy? Wat heeft die uitgevreten? Die heb ik nooit aangezien voor ban-waardig-gedrag.
Dat zal wel eens het kratje bier van Tante Heineken kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef MrX1982 het volgende:
Geen idee ik las net dat ze GvH gaan opheffen en ze hebben Design ook opgeheven. Dus ik speculeer op de volgende verdwijning.
Wat doe jij hier nog ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
Och hij loopt hier al een tijdje rond en heeft zich regelmatig misdragen. Erg vreemd vind ik het dus niet.
AA, nieuwe subforum.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef Drugshond het volgende:
Dat zal wel eens het kratje bier van Tante Heineken kunnen zijn.
Maar NHL is dat niet die school waar Samir A van harte welkom was?quote:
Nee die heeft vertraging, ik ga 6 februari per vliegtuig die kant opquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog ?![]()
Je had allang in een zak van Sinterklaas voor de kust van Spanje moeten liggen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef MrX1982 het volgende:
du_ke verdient sowieso een perm-ban.
Walgelijke user.
De school, waar ze als elke andere school, niet screenen op het verleden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar NHL is dat niet die school waar Samir A van harte welkom was?
XTC, Vragen & Antwoorden deel 39quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef Drugshond het volgende:
DAG - forum
Drugs, Alcohol en Genotsmiddelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |