Ja hoorquote:
Je hebt er eentje teveel bij de wildcardquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef mydarling het volgende:
Als ik nog mee mag doen
Direct door
I-Jay
Floortje
Christon
Alex
Wildcard
Charissa
Merle
Sonny
Hadden ze maar eerder mee moeten doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:53 schreef Zhenar het volgende:
Tuurlijk mag je nog mee doen!![]()
Kunnen we niet een regel doen dat mensen die later pas instappen bijvoorbeeld evenveel (of iets minder) punten krijgen als(/dan) de deelnemer onderaan de ranglijst? Anders is het zo sneu...![]()
Tja, het kán. Maar het is toch niet zo'n probleem om nieuwkomers die schamele extra puntjes te schenken? Come on... come on!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Je hebt er eentje teveel bij de wildcard.
[..]
Hadden ze maar eerder mee moeten doen. Nee, maar in dit stadium maakt het nog niet veel uit. Tijdens de drie workshops, de wildcardronde én al de liveshows kan je nog zóveel punten halen dat de theaterronde op zich het verschil niet hoeft te maken.
Ik reken op dit moment Charissa en Merle bij de wildcard, omdat dat de bovenste twee zijn (zo doen ze dat bij mijn tentamens ook altijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef mydarling het volgende:
Als ik nog mee mag doen
Direct door
I-Jay
Floortje
Christon
Alex
Wildcard
Charissa
Merle
Sonny
OK, da's goed, heb mijn post ook zo geëditquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik reken op dit moment Charissa en Merle bij de wildcard, omdat dat de bovenste twee zijn (zo doen ze dat bij mijn tentamens ook altijd). Als je iets anders wil moet je het zeggen
.
Eindelijk weer iemand die I-Jay niet direct door laat gaan!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:52 schreef Omega het volgende:
Mijn voorspelling;
Direct door;
Floortje
Alex
Charissa
Christon
Wildcard
I-Jay
Karlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |