Het was idd heel erg moeilijk... Vooral welk thema je voor jezelf kiest om je favoriet te kiezen.
sommige dieren heb je nog nooit eerder geizen, en weet je niet zoveel van, en van andere, zoals Spike 
![]()
 krijg je bijna dagelijkse updates. daarom heb ik maar aagehouden die me gewoon op het eerste gezicht het meest aanspraken. de houding, de foto, de tekening.
Ik had eigenlijk ook wel op Poes 
van Crash willen stemmen omdat die zo veel op mijn kat lijkt. Maar eerlijk is eerlijk, en zij zou niet mijn eerste keuze zijn van -alle- katten 
![]()
honden waren ook moeilijk, omdat er wel 5 of 6 me op het eerste gezicht aanspraken. nja, mischien toh wel een beetje bevooroordeeld met Spike op 1, maar ja, met 1 oog, uit het asiel, en al die leuke graafverhalen... hoe kan je dat nou niet vertederen? 
![]()
 Kleine honden (Herman) zijn eigenlijk ook niet mijn ding, maar deze was wel heel lief en vertederend, zo bij het vrouwtje op de borst 
![]()
Knaagdieren waren moeilijk, omdat ik eigenlijk niet zoveel met knaagdieren heb. Althans niet op foto, om een knaagdier leuk te vinden, moet ik eigenlijk even kennismaken. Jewel is al zo'n prijswinaar, dus die wilde ik niet te veel verwennen met aandacht die krijgt ze al genoeg 
![]()
 maar er helemaal omheen kan ik ook niet. 
![]()
overige was ook moeilijk, al die dieren hebben hun eigen charme. :\ maar ja, Hepie was moeder geworden, dus dat verdient wel een lintje 
![]()
 De geschubden mogen niet vergeten worden, dus ook een reptiel erin. 
![]()
al met al ben ik tevreden met mijn lijst, en het is niet de bedoeling om 1 van de dieren tekort te doen, dus hierom een  
![]()
  voor allen