abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32838858
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft toevallig iemand de filmpjes van de doelpunten van gister nog?
Vanavond Voetbal Insite tutu
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32839162
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vanavond Voetbal Insite tutu
Ja kan ook, maar als iemand ze toevallig nog had
pi_32840860
quote:
Perez twijfelt over aanbieding AZ

Kenneth Perez twijfelt vooralsnog of hij op een nieuwe aanbieding van AZ in wil gaan, meldt hij aan het Noord-Hollands Dagblad. De Deen heeft het goed naar zijn zin in Alkmaar, maar een nieuwe uitdaging lijkt ook aantrekkelijk. Perez heeft nog een contract tot 2007 in de Alkmaarderhout.

“Het is een moeilijke afweging, zegt. Ik ben 31 en speel nu zes jaar bij AZ. Bijtekenen betekent zo goed als zeker dat ik mijn carrière afsluit bij AZ. Dat is niet erg, want ik zit hier bepaald niet slecht.”

“Maar als ik nog eens iets anders wil, moet het nu gebeuren", gaat Perez verder. "Zoals ik al zei: een moeilijke afweging. Want een overstap naar een andere club kan mooi zijn, maar kan ook heel verkeerd uitpakken,” aldus de voormalige speler van MVV en FC Kopenhagen.
  maandag 5 december 2005 @ 18:15:41 #104
82589 S-Two
barba macacu
pi_32841008
Perez hoeft van mij echt niet te komen. Een leuke voetballer, maar het is geen buitenspeler. 10 miljoen voor Huntelaar is ook veel te veel.

Gister hadden ze het er trouwens over dat er vandaag een gesprek was met De Jong, iemand daar al meer over gehoord (wat er is uitgekomen)?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32841009
Perez zal wel graag naar het buitenland willen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32841213
zolang ie niet naar ajax komt maakt het me niks uit wat ie doet
pi_32841424
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef cultheld het volgende:
Perez zal wel graag naar het buitenland willen.
Daar issie al.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32841702
quote:
Brands: 'Ajax en AZ zijn nog ver uit elkaar'

Volgens de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, zijn Ajax en AZ het nog lang niet eens over een transfer van Ron Vlaar naar Ajax. Het verschil tussen vraag en aanbod is immens.

'Het bod dat Ajax bij ons heeft neergelegd, haalt onze vraagprijs bij lange na niet', aldus Brands, die ontkende dat Vlaar bij AZ onder een jeugdcontract speelt. Het contract van Vlaar loopt af in 2007. Brands wist verder te melden dat AZ wel het salaris heeft verhoogd van Vlaar, waardoor zijn transfersom weleens hoger kan uitvallen.

Technisch directeur Martin van Geel vertelde bij Talpa in Cafe de Sport dat hij niet betrokken is bij de onderhandelingen tussen Ajax en AZ, vanwege zijn achtergrond als technisch directeur bij de Alkmaarders.
Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.
pi_32842116
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou, dan laat Ron maar lekker in Alkmaar. Het zou leuk zijn als ie komt, maar als ie niet komt zal er ik er niet om treuren. We hebben Vermaelen en Schilder ook nog.
Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.
  maandag 5 december 2005 @ 19:04:31 #110
82589 S-Two
barba macacu
pi_32842357
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Idd, leuk als hij komt maar wel voor een beperkte prijs.
Ik zie zelf liever Mathijsen komen, al zal die wel wat meer moeten kosten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32842779
Als van Geel de onderhandelingen niet doet..wie doet ze dan?
  maandag 5 december 2005 @ 19:21:51 #112
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32842844
Jeroen Slot of Maarten Fontein
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32843132
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar issie al.
Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit land Maar ik doel dus op Duitsland, Engeland, Italië of Spanje. En dan een club als Tottenham, Atlético Madrid of Fiorentina.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 5 december 2005 @ 19:35:46 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32843284
Belangrijkste van gisteren is toch wel dat Blind Markus weer heeft laten staan. Als hij weer na 75 min. had gewisseld, had Markus weer droog gestaan.
Ik blijf er nog steeds bij dat als je spitsen als zowel Markus als Harrie een heel seizoen laat spelen ze er allebij wel 15 tot 20 in weten te werken.
Bovendien lijkt Markus toch een stuk minder zenuwachtig dan een paar maand terug, er leek zowaar was echt goed voetbal in te zitten.
pi_32844016
Ach, zelfs Zlatan werd altijd gewisseld na 75 minuten. Is ook zonde.

Maar Markus heeft nog een lange weg af te leggen, vrees ik. De welbekende zwåluw maakt nog geen zömer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32844960
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is meer Nederlander dan de gemiddelde Ali in dit land Maar ik doel dus op Duitsland, Engeland, Italië of Spanje. En dan een club als Tottenham, Atlético Madrid of Fiorentina.
Ik snap je, denk dat het ook niet veel hoger zal worden...
In Southern Sun
pi_32845083
Kromkamp zou een behoorlijke versterking zijn voor Ajax. Ik denk dat Trabelsi dan in de winterstop gaat verkassen.
pi_32845180
Ajax heeft Kromkamp dus gepolst het seizoen in Amsterdam af te maken volgens Derksen...
In Southern Sun
  maandag 5 december 2005 @ 20:59:07 #119
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32845736
Voor de mensen die niet naar Derksen luisteren:

Ajax heeft bij Jan Kromkamp geïnformeerd of hij interesse heeft in een tijdelijk verblijf bij de Amsterdamse club. De achtvoudig international komt bij zijn nieuwe club Villarreal amper aan spelen toe en heeft wel oren naar een al dan niet tijdelijke overstap.
Bij de Spaanse club mocht Kromkamp in slechts vier van de veertien competitieduels meespelen, en ook in Europees verband kwam hij vier keer in actie. Door zijn gebrek aan speeltijd vreest de 25-jarige rechtsback zijn plaats in het Nederlands elftal te verliezen.

Ajax heeft nog geen contact opgenomen met Villarreal, dat afgelopen zomer Kromkamp voor een bedrag van acht miljoen euro overnam van AZ, de oude club van AZ's huidige technisch directeur Martin van Geel.
Jawel, je keek.
  maandag 5 december 2005 @ 21:00:27 #120
73091 Vom
de Cowboy
pi_32845772
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Het kost je alleen maar extra geld...
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  maandag 5 december 2005 @ 21:01:14 #121
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32845793
leuk trouwens, dat AFCA vest op de achtergrond
Jawel, je keek.
pi_32845869
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
Maar waarom Kromkamp voor een half jaar huren, als je Trabelsi ook nog voor een half jaar hebt?
Trabelsi wordt dan verkocht en tevens is hij er ook een week 5 niet ivm de Afrika Cup.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32845894
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Vom het volgende:
1+1 is dan al heel snel 2 StudentPiet...
In Southern Sun
pi_32845916
quote:
Jong Ajax klimt na zege; twee doelpunten Charisteas
Jong Ajax heeft in Breda met 0-2 gewonnen van hekkensluiter Jong NAC. Charisteas scoorde beide doelpunten voor Jong Ajax. Ook de selectiespelers Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales speelden mee.

Jong Ajax stijgt daardoor in het tweede rijtje en neemt enige afstand van de degradatiezone.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32845998
Twee scorende spitsen
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')