Die eerste foto, wat een popje is Juliaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef paddy het volgende:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/Julia2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/Julia1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dank je Bengeltje!!![]()
Hier dan Julia
Ze gaat er wel voor zitten hè?
Lekker phu!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Verbal ga eens weg met die hond, ik wil nu al een eng reptiel én een toupet-op-pootjes en een hond kan er NIET meer bij
Ze is ook echt te gekquote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die eerste foto, wat een popje is Julia![]()
Huhu, iedereen is zijn vriendje zolang ze maar met hem willen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wowwwwwwwww, wat een leuke foto's, wat heeft Quasar veel verschillende soorten vriendjes, echt leuk
![]()
![]()
![]()
Leuk dat contrast zo he? Net zo hoog maar echt totaal anders qua bouw.quote:Quasar is mooiEn die windhond is ook leuk
![]()
Ja oké hop ik kom 'm nu halen geef je adres maar en snel een beetjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef blieblie het volgende:
En zo ligt de slampamper er nu bij![]()
[afbeelding]
Hoe bedoel je? Jewel is nu bijna 8 maanden, als ze bevalt bijna 9 maanden, een prima leeftijd voor een eerste nestje. Caafs moeten voor hun eerste jaar ene nestje krijgen, als je dus ene keer een nestje wilt.quote:
Geweldige foto iddquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:
Leuk dat contrast zo he? Net zo hoog maar echt totaal anders qua bouw.
het is niet zo moeilijk, gewoon allemaal voor Lorre stemmenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn allemaal té liev.
Stoppen nou met die ongein![]()
Dan helpt mijn verhaaltje ook niet echt hè?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn allemaal té liev.
Stoppen nou met die ongein![]()
Heb ik ook op gestemdquote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk, gewoon allemaal voor Lorre stemmen![]()
Foto's zijn trouwens afgelopen zondag genomen, testje van mijn betere helft met iemand van hondenforum.nl om de nieuwe camera's te testen.quote:
Namens Julia (een pootje)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga nu al jullie spamposts negeren en gewoon met de foto's van de sites stemmen geven, anders is het té moeilijk![]()
![]()
![]()
Ohw al bijna 9 maanden, ik dacht dat Jewel pas 5,5 maand wasquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Jewel is nu bijna 8 maanden, als ze bevalt bijna 9 maanden, een prima leeftijd voor een eerste nestje. Caafs moeten voor hun eerste jaar ene nestje krijgen, als je dus ene keer een nestje wilt.
Ohja, ik kwma nog een flauw whiep-filmpje tegen van jewel! http://www.cobaye.nl/filmpjes/jewelwiept.avi
Ik had al gestemd en Julia is door de stemming heengekomen ja, pootje terug dusquote:
Lees dit nu pas... Dat doen hitsige cavia'squote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef paddy het volgende:
Vooral wanneer ze steeds de rrrr..rrrr..rrrr zeggen, en dan met hun kontje wiegen
Waarom doen ze dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |