Vooruit dan maar.quote:
Same thing we do every night Pinky...quote:Op maandag 5 december 2005 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zou zelfs kunnen dat je er in mijn geval er ook gelijk in hebt, maar ik loop al dagen met een vraag aan je
wat zou je echt willen doen dan aan de homo discriminatie wereldwijd, stel je had onbeperkt geld en was ongebonden, wat zou je dan willen doen echt dóén?
Goed planquote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik in de VS zit, wil ik wel es wat opsturen. Mijn neefjes vreten dat spul ook.
*gevangen* dank jequote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.ikke-pakkerd-toe-gooi*
Heb ik tenminste wat te doen daarquote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar ik vroeg het eigenlijk aan KP, daarbij komt we moeten ons aan de wet houden
de US is dan ook geen lekker land om te zitten voor jou hoor
quote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Lééénnn van Frisiaaaaa
Financierrrringen.
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef wonderer het volgende:
Gedwongen tolerantie vind ik trouwens slecht. Liever zorg ik voor goede voorlichten en het teniet doen van vooroordelen.
Ik denk het wel. Vooral op basisscholen. Niet alleen bij bio, maar ook bij wiskunde bijvoorbeeld, met die redactiesommen etc. En in (kinder)boeken en -films, waarom moet de love interest altijd hetero zijn? Waarom kan het niet eens vanzelfsprekend zijn dat twee jongens of twee meisjes elkaar aan het einde krijgen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!
dit is een mannetje en dat heeft verliefde gevoelens voor dat andere mannetje samen zijn ze verliefd op elkaar en dat noemen we homo-sexualiteit en dat is heel gewoon.....
denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dus jij dit vertalen en dan Mexicaan en vertellen en alles en zoquote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homo-sexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.
Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.)
Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.
Geen probleem, ik hou er wel van om ff iets controversieel een topic in te slingeren.quote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef wonderer het volgende:
Semisane, c/p dat eens in dit topic: Waar komt homohaat vandaan?![]()
Hoeft niet...m'n vriend is Spaans/Mexicaans, ik laat het hem wel ff doen.quote:Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij dit vertalen en dan Mexicaan en vertellen en alles en zo![]()
Ik vind het een interessante theorie, die nog niet echt was langsgekomen in dat topic. Hopelijk komt het weer tot leven nu.quote:Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen probleem, ik hou er wel van om ff iets controversieel een topic in te slingeren.
Bij deze..done
quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
Homo-disciminiatie komt voort uit angst, angst voor het onbekende, angst voor anders...angst komt voort uit onzekerheid, dus wat je moet doen is proberen die onzekerheid weg te halen.
Wat het probleem is op een heel erg banaal niveau, is dat normaal gesproken de "hetero-sexuele-man" de jager is en zijn "prooi" de vrouw, maar dat in het geval van de homo-sexueel de rollen voor die "hetero-sexuele-man" op eens dramatisch anders liggen, in zijn belevings wereld dan.
Op eens is hij dan niet meer de jager, maar de prooi.
Punt is dat een "homo-sexuele-man" de "hetero-sexuele-man" niet als prooi zal zien, althans op het moment dat het duidelijk is dat de man/"prooi" in kwestie hetero is en het is dus die (banale/"oer") angst die weg moet...maar ja hoe doe je dat he.
Nu is dit wel een beetje kort-door-de-bocht omschreven, maar zo raar is dat niet, de meeste mensen, en vooral mannen, vinden het moeilijk om de controle te verliezen als het gaat om relaties aangaan (bij wel meer trouwens.)
Maar goed....een chip is ook wel een goed idee hoor.
dat is anders ook de manier waarop ik het al jaren doequote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja wat wil je aan voorlichting gaan doen?!
dit is een mannetje en dat heeft verliefde gevoelens voor dat andere mannetje samen zijn ze verliefd op elkaar en dat noemen we homo-sexualiteit en dat is heel gewoon.....
denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoeft niet...m'n vriend is Spaans/Mexicaans, ik laat het hem wel ff doen.
gaat het wel weer met je, bekomen van alle emoties?quote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
"Nosotros no angstos! Tu y yo, nosotros en la casa no tomatos de periodismo en Holanda!"
en enig idee of dat het zijn vruchten afwerpt?quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is anders ook de manier waarop ik het al jaren doe
binnen het vijandelijke kamp
zelfs voor allochtonen
Nou niet gestudeerd hoor, ben wel eens ooit aan een studie psychologie begonnen, maar lang niet afgemaakt, maar psychologie en sociologie zijn naast geschiedenis, wel dingen waar ik me erg in intereseer.quote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
zo waar zo waar
Hear hear
hier heb je vast voor gestudeerd
u bent mijn medere in dit opzicht![]()
Dat zijn mijn naweeën.quote:Op maandag 5 december 2005 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat het wel weer met je, bekomen van alle emoties?
LOLquote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
"Nosotros no angstos! Tu y yo, nosotros en la casa no tomatos de periodismo en Holanda!"
ik ben ooit een jongen met uit gaan tegen gekomen die na een voorlichting van mij in zijn klas uit de kast durfde te komenquote:Op maandag 5 december 2005 16:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en enig idee of dat het zijn vruchten afwerpt?
Ik zou me doodschrikken...quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zijn mijn naweeën.
Ik was niet emotioneel hoor, na een vernielde ruit!Alleen maar boos. Ow, das ook een emotie. Maar geshockeerd was ik niet iig.
Als ze het maar niet flikken als ik thuis ben
Wie weet wordt ik straks ook met de dood bedreigd...dan hoor ik er ook helemaal bij.quote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een interessante theorie, die nog niet echt was langsgekomen in dat topic. Hopelijk komt het weer tot leven nu.
dus ik mag je niet komen verzorgen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zijn mijn naweeën.
Ik was niet emotioneel hoor, na een vernielde ruit!Alleen maar boos. Ow, das ook een emotie. Maar geshockeerd was ik niet iig.
Als ze het maar niet flikken als ik thuis ben
hulde hulde aan theaterMaMa!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben ooit een jongen met uit gaan tegen gekomen die na een voorlichting van mij in zijn klas uit de kast durfde te komen
en!!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hulde hulde aan theaterMaMa!!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef wonderer het volgende:
Best vaag, mijn maatje zit Fifa te spelen en ik zit te fokken.. ik had net zo goed naar huis kunnen gaan.
wat heb je gedaan lala op haar bek geslagen?quote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
*gele verf van vingers peuter*
Volkomen welkom.quote:
Ach ja. Ik ga toch zo, ben ik op een schappelijke tijd thuis (2,5 treinenquote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef Semisane het volgende:
[..]Welnee...is toch gezellig....zit soms ook met mijn vriend bij hem thuis, hij zit dan Civilazation4 te spelen en ik te WOW-en.
En elkaar de heletijd van elkaars spel wegtrekken; "Oh moet je kijken, zie eens wat ik heb gedaan/gebouwd, waar ik nu weer ben enz enz erg lief zijn we dan, met elk onze eigen glas Cola-light en bak chipjes.
Maarten...niet verder vertellen hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef wonderer het volgende:
Doeg Semisane (ik weet niet eens je eigen naam)
Nog een keer!quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef keizerpinguin het volgende:
wat heb je gedaan lala op haar bek geslagen?
[afbeelding]
Laat ie 't zelf zo kort doen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo ang3l's vila is weer helemaal schoon, vreemd Tim zei me gisteren dat hij me 5 euro opslag zou geven als ik mijn haar zo kort zou laten, normaal heb ik langer haar
http://www.gay.nl/mama
ze willen me aan de man en denken dat dat zo sneller gaatquote:Op maandag 5 december 2005 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ie 't zelf zo kort doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |