Het is idd nog niet lastig genoeg, Tom.quote:Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO? Waarom doe je niet gewoon de top 4 van de kijkers en de top 4 van de jury voorspellen?
Kun je nog meer punten verdienen..
Ja, dat had ook gekund, maar dan had het helemaal zo gecompliceerd gewordenquote:Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO? Waarom doe je niet gewoon de top 4 van de kijkers en de top 4 van de jury voorspellen?
Kun je nog meer punten verdienen..
Oftewel, Esther wordt gekozen door de jury?quote:Op zondag 4 december 2005 03:44 schreef youvehadyourfun het volgende:
1. Renske
2. Davide
3. Angelique
4. Esther
En ik dacht dat ik origineel zou zijnquote:Op zondag 4 december 2005 11:18 schreef heartagirl het volgende:
workshop 2:
1. Aäron
2. Davide
3. Clarissa
jury: Gabriel
workshop 3:
1. Raffaëla
2. Harm
Goed me best gedaan gisterquote:Ayaxola 60
Falco 60
Floepsje 60
LeBeau 60
shiNinG_staR 60
zeeuwse 60
Sneeze 145
Floepsje 140
LeBeau 140
Ayaxola 130
Zhenar 130
owquote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik origineel zou zijn.
Maakt niet uitquote:
jaquote:Op zondag 4 december 2005 14:41 schreef Ayaxola het volgende:
Het valt me op dat Harm zo'n grote kans wordt toegedicht, is die gozer echt zo goed
Nee daarom preciesquote:Op zondag 4 december 2005 19:23 schreef heartagirl het volgende:
[..]
ja![]()
ik vrees alleen dat de mensen die stemmen (merendeel breezah's) niet op hem gaan stemmen
Ok, heb het veranderdquote:Op zondag 4 december 2005 16:01 schreef youvehadyourfun het volgende:
ik zal mezelf nog even verduidelijken (sorry...had t niet helemaal door)
Publiek:
1 Davide
2 Renske
3 Esther
Jury:
4 Angelique
Ik denk het ook, ik verwacht dat hij niet veel zal veranderen aan de manier waarop hij zingt.. Dan kunnen ze hem niet langer de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef Zhenar het volgende:
Grappig dat zoveel mensen denken dat Gabriel door de jury gekozen zal worden. Ik denk dat ze zijn kopstem namelijk nogal gaan afstraffen, eerlijk gezegd.
Je hebt wel wat goed te maken na 2 zeer beroerde resultatenquote:
De leider van het klassementquote:Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef Sneeze het volgende:
Op hoop van zegen!
Ronde 2:
1. Davide
2. Clarissa
3. Ariel
Jury: Renske
Ronde 3:
1 Raffaela
2 Harm
3 William
Jury: Marescha
Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Voorspelingen tot dusver:
94% Dàvide
82% Ariël
65% Clarissa
59% Aäron
41% Gabriël
29% Renske
12% Esther
12% Marscha
06% Angelique
Dat zo wel stoer zijn jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...![]()
jij mag niet meer meedoen, 5 december is voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was idolsprono even vergeten, maar ik doe het aardig (110 punten)
workshopronde 2:
Davide
Aäron
Arïel
jury: Clarissa
workshopronde 3
Raffaëla
Harm
Maaike
Jury: Ellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef BVO het volgende:. Wat houdt de IdolsProno eigenlijk in?
[knip]
Voorspel zowel van workshopronde 2 als van workshopronde 3 welke vier deelnemers zich direct zullen plaatsen voor de finaleshows. Geef aan wie je denkt dat er nummer 1, nummer 2 en nummer 3 bij het publiek worden en voorspel degene die de jury door laat gaan. Gaat de door jou genoemde persoon inderdaad door, dan scoor je 15 punten. Staat diegene ook nog eens op de juiste plek, dan scoor je daar 5 punten extra mee. In totaal kan je dus per workshopronde 80 punten verdienen (4x20). De deadline van workshopronde 2 is zaterdag 10 december 20:00, de deadline voor workshopronde 3 is zaterdag 17 december 20:00.
[knip]
Wat Insomaniac zegt dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
Heeft de zesde persoon een onzichtbare naam, of heb je een scheiding tussen twee groepen gemaakt?!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
20 voorspellingen al. Mensen die nog geen voorspelling voor zaterdag hebben ingeleverd:
bar_rel
Svensational
-Vaduz-
Dizer
mrsteijn
moemoe
zeeuwse
Fir3fly
freeler
mydarling
Omega
Ztar
Riparius
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft de zesde persoon een onzichtbare naam, of heb je een scheiding tussen twee groepen gemaakt?!![]()
in spanje heb ik anders een hele goede satteliet verbindingquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen, 5 december is voorbij
Dat is inderdaad handiger, snapte al niet hoe ik dat zo kon doen. Ik kan de OP alleen niet meer edittenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Riparius het volgende:
Even een technische opmerking: bij het aanklikken van de links naar de solo-filmpjes van de workshopkandidaten openen deze in zo'n irritant klein venstertje links bovenin dat je eerst groot moet maken om het hele beeld te zien en dan nog is het plaatje maar klein. Je kunt beter rechtstreeks doorlinken naar de URL van de filmpjes zodat deze direct in de mediaspeler worden geopend en ook met 200% te bekijken zijn. Om je werk te besparen hier vast de links naar de kandidaten van de tweede workshop:
Aäron, Angelique, Ariël, Clarissa, Dàvide, Esther, Gabriël, Marscha, Renske
Huh?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
Oh Sven of Tom, mogen die er ook even in bitte?.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Riparius het volgende:
Even een technische opmerking: bij het aanklikken van de links naar de solo-filmpjes van de workshopkandidaten openen deze in zo'n irritant klein venstertje links bovenin dat je eerst groot moet maken om het hele beeld te zien en dan nog is het plaatje maar klein. Je kunt beter rechtstreeks doorlinken naar de URL van de filmpjes zodat deze direct in de mediaspeler worden geopend en ook met 200% te bekijken zijn. Om je werk te besparen hier vast de links naar de kandidaten van de tweede workshop:
Aäron, Angelique, Ariël, Clarissa, Dàvide, Esther, Gabriël, Marscha, Renske
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad handiger, snapte al niet hoe ik dat zo kon doen. Ik kan de OP alleen niet meer editten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
Oh Sven of Tom, mogen die er ook even in bitte?.
Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:50 schreef BVO het volgende:
Dank je.
DIZERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Vergeet het nou niet!!
Gigantische stem. Plus dit zijn geen persoonlijk stemmen, het gaat erom om het kiezen van wat jij denkt dat de stemmers en de jury gaan kiezen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Wat hééft iedereen toch met die saaie doos Clarissa??!?!!??? Ze heeft echt totaal geen enkele indruk op mij achtergelaten, wat ziet iedereen in haar?!![]()
!
Ja, dat is het 'em juist - Ik zou niet weten hoe Clarissa indruk zou hebben gemaakt op het publiek (want de reeds verkregen screentime weegt immers zwaar mee in de uitslag, zoals we al bij ronde 1 zagen)... Dus ze moet volgens mij wel een érg goede show weggeven om tegen "favorieten" als Ariel en Davide op te kunnen boksen... en te horen aan haar stem gaat haar dat niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gigantische stem. Plus dit zijn geen persoonlijk stemmen, het gaat erom om het kiezen van wat jij denkt dat de stemmers en de jury gaan kiezen..
'quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:26 schreef BVO het volgende:
Ariel en Raffaëla zijn de mensen die het meest op nummer 1 zijn gezet. Ariel staat bij 46% van de mensen op 1, Raffaëla bij 84%.
Bob... we hebben dezelfde lijstjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:26 schreef BVO het volgende:
Ariel en Raffaëla zijn de mensen die het meest op nummer 1 zijn gezet. Ariel staat bij 46% van de mensen op 1, Raffaëla bij 84%.
Ik zag het jaquote:
Maakt de volgorde ook nog uit voor de prono?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Alleen de volgorde net iets anders he
.
Oeps.. sorryquote:
Kleine wijziging na het bekijken van de filmpjesquote:Op maandag 5 december 2005 16:59 schreef Ayaxola het volgende:
Workshop 2:
1. Ariel
2. Davide
3. Aäron Clarissa
4. Gabriël
Workshop 3:
1. Raffaëlla
2. Ellen
3. Harm
4. William
Kijk dit is nou geinig! Zo zien we dat er misschien best veel mensen geloven dat Aaron door het publiek gekozen wordt, maar niemand denkt dat de jury hem kiest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jury:
29% Clarissa
21% Gabriël
13% Dàvide
13% Renske
8% Ariël
8% Esther
4% Angelique
4% Marscha
0% Aäron
32% Ellen
26% William
16% Marescha
11% Maaike
11% Serge
5% Harm
0% Aisata
0% Raffaëla
0% Sanne
Ja maar de mensen die denken dat hij niet door gaat, denken dus ook niet dat de jury hem zal kiezen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
Maar misschien ook omdat de mensen die denken dat hij doorgaat, denken dat hij sowieso in de top 3 bij het publiek zit. Dan maakt het niet uit of de jury hem op 1 heeft, dan is 'ie toch al door.
ook maar even gewijzigd, als het tenminste nog mag...quote:Op zondag 4 december 2005 11:18 schreef heartagirl het volgende:
workshop 2:
1. Aäron Ariel
2. Davide
3. Clarissa
jury: Gabriel Aäron
workshop 3:
1. Raffaëla
2. Harm
3. Aisata
jury: Serge
Aaron staat op 1, zal niet veel punten halen dit keerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Workshopronde 2:
1. Ariel
2. Aaron
3. Davide
Jury: Clarissa.
Denk ik dan maar..
Nou, ik weet het niet, Ariel 1 en Aäron 2 zou ook zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aaron staat op 1, zal niet veel punten halen dit keer.
Met die tenenkrommende nasale stem? Dan vreet ik mijn sloffen op, *live*live*live!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet, Ariel 1 en Aäron 2 zou ook zomaar kunnen.
Floortje ging ook de mist in vorige week, en werd toch glansrijk eerste...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met die tenenkrommende nasale stem? Dan vreet ik mijn sloffen op, *live*live*live!
Maar Floortje deed tenminste een helft van het liedje gruwelijk goed en de andere helft gruwelijk slecht. En Floortje is mooier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Floortje ging ook de mist in vorige week, en werd toch glansrijk eerste...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef BVO het volgende:Wie plaatsen zich voor de finale?
96% Dàvide
81% Ariël
77% Clarissa
58% Aäron
--------------------------------
35% Gabriël
27% Renske
12% Esther
08% Marscha
08% Angelique
ik ben er geloof ik ook niet zo goed inquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ben echt slecht in dit prono-gedoe![]()
Da's iig beter danquote:
Maar niet zo goed alsquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
160 punten, nie slekt!
Luuuv youquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat me raden, Harm en Rafaella.
* 165 punten high-five!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Van 13 naar 4 door een hoge weekscore, gaat de goede kant op!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef BVO het volgende:
* UITSLAG WORKSHOPRONDE 2
01. 50 Omega
01. 50 -Vaduz-
Jullie waren de enigen met 3 finalistenquote:
Goed hequote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Jullie waren de enigen met 3 finalisten.
Sneeze, LeBeau en mark_03 hadden er dan weer 2 op de juiste plaats.
Ja, best jammer. Kijk, ik vind d'r wel goed, maar geen finalemateriaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Sanne krijgt wel érg weinig vertrouwen.
Daar geloof ik -naief als ik ben- niet zo in.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
dat de jury voor een jongen gaat om de verhoudingen een beetje minder oneven te maken.
Nou ja, je mag iig altijd nog veranderen hequote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
Na de solo's nog een keer te hebben bekeken begin ik toch een beetje te twijfelen.Aisata mag wat bij betreft nog steeds door naar de laatste 13, maar ik ben bang dat ze van de kijker niet genoeg stemmen zal krijgen en dat de jury voor een jongen gaat om de verhoudingen een beetje minder oneven te maken.
Je mag t zaterdag zelf aan HJ vragenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar geloof ik -naief als ik ben- niet zo in.
Je zou ze als je dat zou willen tussen de 2 shows in wel even kunnen aanschietenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hehehe, is de jury aanspreekbaar ja? Of zitten ze op hun ivoren toren en zie je ze verder niet?
En is Jerney eng in het echt?.
Laat ik maar eens de dissident uithangen. Mijn prognose:quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Wie eindigt er zaterdag op plek 1?.
87% Raffaëla
[...]
okay, dit hou ik zo dan maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
Uhuh, je had
Raffaëla
Harm
Maaike
Ellen
En gezien de TT is dit ook een topic voor ws. 2 én 3.
Daar had ik het inderdaad vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah zo, dat klinkt een beetje als de Wie is de Mol pool op die fansite van WidM. Leuk!
Hmmm....Sanne gaat het niet halen denk ik...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
1. Raffaëla
2. Harm
3. Sanne
4. Marescha
Hij was vet moeilijk deze keer.. Maaike.
. William.
. Ellen viel me wat tegen bij het solofilmpje...
Hmz...Raffie, Harm en Ellen had ik al in mijn lijst zitten. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef Dizer het volgende:
Ronde 3
1. Rafaëla![]()
2. Harm
3. William
Jury: Ellen
#1 en #2 goed, #4 moest #3 zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm....Sanne gaat het niet halen denk ik...
Ik scoor met Raffie, Harm en Ellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz...Raffie, Harm en Ellen had ik al in mijn lijst zitten. Ik ben benieuwd
Dat wilde ik ook nog doen, maar dan was het helemaal zo'n werkquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Uit de top-10 geloof ik! Waarom zet je er niet bij wat de vorige positie was, BVO
?
Ja, want het is wel tof om te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |