Men basseerd zich op Het Schrift en God's ingeving. De 'homohaters' van vandaag leven ofwel naar de Schrift ofwel (niet-Christenen) ze zijn inderdaad bang voor het onbekende of gruwelen ervan.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Kortom wat bezielde de oude joden en arabieren toen ze hun geschriften schreven en wat drijft homohaters vandaag de dag?
Slechts 1500 mensen hebben jouw boek gekocht (wat niet wil zeggen dat het gelezen is). Dat is dan nog minder dan ik had verwacht. Als je die goedkope publiciteitsstunt (de rechtzaak) er niet bij had gehad waren dat er waarschijnlijk nog geen eens 100 geweest, en als Jezus niet het onderwerp was het waarschijnlijk nog minder geweest.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:54 schreef 075sailor het volgende:
[..]
Overigens als er nog meer mensen hier zijn, die het boek willen lezen ik mail je GRATIS de tekst (zo'1500 mensen hebben er al 25 euro voor neergelegd in de boekhandel). Wel even vertellen welk format je wilt TXT voor word of FPD voor Adobe. Mijn email adres is walterkamp@hotmail.com. Het uittreksel vind je op scholieren.com en als je even wat tijd neemt om de discussies te lezen bij topic WFL: Walter Kamp: Jezus was homo deel 2 - dan kom je volgens mij aardig beslagen ten ijs.
Zuig je dit uit je duim?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:25 schreef Monus het volgende:
De haat/afgunst van veel homo's tegenover bi's en transsexuelen.
Volgens mij ben je nog nooit gaan kijken. Zelfs de brandweer vaart mee. Dat de TV camera's met genoegen inzoomen op de extremen doet aan de diversiteit niks af. Hooguit aan de diversiteit van de getoonde beelden op TV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:00 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er met 'gay-pride' optochten veel diversiteit wordt laten zien. In tegendeel, volgens mij blinken dit soort optochten uit in exentriek (en provocatief) gedrag van de deelnemers. Het zorgt er juist voor dat de vooroordelen jegens homoseksuelen in stand blijven.
Proef ik hier een niet zo plezierige eigenschap van je..? De meeste boeken halen in NL de eerste duizend niet eens. Als Theo van Gogh niet was vermoord op de dag dat het boek uitkwam waren het er misschien wel 15.000 of 100.000 geweest en als de hemel naar beneden komt heeft iedereen een blauwe hoed. Dit soort discussie is niet echt tof.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:25 schreef Monus het volgende:
[..]
Slechts 1500 mensen hebben jouw boek gekocht (wat niet wil zeggen dat het gelezen is). Dat is dan nog minder dan ik had verwacht. Als je die goedkope publiciteitsstunt (de rechtzaak) er niet bij had gehad waren dat er waarschijnlijk nog geen eens 100 geweest, en als Jezus niet het onderwerp was het waarschijnlijk nog minder geweest.
Er is nog een homo-haat (bihaat zal een betere woord zijn) die nog niet besproken. De haat/afgunst van veel homo's tegenover bi's en transsexuelen. Deze mag zeker niet aan het lijstje onderbreken.
Dat recht door zee wordt inderdaad door veel mensen als een niet zo plezierige eigenschap bevonden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef 075sailor het volgende:
[..]
Proef ik hier een niet zo plezierige eigenschap van je..?
Reclame op tv, media aandacht vanwege een recht-zaak, op verschillende forums besproken, media geile onderwerp, enz... en slechts 1.500 stuks verkocht. Dat is een algehele flop.quote:De meeste boeken halen in NL de eerste duizend niet eens. Als Theo van Gogh niet was vermoord op de dag dat het boek uitkwam waren het er misschien wel 15.000 of 100.000 geweest en als de hemel naar beneden komt heeft iedereen een blauwe hoed. Dit soort discussie is niet echt tof.
Verbaast me niks dat jij daar niks van heb gemerkt. Jij ziet Jezus van achter genomen, hol-bewoners in hun hol uitgewoond worden, de kerk die de joden aan het gas hebben gebracht, en bijna iedereen in deze wereld biseksueel. De realiteit valt natuurlijk niet erg goed te bevatten als je in zo'n wereldje zit.quote:Ik loop al even rond in de scene en van haat tegen travo's en bi-seksuelen heb ik nog nooit iets gemerkt, wel van jalouzie. Maar daar moet jij expert in zijn vermoed ik![]()
![]()
Homofobie mag ook. Of "gemiddeld tot grote aversie tegen leden van de samenleving die bij voorkeur een lange of korte relatie aangaan met leden van hetzelfde geslacht". Maar homohaat bekt beter.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:30 schreef Conservative het volgende:
I weet niet of homohaat het juiste woord is. Als je niet wordt geaccepteerd wil dat nog niet zegen dat je gehaat wordt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:30 schreef Conservative het volgende:
I weet niet of homohaat het juiste woord is. Als je niet wordt geaccepteerd wil dat nog niet zegen dat je gehaat wordt.
onderbouw dat verschil dan eens?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:30 schreef Conservative het volgende:
zalig zijn de armen van geestquote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef 075sailor het volgende:
Het vereist enige intelectuele vermogens om boven het grot-apen-gedrag uit te komen.
![]()
Sommige homoseksuelen zijn net mensen en sommige van mijn beste vrienden ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het grappige is ook weer dat er ook homofielen zijn die niet boven het grot-apen-gedrag uitkomen. zo gewoon zijn ze
denk dat je daar een punt hebt!!quote:Op maandag 5 december 2005 16:46 schreef Semisane het volgende:
Ik moest dit hersenspinseltje van me hiero gaan posten van iemand anders op fok....dit poste ik in het [HOMO]-topic, dus je hoeft het gelukkig niet al te serieus te nemen of net doen als of je het niet snapt...dat mag ook.![]()
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homosexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.![]()
Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.;) )
Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.Dit kwam weer van iemands plan om gewoon een "anti-intolerantie" chip in iedereens z'n hoofd te proppen, denk aan de "Anti-swear-chip" die Cartman ingebouwd kreeg in "Southpark: The Movie" ;P
Maar jij bent dan ook briljant.quote:
Verhip...die chip werkt echt!quote:Op maandag 5 december 2005 17:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kijk dat is nou tolleratie en acceptatie ten top!!
![]()
Dit is natuurlijk maar van 1 kant bekeken en alleen van de homo-kant. Op deze manier geef je de hele schuld aan de hetero's en de homo's treffen geen enkele blaam (zoals wel vaker het geval is met homo's). Zoals de homo's tegenwoordig de schuld van het aids probleem bij afrika neerlegt.quote:Op maandag 5 december 2005 16:46 schreef Semisane het volgende:
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homosexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Dus de homo's vinden dat iedereen moet veranderen omdat men hun een probleem hebben met andere mensen. Er is voor de homofoob geen enkele redenen om te gaan veranderen aangezien hij van zijn fobie erg weinig last hebben.quote:Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.![]()
Een homofoob gaat geen relatie aan met een homo, en zal dus ook zijn controle daarover niet verliezen.quote:Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.;) )
Een "anti-intolerantie" chip lijkt mij niet zo goed idee voor de homo's. De tolerantie van de homo's is minstens zo laag als dat men de moslims aan wil smeren. Alhoewel ik de tolerantie van de moslims heel wat hoger inschat dan die van de homo's. Gezien dat zelf een land als iran nog vrij tolerant is tegenover homo's.quote:Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.Dit kwam weer van iemands plan om gewoon een "anti-intolerantie" chip in iedereens z'n hoofd te proppen, denk aan de "Anti-swear-chip" die Cartman ingebouwd kreeg in "Southpark: The Movie"
![]()
Onder welke godvergeten steen kom jij vandaan gekropen?!quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Monus het volgende:
Alhoewel ik de tolerantie van de moslims heel wat hoger inschat dan die van de homo's. Gezien dat zelf een land als iran nog vrij tolerant is tegenover homo's.
Het zelfde loeizare exemplaar dat knalhard op zijn kop is gevallen.......quote:Op maandag 5 december 2005 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder welke godvergeten steen kom jij vandaan gekropen?!.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder welke godvergeten steen kom jij vandaan gekropen?!.
Ophangen van homo's in Iran.quote:De doodstraf die in Iran officieel voor homo's geldt – zoals overigens in bijna alle moslimlanden – wordt namelijk als zodanig zelden ten uitvoer gebracht, ook al melden Iraanse oppositiegroepen dat sinds de islamitische revolutie in 1979 4.000 homo's en lesbiënnes zijn terechtgesteld.
Het laatste ambtsbericht van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken (februari 2005) meldt dat er de laatste jaren geen executies bekend waren louter op grond van homoseksuele handelingen.
Homoseksualiteit is dan wel verboden in Iran, maar over de schemergebieden is veel discussie. Zo kan een homo in theorie alleen ter dood worden gebracht als er sprake is van 'herhaalde sodomie', en voor iedere handeling zijn getuigen nodig.
Voor pederastie, seksuele omgang tussen een man en een jongen, geldt dat ook, maar dwang en vrijwillige deelname kunnen een beslissende rol spelen voor de rechtbank in beide gevallen.
Het leven voor Iraanse homo's is de laatste jaren een stuk beter geworden. Er zijn parken, websites en digitale nieuwsbrieven waar homo's vrij met elkaar in contact komen. Dankzij de hervormingen van de afgelopen jaren worden ze bijna niet meer van overheidswege lastig gevallen.
Homo's zijn zichtbaar. Er treden homo-personages op in films.
Maar dat betekent niet dat er een Gay Parade kan worden georganiseerd in Teheran.
"Als mijn ouders erachter komen gooien ze me uit de familie", zegt Kaveh.
De 50-jarige kunstenaar had pas vorige jaar zijn coming out. Slechts een paar vrienden weten dat hij homo is. Zijn familieleden zijn conservatieve handelaars op de bazaar. "Ik heb veel vriendjes. Er is niemand die me lastig valt maar als ik het semi-geheim houd is het veiliger."
Hoewel Kaveh sinds kort over een buitenlands paspoort beschikt, is hij liever in Iran. De schilderijen die hij maakt zouden in Nederland onder de noemer homo- erotische kunst vallen. Gespierde worstelaars die glimmen van de olie sieren zijn doeken. "Ik verkoop erg goed in Iran. Iedereen ziet in kunst wat die zelf wil zien", legt hij uit. Voor hem is het leven als Iraanse homo niet moeilijker dan dat van de gemiddelde Iraniër. "We hebben in Iran geen homohuwelijk. Maar wel een homoscene. Net als voor alles in Iran geldt ook voor ons dat er veel verboden is, maar tegelijkertijd alles kan."
Twee rel-nichten achter elkaar die niks weten te melden.quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zelfde loeizare exemplaar dat knalhard op zijn kop is gevallen.......![]()
duidelijk een gevalletje * hersenschade * dacht ik![]()
Ikke een * rel-nicht *quote:Op maandag 5 december 2005 19:51 schreef Monus het volgende:
[..]
Twee rel-nichten achter elkaar die niks weten te melden.
Hoe verrassend...
Geleen... dat verklaart een boel.quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke een * rel-nicht *![]()
![]()
![]()
't wel duidelijk dat je niet weet waar je 't over hebt en tegen wie je 't zegt, je hebt dus zo juist het bewijs geleverd dat mijn opmerking raak was![]()
Tussen verstandelijk gehandicapten en monussen ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Geleen... dat verklaart een boel.
Tussen rel-nichten en bepaalde vrouwen zit niet zo veel verschil...
ow en als ik dus op dit moment toevallig in Amsterdam, Weert , Gouda of één van de andere plaatsen waar ik vroeger gewoond heb zou verblijven, wat zou je dan voor opmerking plaatsen over mijn woonplaats ?quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Geleen... dat verklaart een boel.
Tussen rel-nichten en bepaalde vrouwen zit niet zo veel verschil...
die chip was ook bedoelt om iedereen na elkaar tollerant te laten zijn, mannen, vrouwen, homo's, lesbi, bi, moslim, katholiek, protestant, jehova, donker, blank ect ectquote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Monus het volgende:
Een "anti-intolerantie" chip lijkt mij niet zo goed idee voor de homo's. De tolerantie van de homo's is minstens zo laag als dat men de moslims aan wil smeren. Alhoewel ik de tolerantie van de moslims heel wat hoger inschat dan die van de homo's. Gezien dat zelf een land als iran nog vrij tolerant is tegenover homo's.
Ik geef helemaal niemand de schuld, ik leg alleen een theorie neer die uitgaat van het "oer-jacht instinct" van de man, dat jij dit als een beschuldiging ziet, zegt meer over jou dan over mijn "theorie"quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk maar van 1 kant bekeken en alleen van de homo-kant. Op deze manier geef je de hele schuld aan de hetero's en de homo's treffen geen enkele blaam
Oh ja, uiteraard...ik was vergeten ook nog de Afrikanen de schuld te geven.quote:(zoals wel vaker het geval is met homo's). Zoals de homo's tegenwoordig de schuld van het aids probleem bij afrika neerlegt.
Ookal trek jij je punt geheel uit zijn verband en is het daardoor eigenlijk niet echt serieus te nemen, geef ik je geen ongelijk als je zegt dat sex niet zo en public moet, maar let wel! dit is mijn eigen mening, er zijn genoeg mensen (Ja ook hele legioenen "Hetero's") die er anders over denken.quote:Ook blijken de homo's het heel normaal te vinden om naaktstranden om te toveren in sex/orgie stranden en vinden dat dan ook nog heel normaal. Rekening houden met andere mensen en kinderen die ook van het naakstrand willen genieten is er dan niet bij.
Ik vind helemaal niks, ik heb namelijk ook geen last van de fobie van een ander. Ik hoef ook in z'n geheel niet geaccepteerd te worden, door jou of door niemand niet, zolang ik verder maar met rust word gelaten en zolang jou mening en die van een ander maar bij woorden blijft. Maar ja generaliseren is een vak. Ik ben er zo nu en dan ook gedreven in.quote:Dus de homo's vinden dat iedereen moet veranderen omdat men hun een probleem hebben met andere mensen. Er is voor de homofoob geen enkele redenen om te gaan veranderen aangezien hij van zijn fobie erg weinig last hebben.
Vertel? Hoe kom jij hierbij? Het feit dat ik zeg dat als het eenmaal bekent is dat een man hetero is, dat de gemiddelde homo, de hetero man met rust zal laten, wat betreft het "jagen/versieren" haal ik uit mijn ervaringen, van mijn zelf en van andere homo en hetero mannen.quote:En dat een homo een hetero man niet als prooi zal zien is niet waar.
Ik had het 1. Niet over een homofoob persee gevalletje projectie hier dus 2. Niet over een relatie aangaan. 3 of uberhaubt over een relatie.quote:Een homofoob gaat geen relatie aan met een homo, en zal dus ook zijn controle daarover niet verliezen.
Ik kan me vergissen, maar dan zou een anti-intolerantie chip, toch juist _wel_ een goed idee zijn, zou jouw mening ook nog enigsinds gestaaft zijn?quote:Een "anti-intolerantie" chip lijkt mij niet zo goed idee voor de homo's. De tolerantie van de homo's is minstens zo laag als dat men de moslims aan wil smeren.
Ok, grappig, anders vertel je dat even aan de homosexuelen die daar zijn opgehangen, wellicht vinden ze dat dan minder erg.quote:Alhoewel ik de tolerantie van de moslims heel wat hoger inschat dan die van de homo's. Gezien dat zelf een land als iran nog vrij tolerant is tegenover homo's.
Wees gerust. Als jij elke keer zo over het strand heen loopt zullen homo's weinig gaan toveren.quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Monus het volgende:
Ook blijken de homo's het heel normaal te vinden om naaktstranden om te toveren in sex/orgie stranden en vinden dat dan ook nog heel normaal. Rekening houden met andere mensen en kinderen die ook van het naakstrand willen genieten is er dan niet bij.
een retorische vraag behoeft geen antwoordquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef frankium het volgende:
omdat ze vies naar je kijken
Joh Prego, succes vanmiddag dan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Prego het volgende:
wat er gisteren is gebeurd past wel hier...
ik werk voor een frans bedijf, de technische afdeling hier wordt bezet door jonge kerels van 20 t/m 30 jaar. ik kwam vrijdag avond in de stad een paar van hen tegen op weg naar een feest. ik liep met m'n vriend die ik toen een zoen gaf. ik had hen nog niet gezien.
gisteren zag ik ze weer na het weekend. ik zat een peuk te roken in het rookhok en zij kwamen met 6 binnen. toen kreeg ik de volle lading, ik was maar een vieze flikker en ik hield er wel van om mezelf door te laten smeren enzo door. ze stonden me allemaal uit te lachen en bij 2 zag je de afkeer gewoon in de ogen...
waarom? ik denk door een paar dingen:
-macho gedrag tegenover elkaar
-alle 6 zijn moslims (en nee hoor ik generaliseert niet, puur zoals het is), het type sportkleding en een schakelketting, alle 6
-alle 6 uit de banlieus van lyon
oorzaken:
-gebrek aan intelligentie
-niet geaccepteerd binnen het geloof
-niet geaccepteerd binnen hun leefwereld cq de banlieus
gevolg:
vanmiddag een gesprek met mijn baas die heel erg kwaad is op hen. ondanks dat ik dit frankrijk is (waar de acceptatie ook niet je van het is) zijn we een internationaal bedrijf waar dit soort uitlatingen niet geaccepteerd wordt. en vanmiddag ook een gesprek met die 6 en hun baas, waar ik erg tegenop zie. ik heb geen zin om onrust te stoken, ook heb ik geen zin om nog verder aandacht aan die 6. maar ik heb ook geen zin om een barriere te hebben tussen hen en mij. ook moet met ze werken...
ik vraag me dan toch af waar ik dat aan verdient heb
*kniperdeknip*quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Prego het volgende:
wat er gisteren is gebeurd past wel hier...
Nergens aan, behalve aan de de dingen die je al hebt benoemd.quote:ik vraag me dan toch af waar ik dat aan verdient heb
Ik weet niet in hoeverre dit je hebt geraakt, maar als je verder zoiets hebt van, nou als ze me verder nooit meer aanspreken vind ik het best, dan kan je dat wellicht in dat gesprek naar voren brengen.quote:oorzaken:
-gebrek aan intelligentie
-niet geaccepteerd binnen het geloof
-niet geaccepteerd binnen hun leefwereld cq de banlieus
Succes straks met het gesprek Prego, hoop dat er een werkbare oplossing komt.quote:vanmiddag een gesprek met mijn baas die heel erg kwaad is op hen. ondanks dat ik dit frankrijk is (waar de acceptatie ook niet je van het is) zijn we een internationaal bedrijf waar dit soort uitlatingen niet geaccepteerd wordt. en vanmiddag ook een gesprek met die 6 en hun baas, waar ik erg tegenop zie. ik heb geen zin om onrust te stoken, ook heb ik geen zin om nog verder aandacht aan die 6. maar ik heb ook geen zin om een barriere te hebben tussen hen en mij. ook moet met ze werken...
Rot voor je, ik hoop dat je er verder niet te veel gezeur mee krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Prego het volgende:
verhaal.....
ik vraag me dan toch af waar ik dat aan verdient heb
Nou ja, het is goed dat de directie een duidelijk en de enige juiste opstelling inneemt. En dan gaat het om dat ze geen discriminatie tolereren....maakt niks uit welkequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef Prego het volgende:
@semisane:
dat is voor mij de beste oplossing, ik wil niet dat ze nog tegen me praten tenzij het werk gerelateerd is.
net even gesproken met m'n directe supervisor, verteld wat er precies gebeurd is. gelukkig is zij heel open en vriendelijk. zij neemt dit erg serieus, vanmiddag heb ik ene gesprek met haar en de algemeen directeur erbij.
wat een gedoe allemaal, ik snap gewoon niet dat dit zo moet. ik vind het fijn dat er iets aan gedaan wordt en dat ik steun heb van mensen. maar het zou niet nodig moeten zijn...
later meer
Onzin, ook die overtuiging kan je wel terug redeneren naar angst. Echt waar...mij lukt dat echt wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef wonderer het volgende:
Niet iedereen is bang voor het onbekende. Er zijn ook mensen die er vast van overtuigd zijn dat het verkeerd is, en dat heeft niets meer met angst te maken.
Maar mensen die seks voor het huwelijk even sterk afkeuren, is dat dan niet hetzelfde? Gewoon, verkeerd, omdat god het zo bepaald heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Onzin, ook die overtuiging kan je wel terug redeneren naar angst. Echt waar...mij lukt dat echt wel.
Oh nee, dit voorbeeld is wel een klasiek gevalletje van angst hebben voor. Ze gebruiken in dit geval god zelfs tweevoudig: 1 maal als reden voor de angst en eenmaal als reden om die angst hoe dan ook aan te houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar mensen die seks voor het huwelijk even sterk afkeuren, is dat dan niet hetzelfde? Gewoon, verkeerd, omdat god het zo bepaald heeft?
Ach...men moet lekker geloven hoor, het is heus niet dat ik niks geloof, alleen neigt mijn geloof meer naar de Boedistische levensfilosofie dan naar een religie met 1 of meerdere goden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:59 schreef wonderer het volgende:
't Is wel DE reden waarom ik die religies niet mag. Welke god van liefde wil nou dat je doodsbang voor hem bent
Maar ok, ik kan zo gauw geen tegenargumenten geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |