quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
Tot nu toe vind ik dit vooral een melig topic
Kan er niet iemand een discussiepunt aanhalen?
De transferprijs van Huntelaar. - Voor 10 miljoen mogen ze hem houden, Kluivert halen en dan met Babel en Rosenberg heb je een leuk aantal spitsen.
Het afscheid van Arie. - Mooi dat Feyenoord nog een etentje oid voor hem regelde, verder boeit het niet zo.
Het opstellingsbeleid van Blind.- Valt over te discussieren, al valt er weinig te zeggen na gister.
Het ontbreken van Trabelsi.- Vreemd, maar de uitleg van Blind was wel te rechtvaardigen.
Spitsenperikelen.- Rosenberg lekker laten staan, die jongen komt er wel.
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? - Een egoistische wereldgoal
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld.- Alleen de eerste helft live gezien en daar wisselde die prima acties af met zijn gebruikelijke gestuntel en vertragend gepiel.
"Die Molukker" ?quote:
Ik dan ook maar evenquote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Veel te hoog
Het afscheid van Arie. Tja..
Het opstellingsbeleid van Blind. Soms raar, maar over t algemeen te verantwoorden
Het ontbreken van Trabelsi. Logisch, was mijn keuze ook geweest
Spitsenperikelen. Neuh
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Combinatie van.
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Redelijke wedstrijd, over t algemeen niveautje te laag
Ik denk dat hier zelfs de oplossing van het probleem zit. Verdedigend sterke backs geeft het middenveld en de buitenspelers veel meer vrijheid. Neem bijvoorbeeld Pienaar of Rosales, ze moeten constant bedacht zijn op Trabelsi die er ineens langs kan komen. En als Trabelsi dan komt dan moet de voortzetting perfect zijn anders heb je een probleem achterin. Daarom gaat de bal vaak terug ipv naar de achterlijn.quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef PLAE@ het volgende:
Het ontbreken van Trabelsi. in eerste instantie is het belachelijk je beste speler niet laten spelen, maar denk je door dan zit er logica in.
zo, ingevuld.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Robar het volgende:
De transferprijs van Huntelaar. Te hoog, 6 miljoen is ok 10 miljoen te veel.
Het afscheid van Arie. Wie?
Het opstellingsbeleid van Blind. Na afgelopen wedstrijd zag ik zowaar een lichtpuntje
Het ontbreken van Trabelsi. Ging eigenlijk best goed
Spitsenperikelen. Rosenberg speelt steeds beter, ik ben echt fan geworden van die jongen
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef erikh het volgende:
Wereldgoal van Babel of gewoon pure egoisme? Wereldgoal, durfde tenminste acties te maken, iets wat de laatste wedstrijden nogal eens ontbrak
Boukharie is een loser, of hij heeft prima gespeeld. Wat speelde die bagger zeg, heel snel verkopen.
zo, ingevuld.
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Babel maakte een erg mooie goal, iets wat ik Boukhari nog niet heb zien doen. Dus was Babel idd geweldig en Boukhari was ruk.
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |