Ga jij dat overgestyleerde zonnebankcreatuur van je eens bekwijlen, G-star.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat een vreselijk monster is dat? lijkt wel uit een of ander getto buurt weggeplukt! en heeft dat mannetje nooit leren scheren pfff la dat dons op zijn gezicht![]()
jij kan blijkbaar niet lezenquote:Op maandag 5 december 2005 13:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga jij dat overgestyleerde zonnebankcreatuur van je eens bekwijlen, G-star..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:55 schreef keizerpinguin het volgende:
zijn er hier ook nog leuke mensen?
quote:
Is dit niet iets?quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Verzin eens een leuke manier om managers naar het hiernamaals te helpen?
Levend villen en dan pekelen. Hang de persoon in kwestie ondersteboven, zodat hij langer bij bewustzijn blijft.quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
dood neukenquote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
quote:
ducktape doet wonderenquote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef Waxxer het volgende:
Het tocht hier...
Góh.
Nou, ik moet me zien te vermaken tot de glaszetter is geweest!![]()
'ey, dat is NIET leuk, vooral niet als de persoon in kwestie om zijn moeder roept!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Oh my god.. Je bent nog kinderachtiger dan ik.
wie roept er nou om zijn moeder tijdens sex?quote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
'ey, dat is NIET leuk, vooral niet als de persoon in kwestie om zijn moeder roept!
Iemand letterlijk doodneuken ook.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie roept er nou om zijn moeder tijdens sex?dat is ZIEK!
![]()
maar het gebeurd!quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand letterlijk doodneuken ook.
Weet ik, ik was erbij.quote:
Tja...dat doe je jezelf aan.quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haaai!
Ik ga zaterdag weer naarIdols
ThnQ!quote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...dat doe je jezelf aan.Maarre veel plezier dan maar.
Om eerlijk te zijn kan je beter wel thuis zijn...zoals je al zei: Er hing iets achter het raampje en stel dat het in de fik was gevlogen....quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gevalletje "shit happens" (hoop ik), ik hoop alleen dat het niet wéér gebeurt, en dan als ik thuis ben!![]()
Misschien komt het wel door mijn verhalen over de Librije...
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan je beter wel thuis zijn...zoals je al zei: Er hing iets achter het raampje en stel dat het in de fik was gevlogen....
Schokkende conclusie indeed.....wie had dat nou gedacht.quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Oh my god.. Je bent nog kinderachtiger dan ik.
Ach meestal pubers he...die denken niet echt veel na over oorzaak en gevolg. Doe je niks aan.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...
Tja, het lijkt soms wel of de hoeveelheid sociaal gestoorden exponentieel aan het toenemen is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe iemand het in zijn botte kop haalt om zoiets uit te spoken...
Ach ja...het is wel jouw ding he.....maak je wel foto's...kunnen wij ook weer even meegenieten van iemand die nog wel eens buiten de deur komt.quote:
Dat merk je wel, als je om je oren wordt geslagen met een handtas.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schop ik nu iemand tegen de schenen hier trouwens?
lolquote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...het is wel jouw ding he.....maak je wel foto's...kunnen wij ook weer even meegenieten van iemand die nog wel eens buiten de deur komt.
Nee, ik heb nogal realistische dromen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh.....
heb je iemand doodgeneukt?
![]()
Kerstmarkt... daar heb ik vorig jaar nog tientallen banners voor gemaakt voor de site van Kruidvatquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag wellicht naar de kerstmarkt in Keulen....schijnt wel leuk te zijn.....Ook omdat mijn vriend via z'n werk een 4/5 sterren hotel kan en gaat regelen dan.
Iemand doodneuken is realistisch?quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal realistische dromen.
Kruidvatquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kerstmarkt... daar heb ik vorig jaar nog tientallen banners voor gemaakt voor de site van Kruidvat
Dat weet ik niet, maar zijn hulpkreten galmden nog wekenlang door mijn hoofd en elke keer als ik mijn ogen dichtdeed... *ril*quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Iemand doodneuken is realistisch?Ik hou het zo nu en dan toch redelijk lang vol, maar zo lang...
Of denk ik nu weer te ver door.
ik zondag!quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag wellicht naar de kerstmarkt in Keulen....schijnt wel leuk te zijn.....Ook omdat mijn vriend via z'n werk een 4/5 sterren hotel kan en gaat regelen dan.
droom je daar over?quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal realistische dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |