quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een golfer
Maar daar is geen kattegorie voor
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
St3mM 0p MinN D13rTjUsS, D4n G3eF 1cK jUh KuD0wSs![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
Ik weet niet of je de foto's gezien hebt maar meneer heeft aardig huisgehouden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah, als er een stukje uit is is dat lachen, wij kwamen na een nachtje beneden hadden ze gewoon tot op de grond de vulling eruit gevroten, bij allebei de banken he ! om maar te zwijgen over de hoekjes die we missen aan de tafels/kasten/stoelen. Alle cd;s netjes uit de kast gehaalt, half opgevroten en door de kamer gestalt enzo, dan wordt het al gauw wat minder grappig hoor![]()
Puppy's![]()
Sorry, je zit hier op een Nederlands Forumquote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sannydude het volgende:
Ga ik nog even goed uitzoeken allemaal! Jullie horen het zsmquote:Op woensdag 14 december 2005 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Nee, Vee, het is wel verleidelijk maar dat lijkt me niet echt eerlijk
Inkie regelt alles verdervoor Ink.
Kunnen we wel meerdere stemmen per PC uitbrengen, dus niet als bij een poll, Ink of weet je het nog niet?
ik heb dit van een site gekopieerd hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, je zit hier op een Nederlands Forum
Woordenboeken kun je bij bijna alle boekhandels kopen![]()
Dus de dieren uit dat topic alleen staan genomineerd?quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef inkie1010 het volgende:
Tot vanavond 23:59 nog de kans je diertjes op te geven!!
ik kan geen keus maken uit mn andere diertjes, dus denk dat ik het maar bij Fa Shi en Poes laatquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef inkie1010 het volgende:
Tot vanavond 23:59 nog de kans je diertjes op te geven!!
Volgens mij spamt iedereen graag met zijn of haar dierenquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Miss_B het volgende:
Zo ik heb toch nog meegedaan op het laatste moment
Hihih... Kon het toch niet laten
idd ja !quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef _evenstar_ het volgende:
mag ik sowieso stellen dat zonder stemming en hij niet genomineerd is obelix wat mij betreft al de knaagdier award krijgt.. zoveel vriendjes al moeten afgeven.. dat verdient toch wel op ze minst een troostprijsje
Ik welquote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef sannydude het volgende:
nogsteeds niemand die op mij heeft gestemd![]()
![]()
Inkie, mag ik even zeggen, dat je het goed en vooral erg overzichtelijk gedaan hebt, dat stem topicquote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef inkie1010 het volgende:
En er kan gestemd worden!
F&F Huisdier van het jaar stemtopic
Ah wat liefquote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef _evenstar_ het volgende:
een knabbel ana je oor en een hele blije whiep van merry voor -Delta-
Dank je wel!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Inkie, mag ik even zeggen, dat je het goed en vooral erg overzichtelijk gedaan hebt, dat stem topic![]()
oooh sorry sorry sorry dan pas ik het even aanquote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef inkie1010 het volgende:
Bedankt voor de complimentjes!![]()
eehm suuz_ het staat in de regels dat je niet op je eigen diertje mag stemmen
Ik heb al hele excel bestanden voorbereid waarin ik de scores kan invoeren!
Haha, wat lief dat je dat schrijft!! Jewel komt zeker geen aandacht te kort, al helemaal niet nu ze erg zwanger begint te worden... Ik vind haar nog steeds zó mooi... *zwijmel*quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Jewel is al zo'n prijswinaar, dus die wilde ik niet te veel verwennen met aandacht die krijgt ze al genoegmaar er helemaal omheen kan ik ook niet.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
We maken na afloop gewoon een eregalerij waar ze allemaal in staanquote:
Waarom denk je dat ik niet verder ben gekomen dan Poes en Fa Shi en dat was al een hele klusquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik had al gezorgd dat je per categorie 3 diertjes mocht kiezen, omdat met polls je er maar 1 zou mogen kiezen en dat is natuurlijk helemaal niet te doen.
En dit is dan mijn aanstaande verloofdequote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef ArtyShock het volgende:
Katten:
1) Xena van Bluezz - 10 punten
2) Lizzie van Lotjeb - 5 punten
3) Meis van Thomper - 2 punten
Honden
1) Pjotr van Verbal - 10 punten
2) Spike van Auticia - 5 punten
3) Fa Shi van Nonneke - 2 punten
Knaagdieren:
1) Jewel van zoeperzazke - 10 punten
2) Harley van inkie1010 - 5 punten
3) Moby van Verbal - 2 punten
Overig:
1) Hepie van lady-wrb - 10 punten
2) Narvi van blackbully - 5 punten
3) Lorre van pascalheister - 2 punten
Ik zag het en ik ben nu een beetje bang dat hij ook een narvi wilquote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef blackbully het volgende:
wel op narvi
dus niks mis mee met de stemming van je verloofde
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef blackbully het volgende:
zo eng zijn deze dieren niet hoor.
zijn echt schatjes
komt altijd bij me zitten als ik in zijn hok sta
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?
OMG! OMG! OMG!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.
blijft een reptiel he
Wat zij zegt.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
Smaken verschillen qua uiterlijkheden, maar ze zien er inderdaad allemaal heel goed uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Maar maar maar ik kan niet stemmen, onmogelijk, want met je ene stem doe je het andere beestje tekort.
Maar we weten met zijn allen dat het een spel is, en we alle dieren even liev vinden he![]()
Wat een hoop maren ook bloes
* Bluezz gaat erg nadenken deze week.
Thxquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:04 schreef paddy het volgende:
Wie heeft die foto van Julia zo mooi ingezoomd?
Echt mooi gedaan
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
Dank je, zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Julia sprong er voor mij direct uitHeerlijk koppie, ik vind haar wel een hondenversie van Jewel!
Zie in je avater Verbal pas echt goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.
En nu nog even diep nadenken over wie er wat mij betreft na Pjotr en Moby op de 2e plaats mogen eindigen
V.
Oh, het was jij dusquote:
Dit is wel komisch, heel veel mensen denken dat, terwijl het dus niet zo is. Als je gewoon iedere dag ene beetje met haar kroelt, en daarbij je vingers door haar vacht haalt, blijft deze heerlijk zacht. Ik heb afgelopen week toevallig voor het eerst in 7 maanden klitjes eruit geknipt, ze had er twee, omdat ze nu zwanger is en ik haar minder lastig val met mijn gefriemelquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Dank je, zal het haar zeggenik vind die van jou ook bijzonder mooi, maar is dat niet verschrikkelijk veel werk?
Het is nu moeilijk te zeggen omdat ze zwanger is, dat brengt haar hormoonhuishouding redelijk op hol, maar over het algemeen is ze hartstikke lief en op schoot is ze ook altijd vrij rustig, ze krijgt graag veel aandacht... als ze bij me zit en ik doe intussen iets anders gaat ze mn aandacht lopen trekken zodat ik haar weer ga aaienquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Is Jewel (toepasselijke naam trouwens) aanhankelijk?
Wat een scheetje!!!O+quote:
Tranen liepen over mn wangen van het lachen, dat muziekje eronder !!quote:
Dat is neef Jasper (de hond van mijn moeder). Dikke vriendjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Vee![]()
Wat schetig dat kleine pjotrtje
Wie is die grote bruine hond?
Petit Basset Griffon Vendeen.... toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ook een Pjotr!
Wat is het er voor een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |