Dan hadden we dezelfde "direct door" lijstquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Nou, er klopt geen hout meer van dus. Iedereen die overblijft gaat naar de wildcardronde
. Ik had alleen Alex ipv Christon, voor de rest alles goed.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
Woei! Ik heb al 80 punten!.
Mijn voorspelling voor de workshop;
I-Jay Plaatst zich direct
Floortje Plaatst zich direct
Charissa Plaatst zich direct
Christon Wildcard
Royena Plaatst zich direct
Merle Valt af
Sonny Wildcard
Karlijn Valt af
Alex Wie![]()
. Valt af
.
Ik neem aan dat BVO alle wildcardstemmen laat varen en alleen afgaat op de stemmen voor mensen die rechtstreeks door zijn gegaan. Voor volgende week moeten we dan raden welke 3 gekozen worden door het publiek, en wie de jury uitkiest.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe doen we het nu bij de puntentelling? Dat I-Jay, Floortje en Charissa zich direct zouden plaatsen had ik goed, maar ik had Royena er ook nog bij.
En ik heb het lijstje uit de OP overgenomen, dus willekeurige volgorde..
.
[..]
De helft van mijn tekst miste.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem aan dat BVO alle wildcardstemmen laat varen en alleen afgaat op de stemmen voor mensen die rechtstreeks door zijn gegaan. Voor volgende week moeten we dan raden welke 3 gekozen worden door het publiek, en wie de jury uitkiest.
WORKSHOPRONDE 1quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
Volgens de 30 voorspellers plaatsen Floortje, I-Jay, Charissa en Christon zich vanavond rechtstreeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |