vlarp...quote:
Ik zal eens zoeken of er nog iemand uit kan waar jij past..quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vlarp...?
mag ik ook in de H???![]()
Je staat erin..quote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken of er nog iemand uit kan waar jij past..
oe dat zal krap wordenquote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!quote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gellarboy is gesneuveld..quote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!![]()
rocky's plekje is echt veeeeeeeeel te krap dat past nooit dan forceer je de H dan wordt het een K of zoquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet ikke he!!! gooi rocky er maar uit!![]()
oh dat was nog niemand opgevallen hier denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oe dat zal krap worden
ik ben wat breder dan de meesten![]()
ik kende hem nietquote:
Hij was wel 1 van de grondleggers van het [HOMO] topic...quote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kende hem niet
maar ik vraag toch even een moment stilte voor gellarboy
we zullen je missen
en nog vaak aan je denken
vaarwel... virend
ow die handtekening had ook mooi bij het memoriam gepastquote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dat was nog niemand opgevallen hier denk ik![]()
ziet er hmmm gezellig uit?quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.montezuma.nl/graphics/fotovoorkant.jpg
http://www.montezuma.nl/
ga ik vanavond heen
ach je moet er van houden denk ikquote:
zulkswatquote:
ikke weer niet ik kreeg een Lquote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee heb jij óók een H?!Ik ook al!
quote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee heb jij óók een H?!Ik ook al!
daar reageert hij toch niet opquote:
Jaaaaa!!quote:
Ik heb twee (2!) H'squote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa!!![]()
![]()
Dan mag je van mij ook een stukje, want je hebt die van jou vast al op!! En toen at je net je bordje niet leeg, omdat je geen honger meer had - rúzie aan tafel joh!!Wel grappig, en wát een kleine wereld eigenlijk he?!
Heeft er iemand voor JOU naar een H gezocht, en heeft er iemand voor MIJ naar een H gezocht!
En dan zien we elkaar gewoon daarna hier op Internet!
Dat méééénnnn je niet!!quote:
Dick is je vriend of..... of bedoel je wat andersquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kreeg de D de I de C en de K
omdat ik zo van Dick houdt denk ik
Zou dat 't zijn?quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat méééénnnn je niet!!![]()
Volgens mij heeft Sinterklaas gedacht dat jij en ik dezelfde waren maar had hij niet door dat hij dan het ene lijstje van de ene iemand al gehad had!
Dus de Xbox die hier staat, is eigenlijk van jou?quote:
O ja.. lever maar in dan!quote:Op maandag 5 december 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus de Xbox die hier staat, is eigenlijk van jou?. Net als die verzorgpony, de opblaasrubberboot en het heuptasje die hier liggen?
.
Die XBox natuurlijk!quote:Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuptasje of de verzorgpony? Ik weet niet wanneer de Nautische Dagen weer zijn?
Ohw..quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow....Nou ja... oke.... dan....
*met een diepe zucht alles weer inpak*
Numansdorp was het he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |