Doet er nie toe...hondengeur (again: Lees stank) zal overal doorheen gaan...maar ja....je moet maar zo denken...het ligt aan mij.quote:
Bij mij altijd bovenop mn handdoekenquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef davidov het volgende:
Katten van mij kruipen zelfs in mn kasten om te pitten![]()
gelukkig ligt daar momenteel alleen zomerkleding
Nee...niet allergisch, maar honden zijn in mijn ogen een foutje van de natuur....zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef EL_REY het volgende:
geen hond in je kleedkamer??
hoezo, ben je allergisch?
* Semisane doet CDP ook maar eenquote:
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmarkt.quote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Hahai
Nou, kom ik weer terug in Zwolle, heeft er een of andere oetlul een strijker afgestoken tussen de voorderurruit en het smeedijzeren ornament dat ervoor zit.. Als ik thuis was geweest en in bed had gelegen...
![]()
Dan had je me op kunnen sluiten in een inrichting...
Naja, aangifte gedaan en de ruit wordt zometeen vervangen. En er hangt een rolgordijntje voor, als dat in de fik was gevlogen....![]()
Maar wel klote!!!![]()
![]()
Kutvuurwerk!!!
![]()
![]()
haaai!quote:
Nou ja, het is een gevalletje "shit happens" (hoop ik), ik hoop alleen dat het niet wéér gebeurt, en dan als ik thuis ben!quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmark.
Middagquote:
Nah ze lieten me vannacht met rust...quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Middag![]()
Nog een kat van je voeteneind afgeschopt?
hier ookquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah ze lieten me vannacht met rust...
koester die momenten!quote:
nee, er waren wel leuke mensen maar de jongen waar ik eventueel mee wilde zoenen had denk ik een vriend, of er was iemand me voor.....quote:Op maandag 5 december 2005 04:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog gezoend?
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Mja, het stomme is, ik zag het eerst niet eens![]()
"Nou ik loop naar binnen en zie dat de vloer wat vochtig is, ik denk, iemand heeft wijn door de brievenbus gegooid, kom ik terug, ligt er een lijk!!", zoiets...
Typisch Waxxerquote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Mja, het stomme is, ik zag het eerst niet eens![]()
Ik dacht, iemand is zo "leuk" geweest papier van de straat op mijn post te gooien. Nu is de lounge niet groot, dus een voetstap later sta ik in de living en wil die "papiertjes" opruimen, en TOEN zag ik het glas pas... Als je dat dan weer terugleest in de aangifte...Typisch een Waxxer-aangifte, zeg maar
![]()
"Nou ik loop naar binnen en zie dat de vloer wat vochtig is, ik denk, iemand heeft wijn door de brievenbus gegooid, kom ik terug, ligt er een lijk!!", zoiets...
Als ik thuis was, zat ik nu óf in een inrichting, óf ik lag aan de hartbewaking, óf allebei..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
nou die is blijkbaar ook niet erg geschrokkenquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
Lievquote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef davidov het volgende:
hij "de luie lafaard": http://i2.photobucket.com(...)erwakker_640x480.jpg
zij "dat overactieve knuffeldier": http://i2.photobucket.com(...)pdetafel_640x480.jpg
De poes is bij/van mijn oudersquote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou die is blijkbaar ook niet erg geschrokken
G-star boy.quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee, er waren wel leuke mensen maar de jongen waar ik eventueel mee wilde zoenen had denk ik een vriend, of er was iemand me voor.....
maar heb toch een leuke avond gehad hoor!!
ter illustratie jongen links!
[afbeelding]
Aaawww...quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef davidov het volgende:
hij "de luie lafaard": http://i2.photobucket.com(...)erwakker_640x480.jpg
zij "dat overactieve knuffeldier": http://i2.photobucket.com(...)pdetafel_640x480.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |