quote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
wel leuk dat we gisteren weer eens gewonnen hebben, ze hebben al te veel verloren
quote:Op maandag 5 december 2005 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ze speelden de eerste helft niet best, maar in de tweede helft deden we het een stuk beter.
Nou ja, opzich wel. Maar als je ziet dat de 3-1 en de 4-1 zo laat vielenquote:
Toch wel he...... het levert in alle 3 situaties net zoveel punten opquote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich wel. Maar als je ziet dat de 3-1 en de 4-1 zo laat vielen.
Nou is winnen met 2-1 ook voldoende natuurlijk.
Tuurlijk, dat bedoelde ik ook niet. Alleen is scoren in de laatste paar minuten als je al op winst staat eigenlijk alleen maar goed voor het zelfvertrouwen en de statistiekquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch wel he...... het levert in alle 3 situaties net zoveel punten op
wil jij geen trainer worden?quote:Op maandag 5 december 2005 12:45 schreef Ordinair het volgende:
3 teams met 21 punten, Ajax staat daarvan bovenaan. Komt waarschijnlijk mdoor doelsaldo. En als ze nog hoger willen met positie komt het op het laatst denk neer op doelsaldo.. Dus veel punten scoren!
Denk je werkelijk dat PSV nog zal zakken tot plaats 8 dan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
Ja, maar als we straks weer gelijk staan met PSV, dan telt natuurlijk het doelsaldo
Ja volgend seizoen. Aan het begin. Dan staan jullie weer even boven PSV.quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
Ja, maar als we straks weer gelijk staan met PSV, dan telt natuurlijk het doelsaldo
En..? Zou Ajax het betalen? Ik zou het een mooie stap vinden overigens..quote:Klaas Jan Huntelaar hoeft niet te rekenen op een coulante houding van SC Heerenveen, dat meldt Hugo Borst in Studio Voetbal. Volgens de AD-columnist vragen de Friezen liefst tien miljoen euro voor Huntelaar.
Heerenveen-voorzitter Riemer van de Velde zou de absolute hoofdprijs eisen voor de spits, die deze zomer nog voor zes miljoen euro mocht vertrekken. Mocht er geen club zijn die tien miljoen euro wenst neer te leggen voor Huntelaar, dan dient de aanvaller zijn contract uit in het Friese Haagje.
Borst liet daarnaast weten dat PSV, zoals eerder al werd gesuggereerd, meedeelt in de transfersom. Bij de verkoop in de zomer van 2004 bedongen de Eindhovenaren een deel van de volgende transfersom. Huntelaar verkaste destijds voor een slordige 750.000 euro naar Friesland. Overigens heeft PSV zich inmiddels ook gemeld voor de spits. Het volgt daarmee Ajax, AZ, Feyenoord, het Duitse HSV en Kaiserslautern.
Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, gaf toe dat AZ Huntelaar nog altijd op de korrel heeft. "Huntelaar is een goede speler die zeker bij AZ zou passen."
Nee Ajax stijgen naar plaats 1..quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat PSV nog zal zakken tot plaats 8 dan?
quote:Op maandag 5 december 2005 12:45 schreef Ordinair het volgende:
3 teams met 21 punten, Ajax staat daarvan bovenaan. Komt waarschijnlijk mdoor doelsaldo. En als ze nog hoger willen met positie komt het op het laatst denk neer op doelsaldo.. Dus veel punten scoren!
ach, hij is een gewilde speler, en op dit moment lastig te vervangen voor Heerenveen, dus zo vreemd is het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 12:49 schreef HeatWave het volgende:
10 miljoen is wel weer heel erg veel hoor...
http://www.thefootballbox.nl/league/nlquote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
FC Utrecht staat van die drie teams bovenaan, 13 gespeeld, 21 punten.
Ajax en Heerenveen, 14 gespeeld, 21 punten.......
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hij is een gewilde speler, en op dit moment lastig te vervangen voor Heerenveen, dus zo vreemd is het niet.
Ja dat klopt dus niet, een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder dan het doelsaldo...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
Dat heet een nachtmerriequote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
Die droom heb ik al een heel seizoenquote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
nepfanquote:
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Jajong het volgende:
volgens mij kunnen we in theorie zelfs 4e worden volgende week
Laat ze om te beginnen de punten maar delen met onze Rotterdamse vrienden zondag...1quote:Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..![]()
Dan ben je ook geen Ajax-fan.quote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben geen fan van Kluivert, nooit geweest en zal het ook nooit worden.
Dure aankopen zijn van oudsher niet onze beste, dus wat dat betreft zou ik zeggen: doe maar niet...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Luxemburgo is vrijquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
Tot nu toe vind ik dit vooral een melig topic
Kan er niet iemand een discussiepunt aanhalen?
De transferprijs van Huntelaar. - Voor 10 miljoen mogen ze hem houden, Kluivert halen en dan met Babel en Rosenberg heb je een leuk aantal spitsen.
Het afscheid van Arie. - Mooi dat Feyenoord nog een etentje oid voor hem regelde, verder boeit het niet zo.
Het opstellingsbeleid van Blind.- Valt over te discussieren, al valt er weinig te zeggen na gister.
Het ontbreken van Trabelsi.- Vreemd, maar de uitleg van Blind was wel te rechtvaardigen.
Spitsenperikelen.- Rosenberg lekker laten staan, die jongen komt er wel.
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? - Een egoistische wereldgoal
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld.- Alleen de eerste helft live gezien en daar wisselde die prima acties af met zijn gebruikelijke gestuntel en vertragend gepiel.
"Die Molukker" ?quote:
Ik dan ook maar evenquote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Veel te hoog
Het afscheid van Arie. Tja..
Het opstellingsbeleid van Blind. Soms raar, maar over t algemeen te verantwoorden
Het ontbreken van Trabelsi. Logisch, was mijn keuze ook geweest
Spitsenperikelen. Neuh
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Combinatie van.
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Redelijke wedstrijd, over t algemeen niveautje te laag
Ik denk dat hier zelfs de oplossing van het probleem zit. Verdedigend sterke backs geeft het middenveld en de buitenspelers veel meer vrijheid. Neem bijvoorbeeld Pienaar of Rosales, ze moeten constant bedacht zijn op Trabelsi die er ineens langs kan komen. En als Trabelsi dan komt dan moet de voortzetting perfect zijn anders heb je een probleem achterin. Daarom gaat de bal vaak terug ipv naar de achterlijn.quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef PLAE@ het volgende:
Het ontbreken van Trabelsi. in eerste instantie is het belachelijk je beste speler niet laten spelen, maar denk je door dan zit er logica in.
zo, ingevuld.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Te hoog, 6 miljoen is ok 10 miljoen te veel.
Het afscheid van Arie. Wie?
Het opstellingsbeleid van Blind. Na afgelopen wedstrijd zag ik zowaar een lichtpuntje
Het ontbreken van Trabelsi. Ging eigenlijk best goed
Spitsenperikelen. Rosenberg speelt steeds beter, ik ben echt fan geworden van die jongen
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef erikh het volgende:
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
zo, ingevuld.
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Babel maakte een erg mooie goal, iets wat ik Boukhari nog niet heb zien doen. Dus was Babel idd geweldig en Boukhari was ruk.
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Dat is ook inderdaad te vroeg, maar dat komt welquote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
V.w.b. Rosenberg roep ik al vanaf het begin dat deze jongen er gaat komen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
Dat lijkt niet alleen zo, het is zo.quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?
Ik heb Sikora ook wel eens een fantastisch doelpunt zien maken.......
Dat zijn allemaal momentopnames die niks zeggen. Elke (prof)voetballer kan een wereldgoal maken....
Wat kunnen mensen toch enorm leven in de waan van de dag.
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldig![]()
Boukhari speelt met vlagen erg goed maar maakt net zoveel baggeracties, durft het tenminste altijd in tegenstelling tot Babel maar is waardeloos?
Ik heb het ook niet over een heel seizoen. Je geeft aan dat Babel een mooi doelpunt maakte en dat hij dus geweldig was en dat Boukhari dit doelpunt niet maakte en daarom dus ruk was.quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er bij Ajax wel meer die zich blijkbaar alleen kunnen motiveren als ze geen basisplaats hebben. Boukhari heeft er ook een handje van.....
Ja, hij is gewoon te wisselvallig helaas. Maar hij KAN het wel.. jammer eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorEcht mee gehad met die kerel.
Leuk tagje trouwens
Boukhari's kracht ligt hem niet in de actie, het ligt hem in de combinatie.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.
En toch waren er duizenden mensen die over Zlatan exact hetzelfde zeiden. Deze mensen zijn nu vreemd genoeg spontaan onvindbaar..........quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de capaciteiten van Rosenberg. Bij Zlatan zag je vanaf dag 1 dat er iets in zat, maar dat heb ik bij Rosenberg nog niet gezien.
Maar goed hij werkt hard, en ik hoop dat mijn ongelijk bewezen word.
Ze zullen er idd nooit 10 miljoen voor krijgen en ze laten hem dadelijk ook niet transfervrij vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Heerenveen schikken ze nog wel in hoor.
Ik ook hoor. Weet gewoon dat ie het heeft. Zlatan voetbalde in z'n eerste jaar ook kut, maar dat kwam ook goed.quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef devv05 het volgende:
Ik heb altijd als een van de weinigen vertrouwen gehad in Rosenberg, hoop dat ' ie nou een beetje loskomt en de rest ook kan overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |