Alsof wij dat in de gaten moeten houden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Let even op mensen, er is een NIEUW topic voor de Prono voor Workshop 1!
IdolsProno - Workshop 1
Mits ji die anderen wel goed heb hequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als I-Jay niet doorgaat, kan mij dat een mooie voorsprong opleveren![]()
Vandaar dat ik kan schreef ipv zalquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Mits ji die anderen wel goed heb he.
ik vind I-jay wel de minste, maar ik vertrouw er wel op dat hij doorgaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als I-Jay niet doorgaat, kan mij dat een mooie voorsprong opleveren![]()
Maakt nu nog niet zoveel uit, zijn nog heel erg veel punten te verdelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:44 schreef Falco het volgende:
Helemaal gemist dus dit topic. Bij deze toch mijn voorspelling!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakt nu nog niet zoveel uit, zijn nog heel erg veel punten te verdelen.
Ik ben trouwens Dizer helemaal vergeten.
Hij had 60 punten in de theaterronde.
YES! Eindelijk een medestander!quote:Op zondag 27 november 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Finale:
Floortje
Charissa
Christon
Sonny
Wildcard:
I-Jay
Karlijn
Niks mis met 60 puntenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]60 punten.
HOE KON JE DIZER NOU VERGETEN!![]()
trouwens
Ik sta er niet tussen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
* UITSLAG THEATERRONDE
Onder voorbehoud van fouten. Mocht er iets fout zijn, geef een gil.
Hier moet je wel veel voor doen om het goed te makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakt nu nog niet zoveel uit, zijn nog heel erg veel punten te verdelen.
Ik ben trouwens Dizer helemaal vergeten.
Hij had 60 punten in de theaterronde.
Ik neig zelf ook die kant uit, komt eigenlijk doordat ze al veel in beeld zijn geweest, en dus al bekender bij het publiek zijn. En Floortje is gewoonquote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop vertrouwen in I-Jay en Floortje zeg.
Die gingen bij de duo's unaniem door en na de solo's kregen ze erg goede commentaren. Ik denk dat veel users zich -net als ik- laten leiden door wat de jury tot nu toe over de betreffende personen heeft gezegd.quote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop vertrouwen in I-Jay en Floortje zeg.
Je hebt Alex 2 keerquote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef Ztar het volgende:
Finale:
Royena
Charissa
Alex
I-Jay
Wildcard:
Karlijn
Alex
Ik hou nog wel van je hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef Dizer het volgende:
KUT BVO!! NEGEER ME MAAR :R R:R :R :RR:R:;r:r;r:r;R;R:R: R:R R:![]()
![]()
:R; R; rr;;
![]()
![]()
![]()
Schuil maar achter het offtopic gezeil..quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Wat nou meer?.
Oh, en dit is geen SC, doe dit voortaan maar in de Blue Room ofzo.
Geef je voorspelling liever door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |