quote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
wel leuk dat we gisteren weer eens gewonnen hebben, ze hebben al te veel verloren
quote:Op maandag 5 december 2005 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ze speelden de eerste helft niet best, maar in de tweede helft deden we het een stuk beter.
Nou ja, opzich wel. Maar als je ziet dat de 3-1 en de 4-1 zo laat vielenquote:
Toch wel he...... het levert in alle 3 situaties net zoveel punten opquote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich wel. Maar als je ziet dat de 3-1 en de 4-1 zo laat vielen.
Nou is winnen met 2-1 ook voldoende natuurlijk.
Tuurlijk, dat bedoelde ik ook niet. Alleen is scoren in de laatste paar minuten als je al op winst staat eigenlijk alleen maar goed voor het zelfvertrouwen en de statistiekquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch wel he...... het levert in alle 3 situaties net zoveel punten op
wil jij geen trainer worden?quote:Op maandag 5 december 2005 12:45 schreef Ordinair het volgende:
3 teams met 21 punten, Ajax staat daarvan bovenaan. Komt waarschijnlijk mdoor doelsaldo. En als ze nog hoger willen met positie komt het op het laatst denk neer op doelsaldo.. Dus veel punten scoren!
Denk je werkelijk dat PSV nog zal zakken tot plaats 8 dan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
Ja, maar als we straks weer gelijk staan met PSV, dan telt natuurlijk het doelsaldo
Ja volgend seizoen. Aan het begin. Dan staan jullie weer even boven PSV.quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
Ja, maar als we straks weer gelijk staan met PSV, dan telt natuurlijk het doelsaldo
En..? Zou Ajax het betalen? Ik zou het een mooie stap vinden overigens..quote:Klaas Jan Huntelaar hoeft niet te rekenen op een coulante houding van SC Heerenveen, dat meldt Hugo Borst in Studio Voetbal. Volgens de AD-columnist vragen de Friezen liefst tien miljoen euro voor Huntelaar.
Heerenveen-voorzitter Riemer van de Velde zou de absolute hoofdprijs eisen voor de spits, die deze zomer nog voor zes miljoen euro mocht vertrekken. Mocht er geen club zijn die tien miljoen euro wenst neer te leggen voor Huntelaar, dan dient de aanvaller zijn contract uit in het Friese Haagje.
Borst liet daarnaast weten dat PSV, zoals eerder al werd gesuggereerd, meedeelt in de transfersom. Bij de verkoop in de zomer van 2004 bedongen de Eindhovenaren een deel van de volgende transfersom. Huntelaar verkaste destijds voor een slordige 750.000 euro naar Friesland. Overigens heeft PSV zich inmiddels ook gemeld voor de spits. Het volgt daarmee Ajax, AZ, Feyenoord, het Duitse HSV en Kaiserslautern.
Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, gaf toe dat AZ Huntelaar nog altijd op de korrel heeft. "Huntelaar is een goede speler die zeker bij AZ zou passen."
Nee Ajax stijgen naar plaats 1..quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat PSV nog zal zakken tot plaats 8 dan?
quote:Op maandag 5 december 2005 12:45 schreef Ordinair het volgende:
3 teams met 21 punten, Ajax staat daarvan bovenaan. Komt waarschijnlijk mdoor doelsaldo. En als ze nog hoger willen met positie komt het op het laatst denk neer op doelsaldo.. Dus veel punten scoren!
ach, hij is een gewilde speler, en op dit moment lastig te vervangen voor Heerenveen, dus zo vreemd is het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 12:49 schreef HeatWave het volgende:
10 miljoen is wel weer heel erg veel hoor...
http://www.thefootballbox.nl/league/nlquote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
FC Utrecht staat van die drie teams bovenaan, 13 gespeeld, 21 punten.
Ajax en Heerenveen, 14 gespeeld, 21 punten.......
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hij is een gewilde speler, en op dit moment lastig te vervangen voor Heerenveen, dus zo vreemd is het niet.
Ja dat klopt dus niet, een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder dan het doelsaldo...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
Dat heet een nachtmerriequote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
Die droom heb ik al een heel seizoenquote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
nepfanquote:
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Jajong het volgende:
volgens mij kunnen we in theorie zelfs 4e worden volgende week
Laat ze om te beginnen de punten maar delen met onze Rotterdamse vrienden zondag...1quote:Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..![]()
Dan ben je ook geen Ajax-fan.quote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben geen fan van Kluivert, nooit geweest en zal het ook nooit worden.
Dure aankopen zijn van oudsher niet onze beste, dus wat dat betreft zou ik zeggen: doe maar niet...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Luxemburgo is vrijquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
Tot nu toe vind ik dit vooral een melig topic
Kan er niet iemand een discussiepunt aanhalen?
De transferprijs van Huntelaar. - Voor 10 miljoen mogen ze hem houden, Kluivert halen en dan met Babel en Rosenberg heb je een leuk aantal spitsen.
Het afscheid van Arie. - Mooi dat Feyenoord nog een etentje oid voor hem regelde, verder boeit het niet zo.
Het opstellingsbeleid van Blind.- Valt over te discussieren, al valt er weinig te zeggen na gister.
Het ontbreken van Trabelsi.- Vreemd, maar de uitleg van Blind was wel te rechtvaardigen.
Spitsenperikelen.- Rosenberg lekker laten staan, die jongen komt er wel.
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? - Een egoistische wereldgoal
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld.- Alleen de eerste helft live gezien en daar wisselde die prima acties af met zijn gebruikelijke gestuntel en vertragend gepiel.
"Die Molukker" ?quote:
Ik dan ook maar evenquote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Veel te hoog
Het afscheid van Arie. Tja..
Het opstellingsbeleid van Blind. Soms raar, maar over t algemeen te verantwoorden
Het ontbreken van Trabelsi. Logisch, was mijn keuze ook geweest
Spitsenperikelen. Neuh
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Combinatie van.
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Redelijke wedstrijd, over t algemeen niveautje te laag
Ik denk dat hier zelfs de oplossing van het probleem zit. Verdedigend sterke backs geeft het middenveld en de buitenspelers veel meer vrijheid. Neem bijvoorbeeld Pienaar of Rosales, ze moeten constant bedacht zijn op Trabelsi die er ineens langs kan komen. En als Trabelsi dan komt dan moet de voortzetting perfect zijn anders heb je een probleem achterin. Daarom gaat de bal vaak terug ipv naar de achterlijn.quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef PLAE@ het volgende:
Het ontbreken van Trabelsi. in eerste instantie is het belachelijk je beste speler niet laten spelen, maar denk je door dan zit er logica in.
zo, ingevuld.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Te hoog, 6 miljoen is ok 10 miljoen te veel.
Het afscheid van Arie. Wie?
Het opstellingsbeleid van Blind. Na afgelopen wedstrijd zag ik zowaar een lichtpuntje
Het ontbreken van Trabelsi. Ging eigenlijk best goed
Spitsenperikelen. Rosenberg speelt steeds beter, ik ben echt fan geworden van die jongen
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef erikh het volgende:
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
zo, ingevuld.
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Babel maakte een erg mooie goal, iets wat ik Boukhari nog niet heb zien doen. Dus was Babel idd geweldig en Boukhari was ruk.
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Dat is ook inderdaad te vroeg, maar dat komt welquote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
V.w.b. Rosenberg roep ik al vanaf het begin dat deze jongen er gaat komen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
Dat lijkt niet alleen zo, het is zo.quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?
Ik heb Sikora ook wel eens een fantastisch doelpunt zien maken.......
Dat zijn allemaal momentopnames die niks zeggen. Elke (prof)voetballer kan een wereldgoal maken....
Wat kunnen mensen toch enorm leven in de waan van de dag.
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldig![]()
Boukhari speelt met vlagen erg goed maar maakt net zoveel baggeracties, durft het tenminste altijd in tegenstelling tot Babel maar is waardeloos?
Ik heb het ook niet over een heel seizoen. Je geeft aan dat Babel een mooi doelpunt maakte en dat hij dus geweldig was en dat Boukhari dit doelpunt niet maakte en daarom dus ruk was.quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er bij Ajax wel meer die zich blijkbaar alleen kunnen motiveren als ze geen basisplaats hebben. Boukhari heeft er ook een handje van.....
Ja, hij is gewoon te wisselvallig helaas. Maar hij KAN het wel.. jammer eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorEcht mee gehad met die kerel.
Leuk tagje trouwens
Boukhari's kracht ligt hem niet in de actie, het ligt hem in de combinatie.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.
En toch waren er duizenden mensen die over Zlatan exact hetzelfde zeiden. Deze mensen zijn nu vreemd genoeg spontaan onvindbaar..........quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de capaciteiten van Rosenberg. Bij Zlatan zag je vanaf dag 1 dat er iets in zat, maar dat heb ik bij Rosenberg nog niet gezien.
Maar goed hij werkt hard, en ik hoop dat mijn ongelijk bewezen word.
Ze zullen er idd nooit 10 miljoen voor krijgen en ze laten hem dadelijk ook niet transfervrij vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Heerenveen schikken ze nog wel in hoor.
Ik ook hoor. Weet gewoon dat ie het heeft. Zlatan voetbalde in z'n eerste jaar ook kut, maar dat kwam ook goed.quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef devv05 het volgende:
Ik heb altijd als een van de weinigen vertrouwen gehad in Rosenberg, hoop dat ' ie nou een beetje loskomt en de rest ook kan overtuigen.
Vanavond Voetbal Insite tutuquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft toevallig iemand de filmpjes van de doelpunten van gister nog?
quote:Perez twijfelt over aanbieding AZ
Kenneth Perez twijfelt vooralsnog of hij op een nieuwe aanbieding van AZ in wil gaan, meldt hij aan het Noord-Hollands Dagblad. De Deen heeft het goed naar zijn zin in Alkmaar, maar een nieuwe uitdaging lijkt ook aantrekkelijk. Perez heeft nog een contract tot 2007 in de Alkmaarderhout.
“Het is een moeilijke afweging, zegt. Ik ben 31 en speel nu zes jaar bij AZ. Bijtekenen betekent zo goed als zeker dat ik mijn carrière afsluit bij AZ. Dat is niet erg, want ik zit hier bepaald niet slecht.”
“Maar als ik nog eens iets anders wil, moet het nu gebeuren", gaat Perez verder. "Zoals ik al zei: een moeilijke afweging. Want een overstap naar een andere club kan mooi zijn, maar kan ook heel verkeerd uitpakken,” aldus de voormalige speler van MVV en FC Kopenhagen.
Daar issie al.quote:Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef cultheld het volgende:
Perez zal wel graag naar het buitenland willen.
Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.quote:Brands: 'Ajax en AZ zijn nog ver uit elkaar'
Volgens de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, zijn Ajax en AZ het nog lang niet eens over een transfer van Ron Vlaar naar Ajax. Het verschil tussen vraag en aanbod is immens.
'Het bod dat Ajax bij ons heeft neergelegd, haalt onze vraagprijs bij lange na niet', aldus Brands, die ontkende dat Vlaar bij AZ onder een jeugdcontract speelt. Het contract van Vlaar loopt af in 2007. Brands wist verder te melden dat AZ wel het salaris heeft verhoogd van Vlaar, waardoor zijn transfersom weleens hoger kan uitvallen.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde bij Talpa in Cafe de Sport dat hij niet betrokken is bij de onderhandelingen tussen Ajax en AZ, vanwege zijn achtergrond als technisch directeur bij de Alkmaarders.
Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.
Ik zie zelf liever Mathijsen komen, al zal die wel wat meer moeten kosten.quote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.
Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit landquote:
Ik snap je, denk dat het ook niet veel hoger zal worden...quote:Op maandag 5 december 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit landMaar ik doel dus op Duitsland, Engeland, Italië of Spanje. En dan een club als Tottenham, Atlético Madrid of Fiorentina.
Trabelsi wordt dan verkocht en tevens is hij er ook een week 5 niet ivm de Afrika Cup.quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Het kost je alleen maar extra geld...
1+1 is dan al heel snel 2 StudentPiet...quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Het kost je alleen maar extra geld...
quote:Jong Ajax klimt na zege; twee doelpunten Charisteas
Jong Ajax heeft in Breda met 0-2 gewonnen van hekkensluiter Jong NAC. Charisteas scoorde beide doelpunten voor Jong Ajax. Ook de selectiespelers Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales speelden mee.
Jong Ajax stijgt daardoor in het tweede rijtje en neemt enige afstand van de degradatiezone.
Tsja, helaas de feiten momenteel.quote:Op maandag 5 december 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
'En neemt enige afstand van de degradatiezone'. Sjongejonge...
Idd, ik weet het. Maar het staat wel heel sneu.quote:
hehe, heerlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Wie de fuck ben jij nou weer, en waren echt ALLE normale usernamen op ofzo???
namen weet ik niet, maar de normale users zijn in ieder geval opquote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Wie de fuck ben jij nou weer, en waren echt ALLE normale usernamen op ofzo???
Jullie lijken Koeman wel! Watjes, 't is een mannensportquote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
namen weet ik niet, maar de normale users zijn in ieder geval op
Valt mee, gun 't ze wel. Zij waren tenminste beter, dat kunnen we van de overwinningen van Ajax niet altijd zeggenquote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Againzender het volgende:
Ach, hij is de hele dag gepest door Nijmegenaren
Onderschat onze Purrel niet hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Freak187 het volgende:
Eerst even lekker tegen Arsenal spelen. Een hoog niveau halen, daarna Vitesse wegtikken. Als je woensdag tegen Henry speelt, wordt je niet bang van Gill Swerts op zondag![]()
Wat ijl jij nou weer, dit seizoen hebben we toch echt iets vaker onterecht verloren dan onterecht gewonnen, als we al onterecht gewonnen hebben want we hebben al bijzonder weinig gewonnen....quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Valt mee, gun 't ze wel. Zij waren tenminste beter, dat kunnen we van de overwinningen van Ajax niet altijd zeggen.
Ik bedoel ook de wedstrijden tegen Vitesse. Ik kan mij nog een heel late goal van Babel herinneren terwijl een gelijkspel best mocht en frummel goaltje van Sneijder waardoor we 2-1 verliezen.. Maar goed, daar zijn jullie topclub voorquote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat ijl jij nou weer, dit seizoen hebben we toch echt iets vaker onterecht verloren dan onterecht gewonnen, als we al onterecht gewonnen hebben want we hebben al bijzonder weinig gewonnen....
En volgende week staan we gewoon weer boven jullie dus geniet er van zolang je kan zou ik zeggen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Seizoen 2001-2002, schandalige wedstrijd idd aan vitesse kant. Maar goed, was ook meteen de laatste overwinning voor Vitesse tegen Ajax, en daar zal aankomende zondag geen verandering in komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Kang-He het volgende:
Die actie van Diarra. Ik werd me toen toch een partij leip
.
Kap eens met trollen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef golfer het volgende:
Je zal toch zo sneu zijn om een usernaam te nemen als Dubnobasswithmyheadman en dan ook nog voor Vitas te zijn.
Dan moet je echt wel heel erg triest zijn.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. way to much, 7,5 max en anders kluivert huren
Het afscheid van Arie. Arie bedankt, je bent nog niet helemaal weg, maar blijft op de achtergrond bezig. En tot op borrels!
Het opstellingsbeleid van Blind. Mag wel wat vaster. Spelers die weg gaan niet meer opstellen, kampioen worden we toch niet meer
Het ontbreken van Trabelsi terrecht, we hadden een back nodig die naar binnenknijpt en niet een die over de middenlijn wandeld bij elke actie naar voren
Spitsenperikelen. Markus laten staan, Harry houden en Babel verhuren
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme?Egoisme, een beetje Quincy idee
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Geen Ajax materiaal, mag wmb liever gister dan vandaag nog weg, terug naar Sparta ofzo. Het is geen linksbuiten
Dan al???quote:
Van Geel hield er rekening mee dat er 8 a 9 spelers zouden vertrekken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:51 schreef Lionheaad het volgende:
Hoeveel spelers gaan er nu eigenlijk weg aan het einde van het seizoen??
nou, hij weet het ruim van tevoren dan, kan 'ie mooi op tijd op zoek naar vervangers...quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Van Geel hield er rekening mee dat er 8 a 9 spelers zouden vertrekken...
(Dat zei 'ie zondagavond in cafe de sport tenminste)
quote:
Kicke hoor! Veel plezierquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Vannacht met dezelfde bus naar London!![]()
ff beetje meer respect voor Frits Philips he!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De geldschieter van PSV is dood
hij heeft wel even wat meer op poten gezet dan een voetbalclubje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De geldschieter van PSV is dood
Hij is door de Afrika Cup waarschijnlijk een aantal wedstrijden niet inzetbaar, bovendien gaan ze er volgens mij vanuit dat hij, samen met Pienaar, in de winterstop al vertrekt zodat ze nog wat centen kunnen vangen. Vandaar de vermeende interesse in Kromkamp, of die interesse er echt is is ook nog maar af te vragen, Derksen lult wel vaker wat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap dat beleid totaal niet. Jullie hebben met Trabelsi de beste rechtsback van Nederland in huis. Vorige wedstrijd werd Heijtinga opgesteld, met het oog op de toekomst. En nu opeens willen jullie Kromkamp voor een half jaar huren. Dan zit je met een heijtinga die zich onzeker voelt en met de beste van Nederland op de bank. Als je Kromkamp huurd is dat net als Trabelsi geen lange termijn optie. Het lijkt wel het beleid van Feyenoord een paar jaar geleden![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef golfer het volgende:
Je zal toch zo sneu zijn om een usernaam te nemen als Dubnobasswithmyheadman en dan ook nog voor Vitas te zijn.
Dan moet je echt wel heel erg triest zijn.![]()
Ik denk niet dat je na zondag in dit topic te vinden bent maatquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat dit een voetbaltopic was, dus ik wou even over voetbal lullen. Maar ik merk het alweer.
Ik spreek julllie zondag wel weer.
Tjaquote:AD: Ajax wil Vlaar in de winterstop
Volgens het Algemeen Dagblad is Ajax vastbesloten om Ron Vlaar in de winterstop te halen. Zoals Brands afgelopen maandag in Studio Voetbal al aangaf, zitten de partijen volgens AZ nog ver uit elkaar voor wat betreft de vraagprijs voor de verdediger.
Respect zat, maar hij is het indirect toch of niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ff beetje meer respect voor Frits Philips he!
Eerst zien, dan geloven. Er zijn de laatste weken veel te veel onwaarheden verteld........quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Dacht dat Danny Blind voor het succesvolle 3-4-3-systeem had gekozen, door Hatem Trabelsi op de bank te zetten, maar met Jan Kromkamp erbij, zal er wel weer met offensieve backs gespeeld worden.
Alleen jammer dat Heitinga er dan in zou staan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel wat hoor, Vlaar en Kromkamp. Heitinga, Urby en Steek erbij een je hebt een prima verdediging imo die nog volstrekt Hollands is ook.
Idd, zie t probleem ook niet.. Komt nog eens bij dat Rosenberg gewend is in 4-4-2 te spelen.. Heeft die bij Malmo ook gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman speelde in de Champions League ook 4-4-2 en Ajax wist zich toen uitstekend te verweren tegen topclubs als AS Roma, Valencia, Arsenal en AC Milan, dus waarom niet?
Urby naar het middenveld, waar die hoort!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel wat hoor, Vlaar en Kromkamp. Heitinga, Urby Juanfran en Steek erbij een je hebt een prima verdediging imo die nog volstrekt Hollands is ook.
Hoezo? zoals Blind aangaf doet hij het weer steeds beter op de training en besloot Blind hem een kans te geven. Eentje die naar mijn idee best goed uitpakte, toegegeven hij is nog niet op zijn oude niveau maar wel weer een heel stuk op de goede weg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Heitinga er dan in zou staan!
En als ik het goed heb is charisteas ook meer een 4-4-2 spits, het lijkt mij vooral voordelen bieden. Als je dan daar tussenin nog een opkomende middenvelder of iets dergelijks kunt zetten (de jong of pienaar bijvoorbeeld) moet je toch zeker wel mogelijkheden kunnen creeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, zie t probleem ook niet.. Komt nog eens bij dat Rosenberg gewend is in 4-4-2 te spelen.. Heeft die bij Malmo ook gedaan![]()
daarom is het zo onbegrijpelijk dat het nooit gedaan wordtquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:08 schreef erikh het volgende:
[..]
En als ik het goed heb is charisteas ook meer een 4-4-2 spits, het lijkt mij vooral voordelen bieden. Als je dan daar tussenin nog een opkomende middenvelder of iets dergelijks kunt zetten (de jong of pienaar bijvoorbeeld) moet je toch zeker wel mogelijkheden kunnen creeren.
Dat is mij mening. Ik vind Heitinga echt het grootste bagger van de neerlandse competitie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:07 schreef erikh het volgende:
[..]
Hoezo? zoals Blind aangaf doet hij het weer steeds beter op de training en besloot Blind hem een kans te geven. Eentje die naar mijn idee best goed uitpakte, toegegeven hij is nog niet op zijn oude niveau maar wel weer een heel stuk op de goede weg.
De grootste bagger is boukhari... Dat is ie en zal ie blijven ook... Amateurvoetballer...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is mij mening. Ik vind Heitinga echt het grootste bagger van de neerlandse competitie.
Ik heb het ook nimmer een goede verdediger gevonden en was op z'n zacht zeeeeer verbaads bij zijn debuut in Oranje.
In mijn visie ligt daar het zwakste punt van Ajax
Maar die staat niet in de verdigingquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De grootste bagger is boukhari... Dat is ie en zal ie blijven ook... Amateurvoetballer...
quote:De Jong hakt eind deze week de knoop door
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 12.42u GMT+01.00, De Telegraaf
Nigel de Jong gaat aan het eind van deze week bekend maken of hij zijn contract bij Ajax wil verlengen. Dit maakte hij vanmorgen bekend tegenover De Telegraaf.
'Natuurlijk snap ik best dat je wilt weten of ik bij Ajax blijf. Maar ik wil het daar nu nog niet over hebben. Mijn besluit wordt snel bekend. Maar nu is het nog te vroeg. De kans is groot dat ik je aan het einde van deze week meer kan vertellen', aldus de Jong.
Hij voegde er aan toe dat hij zeker niet naar eem amdere club in Nederland gaat. 'Het wordt verlengen of naar het buitenland', zegt de 21-jarige voetballer.
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijf gewoon Nigel, blijf gewoon...
Eensch, gewoon 2 jaartjes zowiezo nog blijven en dan naar het buitenland gaan!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef erikh het volgende:
Ik hoop dat ie nog even blijft, de jong vind ik toch echt een aanwinst voor Ajax
Ik deel exact hetzelfde gevoel, maar de hoop is iets sterker bij mij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.
In Zwolle toevallig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou studeer ik journalistiek hoor, maar af en toe media
Ik heb t gevoel... dat ie er over na aan t denken is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.
Di Canio ? toch ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Als hij een goeie aanbieding heeft gaat ie gewoon hoor. Noem mij 1 speler die gezegd heeft van "ik kan 3 keer zoveel krijgen daar, maar ik blijf fijn".
quote:Blind houdt voor het eerst opstelling intakt
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 16.23u GMT+01.00, www.ajax.nl
Trainer Danny Blind blijft het volste vertrouwen houden in de formatie die afgelopen zondag RKC met 4-1 versloeg. Hij vertelde op de persconferentie niets te willen wijzigen.
De oefenmeester zal dit, mits er geen blessures komen, aanstaande zondag ook niet doen. Hij geeft zijn spelers opnieuw dezelfde opdracht mee dat ze meer risico's moeten nemen en durven te voetballen.
quote:Wenger laat vijf basisspelers buiten de groep
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 16.05u GMT+01.00, ww.arsenal.com
Arsenal zal morgenavond allerminst in haar sterkste formatie aantreden tegen Ajax. De Franse trainer Arsene Wenger maakte dat op de persconferentie vanmiddag bekend.
'Ljungberg, Pires, Gilberto, Campbell en doelman Lehmann krijgen rust', aldus Wenger. 'Alle jonge spelers zullen een kans krijgen'. Waarschijnlijk speelt oud-Ajacied Quincy wel.
Het is jammer dat we Maxwell niet meer in het Ajax shirt zullen zien spelen....quote:Inter wil Maxwell in winterstop al overnemen
Dinsdag 6 december, door HW, Milaan, 15.57u GMT+01.00, Voetbal Online
Inter Milaan wil Maxwell al in januari overnemen van Ajax, aldus de Inter-president Giacinto Facchetti. De club wil doet doen om andere concurrenten te snel af te zijn.
Het contract van Maxwell loopt aanstaande zomer af en de club en de speler hebben aangegeven dan uit elkaar te gaan. Veel 'grote' clubs toonden ook daardoor interesse in de verdediger. Onder andere Juventus en Arsenal toonden oprechte interesse in de Braziliaan.
Het is inderdaad jammer ja, maar zo krijgen we nog een beetje geld voor hem...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:39 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het is jammer dat we Maxwell niet meer in het Ajax shirt zullen zien spelen....![]()
Hij heeft zelf al aangegeven in de winterstop weg te gaan als er een club komt.
Daar dachten we anders voor zijn blessure wel anders over.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maxwell is jammer, maar dat is niet de grootse aderlating die ons te wachten staat.
Tuurlijk, het is een goeie speler, en ik zie hem liever blijven dan gaan..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Daar dachten we anders voor zijn blessure wel anders over.
Toen bleek toch dat zijn wegvallen opgevangen kon worden.
Positioneel is het inderdaad misschien op dit moment niet de grootste aderlating, maar als persoon en als voetballer vind ik het wel de grootste aderlating.
Als blessureleed Maxwell in de toekomst geen parten gaat spelen weet ik zeker dat hij uit dit huidige elftal één van de weinigen is die een vaste basisplaats gaat bemachtigen bij een Europese grootmacht.
Een persoonlijkheid gaat na op kosten van de club gerevalideerd te hebben, niet zo snel mogelijk bij de club weg....quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef BoNi het volgende:
Positioneel is het inderdaad misschien op dit moment niet de grootste aderlating, maar als persoon en als voetballer vind ik het wel de grootste aderlating.
Dat zijn jouw woorden al ga ik er wel vanuit maar ik vind het belangrijker hoe "our kids" het gaan doen op het hoogste podium,de LC geloof ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ongetwijfeld zal Ajax verliezen. .
Je moet wel mijn hele bericht quoten dan hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een persoonlijkheid gaat na op kosten van de club gerevalideerd te hebben, niet zo snel mogelijk bij de club weg....
Als voetballer heeft hij het gehele afgelopen seizoen tot aan zijn blessure dramatisch gespeeld....
We zullen hem niet erg missen dus.
Het is nou niet echt dat ik er van uit ga dat we uit bij Arsenal zomaar gaan winnen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden al ga ik er wel vanuit maar ik vind het belangrijker hoe "our kids" het gaan doen op het hoogste podium,de LC geloof ik wel.
Ik quote alleen maar wat mij uitkomt hequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je moet wel mijn hele bericht quoten dan hoor.
Hij speelde inderdaad niet sterk voor zijn blessure, maar dat neemt niet weg dat ik hem de meest talentvolle voetballer vind van de huidige selectie.
Zijn contract loopt af en hij wil in de winterstop weggaan zodat Ajax nog wat voor hem kan vangen. Had hij revalidatie moeten weigeren dan?
Maxwell was net voor zijn blessure toe aan een stap omhoog en ik weet zeker dat hij al niet meer in Amsterdam was geweest als hij niet geblesseerd was geraakt.
Vervelende samenloop van omstandigheden, maar ik neem hem wat dat betreft niks kwalijk, zo kun je altijd wel een verwijt zoeken waarom een speler niet mag vertrekken....!
Je kunt ook gelijkspelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nou niet echt dat ik er van uit ga dat we uit bij Arsenal zomaar gaan winnen..
Dat had hij inderdaad kunnen doen, maar het verhaal rond Redondo is toch wel iets anders en daarnaast was Redondo al iets verder in zijn carriere én had hij vermoedelijk ook al een paar nulletjes meer op zijn bankrekeningquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik quote alleen maar wat mij uitkomt he
Hij had ook net zo sociaal als redondo kunnen zijn en salaris kunnen weigeren. Als je gewoon bij de club blijft maakt het niet uit, maar als je al weet dat je weg gaat, vind ik gewoon geld blijven vangen behoorlijk triest.
Begrijp mij niet verkeerd, Maxwell was anderhalf seizoen geleden absoluut toe aan een stap hoger, en die had ik hem toen ook van harte gegund. Alleen nu is het een ander verhaal wmb.
Ja en verliezenquote:
Het liefst zie Grygera er nog in voor Vlaar of Heitinga, maar voor de rest ziet het er inderdaad leuk uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan zou ik het wel eens zo willen zien.
----------------------Stekelenburg----------------------------
-------------Vlaar--------------------Heitinga-----------------
--Kromkamp-------------------------------Juanfran----------
-------------------------Maduro--------------------------------
--De Jong---------------------------------Emanuelsson------
-------------------------Sneijder--------------------------------
------------Rosenberg--------------Babel---------------------
Lijkt mij geen verkeerde ploeg moet ik zeggen.
Idd, als Johny weer in vorm is, is het een topper.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Niets daarvan, Johnny moet gewoon bij Ajax blijven.
Ik vind het anders best logisch...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi verkopen en Kromkamp huren, rare constructie.
trabelsi laten ze toch transfervrij gaan? of verkopen ze hem in de winterstop?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi verkopen en Kromkamp huren, rare constructie.
Waarom een half jaar met een mindere speler gaan rommelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het anders best logisch...
Trabelsi gaat waarschijnlijk weg in januari, blijft ie dan issie in januari en febrauri bezig met de Africa Cup. Johnny gaat dus spelen, dan heb je toch een backup nodig voor die positie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom een half jaar met een mindere speler gaan rommelen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
trabelsi laten ze toch transfervrij gaan? of verkopen ze hem in de winterstop?
Inderdaad, zeker als ie zijn oude vorm weer op kan pakken vind ik het een uitstekende verdedigerquote:
Prima zet inderdaad. De hoofdtribune in 't nieuwe Arsenal-stadion zal een stuk comfortabeler zijn dan een basisplaats op je favoriete positie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
Goede zet van Nigel.
Ik hou de woorden nog even voor me, totdat ik 't van een betrouwbare bron hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef F1Bas het volgende:
Tsja de Jong, geen echte Ajacied dus. Of ben ik de enige die zo denkt?
Uiteraard, mits het waar is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou de woorden nog even voor me, totdat ik 't van een betrouwbare bron hoor.
quote:6/12/2005 - De Jong definitief weg bij Ajax
(Gepost door RvN)
Langs de Lijn meldt zojuist dat Nigel de Jong definitief heeft besloten te vertrekken bij Ajax. Hij zal het seizoen wel afmaken bij Ajax, maar zijn contract niet meer verlengen. Er is volgens Langs de Lijn nog niet bekend naar welke club hij zal gaan.
Ajax Netwerk
[update] Jack van Gelder heeft zojuist aangegeven dat Nigel de Jong in Londen in een reactie tegenover de NOS heeft laten weten zijn contract niet te zullen verlengen. Later vanavond zal de NOS dat interview uitzenden.
Dat is ook weer een stapje tever idd. Maar echt getuigen van een winnaars mentaliteit..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie gaat is dat erg jammer.
Maar hem nu opeens een nep Ajacied noemen is gewoon triest.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook weer een stapje tever idd. Maar echt getuigen van een winnaars mentaliteit...
Nou ja, overleven we OOK wel weer..
21 jaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Als hij nou ingaat op een prachtige aanbieding zal ik de laatste zijn die um dat kwalijk neemt.
Nep Ajacied is net een klein trapje te hoog, maar zeg nou zelf: De Jong heeft bij Ajax nog niks neergezet. Goaltje op Highbury bij z'n derde wedstrijd ofzo. Ja, leuk, prima. Voor de rest begint 'ie te miepen over de positie waar 'ie speelt en heeft 'ie al anderhalf jaar lang de rol die hij wil. Staat in Oranje, is sinds enkele weken toch eigenlijk wel een gezicht (of misschien zelfs HET gezicht) aan het worden, maar dan is 'ie nog niet tevreden. Het spijt me hoor, maar op de een of andere manier slik ik dat gewoon niet. Zeker niet omdat hij gewoon de kwaliteit niet heeft om bij een mooiere club dan Ajax meer dan 30 wedstrijden per jaar in de basis te starten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie gaat is dat erg jammer.
Maar hem nu opeens een nep Ajacied noemen is gewoon triest.
Ik denk dat hij zich niet te goed voeld, maar dat hij met zijn kut situatie zit. Geen echte basisplek en de sfeer is ook niet al te best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Jongens met zo'n mentaliteit kun je beter kwijt zijn dan rijk
21 jaar en zich nu al te goed voelen voor Ajax, bah bah. Wil hij nog blijven tot het einde van het jaar? Ga aub in de winterstop al weg, kunnen we nog centjes vangen voor je. Want geld is heilig toch?
gevoelquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Als hij nou ingaat op een prachtige aanbieding zal ik de laatste zijn die um dat kwalijk neemt.
Kiezen tussen 1-1.5 miljoen per jaar en elke week spelen, op handen gedragen worden door het publiek vanwege je instelling en je trouwheid aan de club, of voor 2-2.5 miljoen per jaar op de tribune zitten bij Manchester United hoe je ziet hoe je dure ster-collega's, die vanwege hun prijzigheid moeten spelen t.o.v. een gratis spelertje, het ervan af brengen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Yep!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vertrekt de bus naar Londen neem ik aan?
Onzin, hij speelt meer dan zat, zit vast bij Oranje door zijn vele basisplaatsen. Ik geloof dat 'ie zo'n 80% van de wedstrijden start, en de rest valt 'ie altijd wel in. Bovendien altijd op z'n favoriete positie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niet te goed voeld, maar dat hij met zijn kut situatie zit. Geen echte basisplek en de sfeer is ook niet al te best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |