Doet er nie toe...hondengeur (again: Lees stank) zal overal doorheen gaan...maar ja....je moet maar zo denken...het ligt aan mij.quote:
Bij mij altijd bovenop mn handdoekenquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef davidov het volgende:
Katten van mij kruipen zelfs in mn kasten om te pitten![]()
gelukkig ligt daar momenteel alleen zomerkleding
Nee...niet allergisch, maar honden zijn in mijn ogen een foutje van de natuur....zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef EL_REY het volgende:
geen hond in je kleedkamer??
hoezo, ben je allergisch?
* Semisane doet CDP ook maar eenquote:
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmarkt.quote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Hahai
Nou, kom ik weer terug in Zwolle, heeft er een of andere oetlul een strijker afgestoken tussen de voorderurruit en het smeedijzeren ornament dat ervoor zit.. Als ik thuis was geweest en in bed had gelegen...
![]()
Dan had je me op kunnen sluiten in een inrichting...
Naja, aangifte gedaan en de ruit wordt zometeen vervangen. En er hangt een rolgordijntje voor, als dat in de fik was gevlogen....![]()
Maar wel klote!!!![]()
![]()
Kutvuurwerk!!!
![]()
![]()
haaai!quote:
Nou ja, het is een gevalletje "shit happens" (hoop ik), ik hoop alleen dat het niet wéér gebeurt, en dan als ik thuis ben!quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmark.
Middagquote:
Nah ze lieten me vannacht met rust...quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Middag![]()
Nog een kat van je voeteneind afgeschopt?
hier ookquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah ze lieten me vannacht met rust...
koester die momenten!quote:
nee, er waren wel leuke mensen maar de jongen waar ik eventueel mee wilde zoenen had denk ik een vriend, of er was iemand me voor.....quote:Op maandag 5 december 2005 04:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog gezoend?
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Mja, het stomme is, ik zag het eerst niet eens![]()
"Nou ik loop naar binnen en zie dat de vloer wat vochtig is, ik denk, iemand heeft wijn door de brievenbus gegooid, kom ik terug, ligt er een lijk!!", zoiets...
Typisch Waxxerquote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Mja, het stomme is, ik zag het eerst niet eens![]()
Ik dacht, iemand is zo "leuk" geweest papier van de straat op mijn post te gooien. Nu is de lounge niet groot, dus een voetstap later sta ik in de living en wil die "papiertjes" opruimen, en TOEN zag ik het glas pas... Als je dat dan weer terugleest in de aangifte...Typisch een Waxxer-aangifte, zeg maar
![]()
"Nou ik loop naar binnen en zie dat de vloer wat vochtig is, ik denk, iemand heeft wijn door de brievenbus gegooid, kom ik terug, ligt er een lijk!!", zoiets...
Als ik thuis was, zat ik nu óf in een inrichting, óf ik lag aan de hartbewaking, óf allebei..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
nou die is blijkbaar ook niet erg geschrokkenquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
Lievquote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef davidov het volgende:
hij "de luie lafaard": http://i2.photobucket.com(...)erwakker_640x480.jpg
zij "dat overactieve knuffeldier": http://i2.photobucket.com(...)pdetafel_640x480.jpg
De poes is bij/van mijn oudersquote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou die is blijkbaar ook niet erg geschrokken
G-star boy.quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee, er waren wel leuke mensen maar de jongen waar ik eventueel mee wilde zoenen had denk ik een vriend, of er was iemand me voor.....
maar heb toch een leuke avond gehad hoor!!
ter illustratie jongen links!
[afbeelding]
Aaawww...quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef davidov het volgende:
hij "de luie lafaard": http://i2.photobucket.com(...)erwakker_640x480.jpg
zij "dat overactieve knuffeldier": http://i2.photobucket.com(...)pdetafel_640x480.jpg
wat een vreselijk monster is dat? lijkt wel uit een of ander getto buurt weggeplukt! en heeft dat mannetje nooit leren scheren pfff la dat dons op zijn gezichtquote:
Ga jij dat overgestyleerde zonnebankcreatuur van je eens bekwijlen, G-star.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat een vreselijk monster is dat? lijkt wel uit een of ander getto buurt weggeplukt! en heeft dat mannetje nooit leren scheren pfff la dat dons op zijn gezicht![]()
jij kan blijkbaar niet lezenquote:Op maandag 5 december 2005 13:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga jij dat overgestyleerde zonnebankcreatuur van je eens bekwijlen, G-star..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:55 schreef keizerpinguin het volgende:
zijn er hier ook nog leuke mensen?
quote:
Is dit niet iets?quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Verzin eens een leuke manier om managers naar het hiernamaals te helpen?
Levend villen en dan pekelen. Hang de persoon in kwestie ondersteboven, zodat hij langer bij bewustzijn blijft.quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
dood neukenquote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
quote:
ducktape doet wonderenquote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef Waxxer het volgende:
Het tocht hier...
Góh.
Nou, ik moet me zien te vermaken tot de glaszetter is geweest!![]()
'ey, dat is NIET leuk, vooral niet als de persoon in kwestie om zijn moeder roept!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Oh my god.. Je bent nog kinderachtiger dan ik.
wie roept er nou om zijn moeder tijdens sex?quote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
'ey, dat is NIET leuk, vooral niet als de persoon in kwestie om zijn moeder roept!
Iemand letterlijk doodneuken ook.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie roept er nou om zijn moeder tijdens sex?dat is ZIEK!
![]()
maar het gebeurd!quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand letterlijk doodneuken ook.
Weet ik, ik was erbij.quote:
Tja...dat doe je jezelf aan.quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haaai!
Ik ga zaterdag weer naarIdols
ThnQ!quote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...dat doe je jezelf aan.Maarre veel plezier dan maar.
Om eerlijk te zijn kan je beter wel thuis zijn...zoals je al zei: Er hing iets achter het raampje en stel dat het in de fik was gevlogen....quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gevalletje "shit happens" (hoop ik), ik hoop alleen dat het niet wéér gebeurt, en dan als ik thuis ben!![]()
Misschien komt het wel door mijn verhalen over de Librije...
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan je beter wel thuis zijn...zoals je al zei: Er hing iets achter het raampje en stel dat het in de fik was gevlogen....
Schokkende conclusie indeed.....wie had dat nou gedacht.quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Oh my god.. Je bent nog kinderachtiger dan ik.
Ach meestal pubers he...die denken niet echt veel na over oorzaak en gevolg. Doe je niks aan.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...
Tja, het lijkt soms wel of de hoeveelheid sociaal gestoorden exponentieel aan het toenemen is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...
Ach ja...het is wel jouw ding he.....maak je wel foto's...kunnen wij ook weer even meegenieten van iemand die nog wel eens buiten de deur komt.quote:
Dat merk je wel, als je om je oren wordt geslagen met een handtas.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schop ik nu iemand tegen de schenen hier trouwens?
lolquote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...het is wel jouw ding he.....maak je wel foto's...kunnen wij ook weer even meegenieten van iemand die nog wel eens buiten de deur komt.
Nee, ik heb nogal realistische dromen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh.....
heb je iemand doodgeneukt?
![]()
Kerstmarkt... daar heb ik vorig jaar nog tientallen banners voor gemaakt voor de site van Kruidvatquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag wellicht naar de kerstmarkt in Keulen....schijnt wel leuk te zijn.....Ook omdat mijn vriend via z'n werk een 4/5 sterren hotel kan en gaat regelen dan.
Iemand doodneuken is realistisch?quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal realistische dromen.
Kruidvatquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kerstmarkt... daar heb ik vorig jaar nog tientallen banners voor gemaakt voor de site van Kruidvat
Dat weet ik niet, maar zijn hulpkreten galmden nog wekenlang door mijn hoofd en elke keer als ik mijn ogen dichtdeed... *ril*quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Iemand doodneuken is realistisch?Ik hou het zo nu en dan toch redelijk lang vol, maar zo lang...
Of denk ik nu weer te ver door.
ik zondag!quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag wellicht naar de kerstmarkt in Keulen....schijnt wel leuk te zijn.....Ook omdat mijn vriend via z'n werk een 4/5 sterren hotel kan en gaat regelen dan.
droom je daar over?quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal realistische dromen.
nee dat mag nietquote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef wonderer het volgende:
topic doodgeneukt?
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
droom je daar over?ieeuuwww
Nee?quote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij geen Sinterklaas in Sesamstraat dit jaar, trouwens...
het is maar wat je liever hebt ehquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.
Vannacht droomde ik trouwens over een gigantische snoekbaars die tegen me praatte...
quote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.
Vannacht droomde ik trouwens over een gigantische snoekbaars die tegen me praatte...
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zijn hulpkreten galmden nog wekenlang door mijn hoofd en elke keer als ik mijn ogen dichtdeed... *ril*
quote:Voordelen van zulke dromen is wakkerworden met de smaak van sperma in je mond, trouwens
Ohw ja? Nou zondag zijn we denk ik dan ook nog wel in Keulen....bakkie doen ergens?quote:
Daar droom ik nou nooit over... serieus. Ik droom ook nooit dat ik vlieg of al die zooi uit boeken. Een paar dingen die enigszins terugkeren zijn treinen/stations, loszittende tanden of tanden die afbreken en geweld.quote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef davidov het volgende:
Ben ik blij dat mijn dromen gaan over leukere dingen...
Geslaagde feestjes, vakanties... 007 uithangen of gewoon de wereld veroveren![]()
Zoiks Brain!!quote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef davidov het volgende:
Ben ik blij dat mijn dromen gaan over leukere dingen...
Geslaagde feestjes, vakanties... 007 uithangen of gewoon de wereld veroveren![]()
En, hoe neukt Batman?quote:Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ooit de vervanger van Robin
Het ging je om dat strakke spandex pakje van Robin he....en dan vooral in combinatie met die rubbere van Batman.quote:Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ooit de vervanger van Robin
"Wat nou Arbo-wet??!!!"?quote:Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Sunjammer het volgende:
Dus ik zeg tegen die hoer...
quote:
"Kan ik hier ook pinnen?"quote:
nou echt wat een verborgen verdriet.... er zit veel boosheid in je of niet?quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.
Heb jij dan zo'n hoog bed dan?quote:Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ik droomde een keer dat ik verkracht werd door een enorm dikke vrouw die zich onder m'n bed had verschuild.
"Nog even op de ja-knop drukken mijnheer, dat is dat knobbeltje daar... Nee, iets meer naar links.... ja dáár! Ooohhhhhhh jaaaahhhhhhh, betaaaahhhhhld.... Tot ziens!"quote:Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook pinnen?"
"Nou, haal 'm maar door de gleuf!"
Heb ik dus ook....dus zo raar ben je dan ook weer niet. Hoewel....wellicht maakt je dat juist raar.quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef Sunjammer het volgende:
Rare dromen hebben jullie allemaal. Ik heb geen idee wat ik droom, aangezien ik ze niet kan onthouden. Ik heb echt géén idéé!!
Boosheid weet ik niet, maar het zou best kunnen dat het komt omdat ik introvert ben, ja.quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou echt wat een verborgen verdriet.... er zit veel boosheid in je of niet?![]()
"Wilt u het bonnetje nog?"quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Nog even op de ja-knop drukken mijnheer, dat is dat knobbeltje daar... Nee, iets meer naar links.... ja dáár! Ooohhhhhhh jaaaahhhhhhh, betaaaahhhhhld.... Tot ziens!"
als katten honger hebben maken ze zoveel herrie dat je ze overal hoort al stop je ze in een kluis en jij oordoppen in, en nu niet vragen of ik dat echt ooit geprobeerd hebquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef davidov het volgende:
Katten van mij kruipen zelfs in mn kasten om te pitten![]()
gelukkig ligt daar momenteel alleen zomerkleding
Als alles kon in dromen, dan had je vast die dikke vrouw er niet bij gedroomt.....wellicht nog een fetish van je?quote:
I am weird and fuckin' proud of itquote:Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb ik dus ook....dus zo raar ben je dan ook weer niet. Hoewel....wellicht maakt je dat juist raar.
Vragen of je vriendje je wakker maakt in je REMslaap. Dan onthou je ze wel.quote:Op maandag 5 december 2005 15:16 schreef Semisane het volgende:
Ik kan mijn dromen nooit onthouden eigenlijk, heb dan altijd van die vage vlagen in mijn hoofd. Niet echt boeiend ook eigenlijk, want 's morgens ben ik veels te sjaggie om ook maar aan mijn dromen te gaan denken.
zweet.......quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
Mijn grachtenpand stinkt naar oud Staphorster zweet
Nee, dan had ik wel van een gangbang in een Chinees restaurant gedroomt, nou goed?quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als alles kon in dromen, dan had je vast die dikke vrouw er niet bij gedroomt.....wellicht nog een fetish van je?![]()
![]()
wij hebben al 2 dingen gemeen poezen en theater, dat is al meer dan met sommige vrienden die ik hebquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dank je....mij wakker maken tijdens is nou niet zonder risico...Mijn vriendje heeft trouwens soms wel eens nachtmerrie's...dan schrikt tie echt wakker...en dat is dan ook de enige keer dat tie me wakker mag maken..Dan knuffel ik namelijk alle "demons away"quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen of je vriendje je wakker maakt in je REMslaap. Dan onthou je ze wel.
Heh, tja. Zet dan je wekker. Ik geloof dat de eerste REM periode ongeveer op anderhalf uur zit.quote:Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee dank je....mij wakker maken tijdens is nou niet zonder risico...Mijn vriendje heeft trouwens soms wel eens nachtmerrie's...dan schrikt tie echt wakker...en dat is dan ook de enige keer dat tie me wakker mag maken..Dan knuffel ik namelijk alle "demons away"![]()
Neuh, das namelijk een wens van je...niet die twee door elkaar halen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel van een gangbang in een Chinees restaurant gedroomt, nou goed?.
Jij?? hahaha Een iel ventje als jij wordt zo achter het behang geplakt door elke moddervette vrouw die er bestaat.quote:Misschien is het een onbewuste aansporing om moddervette vrouwen te verkrachten.
Niet als ze slapen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, das namelijk een wens van je...niet die twee door elkaar halen.
[..]
Jij?? hahaha Een iel ventje als jij wordt zo achter het behang geplakt door elke moddervette vrouw die er bestaat.![]()
![]()
Ben toch blij dat mijn slaap een stuk rustiger is dan de meeste hiero.quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh, tja. Zet dan je wekker. Ik geloof dat de eerste REM periode ongeveer op anderhalf uur zit.
Ik heb trouwens vrijwel nooit nachtmerries, waar ik bang uit wakkerschrik. Ik word wel misselijk wakker, maar da's dan omdat de droom een slechte splattermovie lijkt
Weet je zeker dat je tussen alle vetlagen doorkomt om te.......uuh laat ook eigenlijk maar..quote:
jemig en ik dacht dat ze schattig warenquote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dit niet iets?
Eekhoorns verscheuren hond
Yeah. HOewel ik het meeste droom tijdens de snooze van mijn wekkerquote:Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben toch blij dat mijn slaap een stuk rustiger is dan de meeste hiero.![]()
ik stond vanmorgen op de tramhalte....quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.
Ik heb een ander voorstel, we doen het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Laten we samen bidden.
En?quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik stond vanmorgen op de tramhalte....
ik heb die dromen ook wel eens maar niet altijdquote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar droom ik nou nooit over... serieus. Ik droom ook nooit dat ik vlieg of al die zooi uit boeken. Een paar dingen die enigszins terugkeren zijn treinen/stations, loszittende tanden of tanden die afbreken en geweld.
Weten we ook hoe we jou uit het topic kunnen jagen, mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat ik een G-starfobie heb..
Mmm... ik weet ook niet waar ik bang voor ben... nou ja, ik heb wel een idee, maar da's een beetje stom.quote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb die dromen ook wel eens maar niet altijd
zware jeugd gehad
dit zijn dromen van mensen die een constant onveilig gevoel hebben, ik heb dat, ben er alleen nog niet achter wat dan echt die angst is
Zeg Waxxer, met alle respect naar al die geloving en religieus, maar ga eens een frisse neus halen buiten joh....ipv je te zitten opgeilen aan het zweet van een staphorstenaar.quote:Op maandag 5 december 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Laten we samen bidden.
Veel plezier op de schoot van die gulle gever he.quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik ga meer cadeaux inpakken en dan Sinterklass vieren.
dat heet nou een nachtmerriequote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als alles kon in dromen, dan had je vast die dikke vrouw er niet bij gedroomt.....wellicht nog een fetish van je?![]()
![]()
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg Waxxer, met alle respect naar al die geloving en religieus, maar ga eens een frisse neus halen buiten joh....ipv je te zitten opgeilen aan het zweet van een staphorstenaar.![]()
Volgens mij moet jij nodig aan de vriend...dussss mensen help waxxer er uit de brand of zweet Wie is nog vrij hiero...Waxxer is een er leuke, grappige, schattige, creatief met woorden, lieve knul, met z'n hart op de juiste plek en doet geen vlieg kwaad....en nee hij ziet er niet uit als de Hunchback of Notradame.Dus cruise richting het grachtenpand van Wax en sla je slag.
Nee ik niet, heb al een vriend![]()
zou je dat willen uitproberen met een moddervette man dan ik ken zo'n wanhopig geval...quote:
Angsten en fobieen zijn altijd wel een beetje stom. Niet negatief bedoelt, maar ik bedoel dat Angst in de meeste gevallen een overtrokken emotie is en ook bestaat om geheel de verkeerde redenen, als in dat het niet in perspectief staat met de "werkelijkheid".quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm... ik weet ook niet waar ik bang voor ben... nou ja, ik heb wel een idee, maar da's een beetje stom.
jiskefet,debiteuren crediteurenquote:
Wat jij wilt, Waxquote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik aan de man?Ja, naja.... is dat echt voor mij bedoeld, of puur zodat het hier eens wat rustiger en kalmer wordt en dat er bovendien minder nutteloze opmerkingen worden geplaatst?
Zo van 'ik stond vanochtend op de tramhalte. Staat er een man naast me heel sjaggo te kijken. Dus ik vraag 'joh, wat is er?'. Hij zegt 'ik voel me klote!'. Nou, dan moet je je handen uit je zak halen!! Gig gig gig!'quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jiskefet,debiteuren crediteuren
ik stond vanmorgen op de tamhalte, verteld dan een mop om van het onderwerp af te stappen....
voel je je gepest???quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik ga meer cadeaux inpakken en dan Sinterklass vieren.
Dat geeft niet...als je een 14-jarige opstandige puber bent, dan mag dat...en zeker als je dan ook nog het [HOMO]-fok-kindje bent.quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef wonderer het volgende:
Rocky wil gewoon aandacht
zoals ik al zei we hebben al een basis, katten en theater, voor jou wil ik ook wel komen zorgenquote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkOp freelance basis dan he
Fok leidt alleen af...
Ik aan de man?Ja, naja.... is dat echt voor mij bedoeld, of puur zodat het hier eens wat rustiger en kalmer wordt en dat er bovendien minder nutteloze opmerkingen worden geplaatst?
nog 2 vragen en dan weet ik alles denk ik, wie is rocky, en wie is maatje, want je had toch een man in de USquote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef wonderer het volgende:
Rocky wil gewoon aandacht
Bang zijn en angst hebben is toch wel verschillend. Je zegt tenslotte vaak zat "ik ben bang dat...". Angst is meer een adrenaline opwekker...quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Angsten en fobieen zijn altijd wel een beetje stom. Niet negatief bedoelt, maar ik bedoel dat Angst in de meeste gevallen een overtrokken emotie is en ook bestaat om geheel de verkeerde redenen, als in dat het niet in perspectief staat met de "werkelijkheid".
Maar dat neemt niet weg dat de angst van een persoon voor iets anders wel degelijk een serieus probleem is voor diegene. En ja..Angst is per definitie een probleem, ook al wordt het niet zo ervaren door degene die de angst/fobie heeft. Dat merk je vooral als ze eenmaal een angst/fobie hebben overwonnen, dan komt de realisatie dat het wel degelijk een probleem was.
Zoiets was het wat ik dan ooit heb geleerd en gelezen.![]()
Rocky is TehRockstar ofwel het [HOMO]pubertje, maatje is of John, of Angela, en ja dat kloptquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog 2 vragen en dan weet ik alles denk ik, wie is rocky, en wie is maatje, want je had toch een man in de US
Ik had het dan ook niet over bang zijn.....jij wel dan?quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang zijn en angst hebben is toch wel verschillend. Je zegt tenslotte vaak zat "ik ben bang dat...". Angst is meer een adrenaline opwekker...
Ik ben voor een aantal dingen "bang", zoals faalangst en bang dat er wat gebeurt en dat soort dingen. Da's toch iets anders denk ik.
Zie je wel!quote:
Nou, ik ben erg moederlijk van aard.quote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik al zei we hebben al een basis, katten en theater, voor jou wil ik ook wel komen zorgen
Ben er een keer geweest, een paar jaar geleden, vind ik te masaal, vond alleen de kleinste zaal waar ze Deep-house, club-house en dat soort draaide leuk...de rest was vooral een beetje vermoeiend.quote:
Heb jij een fiets??quote:Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Roddeltantes.
Klaar met inpakken en op de fiets. :'')
Ik verbond jouw betoog aan mijn reden waarom ik droom. Semantiek is soms verwarrendquote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over bang zijn.....jij wel dan?Zo ja zat ik er ff langs te lullen, maar zo lang het alleen lullen zijn is dat niet erg in dit topic
mijn eerste herinneringen als kind zijn dromen, dus nog voordat ik anders bewustzijn had irl bedoel ik dan, nachtmerrie's gewelddadigquote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over bang zijn.....jij wel dan?Zo ja zat ik er ff langs te lullen, maar zo lang het alleen lullen zijn is dat niet erg in dit topic
Ach t is gratizquote:Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, een paar jaar geleden, vind ik te masaal, vond alleen de kleinste zaal waar ze Deep-house, club-house en dat soort draaide leuk...de rest was vooral een beetje vermoeiend.
Maar ja dat houd mij niet tegen om je veel plezier te wensen hoor. En je weet het....foto's maken...want ik moet toch ergens een leven vandaan halen...dan steel ik die wel van foto's van anderen desnoods.
Neuh...bedoel dat je wel een leuke vent verdient....dat bedoel ik....en gezien her feit dat ik al weer onder plak zit, probeerde ik maar iemand anders voor je te ronselen....nu weet ik ook wel dat dat ook niet hetzelfde is als ik...maar ja...iemand anders komt vast wel in de buurt ervan.quote:Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik ben gewoon een 26-jarige kneus die "studeert" en eens een schop onder zijn reet moet krijgen om zijn dagen met noeste arbeid te vullen ipv dit geëmmer dat al jarenlang duurt. Dát bedoel je he?
Hollander!quote:
Jezus, wat een trauma's... daar heb ik gelukkig geen last van. Doodgaan in een droom is niet per se slecht. Pijnlijk doodgaan is alleen maar irritant.quote:Op maandag 5 december 2005 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn eerste herinneringen als kind zijn dromen, dus nog voordat ik anders bewustzijn had irl bedoel ik dan, nachtmerrie's gewelddadig
die nachtmerries zijn altijd gebleven
met als kern iemand komt er in een ruimte waarvan ik dacht dat die veilig was
iemand die mij pijn gaat doen
zodra ik ook kon kruipen kroop ik uit de wieg en ging ik voor de deur liggen, zodat mijn ouders altijd heel voorzichtig de deur moesten openen
ik heb ooit in een droom een kamergenoot een nachtkastje naar het hoofd geworpen
uit angst in die droom, om me te verdediggen
en nee geen neger met een enorme lul, er zit niets erotisch in, gewoon heel eng
quote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat KP gelijk had en dat die gewelddadige dromen een verwerking zijn van wat ik voel en niet kan of wil uiten.
Zijn dat die rijst (of was het mais?) ringetjes in de meest afgrijselijke kleuren, cerial spul?quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef Semisane het volgende:
OOOOOOOOOHW!!!!!!!!!!!! luister luister!!!!
Helemaal vergeten te vertellen, maar een collega was dit weekend in Duitsland...en ze heeft voor mij meegebracht!!! FRUITY-LOOPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!![]()
![]()
Dat is toch wel zoooooo cool
![]()
Fruity-loops roeleren de PAN uit! En uiteraard wordt dat dan niet verkocht in Nederland.Ja voor 15 euro in een Amerikaans winkeltje in de Leidse straat....Pffffft
En zo bescheidenquote:
KP roeleerd ook al de pan uit En uiteraard wordt ook hij dan niet in Nederland verkocht.quote:
Ja van rijst en in de meest afgrijselijke kleuren...het is superfoute cerial spul....quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn dat die rijst (of was het mais?) ringetjes in de meest afgrijselijke kleuren, cerial spul?
doe eens lief!!!quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
KP roeleerd ook al de pan uit En uiteraard wordt ook hij dan niet in Nederland verkocht.Ja voor 150 euro in een Amerikaans winkeltje in de Leidse straat.
![]()
![]()
Als ik in de VS zit, wil ik wel es wat opsturen. Mijn neefjes vreten dat spul ook.quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja van rijst en in de meest afgrijselijke kleuren...het is superfoute cerial spul....Heel erg goed dus.
het zou zelfs kunnen dat je er in mijn geval er ook gelijk in hebt, maar ik loop al dagen met een vraag aan jequote:
Iedereen die homofoob is afschietenquote:Op maandag 5 december 2005 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zou zelfs kunnen dat je er in mijn geval er ook gelijk in hebt, maar ik loop al dagen met een vraag aan je
wat zou je echt willen doen dan aan de homo discriminatie wereldwijd, stel je had onbeperkt geld en was ongebonden, wat zou je dan willen doen echt dóén?
bij iedereen een chip in brengen dat je elkaar respecteerd en tollereert en doe je dat niet of wijk je daar van af krijg je een stroom schok door je hoofd zodat je het de volgende keer wel uit je hoofd laat een "slechte` gedachte te hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zou zelfs kunnen dat je er in mijn geval er ook gelijk in hebt, maar ik loop al dagen met een vraag aan je
wat zou je echt willen doen dan aan de homo discriminatie wereldwijd, stel je had onbeperkt geld en was ongebonden, wat zou je dan willen doen echt dóén?
Vooruit dan maar.quote:
Same thing we do every night Pinky...quote:Op maandag 5 december 2005 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Goed planquote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik in de VS zit, wil ik wel es wat opsturen. Mijn neefjes vreten dat spul ook.
*gevangen* dank jequote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.ikke-pakkerd-toe-gooi*
Heb ik tenminste wat te doen daarquote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar ik vroeg het eigenlijk aan KP, daarbij komt we moeten ons aan de wet houden
de US is dan ook geen lekker land om te zitten voor jou hoor
quote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Lééénnn van Frisiaaaaa
Financierrrringen.
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef wonderer het volgende:
Gedwongen tolerantie vind ik trouwens slecht. Liever zorg ik voor goede voorlichten en het teniet doen van vooroordelen.
Ik denk het wel. Vooral op basisscholen. Niet alleen bij bio, maar ook bij wiskunde bijvoorbeeld, met die redactiesommen etc. En in (kinder)boeken en -films, waarom moet de love interest altijd hetero zijn? Waarom kan het niet eens vanzelfsprekend zijn dat twee jongens of twee meisjes elkaar aan het einde krijgen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!
dit is een mannetje en dat heeft verliefde gevoelens voor dat andere mannetje samen zijn ze verliefd op elkaar en dat noemen we homo-sexualiteit en dat is heel gewoon.....
denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dus jij dit vertalen en dan Mexicaan en vertellen en alles en zoquote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homo-sexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.
Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.)
Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.
Geen probleem, ik hou er wel van om ff iets controversieel een topic in te slingeren.quote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef wonderer het volgende:
Semisane, c/p dat eens in dit topic: Waar komt homohaat vandaan?![]()
Hoeft niet...m'n vriend is Spaans/Mexicaans, ik laat het hem wel ff doen.quote:Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij dit vertalen en dan Mexicaan en vertellen en alles en zo![]()
Ik vind het een interessante theorie, die nog niet echt was langsgekomen in dat topic. Hopelijk komt het weer tot leven nu.quote:Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen probleem, ik hou er wel van om ff iets controversieel een topic in te slingeren.
Bij deze..done
quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homo-sexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.
Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.)
Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.
dat is anders ook de manier waarop ik het al jaren doequote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!
dit is een mannetje en dat heeft verliefde gevoelens voor dat andere mannetje samen zijn ze verliefd op elkaar en dat noemen we homo-sexualiteit en dat is heel gewoon.....
denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoeft niet...m'n vriend is Spaans/Mexicaans, ik laat het hem wel ff doen.
gaat het wel weer met je, bekomen van alle emoties?quote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
"Nosotros no angstos! Tu y yo, nosotros en la casa no tomatos de periodismo en Holanda!"
en enig idee of dat het zijn vruchten afwerpt?quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is anders ook de manier waarop ik het al jaren doe
binnen het vijandelijke kamp
zelfs voor allochtonen
Nou niet gestudeerd hoor, ben wel eens ooit aan een studie psychologie begonnen, maar lang niet afgemaakt, maar psychologie en sociologie zijn naast geschiedenis, wel dingen waar ik me erg in intereseer.quote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
zo waar zo waar
Hear hear
hier heb je vast voor gestudeerd
u bent mijn medere in dit opzicht![]()
Dat zijn mijn naweeën.quote:Op maandag 5 december 2005 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat het wel weer met je, bekomen van alle emoties?
LOLquote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
"Nosotros no angstos! Tu y yo, nosotros en la casa no tomatos de periodismo en Holanda!"
ik ben ooit een jongen met uit gaan tegen gekomen die na een voorlichting van mij in zijn klas uit de kast durfde te komenquote:Op maandag 5 december 2005 16:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en enig idee of dat het zijn vruchten afwerpt?
Ik zou me doodschrikken...quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zijn mijn naweeën.
Ik was niet emotioneel hoor, na een vernielde ruit!Alleen maar boos. Ow, das ook een emotie. Maar geshockeerd was ik niet iig.
Als ze het maar niet flikken als ik thuis ben
Wie weet wordt ik straks ook met de dood bedreigd...dan hoor ik er ook helemaal bij.quote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een interessante theorie, die nog niet echt was langsgekomen in dat topic. Hopelijk komt het weer tot leven nu.
dus ik mag je niet komen verzorgen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zijn mijn naweeën.
Ik was niet emotioneel hoor, na een vernielde ruit!Alleen maar boos. Ow, das ook een emotie. Maar geshockeerd was ik niet iig.
Als ze het maar niet flikken als ik thuis ben
hulde hulde aan theaterMaMa!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben ooit een jongen met uit gaan tegen gekomen die na een voorlichting van mij in zijn klas uit de kast durfde te komen
en!!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hulde hulde aan theaterMaMa!!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef wonderer het volgende:
Best vaag, mijn maatje zit Fifa te spelen en ik zit te fokken.. ik had net zo goed naar huis kunnen gaan.
wat heb je gedaan lala op haar bek geslagen?quote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
*gele verf van vingers peuter*
Volkomen welkom.quote:
Ach ja. Ik ga toch zo, ben ik op een schappelijke tijd thuis (2,5 treinenquote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef Semisane het volgende:
[..]Welnee...is toch gezellig....zit soms ook met mijn vriend bij hem thuis, hij zit dan Civilazation4 te spelen en ik te WOW-en.
En elkaar de heletijd van elkaars spel wegtrekken; "Oh moet je kijken, zie eens wat ik heb gedaan/gebouwd, waar ik nu weer ben enz enz erg lief zijn we dan, met elk onze eigen glas Cola-light en bak chipjes.
Maarten...niet verder vertellen hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef wonderer het volgende:
Doeg Semisane (ik weet niet eens je eigen naam)
Nog een keer!quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef keizerpinguin het volgende:
wat heb je gedaan lala op haar bek geslagen?
[afbeelding]
Laat ie 't zelf zo kort doen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo ang3l's vila is weer helemaal schoon, vreemd Tim zei me gisteren dat hij me 5 euro opslag zou geven als ik mijn haar zo kort zou laten, normaal heb ik langer haar
http://www.gay.nl/mama
ze willen me aan de man en denken dat dat zo sneller gaatquote:Op maandag 5 december 2005 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ie 't zelf zo kort doen..
vlarp...quote:
Ik zal eens zoeken of er nog iemand uit kan waar jij past..quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vlarp...?
mag ik ook in de H???![]()
Je staat erin..quote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken of er nog iemand uit kan waar jij past..
oe dat zal krap wordenquote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!quote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gellarboy is gesneuveld..quote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!![]()
rocky's plekje is echt veeeeeeeeel te krap dat past nooit dan forceer je de H dan wordt het een K of zoquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!![]()
oh dat was nog niemand opgevallen hier denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oe dat zal krap worden
ik ben wat breder dan de meesten![]()
ik kende hem nietquote:
Hij was wel 1 van de grondleggers van het [HOMO] topic...quote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kende hem niet
maar ik vraag toch even een moment stilte voor gellarboy
we zullen je missen
en nog vaak aan je denken
vaarwel... virend
ow die handtekening had ook mooi bij het memoriam gepastquote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dat was nog niemand opgevallen hier denk ik![]()
ziet er hmmm gezellig uit?quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.montezuma.nl/graphics/fotovoorkant.jpg
http://www.montezuma.nl/
ga ik vanavond heen
ach je moet er van houden denk ikquote:
zulkswatquote:
ikke weer niet ik kreeg een Lquote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee heb jij óók een H?!Ik ook al!
quote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee heb jij óók een H?!Ik ook al!
daar reageert hij toch niet opquote:
Jaaaaa!!quote:
Ik heb twee (2!) H'squote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa!!![]()
![]()
Dan mag je van mij ook een stukje, want je hebt die van jou vast al op!! En toen at je net je bordje niet leeg, omdat je geen honger meer had - rúzie aan tafel joh!!Wel grappig, en wát een kleine wereld eigenlijk he?!
Heeft er iemand voor JOU naar een H gezocht, en heeft er iemand voor MIJ naar een H gezocht!
En dan zien we elkaar gewoon daarna hier op Internet!
Dat méééénnnn je niet!!quote:
Dick is je vriend of..... of bedoel je wat andersquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kreeg de D de I de C en de K
omdat ik zo van Dick houdt denk ik
Zou dat 't zijn?quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat méééénnnn je niet!!![]()
Volgens mij heeft Sinterklaas gedacht dat jij en ik dezelfde waren maar had hij niet door dat hij dan het ene lijstje van de ene iemand al gehad had!
Dus de Xbox die hier staat, is eigenlijk van jou?quote:
O ja.. lever maar in dan!quote:Op maandag 5 december 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus de Xbox die hier staat, is eigenlijk van jou?. Net als die verzorgpony, de opblaasrubberboot en het heuptasje die hier liggen?
.
Die XBox natuurlijk!quote:Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuptasje of de verzorgpony? Ik weet niet wanneer de Nautische Dagen weer zijn?
Ohw..quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow....Nou ja... oke.... dan....
*met een diepe zucht alles weer inpak*
Numansdorp was het he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |