Gossie!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:
-foto-
Toch maar voor Jamie gekozen...
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oogquote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Je hebt toch een foto waar jij met je hond op staat van niet zo heel erg lang geleden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog. Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
Dankjewel Rewimo!quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Edit - zoiets
[afbeelding]
tis een zequote:Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal al!![]()
Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Auticia ik ben verliefd op je vierpotige piratenkoppie!!!
Wat een mooi verhaalquote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Auticia het volgende:
In de categorie: Honden
Mijn Spike.
[afbeelding]
In mei dit jaar ging ik naar het asiel met de intentie een oudere, rustige hond aan te schaffen.
En daar was Spike, kruising Border Collie, 6 maanden jong, micropthalmie aan zijn linkeroog (onderontwikkeld, hij heeft eigenlijk alleen een oog rechts) en een onderbeet. Druk, zei ik druk? Een hyperhond. Verre van waar ik naar op zoek was, maar liefde hou je niet tegen.
. Met Spike zat het gewoon goed.
Inmiddels is het een lekkere puber van 1 jaar en 15 kg, net als het baasje dol op lange wandelingen en ook kruipt hij graag bij je op schoot om eens een partij lekker te liggen/zitten/hangen snurken.
Wanneer je een boekje leest en het duurt hem te lang, harkt hij gewoon met zijn voorpoten je arm naar zijn hals omdat hij graag daar gekriebeld wordt. Spike is mijn eerste hond. Met zijn aanstekelijke vrolijkheid, zijn fratsen en zijn grimassen, weet hij altijd wel een lach op mijn gezicht te toveren.
Wat is het eigenlijk voor dier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Jewel doet ook mee! Dusseh, jullie kunnen die andere knaagdieren weer uitschrijven![]()
*ziet Jewel zwaarbeledigd kijken*quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor dier?![]()
Inkie en ik hadden het al over je, dat jij geen keus zou kunnen makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Nonneke het volgende:
Wat moeilijk
Ik kan gewoon geen keus maken uit mn dierentuin
![]()
Hier moet ik eens heeeeeel hard overna denken![]()
![]()
(Mag je ook dieren van andere mensen nomineren ipv je eigen dier in een categorie ? bv ik nomineer Obelix van Inkie ipv Asterix oid ?)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef inkie1010 het volgende:
Aparte categorie: Dierentuin van Nonneke![]()
Zijn tanden werden elke keer te lang en dan kon hij niet meer eten dus ik elke keer met een tang netjes zijn boven en onder tanden geknipt alleen dat vond onze Tinus niet leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Leuk
Harrie, waarom heeft het konijn geen tanden meer
En wat eet ie dan?
Dat halsbandjequote:
Halsbandje is wel een beetje stuk nu.quote:
Volgens mij is hij zelfs met een saai lila vlooienbandje om nog lief!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Halsbandje is wel een beetje stuk nu.Het hangertje is eraf gevallen en de doodshoofdjes eraf gesleten/gekrabd.
![]()
Om die reden heb ik nog steeds nies gepost... moet eerst goed nadenken voordat mijn poes en reiger ga promotenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:34 schreef inkie1010 het volgende:
Als je nog kan editen mag het wel, als het niet meer kan, dan helaas pindakaas!
3 dagen heb je toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:34 schreef inkie1010 het volgende:
Als je nog kan editen mag het wel, als het niet meer kan, dan helaas pindakaas!
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
aangezien ik dit jaar vroeg wil zijn met de kerstkaarten zet ik de mijne voor jullie nu al neer:
namens mij en alle (al dan niet dierlijke) huisgenoten:
[[url=http://x12.putfile.com/12/34014222343.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
aangezien ik dit jaar vroeg wil zijn met de kerstkaarten zet ik de mijne voor jullie nu al neer:
namens mij en alle (al dan niet dierlijke) huisgenoten:
[[url=http://x12.putfile.com/12/34014222343.jpg]afbeelding][/url]
Thanks!quote:
Ik ben de enige met een molosser..............quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef inkie1010 het volgende:
Ik mis nog wel een aantal hondjes
Ik wilde dat het kon maar ja werk teveel wil ik het beestje niet aandoen dus dan maar kattenquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een molosser..............
Geen leuke Fila's, duitse doggen, bordeaux's oid die mee willen doen?
We hebben er een boxer bij!!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
Ik wilde dat het kon maar ja werk teveel wil ik het beestje niet aandoen dus dan maar katten![]()
idd, nu allemaal even stemmen op de boxer, let wel, de ontzettend ondeugende boxer hahaquote:Op maandag 12 december 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben er een boxer bij!!!![]()
Oproep heeft dus geholpen.
Die van mij is ook geen engeltje, check het slooptopic maar voor zijn behandeling van onze leren hoekbank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
idd, nu allemaal even stemmen op de boxer, let wel, de ontzettend ondeugende boxer haha![]()
Mjah, als er een stukje uit is is dat lachen, wij kwamen na een nachtje beneden hadden ze gewoon tot op de grond de vulling eruit gevroten, bij allebei de banken he ! om maar te zwijgen over de hoekjes die we missen aan de tafels/kasten/stoelen. Alle cd;s netjes uit de kast gehaalt, half opgevroten en door de kamer gestalt enzo, dan wordt het al gauw wat minder grappig hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef hollander172 het volgende:
Hoop niet dat je het ooit meemaakt maar je lacht je rot als je thuis komt.![]()
ik welquote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Verbal het volgende:
Ik neem toch aan dat we niet allemaal op ons eigen beest gaan stemmen, hè?
V.
Tuurlijk wel. Jouw konijn is veel te leukquote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Verbal het volgende:
Ik neem toch aan dat we niet allemaal op ons eigen beest gaan stemmen, hè?
V.
Daarom moet je vooral op hem (en op Pjotr, uiteraard) gaan stemmenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw konijn is veel te leuk![]()
Neequote:Ruilen?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een golfer
Maar daar is geen kattegorie voor
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
St3mM 0p MinN D13rTjUsS, D4n G3eF 1cK jUh KuD0wSs![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
Ik weet niet of je de foto's gezien hebt maar meneer heeft aardig huisgehouden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah, als er een stukje uit is is dat lachen, wij kwamen na een nachtje beneden hadden ze gewoon tot op de grond de vulling eruit gevroten, bij allebei de banken he ! om maar te zwijgen over de hoekjes die we missen aan de tafels/kasten/stoelen. Alle cd;s netjes uit de kast gehaalt, half opgevroten en door de kamer gestalt enzo, dan wordt het al gauw wat minder grappig hoor![]()
Puppy's![]()
Sorry, je zit hier op een Nederlands Forumquote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
Ga ik nog even goed uitzoeken allemaal! Jullie horen het zsmquote:Op woensdag 14 december 2005 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Nee, Vee, het is wel verleidelijk maar dat lijkt me niet echt eerlijk
Inkie regelt alles verdervoor Ink.
Kunnen we wel meerdere stemmen per PC uitbrengen, dus niet als bij een poll, Ink of weet je het nog niet?
ik heb dit van een site gekopieerd hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, je zit hier op een Nederlands Forum
Woordenboeken kun je bij bijna alle boekhandels kopen![]()
Dus de dieren uit dat topic alleen staan genomineerd?quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef inkie1010 het volgende:
Tot vanavond 23:59 nog de kans je diertjes op te geven!!
ik kan geen keus maken uit mn andere diertjes, dus denk dat ik het maar bij Fa Shi en Poes laatquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef inkie1010 het volgende:
Tot vanavond 23:59 nog de kans je diertjes op te geven!!
Volgens mij spamt iedereen graag met zijn of haar dierenquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Miss_B het volgende:
Zo ik heb toch nog meegedaan op het laatste moment
Hihih... Kon het toch niet laten
idd ja !quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef _evenstar_ het volgende:
mag ik sowieso stellen dat zonder stemming en hij niet genomineerd is obelix wat mij betreft al de knaagdier award krijgt.. zoveel vriendjes al moeten afgeven.. dat verdient toch wel op ze minst een troostprijsje
Ik welquote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef sannydude het volgende:
nogsteeds niemand die op mij heeft gestemd![]()
![]()
Inkie, mag ik even zeggen, dat je het goed en vooral erg overzichtelijk gedaan hebt, dat stem topicquote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef inkie1010 het volgende:
En er kan gestemd worden!
F&F Huisdier van het jaar stemtopic
Ah wat liefquote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef _evenstar_ het volgende:
een knabbel ana je oor en een hele blije whiep van merry voor -Delta-
Dank je wel!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Inkie, mag ik even zeggen, dat je het goed en vooral erg overzichtelijk gedaan hebt, dat stem topic![]()
oooh sorry sorry sorry dan pas ik het even aanquote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef inkie1010 het volgende:
Bedankt voor de complimentjes!![]()
eehm suuz_ het staat in de regels dat je niet op je eigen diertje mag stemmen
Ik heb al hele excel bestanden voorbereid waarin ik de scores kan invoeren!
Haha, wat lief dat je dat schrijft!! Jewel komt zeker geen aandacht te kort, al helemaal niet nu ze erg zwanger begint te worden... Ik vind haar nog steeds zó mooi... *zwijmel*quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Jewel is al zo'n prijswinaar, dus die wilde ik niet te veel verwennen met aandacht die krijgt ze al genoegmaar er helemaal omheen kan ik ook niet.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
We maken na afloop gewoon een eregalerij waar ze allemaal in staanquote:
Waarom denk je dat ik niet verder ben gekomen dan Poes en Fa Shi en dat was al een hele klusquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik had al gezorgd dat je per categorie 3 diertjes mocht kiezen, omdat met polls je er maar 1 zou mogen kiezen en dat is natuurlijk helemaal niet te doen.
En dit is dan mijn aanstaande verloofdequote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef ArtyShock het volgende:
Katten:
1) Xena van Bluezz - 10 punten
2) Lizzie van Lotjeb - 5 punten
3) Meis van Thomper - 2 punten
Honden
1) Pjotr van Verbal - 10 punten
2) Spike van Auticia - 5 punten
3) Fa Shi van Nonneke - 2 punten
Knaagdieren:
1) Jewel van zoeperzazke - 10 punten
2) Harley van inkie1010 - 5 punten
3) Moby van Verbal - 2 punten
Overig:
1) Hepie van lady-wrb - 10 punten
2) Narvi van blackbully - 5 punten
3) Lorre van pascalheister - 2 punten
Ik zag het en ik ben nu een beetje bang dat hij ook een narvi wilquote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef blackbully het volgende:
wel op narvi
dus niks mis mee met de stemming van je verloofde
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef blackbully het volgende:
zo eng zijn deze dieren niet hoor.
zijn echt schatjes
komt altijd bij me zitten als ik in zijn hok sta
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?
OMG! OMG! OMG!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.
blijft een reptiel he
Wat zij zegt.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
Smaken verschillen qua uiterlijkheden, maar ze zien er inderdaad allemaal heel goed uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Maar maar maar ik kan niet stemmen, onmogelijk, want met je ene stem doe je het andere beestje tekort.
Maar we weten met zijn allen dat het een spel is, en we alle dieren even liev vinden he![]()
Wat een hoop maren ook bloes
* Bluezz gaat erg nadenken deze week.
Thxquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:04 schreef paddy het volgende:
Wie heeft die foto van Julia zo mooi ingezoomd?
Echt mooi gedaan
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
Dank je, zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Julia sprong er voor mij direct uitHeerlijk koppie, ik vind haar wel een hondenversie van Jewel!
Zie in je avater Verbal pas echt goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.
En nu nog even diep nadenken over wie er wat mij betreft na Pjotr en Moby op de 2e plaats mogen eindigen
V.
Oh, het was jij dusquote:
Dit is wel komisch, heel veel mensen denken dat, terwijl het dus niet zo is. Als je gewoon iedere dag ene beetje met haar kroelt, en daarbij je vingers door haar vacht haalt, blijft deze heerlijk zacht. Ik heb afgelopen week toevallig voor het eerst in 7 maanden klitjes eruit geknipt, ze had er twee, omdat ze nu zwanger is en ik haar minder lastig val met mijn gefriemelquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Dank je, zal het haar zeggenik vind die van jou ook bijzonder mooi, maar is dat niet verschrikkelijk veel werk?
Het is nu moeilijk te zeggen omdat ze zwanger is, dat brengt haar hormoonhuishouding redelijk op hol, maar over het algemeen is ze hartstikke lief en op schoot is ze ook altijd vrij rustig, ze krijgt graag veel aandacht... als ze bij me zit en ik doe intussen iets anders gaat ze mn aandacht lopen trekken zodat ik haar weer ga aaienquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Is Jewel (toepasselijke naam trouwens) aanhankelijk?
Wat een scheetje!!!O+quote:
Tranen liepen over mn wangen van het lachen, dat muziekje eronder !!quote:
Dat is neef Jasper (de hond van mijn moeder). Dikke vriendjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Vee![]()
Wat schetig dat kleine pjotrtje
Wie is die grote bruine hond?
Petit Basset Griffon Vendeen.... toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ook een Pjotr!
Wat is het er voor een?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is neef Jasper (de hond van mijn moeder). Dikke vriendjes.
V.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
Mag je hier spammen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dan spam ik ook even
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die laatste!![]()
"Mot je nou man!"
![]()
Wat een uitstralingquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:55 schreef sannydude het volgende:
[..]ik ook!
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
En weet je wat er staat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik heb dit van een site gekopieerd hoor![]()
leuke dieren allemaal![]()
Okee, willen een paar mensen dan nog even op Jamie stemmen? Die 11 punten moeten we zo in kunnen halenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef inkie1010 het volgende:
Nog een (leuke) huishoudelijke mededeling van mij en bluezz:
de winnaars van elke categorie ontvangen een leuk prijsje!![]()
Zo moeilijk moet het toch niet zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef MissBliss het volgende:
Oh wat erg
Ik moet nog stemmen en nu heb ik nóg meer foto's om uit te kiezen![]()
Zo moeilijk!![]()
Ik vind het zo zielig voor de andere beestjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn![]()
![]()
![]()
LOL, ik heb dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even en ik wil zelfs ook zo'n toupet-cavia![]()
* Handen voor oren slaat en heel hard voor zich uit gaat zingenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef zoeperzazke het volgende:
in januari heb ik een toupetnestje
Ik moet van mijn vriendje altijd een blinddoek om, oordopjes in en handboeien om als ik voor een pak kattenvoer naar de dierenwinkel gaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
LOL, ik heb dat ook.
Mag eigenljk ook niet onbegeleid naar de dierenwinkel, het enige wat helpt om geen beestje mee te nemen is te denken aan wat mijn vriend zou zeggen als ik ermee thuiskwam. Bij het tuincentrum hebben ze altijd van die leuke Roborovski hamsters, maar daar ben ik van genezen sinds de jongen die die afdeling beheert me vertelde dat die elkaar weleens aanvretenPlus dat als zo'n hamster zou ontsnappen bij ons thuis we hem niet meer terug zouden vinden, maar dan ook echt niet. (versvlees etende katten enzo) Dat soort drama's in m'n hoofd opvoeren helpt wel goed. En stiekem wil ik ook ooit nog eens een rooie kater, dat heb ik m'n hele leven al gewild en heb 'em nu nog niet
Al mag ik niet klagen over wie we dan wél hebben
![]()
Ik heb 2 roborovski hamstertjes!! Vreten elkaar niet aan hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
LOL, ik heb dat ook.
Mag eigenljk ook niet onbegeleid naar de dierenwinkel, het enige wat helpt om geen beestje mee te nemen is te denken aan wat mijn vriend zou zeggen als ik ermee thuiskwam. Bij het tuincentrum hebben ze altijd van die leuke Roborovski hamsters, maar daar ben ik van genezen sinds de jongen die die afdeling beheert me vertelde dat die elkaar weleens aanvretenPlus dat als zo'n hamster zou ontsnappen bij ons thuis we hem niet meer terug zouden vinden, maar dan ook echt niet. (versvlees etende katten enzo) Dat soort drama's in m'n hoofd opvoeren helpt wel goed. En stiekem wil ik ook ooit nog eens een rooie kater, dat heb ik m'n hele leven al gewild en heb 'em nu nog niet
Al mag ik niet klagen over wie we dan wél hebben
![]()
Jij mag de dierenwinkel nog in !quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moet van mijn vriendje altijd een blinddoek om, oordopjes in en handboeien om als ik voor een pak kattenvoer naar de dierenwinkel gaEn soms rúik ik dan nog lieve zachte nijntjes die via telepatische signalen mijn naam roepen
![]()
En alsof dat allemaal niet erg genoeg is, sta je ook gewoon zwaar voor lul als je zo een winkel binnenkomt![]()
![]()
hehe mn moeder ziet net Spike voorbij komen "quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Op schoot is 'ie altijd helemaal pup. Alleen een kilo of 10 te zwaar.
[afbeelding]
Dat zijn de betere verhalen ! Maar ik denk dat ik nog steeds geen mag/dat het beter is van niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb 2 roborovski hamstertjes!! Vreten elkaar niet aan hoor!
Maak kennis met Gert en Willem:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jij mag de dierenwinkel nog in !Ik wordt gelijk aan mn arm gepakt en meegesleurt, ook al issie alleen maar in zicht
![]()
En áls in onder begeleiding de dierenwinkel in mag () hoef ik alleen maar "aahhhh" te zeggen, en dan is het gelijk "NEE !
![]()
"
neeeeeeeeee daar kan ik écht niet tegen, daar benk serieus dagen kapot vanquote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tip: gewoon af en toe naar een asiel sneaken![]()
I knowquote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neeeeeeeeee daar kan ik écht niet tegen, daar benk serieus dagen kapot vanDat doet me zo'n pijn al die oogjes op je gericht "Neem je me ALSJEBLIEFT mee ?" Heb dat 1x gedaan met mn vriendin (toen wouden we een hondje uit het asiel nemen), binnen 5 minuten stonden we weer buiten met hartkloppingen, we wouden ze allemaal meenemen ! zo zielig..... sorry ben soft alst om dieren gaat
![]()
Wat heeft Quasar een hoop vriendjes zegquote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef hollander172 het volgende:
Er mag gespammed worden?
Dan na al dat kattenspul maar weer een woef doen dan.(nieuwe camera was net te laat
)
[afbeelding]
Quasar met kooikerhondje Bram.
[afbeelding]
Een groter contrast qua honden is er bijna niet, even snuffelen aan een windhond.
[afbeelding]
Quasar and the beagle twins!
[afbeelding]
Kleine impressie van wanneer je hem roept om te spelen.(volledig ingezoomd 12X dus we konden nog wegduiken.
)
[afbeelding]
Labradorpups ruiken blijkbaar lekker?
[afbeelding]
....en niet elke benner senner is vriendelijk.![]()
Mijn cavia leek wel wat op die van jou.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef Lyssa het volgende:
spammen met Barbabob!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit; toch nu al nieuw materiaal incl. filmpjesvan mijn eet/racemonster!
[afbeelding]
[afbeelding]
twee filmpjes!
http://www.betuwe.net/~vdberg/100_4990.MOV
http://www.betuwe.net/~vdberg/100_4991.MOV
Liefquote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb 2 roborovski hamstertjes!! Vreten elkaar niet aan hoor!
Maak kennis met Gert en Willem:
[afbeelding]
Je hebt toch zijn naam in ere gehouden door het als nickname te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn cavia leek wel wat op die van jou.
Had meer van die roosjes, maar wel dezelfde kleuren
Hij is dus niet meer![]()
Half jaar terug overleden, op 9 jarige leeftijd.
Heette dus Paddy.
Die had ik toen hij nog leefde alquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt toch zijn naam in ere gehouden door het als nickname te nemen.
Losloopgebied, vrijwel elk erkend ras van de 218?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat heeft Quasar een hoop vriendjes zeg![]()
quote:Wat een lekker monster zeg![]()
Vooral wanneer ze steeds de rrrr..rrrr..rrrr zeggen, en dan met hun kontje wiegenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die langhaarcaafjes!
Ik ben echt helemaal verliefd op het cavia geluid!
Kwijltie ook zo lekker met van die 'vetertjes' uit zn bek ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Losloopgebied, vrijwel elk erkend ras van de 218?is er weleens "over de vloer geweest".
Komen we regelmatig en vaak is er wel iets in dezelfde categorie om met hem te spelen, amerikaanse bull, mastino, duitse dog, rottweiler, cane corso etc. etc. maar dit keer kwamen we dit spul tegen en een heeeeeeeeeeele grote groep met herderpups.(denk een beestje of 15)
...en beagles die conform de rasbeschrijving echt oostindisch doof zijn.
![]()
![]()
[..]
Dan moet ArtyShock in de buurt zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze steeds de rrrr..rrrr..rrrr zeggen, en dan met hun kontje wiegen
Waarom doen ze dat eigenlijk?
Ja en toen was ze nog relatief onschuldig en klein.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz Xena is echt een sloerie![]()
Huhquote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan moet ArtyShock in de buurt zijn!
Wat doet mijn vriendje bij jou???![]()
Gelukkig niet! Komisch hoe ze ligtquote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en toen was ze nog relatief onschuldig en klein.
Maar ze is niks veranderd![]()
Zo oud is Jewel toch nog nietquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef zoeperzazke het volgende:
in januari heb ik een toupetnestje
Zo gedraag ik me altijd als mijn vriendje ArtyShock in de buurt is - grappen uitleggen sucksquote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh
Heb het over een cavia
Of jij ook?![]()
Als je kwijlen bedoelt zoals bijv. doggen en mastino's dat doen, nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kwijltie ook zo lekker met van die 'vetertjes' uit zn bek ?Vind het altijd zo mooi he, als je met een grote 'gevaarlijk uitziende' hond (terwijl de meeste van die honden de grootste sukkeltjes/mietjes zijn die er niet eens aan denken om te bijten ofzo) loopt, andere mensen met een superboog om je heen, terwijl hun tekkeltje je enkel openbijt
tijdje terug liep ik naar de winkels, een vrouw met zo'n lekkere kwijlmachine en daarnaast een of ander mislukt poedeltje, dus ik "Aaaahh mag ik even aaien ?" "ja hoor, ze doen niks" dus ik aaien *kwijlmachine geeft me een lik over mn hand* wil ut poedeltje een aai over zn bol geven *HAP* klein vals kreng
![]()
Wat een super foto van jullie samenquote:
Word hier bijna ontroerd vanquote:
Wowwwwwwwww, wat een leuke foto'squote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef hollander172 het volgende:
Er mag gespammed worden?
Dan na al dat kattenspul maar weer een woef doen dan.(nieuwe camera was net te laat
)
[afbeelding]
Quasar met kooikerhondje Bram.
[afbeelding]
Een groter contrast qua honden is er bijna niet, even snuffelen aan een windhond.
[afbeelding]
Quasar and the beagle twins!
[afbeelding]
Kleine impressie van wanneer je hem roept om te spelen.(volledig ingezoomd 12X dus we konden nog wegduiken.
)
[afbeelding]
Labradorpups ruiken blijkbaar lekker?
[afbeelding]
....en niet elke benner senner is vriendelijk.![]()
Die eerste foto, wat een popje is Juliaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef paddy het volgende:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/Julia2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/Julia1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dank je Bengeltje!!![]()
Hier dan Julia
Ze gaat er wel voor zitten hè?
Lekker phu!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Verbal ga eens weg met die hond, ik wil nu al een eng reptiel én een toupet-op-pootjes en een hond kan er NIET meer bij
Ze is ook echt te gekquote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die eerste foto, wat een popje is Julia![]()
Huhu, iedereen is zijn vriendje zolang ze maar met hem willen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wowwwwwwwww, wat een leuke foto's, wat heeft Quasar veel verschillende soorten vriendjes, echt leuk
![]()
![]()
![]()
Leuk dat contrast zo he? Net zo hoog maar echt totaal anders qua bouw.quote:Quasar is mooiEn die windhond is ook leuk
![]()
Ja oké hop ik kom 'm nu halen geef je adres maar en snel een beetjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef blieblie het volgende:
En zo ligt de slampamper er nu bij![]()
[afbeelding]
Hoe bedoel je? Jewel is nu bijna 8 maanden, als ze bevalt bijna 9 maanden, een prima leeftijd voor een eerste nestje. Caafs moeten voor hun eerste jaar ene nestje krijgen, als je dus ene keer een nestje wilt.quote:
Geweldige foto iddquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:
Leuk dat contrast zo he? Net zo hoog maar echt totaal anders qua bouw.
het is niet zo moeilijk, gewoon allemaal voor Lorre stemmenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn allemaal té liev.
Stoppen nou met die ongein![]()
Dan helpt mijn verhaaltje ook niet echt hè?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn allemaal té liev.
Stoppen nou met die ongein![]()
Heb ik ook op gestemdquote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk, gewoon allemaal voor Lorre stemmen![]()
Foto's zijn trouwens afgelopen zondag genomen, testje van mijn betere helft met iemand van hondenforum.nl om de nieuwe camera's te testen.quote:
Namens Julia (een pootje)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga nu al jullie spamposts negeren en gewoon met de foto's van de sites stemmen geven, anders is het té moeilijk![]()
![]()
![]()
Ohw al bijna 9 maanden, ik dacht dat Jewel pas 5,5 maand wasquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Jewel is nu bijna 8 maanden, als ze bevalt bijna 9 maanden, een prima leeftijd voor een eerste nestje. Caafs moeten voor hun eerste jaar ene nestje krijgen, als je dus ene keer een nestje wilt.
Ohja, ik kwma nog een flauw whiep-filmpje tegen van jewel! http://www.cobaye.nl/filmpjes/jewelwiept.avi
Ik had al gestemd en Julia is door de stemming heengekomen ja, pootje terug dusquote:
Lees dit nu pas... Dat doen hitsige cavia'squote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef paddy het volgende:
Vooral wanneer ze steeds de rrrr..rrrr..rrrr zeggen, en dan met hun kontje wiegen
Waarom doen ze dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |