quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Omdat er niet veel anderen echt prominent te zien waren in die eerste drie uitzendingen..
Heb ook geprobeerd om zoveel mogelijk mensen te nemen van wie een filmpje online stond en een juiste man/vrouw verhouding te maken... en vooral dus omdat er weinig extra keuze was..
Thnx Sven.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Kandidaten van komende week tellen trouwens niet mee. Heb hem deze week al laten beginnen zodat iedereen die mee wil doen ook genoeg tijd heeft om mee te doen enzo, en omdat dit toch al een mooi antal was.
Hm, misschien moet ik beginnen met OP's volledig te lezen?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kom je straks ook met een overzicht wie er volgens ons de grootste kans maakt om in de workshops te geraken enzo? Wat stats? Da's altijd leuk.
Ik vind Maaike nog steeds de beste, zag er leuk uit en zong goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef BVO het volgende:
Denk niet dat dat zozeer met wel of geen filmpje te maken had, maar omdat hun audities gewoon goed waren.. Vond ik dan.
En ze heeft lekkere tietuhquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Maaike nog steeds de beste, zag er leuk uit en zong goed.
AU! Lul!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
schop.
quote:
*Haalt spikes uit Zhenar's kont... (stiekem..quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die stalen spikes erop waren ook een beetje overdreven.
BOEHOE GEF#&^Rgeygeiw-9283 e3 :quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
Houd die slowchat eens in andere topics..
Wrijf er ook wat zalf op, wil je?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
*Haalt spikes uit Zhenar's kont... (stiekem..)
Lekker dubbelzinnig en sexyquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:51 schreef Zhenar het volgende:
Misschien moet Tom hier even schoonmaken straks![]()
Jij bent een stuk enger dan Bob... dus.. vooruitquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeg dames, gaan we weer ontopic?
Kan je niet een tweede lijstje maken voor deze week of zo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Als ik geweten had dat Raffaelamee had gedaan had ik nog een weekje gewacht, had ze mee kunnen doen.
.
Nah, 't is wel goed zo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je niet een tweede lijstje maken voor deze week of zo?
Ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 11:12 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij heb ik het niet heel goed gedaan.![]()
Eh... deze ronde gaat het er toch om wie er door de theaterrondes heenkomen? Maike is bijvoorbeeld doorquote:Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef BVO het volgende:
Nou ja, of ze deze week afvallen of komende week maakt natuurlijk niet uit he..
Meer dan de helft valt nog af.
Nee, het gaat erom wie de workshops bereiken. De workshops zijn pas over 2 weken.quote:Op zondag 20 november 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... deze ronde gaat het er toch om wie er door de workshops heenkomen? Maike is bijvoorbeeld doorterwijl ik "nee" voorspelde, dus dat is alweer tien punten misgelopen voor mij.
Lijkt mij dan.
Oooooooooooohhhhhh...quote:Op zondag 20 november 2005 11:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom wie de workshops bereiken. De workshops zijn pas over 2 weken.
Komende zaterdag is de tweede theaterronde. Kom je die ook door, wat dus voor in totaal 27 mensen geldt, dan kom je in de workshops, die vanaf 3 december zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |