Gossie!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:
-foto-
Toch maar voor Jamie gekozen...
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oogquote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Je hebt toch een foto waar jij met je hond op staat van niet zo heel erg lang geleden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog. Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
Dankjewel Rewimo!quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Edit - zoiets
[afbeelding]
tis een zequote:Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal al!![]()
Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Auticia ik ben verliefd op je vierpotige piratenkoppie!!!
Wat een mooi verhaalquote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Auticia het volgende:
In de categorie: Honden
Mijn Spike.
[afbeelding]
In mei dit jaar ging ik naar het asiel met de intentie een oudere, rustige hond aan te schaffen.
En daar was Spike, kruising Border Collie, 6 maanden jong, micropthalmie aan zijn linkeroog (onderontwikkeld, hij heeft eigenlijk alleen een oog rechts) en een onderbeet. Druk, zei ik druk? Een hyperhond. Verre van waar ik naar op zoek was, maar liefde hou je niet tegen.
. Met Spike zat het gewoon goed.
Inmiddels is het een lekkere puber van 1 jaar en 15 kg, net als het baasje dol op lange wandelingen en ook kruipt hij graag bij je op schoot om eens een partij lekker te liggen/zitten/hangen snurken.
Wanneer je een boekje leest en het duurt hem te lang, harkt hij gewoon met zijn voorpoten je arm naar zijn hals omdat hij graag daar gekriebeld wordt. Spike is mijn eerste hond. Met zijn aanstekelijke vrolijkheid, zijn fratsen en zijn grimassen, weet hij altijd wel een lach op mijn gezicht te toveren.
Wat is het eigenlijk voor dier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Jewel doet ook mee! Dusseh, jullie kunnen die andere knaagdieren weer uitschrijven![]()
*ziet Jewel zwaarbeledigd kijken*quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor dier?![]()
Inkie en ik hadden het al over je, dat jij geen keus zou kunnen makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Nonneke het volgende:
Wat moeilijk
Ik kan gewoon geen keus maken uit mn dierentuin
![]()
Hier moet ik eens heeeeeel hard overna denken![]()
![]()
(Mag je ook dieren van andere mensen nomineren ipv je eigen dier in een categorie ? bv ik nomineer Obelix van Inkie ipv Asterix oid ?)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef inkie1010 het volgende:
Aparte categorie: Dierentuin van Nonneke![]()
Zijn tanden werden elke keer te lang en dan kon hij niet meer eten dus ik elke keer met een tang netjes zijn boven en onder tanden geknipt alleen dat vond onze Tinus niet leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Leuk
Harrie, waarom heeft het konijn geen tanden meer
En wat eet ie dan?
Dat halsbandjequote:
Halsbandje is wel een beetje stuk nu.quote:
Volgens mij is hij zelfs met een saai lila vlooienbandje om nog lief!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Halsbandje is wel een beetje stuk nu.Het hangertje is eraf gevallen en de doodshoofdjes eraf gesleten/gekrabd.
![]()
Om die reden heb ik nog steeds nies gepost... moet eerst goed nadenken voordat mijn poes en reiger ga promotenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:34 schreef inkie1010 het volgende:
Als je nog kan editen mag het wel, als het niet meer kan, dan helaas pindakaas!
3 dagen heb je toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:34 schreef inkie1010 het volgende:
Als je nog kan editen mag het wel, als het niet meer kan, dan helaas pindakaas!
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
aangezien ik dit jaar vroeg wil zijn met de kerstkaarten zet ik de mijne voor jullie nu al neer:
namens mij en alle (al dan niet dierlijke) huisgenoten:
[[url=http://x12.putfile.com/12/34014222343.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
aangezien ik dit jaar vroeg wil zijn met de kerstkaarten zet ik de mijne voor jullie nu al neer:
namens mij en alle (al dan niet dierlijke) huisgenoten:
[[url=http://x12.putfile.com/12/34014222343.jpg]afbeelding][/url]
Thanks!quote:
Ik ben de enige met een molosser..............quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef inkie1010 het volgende:
Ik mis nog wel een aantal hondjes
Ik wilde dat het kon maar ja werk teveel wil ik het beestje niet aandoen dus dan maar kattenquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een molosser..............
Geen leuke Fila's, duitse doggen, bordeaux's oid die mee willen doen?
We hebben er een boxer bij!!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
Ik wilde dat het kon maar ja werk teveel wil ik het beestje niet aandoen dus dan maar katten![]()
idd, nu allemaal even stemmen op de boxer, let wel, de ontzettend ondeugende boxer hahaquote:Op maandag 12 december 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben er een boxer bij!!!![]()
Oproep heeft dus geholpen.
Die van mij is ook geen engeltje, check het slooptopic maar voor zijn behandeling van onze leren hoekbank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
idd, nu allemaal even stemmen op de boxer, let wel, de ontzettend ondeugende boxer haha![]()
Mjah, als er een stukje uit is is dat lachen, wij kwamen na een nachtje beneden hadden ze gewoon tot op de grond de vulling eruit gevroten, bij allebei de banken he ! om maar te zwijgen over de hoekjes die we missen aan de tafels/kasten/stoelen. Alle cd;s netjes uit de kast gehaalt, half opgevroten en door de kamer gestalt enzo, dan wordt het al gauw wat minder grappig hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef hollander172 het volgende:
Hoop niet dat je het ooit meemaakt maar je lacht je rot als je thuis komt.![]()
ik welquote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Verbal het volgende:
Ik neem toch aan dat we niet allemaal op ons eigen beest gaan stemmen, hè?
V.
Tuurlijk wel. Jouw konijn is veel te leukquote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Verbal het volgende:
Ik neem toch aan dat we niet allemaal op ons eigen beest gaan stemmen, hè?
V.
Daarom moet je vooral op hem (en op Pjotr, uiteraard) gaan stemmenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw konijn is veel te leuk![]()
Neequote:Ruilen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |