Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Voorspelingen tot dusver:
94% Dàvide
82% Ariël
65% Clarissa
59% Aäron
41% Gabriël
29% Renske
12% Esther
12% Marscha
06% Angelique
Dat zo wel stoer zijn jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...![]()
jij mag niet meer meedoen, 5 december is voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was idolsprono even vergeten, maar ik doe het aardig (110 punten)
workshopronde 2:
Davide
Aäron
Arïel
jury: Clarissa
workshopronde 3
Raffaëla
Harm
Maaike
Jury: Ellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef BVO het volgende:. Wat houdt de IdolsProno eigenlijk in?
[knip]
Voorspel zowel van workshopronde 2 als van workshopronde 3 welke vier deelnemers zich direct zullen plaatsen voor de finaleshows. Geef aan wie je denkt dat er nummer 1, nummer 2 en nummer 3 bij het publiek worden en voorspel degene die de jury door laat gaan. Gaat de door jou genoemde persoon inderdaad door, dan scoor je 15 punten. Staat diegene ook nog eens op de juiste plek, dan scoor je daar 5 punten extra mee. In totaal kan je dus per workshopronde 80 punten verdienen (4x20). De deadline van workshopronde 2 is zaterdag 10 december 20:00, de deadline voor workshopronde 3 is zaterdag 17 december 20:00.
[knip]
Wat Insomaniac zegt dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
Heeft de zesde persoon een onzichtbare naam, of heb je een scheiding tussen twee groepen gemaakt?!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
20 voorspellingen al. Mensen die nog geen voorspelling voor zaterdag hebben ingeleverd:
bar_rel
Svensational
-Vaduz-
Dizer
mrsteijn
moemoe
zeeuwse
Fir3fly
freeler
mydarling
Omega
Ztar
Riparius
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft de zesde persoon een onzichtbare naam, of heb je een scheiding tussen twee groepen gemaakt?!![]()
in spanje heb ik anders een hele goede satteliet verbindingquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen, 5 december is voorbij
Dat is inderdaad handiger, snapte al niet hoe ik dat zo kon doen. Ik kan de OP alleen niet meer edittenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Riparius het volgende:
Even een technische opmerking: bij het aanklikken van de links naar de solo-filmpjes van de workshopkandidaten openen deze in zo'n irritant klein venstertje links bovenin dat je eerst groot moet maken om het hele beeld te zien en dan nog is het plaatje maar klein. Je kunt beter rechtstreeks doorlinken naar de URL van de filmpjes zodat deze direct in de mediaspeler worden geopend en ook met 200% te bekijken zijn. Om je werk te besparen hier vast de links naar de kandidaten van de tweede workshop:
Aäron, Angelique, Ariël, Clarissa, Dàvide, Esther, Gabriël, Marscha, Renske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |