Gossie!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:
-foto-
Toch maar voor Jamie gekozen...
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oogquote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Je hebt toch een foto waar jij met je hond op staat van niet zo heel erg lang geleden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog. Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
Dankjewel Rewimo!quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Edit - zoiets
[afbeelding]
tis een zequote:Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal al!![]()
Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Auticia ik ben verliefd op je vierpotige piratenkoppie!!!
Wat een mooi verhaalquote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Auticia het volgende:
In de categorie: Honden
Mijn Spike.
[afbeelding]
In mei dit jaar ging ik naar het asiel met de intentie een oudere, rustige hond aan te schaffen.
En daar was Spike, kruising Border Collie, 6 maanden jong, micropthalmie aan zijn linkeroog (onderontwikkeld, hij heeft eigenlijk alleen een oog rechts) en een onderbeet. Druk, zei ik druk? Een hyperhond. Verre van waar ik naar op zoek was, maar liefde hou je niet tegen.
. Met Spike zat het gewoon goed.
Inmiddels is het een lekkere puber van 1 jaar en 15 kg, net als het baasje dol op lange wandelingen en ook kruipt hij graag bij je op schoot om eens een partij lekker te liggen/zitten/hangen snurken.
Wanneer je een boekje leest en het duurt hem te lang, harkt hij gewoon met zijn voorpoten je arm naar zijn hals omdat hij graag daar gekriebeld wordt. Spike is mijn eerste hond. Met zijn aanstekelijke vrolijkheid, zijn fratsen en zijn grimassen, weet hij altijd wel een lach op mijn gezicht te toveren.
Wat is het eigenlijk voor dier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Jewel doet ook mee! Dusseh, jullie kunnen die andere knaagdieren weer uitschrijven![]()
*ziet Jewel zwaarbeledigd kijken*quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor dier?![]()
Inkie en ik hadden het al over je, dat jij geen keus zou kunnen makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Nonneke het volgende:
Wat moeilijk
Ik kan gewoon geen keus maken uit mn dierentuin
![]()
Hier moet ik eens heeeeeel hard overna denken![]()
![]()
(Mag je ook dieren van andere mensen nomineren ipv je eigen dier in een categorie ? bv ik nomineer Obelix van Inkie ipv Asterix oid ?)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef inkie1010 het volgende:
Aparte categorie: Dierentuin van Nonneke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |