Huh?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
Oh Sven of Tom, mogen die er ook even in bitte?.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Riparius het volgende:
Even een technische opmerking: bij het aanklikken van de links naar de solo-filmpjes van de workshopkandidaten openen deze in zo'n irritant klein venstertje links bovenin dat je eerst groot moet maken om het hele beeld te zien en dan nog is het plaatje maar klein. Je kunt beter rechtstreeks doorlinken naar de URL van de filmpjes zodat deze direct in de mediaspeler worden geopend en ook met 200% te bekijken zijn. Om je werk te besparen hier vast de links naar de kandidaten van de tweede workshop:
Aäron, Angelique, Ariël, Clarissa, Dàvide, Esther, Gabriël, Marscha, Renske
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad handiger, snapte al niet hoe ik dat zo kon doen. Ik kan de OP alleen niet meer editten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
Oh Sven of Tom, mogen die er ook even in bitte?.
Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:50 schreef BVO het volgende:
Dank je.
DIZERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Vergeet het nou niet!!
Gigantische stem. Plus dit zijn geen persoonlijk stemmen, het gaat erom om het kiezen van wat jij denkt dat de stemmers en de jury gaan kiezen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Wat hééft iedereen toch met die saaie doos Clarissa??!?!!??? Ze heeft echt totaal geen enkele indruk op mij achtergelaten, wat ziet iedereen in haar?!![]()
!
Ja, dat is het 'em juist - Ik zou niet weten hoe Clarissa indruk zou hebben gemaakt op het publiek (want de reeds verkregen screentime weegt immers zwaar mee in de uitslag, zoals we al bij ronde 1 zagen)... Dus ze moet volgens mij wel een érg goede show weggeven om tegen "favorieten" als Ariel en Davide op te kunnen boksen... en te horen aan haar stem gaat haar dat niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gigantische stem. Plus dit zijn geen persoonlijk stemmen, het gaat erom om het kiezen van wat jij denkt dat de stemmers en de jury gaan kiezen..
'quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:26 schreef BVO het volgende:
Ariel en Raffaëla zijn de mensen die het meest op nummer 1 zijn gezet. Ariel staat bij 46% van de mensen op 1, Raffaëla bij 84%.
Bob... we hebben dezelfde lijstjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:26 schreef BVO het volgende:
Ariel en Raffaëla zijn de mensen die het meest op nummer 1 zijn gezet. Ariel staat bij 46% van de mensen op 1, Raffaëla bij 84%.
Ik zag het jaquote:
Maakt de volgorde ook nog uit voor de prono?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Alleen de volgorde net iets anders he
.
Oeps.. sorryquote:
Kleine wijziging na het bekijken van de filmpjesquote:Op maandag 5 december 2005 16:59 schreef Ayaxola het volgende:
Workshop 2:
1. Ariel
2. Davide
3. Aäron Clarissa
4. Gabriël
Workshop 3:
1. Raffaëlla
2. Ellen
3. Harm
4. William
Kijk dit is nou geinig! Zo zien we dat er misschien best veel mensen geloven dat Aaron door het publiek gekozen wordt, maar niemand denkt dat de jury hem kiest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jury:
29% Clarissa
21% Gabriël
13% Dàvide
13% Renske
8% Ariël
8% Esther
4% Angelique
4% Marscha
0% Aäron
32% Ellen
26% William
16% Marescha
11% Maaike
11% Serge
5% Harm
0% Aisata
0% Raffaëla
0% Sanne
Ja maar de mensen die denken dat hij niet door gaat, denken dus ook niet dat de jury hem zal kiezen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
Maar misschien ook omdat de mensen die denken dat hij doorgaat, denken dat hij sowieso in de top 3 bij het publiek zit. Dan maakt het niet uit of de jury hem op 1 heeft, dan is 'ie toch al door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |