nee dat mag nietquote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef wonderer het volgende:
topic doodgeneukt?
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
droom je daar over?ieeuuwww
Nee?quote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij geen Sinterklaas in Sesamstraat dit jaar, trouwens...
het is maar wat je liever hebt ehquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.
Vannacht droomde ik trouwens over een gigantische snoekbaars die tegen me praatte...
quote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik vind het zelf ook niet erg geslaagd.
Vannacht droomde ik trouwens over een gigantische snoekbaars die tegen me praatte...
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zijn hulpkreten galmden nog wekenlang door mijn hoofd en elke keer als ik mijn ogen dichtdeed... *ril*
quote:Voordelen van zulke dromen is wakkerworden met de smaak van sperma in je mond, trouwens
Ohw ja? Nou zondag zijn we denk ik dan ook nog wel in Keulen....bakkie doen ergens?quote:
Daar droom ik nou nooit over... serieus. Ik droom ook nooit dat ik vlieg of al die zooi uit boeken. Een paar dingen die enigszins terugkeren zijn treinen/stations, loszittende tanden of tanden die afbreken en geweld.quote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef davidov het volgende:
Ben ik blij dat mijn dromen gaan over leukere dingen...
Geslaagde feestjes, vakanties... 007 uithangen of gewoon de wereld veroveren![]()
Zoiks Brain!!quote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef davidov het volgende:
Ben ik blij dat mijn dromen gaan over leukere dingen...
Geslaagde feestjes, vakanties... 007 uithangen of gewoon de wereld veroveren![]()
En, hoe neukt Batman?quote:Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ooit de vervanger van Robin
Het ging je om dat strakke spandex pakje van Robin he....en dan vooral in combinatie met die rubbere van Batman.quote:Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ooit de vervanger van Robin
"Wat nou Arbo-wet??!!!"?quote:Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Sunjammer het volgende:
Dus ik zeg tegen die hoer...
quote:
"Kan ik hier ook pinnen?"quote:
nou echt wat een verborgen verdriet.... er zit veel boosheid in je of niet?quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.
Heb jij dan zo'n hoog bed dan?quote:Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ik droomde een keer dat ik verkracht werd door een enorm dikke vrouw die zich onder m'n bed had verschuild.
"Nog even op de ja-knop drukken mijnheer, dat is dat knobbeltje daar... Nee, iets meer naar links.... ja dáár! Ooohhhhhhh jaaaahhhhhhh, betaaaahhhhhld.... Tot ziens!"quote:Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook pinnen?"
"Nou, haal 'm maar door de gleuf!"
Heb ik dus ook....dus zo raar ben je dan ook weer niet. Hoewel....wellicht maakt je dat juist raar.quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef Sunjammer het volgende:
Rare dromen hebben jullie allemaal. Ik heb geen idee wat ik droom, aangezien ik ze niet kan onthouden. Ik heb echt géén idéé!!
Boosheid weet ik niet, maar het zou best kunnen dat het komt omdat ik introvert ben, ja.quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou echt wat een verborgen verdriet.... er zit veel boosheid in je of niet?![]()
"Wilt u het bonnetje nog?"quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Nog even op de ja-knop drukken mijnheer, dat is dat knobbeltje daar... Nee, iets meer naar links.... ja dáár! Ooohhhhhhh jaaaahhhhhhh, betaaaahhhhhld.... Tot ziens!"
als katten honger hebben maken ze zoveel herrie dat je ze overal hoort al stop je ze in een kluis en jij oordoppen in, en nu niet vragen of ik dat echt ooit geprobeerd hebquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef davidov het volgende:
Katten van mij kruipen zelfs in mn kasten om te pitten![]()
gelukkig ligt daar momenteel alleen zomerkleding
Als alles kon in dromen, dan had je vast die dikke vrouw er niet bij gedroomt.....wellicht nog een fetish van je?quote:
I am weird and fuckin' proud of itquote:Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb ik dus ook....dus zo raar ben je dan ook weer niet. Hoewel....wellicht maakt je dat juist raar.
Vragen of je vriendje je wakker maakt in je REMslaap. Dan onthou je ze wel.quote:Op maandag 5 december 2005 15:16 schreef Semisane het volgende:
Ik kan mijn dromen nooit onthouden eigenlijk, heb dan altijd van die vage vlagen in mijn hoofd. Niet echt boeiend ook eigenlijk, want 's morgens ben ik veels te sjaggie om ook maar aan mijn dromen te gaan denken.
zweet.......quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
Mijn grachtenpand stinkt naar oud Staphorster zweet
Nee, dan had ik wel van een gangbang in een Chinees restaurant gedroomt, nou goed?quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als alles kon in dromen, dan had je vast die dikke vrouw er niet bij gedroomt.....wellicht nog een fetish van je?![]()
![]()
wij hebben al 2 dingen gemeen poezen en theater, dat is al meer dan met sommige vrienden die ik hebquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey poes man!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dank je....mij wakker maken tijdens is nou niet zonder risico...Mijn vriendje heeft trouwens soms wel eens nachtmerrie's...dan schrikt tie echt wakker...en dat is dan ook de enige keer dat tie me wakker mag maken..Dan knuffel ik namelijk alle "demons away"quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen of je vriendje je wakker maakt in je REMslaap. Dan onthou je ze wel.
Heh, tja. Zet dan je wekker. Ik geloof dat de eerste REM periode ongeveer op anderhalf uur zit.quote:Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee dank je....mij wakker maken tijdens is nou niet zonder risico...Mijn vriendje heeft trouwens soms wel eens nachtmerrie's...dan schrikt tie echt wakker...en dat is dan ook de enige keer dat tie me wakker mag maken..Dan knuffel ik namelijk alle "demons away"![]()
Neuh, das namelijk een wens van je...niet die twee door elkaar halen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel van een gangbang in een Chinees restaurant gedroomt, nou goed?.
Jij?? hahaha Een iel ventje als jij wordt zo achter het behang geplakt door elke moddervette vrouw die er bestaat.quote:Misschien is het een onbewuste aansporing om moddervette vrouwen te verkrachten.
Niet als ze slapen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, das namelijk een wens van je...niet die twee door elkaar halen.
[..]
Jij?? hahaha Een iel ventje als jij wordt zo achter het behang geplakt door elke moddervette vrouw die er bestaat.![]()
![]()
Ben toch blij dat mijn slaap een stuk rustiger is dan de meeste hiero.quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh, tja. Zet dan je wekker. Ik geloof dat de eerste REM periode ongeveer op anderhalf uur zit.
Ik heb trouwens vrijwel nooit nachtmerries, waar ik bang uit wakkerschrik. Ik word wel misselijk wakker, maar da's dan omdat de droom een slechte splattermovie lijkt
Weet je zeker dat je tussen alle vetlagen doorkomt om te.......uuh laat ook eigenlijk maar..quote:
jemig en ik dacht dat ze schattig warenquote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dit niet iets?
Eekhoorns verscheuren hond
Yeah. HOewel ik het meeste droom tijdens de snooze van mijn wekkerquote:Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben toch blij dat mijn slaap een stuk rustiger is dan de meeste hiero.![]()
ik stond vanmorgen op de tramhalte....quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan neergeschoten worden met een luchtdrukpistool. Iemand afmaken met een mes is trouwens ook wel aardig, zolang ik het zelf niet ben. Pijn voelen in een droom is niet fijn, ook niet als een hond je grijpt en je je botten kan horen kraken tussen zijn kaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |