Ja, best jammer. Kijk, ik vind d'r wel goed, maar geen finalemateriaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Sanne krijgt wel érg weinig vertrouwen.
Daar geloof ik -naief als ik ben- niet zo in.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
dat de jury voor een jongen gaat om de verhoudingen een beetje minder oneven te maken.
Nou ja, je mag iig altijd nog veranderen hequote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
Na de solo's nog een keer te hebben bekeken begin ik toch een beetje te twijfelen.Aisata mag wat bij betreft nog steeds door naar de laatste 13, maar ik ben bang dat ze van de kijker niet genoeg stemmen zal krijgen en dat de jury voor een jongen gaat om de verhoudingen een beetje minder oneven te maken.
Je mag t zaterdag zelf aan HJ vragenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar geloof ik -naief als ik ben- niet zo in.
Je zou ze als je dat zou willen tussen de 2 shows in wel even kunnen aanschietenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hehehe, is de jury aanspreekbaar ja? Of zitten ze op hun ivoren toren en zie je ze verder niet?
En is Jerney eng in het echt?.
Laat ik maar eens de dissident uithangen. Mijn prognose:quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Wie eindigt er zaterdag op plek 1?.
87% Raffaëla
[...]
okay, dit hou ik zo dan maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
Uhuh, je had
Raffaëla
Harm
Maaike
Ellen
En gezien de TT is dit ook een topic voor ws. 2 én 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |