Vanavond Voetbal Insite tutuquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft toevallig iemand de filmpjes van de doelpunten van gister nog?
quote:Perez twijfelt over aanbieding AZ
Kenneth Perez twijfelt vooralsnog of hij op een nieuwe aanbieding van AZ in wil gaan, meldt hij aan het Noord-Hollands Dagblad. De Deen heeft het goed naar zijn zin in Alkmaar, maar een nieuwe uitdaging lijkt ook aantrekkelijk. Perez heeft nog een contract tot 2007 in de Alkmaarderhout.
“Het is een moeilijke afweging, zegt. Ik ben 31 en speel nu zes jaar bij AZ. Bijtekenen betekent zo goed als zeker dat ik mijn carrière afsluit bij AZ. Dat is niet erg, want ik zit hier bepaald niet slecht.”
“Maar als ik nog eens iets anders wil, moet het nu gebeuren", gaat Perez verder. "Zoals ik al zei: een moeilijke afweging. Want een overstap naar een andere club kan mooi zijn, maar kan ook heel verkeerd uitpakken,” aldus de voormalige speler van MVV en FC Kopenhagen.
Daar issie al.quote:Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef cultheld het volgende:
Perez zal wel graag naar het buitenland willen.
Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.quote:Brands: 'Ajax en AZ zijn nog ver uit elkaar'
Volgens de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, zijn Ajax en AZ het nog lang niet eens over een transfer van Ron Vlaar naar Ajax. Het verschil tussen vraag en aanbod is immens.
'Het bod dat Ajax bij ons heeft neergelegd, haalt onze vraagprijs bij lange na niet', aldus Brands, die ontkende dat Vlaar bij AZ onder een jeugdcontract speelt. Het contract van Vlaar loopt af in 2007. Brands wist verder te melden dat AZ wel het salaris heeft verhoogd van Vlaar, waardoor zijn transfersom weleens hoger kan uitvallen.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde bij Talpa in Cafe de Sport dat hij niet betrokken is bij de onderhandelingen tussen Ajax en AZ, vanwege zijn achtergrond als technisch directeur bij de Alkmaarders.
Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.
Ik zie zelf liever Mathijsen komen, al zal die wel wat meer moeten kosten.quote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.
Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit landquote:
Ik snap je, denk dat het ook niet veel hoger zal worden...quote:Op maandag 5 december 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit landMaar ik doel dus op Duitsland, Engeland, Italië of Spanje. En dan een club als Tottenham, Atlético Madrid of Fiorentina.
Trabelsi wordt dan verkocht en tevens is hij er ook een week 5 niet ivm de Afrika Cup.quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Het kost je alleen maar extra geld...
1+1 is dan al heel snel 2 StudentPiet...quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Het kost je alleen maar extra geld...
quote:Jong Ajax klimt na zege; twee doelpunten Charisteas
Jong Ajax heeft in Breda met 0-2 gewonnen van hekkensluiter Jong NAC. Charisteas scoorde beide doelpunten voor Jong Ajax. Ook de selectiespelers Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales speelden mee.
Jong Ajax stijgt daardoor in het tweede rijtje en neemt enige afstand van de degradatiezone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |