jepquote:
VM kassa = VM houdbaar geworden, beetje wienig...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Brammie1 het volgende:
bij ons gaan in 1 maand de VM vers en de VM HB weg![]()
Aanwezigquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef Weemz het volgende:
Supermegauitermategeweldigontzettendveelste druk vandaag. Pauzes die niet door gingen. Rijen tot aan de andere kant van de winkel...
Vanavond hebben ook veel mensen sinterklaas geviert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Wiwi101 het volgende:
Jaa druk druk druk.
Vanavond uurtje wijnen gevuld, en actiekop wijnen gebouwd en 3 paden gespiegeld. De avond was wel rustig.
Maandag moet ik ook werkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanavond hebben ook veel mensen sinterklaas geviert.
uiteraardquote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef blrrrt het volgende:
Megadruk op sommige momenten gisteren.
Om 11 uur 17 kassa's open!
En ff terugkomend op die discussie over Geldermalsen in het vorige deel; Hij bedoelt het DC en niet het filiaal in Geldermalsen.
ik ook, niet erg, lekker rustigquote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef super-muffin het volgende:
Maandag moet ik gewoon werken. Jammer.
ZO lang!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef Meki het volgende:
Vandaag van 09.00 tot 21.30 gewerkt
veel zieken dus . alweer drukte
quote:Op zondag 4 december 2005 13:03 schreef blrrrt het volgende:
Deel 10 moet trouwens nog in de OP...
1 |
1 |
quote:Op zondag 4 december 2005 13:14 schreef blrrrt het volgende:
En de link van Deel 9 linkt niet naar deel 9 maar naar de index van het forum
ECHT WAAR?quote:Op zondag 4 december 2005 13:28 schreef blrrrt het volgende:
Mss een idee om 'speciale' winkels in de OP te vermelden?
bv:
1078 Utrecht => Proef met alleen zelfscan => Mislukt; nog voor de Kerst traditionele kassa's.
Zoiets?
Concept was toch te omslachtig en vooral klanten met volle karren lieten het afweten door dit systeem.quote:Op zondag 4 december 2005 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
ECHT WAAR?
hahaha
Wat is er mislukt?
Volle kar en dan nog zelf scannen hehehehquote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Concept was toch te omslachtig en vooral klanten met volle karren lieten het afweten door dit systeem.
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
Of een infrarood poortje. Op elke boodschap een chip die dan automatisch alles afrekent.quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Volle kar en dan nog zelf scannen heheheh
neem een scan-ding mee en scan tijdens je boodschappen
Ik kom misschien deze week nog effe langs! Mits ik alles kan vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee ik had onverwachts een kwartier 'pauze' tussen een aansluiting. Maar over 2 weken ben ik er weer waarschijnlijk.
is het dag of weekquote:Op zondag 4 december 2005 14:45 schreef Meki het volgende:
Het aantal coli groeit bij ons elke dag week
Nou onze AH kan het niet aanquote:
Te weinig kassa's hebben wij idd welquote:Op zondag 4 december 2005 15:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou onze AH kan het niet aan. Teveel klanten te weinig kassa's en te klein assortiment. En uitbreiden gaat niet echt lukken
Dus het is bijna altijd druk![]()
Wij hebben er 5 + 1 counterquote:Op zondag 4 december 2005 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Te weinig kassa's hebben wij idd wel
Wij hebben 19 + 3 counterquote:
quote:
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´squote:
Mwa, ik zal eens tellen hoeveel ze er in de stad hebben. Volgens mij ook echt heel veelquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´s
Lijnbaan?quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn 1 van de groteren in de stad geloof ik
Komt ie nou mee.quote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef blrrrt het volgende:
Megadruk op sommige momenten gisteren.
Om 11 uur 17 kassa's open!
En ff terugkomend op die discussie over Geldermalsen in het vorige deel; Hij bedoelt het DC en niet het filiaal in Geldermalsen.
Ik weet dat, Carpento blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
![]()
Trouwens, handigheidje![]()
als je de topic url neemt:
[ code verwijderd ]
En hem paste zie je automatisch de titel
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic deel eleven
hoef je dus niet
[ code verwijderd ]
te doen
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counterquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´s
quote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counter
En wij komen met 17 + 4 counter ook wel in de buurt toch
En zitten er hier nog mensen die daar werken?? Of mensen die mensen daar kennen??quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Meki het volgende:
de eerste grote AH is Gelderlandplein in Amsterdam Buitenveldert
ik zag er eentje die zei dat ie daar werktequote:Op maandag 5 december 2005 12:35 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En zitten er hier nog mensen die daar werken?? Of mensen die mensen daar kennen??
8 kassa's, 1 snelkassa en 2 counter kassa'squote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counter
En wij komen met 17 + 4 counter ook wel in de buurt toch
Wij tot 21 ipv ... 21quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef GotC het volgende:
Vanavond zijn wij tot 8 uur open ipv 10 uurTot hoe laat is bij jullie allemaal de winkel open? EN! Zonder sinterklaasliedjes
. Na een half uur werd het door een leider afgezet omdat 'het irritant is'
![]()
Ik werk er pas 3 maanden, wie is joost?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
jep
het is een aardige kerel hoor, maar ik vind em echt geen goede SM
komop nou, jij hebt denk ik Joost niet meegemaakt. dat was nog eens een supermarktmanager![]()
maar het is toch belachelijk dat je je supermarktmanager moet uitleggen hoe je F'jes en S'jes telt![]()
Is het nu al zo druk met kerst enzo?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef highway101 het volgende:
Was het bij jullie ook zo druk vandaag? Het leek wel zaterdag![]()
van de 4 uur op groente heb ik 3 uur achter de kassa gezeten![]()
rijen tot halverwege de winkel en 12 kassa's open.
Ik kwam om 6uur, toen was t wel te doen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef highway101 het volgende:
Was het bij jullie ook zo druk vandaag? Het leek wel zaterdag![]()
van de 4 uur op groente heb ik 3 uur achter de kassa gezeten![]()
rijen tot halverwege de winkel en 12 kassa's open.
Je snapt er weinig van hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik snap het niet, want we hebben toch net november gekregen, dus de volgende is december en dan in januari je 13de maand? en dat was het voor dit jaar toch? dus wat je in december werkt krijg je pas eind januari en dit wordt toch dan meegerekend met je loon van 2006?
60% van je gemiddelde periodesalaris.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:20 schreef super-muffin het volgende:
In week 52 krijgen we toch weer salaris met die eindejaar bonus er bij?
Hoeveel gaat het worden? Netzoals vorig jaar 8% van wat je totaal had verdient ofzo?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Maxvdw het volgende:
ook als je er pas een paar maanden werkt????
Er zijn wat regeltjes aan verbonden. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik denk dat je winstuitkering naar verhouding krijgt. Dus werk je er 6 maanden dan krijg je ook maar de helft.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Maxvdw het volgende:
ook als je er pas een paar maanden werkt????
Dat moet met Kerst.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef Folkwin het volgende:
Versieren jullie de winkel ook altijd.. wij gister lkkr hard gewerkt
Maandag alquote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef Folkwin het volgende:
Versieren jullie de winkel ook altijd.. wij gister lkkr hard gewerkt
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef GotC het volgende:
Wij hebben het afgelopen maandag ook al gedaan? Waren rond het middaguur klaar met versieren.
maandag gingen wij er savonds idd mee bezigquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...
Wij hebben het er zaterdag al afgeslooptquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...
Wij hadden nog peppernuts voor 40 cent te koopquote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef Brammie1 het volgende:
Ik dacht maandag van "kom laat ik nog eens wat pepernoten halen bij de AH". Dat kon ik dus vergetende winkel was al in kerststemming
franshisers ook.. wij moeten altijd zelf versieren!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef blrrrt het volgende:
Alle winkels krijgen die groene zooi met die lampjes enzo. Je krijgt er als winkel zelfs 40 uur voor.
Was het interessant??quote:Op woensdag 7 december 2005 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag kreeg ik op het werk een DVD te zien over de nieuwe AH in Heemskerk.
Viel wel mee, ging een beetje over de nieuwe winkel structuur enzo. Het duurde ook maar 5 minuutjesquote:
Wij mochten een aardig deel van de overgebleven sinterklaasspullen meenemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden nog peppernuts voor 40 cent te koop![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij mochten een aardig deel van de overgebleven sinterklaasspullen meenemen.
ik heb em bij ons ook zien liggen, nog niet gekekenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Viel wel mee, ging een beetje over de nieuwe winkel structuur enzo. Het duurde ook maar 5 minuutjes.
Wij ook, tenminste in eerste instantie..kreeg vandaag te horen dat het eigenlijk niet zo isquote:
jaaa duhhhh al weken, maar wanneer is het de bedoeling dat we ze meenemen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:38 schreef Maxvdw het volgende:
Ik heb ze al zien liggen in het magazijn
Volgens mij dinsdag de 20e.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
jaaa duhhhh al weken, maar wanneer is het de bedoeling dat we ze meenemen?
of niet ! hahah, adv/vakantie en winstuitkering worden altijd via het bijzondere tabel verloondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef highway101 het volgende:
ik krijg in december: loon, winstuitkering, adv/vakantie uitbetaald + studiekostenvergoeding van 100%. Dat gaat dus wat worden
per maand moge ik hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef zenith_ust het volgende:
winst uitkering .. is 60%..
maar 60% van gemiddels maandloon
of 60% van maandloon gebasseerd op contract uren.
ik heb namelijk(zins 2 maanden) contract van 80 uur daar voor 40.
nee wij gaan de promotie ophangen morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:26 schreef highway101 het volgende:
Je winkel maakt promotie? Of je gaat de promotie op hangen? lijkt me laat, de week is al bijna voorbij ;-)
morgen ben ik gelukkig vrij.
gheghe, die houdbaar jongens mogen de zaterdag voor kerst om 4.30 beginnen. Ik gelukkig "pas" om 6 uur.
Doe mij maar 60% van me jaarloondan vang ik tenminste nog enkele duizenden euro's ;-) maar dat zal wel niet
Ik ben 19, bijna 20quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij moet je tot je 18e 12 of 14 uur rust hebben. Weet het ook niet precies, maar kwam er soms ook mee in de knel. Ik mocht iig 's avonds tot 21.15 werken, maar de volgende ochtend pas om 10 uur beginnen...
Och, same herequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
Krijgen er in 1572 een paar een hartstilstand als ik elk regeltje na wil gaan leven.
"Sorry meneer, maar ik moet zoveel uur rust hebben van arbo..."quote:
Okay... Magazijn ben ik kut in als kassa personeel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Sorry meneer, maar ik moet zoveel uur rust hebben van arbo..."
"Sorry maar ik heb last van mijn rug, dat ga ik niet tillen hoor"
"Helpen lossen? Maar ik ben vakkenvuller hoor"
"Schrobben met die machine? Moet ik dat kunnen dan?"
Splitsen nog zo iets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okay... Magazijn ben ik kut in als kassa personeel.
Als ik weer s de sigaretten moet doen en ik ga splitsen duurt het veeel langer
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Splitsen nog zo iets.
Dan word je toch een partij pissig aangekeken als je na 45 minuten de winkel in komt gelopen joh.
- En waar kom jij vandaan?!
Euhm wat denk je van splitsen? Ga de kaas maar doen jij
- Tss duurt dat zo lang dan?!
Weet je nog toen jij het deed...Kaas.
-![]()
![]()
Op het gemak of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hey René, ga jij vandaag splitsen? Dankje!"
Of het feit dat ik 7 karren door een onmundig volle winkel moet slepen van voor naar achteren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan later gaan zeiken waarom het zolang duurde voordat je klaar was met splitsen zeker?
- Ja hallo jullie roepen mij steeds naar de kassa.![]()
Verrek, das waar ook.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of het feit dat ik 7 karren door een onmundig volle winkel moet slepen van voor naar achteren.
"Waarom duurt het zo lang"
Een k w a r t i e r![]()
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij moesten een keertje heel droog de diepvries door de voordeur naar binnen rijden, hele winkel door en dan het magazijn in.
Dan zie je die klanten echt zo kijken van WTFAls je daar met 3 volle containers met een redelijke vaart door de hele winkel crosst.
Tegelijk ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegelijkertijd?
Heb een enorme moeite met 2 karren![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tegelijk ja.
Je zet ze op een rijtje, zelf bij de middelste gaan staan.
De achterste beet pakken en aan trekken voor het rijden en met de voorste sturen. De middelste volgt wel.
Mensen gaan wel aan de kant voor je hoor.quote:
Als er gevuld wordt op HB kan ik niet met 3 tiefus zware volle brakke karren tegelijkertijd heenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mensen gaan wel aan de kant voor je hoor.
Wehehehe, de meeste gaan voor mij wel aan de kant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als er gevuld wordt op HB kan ik niet met 3 tiefus zware volle brakke karren tegelijkertijd heen![]()
Nee, Ik ben minderwaardig. Ik ben kassa, dohquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wehehehe, de meeste gaan voor mij wel aan de kant.
Je moet al die nieuwelingen eens zien kijken als je met 2 karren vol de bocht om gaat terwijl zij aan het stuntelen zijn om met 1 kar rechtdoor te gaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als er gevuld wordt op HB kan ik niet met 3 tiefus zware volle brakke karren tegelijkertijd heen![]()
Jullie vullen met 2 karren tegelijk? Wij vullen 1 kar per persoon per pad, anders wordt het een gigantische troep in de winkel. We hebben wel een goed systeem, ook op tijd werken per kar enzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:31 schreef MewBie het volgende:
[..]
Je moet al die nieuwelingen eens zien kijken als je met 2 karren vol de bocht om gaat terwijl zij aan het stuntelen zijn om met 1 kar rechtdoor te gaan![]()
De kerstbomen staan ook in het bonuskrantje. Wij verkopen ze niet, omdat er tegenover onze winkel op het plein al zo'n vent staat met bomen. Bovendien hebben we er geen ruimte voor, en het scheelt een hoop prikkeligheidquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:03 schreef GotC het volgende:
Wij verkopen nu kerstbomen in een speciale actie van m'n franchisor..hele magazijn is 1 grote kerstboom zoveel staan dr
Bij onze winkel staat er ook zo iemand in de buurt, maar wij verkopen ze gewoon. Al hebben we er niet zo heel veel in de winkel staan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
De kerstbomen staan ook in het bonuskrantje. Wij verkopen ze niet, omdat er tegenover onze winkel op het plein al zo'n vent staat met bomen. Bovendien hebben we er geen ruimte voor, en het scheelt een hoop prikkeligheid
Voorlopig maakt m'n collega die nog.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:24 schreef Meki het volgende:
Hoe maken jullie werkschema´s
Ik van 12 tot 20.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:33 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag de winkel omtoveren in een kerststal
of minder mooi natuurlijk.
Heb er wel zin in . werken van 13-20.
tijdschema´s etc. aan medewerkers dan weten ze wat ze moeten doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
Wat bedoel je precies met werkschema's?
Bedoel je heel toevallig de vulbriefjes? Waarop staat wat er per pad is binnengekomen aan collo's en hoelang je daarover mag doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
tijdschema´s etc. aan medewerkers dan weten ze wat ze moeten doen
PLanning dus van wie waar moet staan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
tijdschema´s etc. aan medewerkers dan weten ze wat ze moeten doen
jah hoe doen jullie datquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bedoel je heel toevallig de vulbriefjes? Waarop staat wat er per pad is binnengekomen aan collo's en hoelang je daarover mag doen?
wij hebben wel kerstbomenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:41 schreef SHERMAN het volgende:
Moet er niet aan denken dat wij kerstbomen zouden verkopen.
Hebben we echt geen ruimte voor hoor.
Vandaag zie ik Carpento trouwens weer, kijken of ie nu wel wil luisteren naar me en hier een keertje komt kijken weer.
kasverschil, heb je 1 box over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef Maxvdw het volgende:
Vraagje, wat gebeurd er eigenlijk als je de koker die je gebruikt om je geld in af te romen niet scant?
Wa?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef Weemz het volgende:
Sigaretten worden altijd bij de counter afgeleverd. Wel op een containertje met wat houdbaarspul (deo, tandenborstels, shapmoos). Maar goed, het komt iig vanzelf
En ze dan midden in de groente cel neer zetten zeker.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wa?
wij splitsen ze altijd, wij krijgen op counter alleen sigaretten snoep en blommen.
Laatst 7 karren bloemen!!!
Nee, om 7 uur zijn ze er vaak, gelijk meenemen, ze staan dan altijd in een hoekje zodat we vooraan in het magazijn gelijk de karren mee kunnen nemenquote:Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En ze dan midden in de groente cel neer zetten zeker.
Deden wij geloof ik 4 uurtjes over, maar dan was alles ook klaarquote:Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef DeTolk het volgende:
winkel zag er gelikt uit gisteravond.
Wat een klotewerk weer die guirlandes ophangen.
Hier zetten ze ze vaak midden in de cel neer.quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, om 7 uur zijn ze er vaak, gelijk meenemen, ze staan dan altijd in een hoekje zodat we vooraan in het magazijn gelijk de karren mee kunnen nemen
quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier zetten ze ze vaak midden in de cel neer.
Op een gegeven moment was ik dat zat dus heb ik er eentje in de hoek gezet en er een partij containers omheen gezet.
ben er ook ong zolang mee bezig geweest, Frisee behang en guirlandes, die nieuwe kerstbomen (erg mooi btw.) kassa zooi, gangpad borden.quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deden wij geloof ik 4 uurtjes over, maar dan was alles ook klaar
Kassa zooi werd ondertussen door counter personeel gedaan.quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ben er ook ong zolang mee bezig geweest, Frisee behang en guirlandes, die nieuwe kerstbomen (erg mooi btw.) kassa zooi, gangpad borden.
kassamedewerkersquote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef SHERMAN het volgende:
Is gister bij ons ook gedaan, voor VM HB en een vuler van HB.
Die riepen de hele tijd mensen van HB op terwijl het eigenlijk vrij rustig was qua klanten.quote:
het kwam bij ons echt in vlagenquote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die riepen de hele tijd mensen van HB op terwijl het eigenlijk vrij rustig was qua klanten.
ik ook welquote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef SHERMAN het volgende:
Over het algemeen was het wel te doen hier.
Al hadden we wel heel wat gezeik van klanten.
- Weer geen magere melk?!quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
Ik scande, maakte een fout, wou op correctie drukken - scande de lul m weer!
2 keer correctie, en dan 35% gedaan, op een of andere manier had de klant het er zeeeer moeilijk mee dat iets 3 keer gescant stond, hele tijd bleren
"Maar wel dingen 3 keer scannen he!!!!111ononeonoeneonono1n1ono!NO1n!!111!!!!![]()
Ja, azijnzeikersquote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
- Weer geen magere melk?!
Sorry mevrouw?
- Er is weer geen magere melk!
Euhm mevrouw... Wat bedoelt u met weer? En de magare melk staat gewoon daar hoor...
- Oh ja, helemaal achter aan in het schap , lekker handig weer! En wat ik bedoel met weer? De laatste weken is het constant rond de middag op zaterdag dat ie op is!
Sorry mevrouw, maar ik werk nu 3/4 jaar op zaterdag middag en de middagen dat de magere melk op was kan ik denk ik op 1 hand tellen...
- En 3 weken geleden dan?!
U bedoelt toen heel Nederland plat lag door de sneeuw?
- ...![]()
*Klant loopt weg
Andere klant die had staan luisteren...![]()
![]()
Man, gepensioneerd: HE GROENTEBOER!, JE MANDARIJNEN ZIJN ROT!quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
Ik scande, maakte een fout, wou op correctie drukken - scande de lul m weer!
2 keer correctie, en dan 35% gedaan, op een of andere manier had de klant het er zeeeer moeilijk mee dat iets 3 keer gescant stond, hele tijd bleren
"Maar wel dingen 3 keer scannen he!!!!111ononeonoeneonono1n1ono!NO1n!!111!!!!![]()
Ook leuk, als ze je aandacht nodig hebben en dan gaan roepen: eeeeeeeeh! heeeeeeeeeeeey! jij!!!! kom is! heee jij waar staat dit?!quote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Man, gepensioneerd: HE GROENTEBOER!, JE MANDARIJNEN ZIJN ROT!
DeTolk: Meneer, de mandarijnen zijn rot, (pakt netje uit schap) maar deze niet![]()
Man: Je moet die troep eruit halen!
DeTolk: Ik zal het doorgeven aan de Groenteboerin
Man: Ehh.. ja eeh...![]()
DeTolk: Tot ziens!
of collega'squote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Man, gepensioneerd: HE GROENTEBOER!, JE MANDARIJNEN ZIJN ROT!
DeTolk: Meneer, de mandarijnen zijn rot, (pakt netje uit schap) maar deze niet![]()
Man: Je moet die troep eruit halen!
DeTolk: Ik zal het doorgeven aan de Groenteboerin
Man: Ehh.. ja eeh...![]()
DeTolk: Tot ziens!
of van die oude turkse vrouwtjes die in het turks tegen me gaan praten. ( en we hebben geen turks sprekend personeel op zaterdagquote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook leuk, als ze je aandacht nodig hebben en dan gaan roepen: eeeeeeeeh! heeeeeeeeeeeey! jij!!!! kom is! heee jij waar staat dit?!
Gisteravond ook, Counter-collega (Martine) gaat wisselgeld halen, ik ga mee.quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
of collega's
------ tijd geleden --------
"*tuut* *tuut* × 20 keer"
" [ *][0] Afdeling groente kassa 7 alstublieft, afdeling groente kassa 7"
" Ik belde al en aantal keer"
" Ja, dan roep je toch om?"
------ Eergister --------
" [* ][0] Afdeling groente kassa 9, afdeling groente kassa 9?"
" Waarom roep je om? Ik heb wel een telefoon hoor..."
----- Gister --------
[2][1][6]
"Met Jaap"
"Ja, met René"
(achter die ene afgebeelde kassa zit dus groenteik dus zwaaien
)
"Je belde!!!"
"Ja, ik weet onderhand ook niet meer wat moet"
Als ik zuivel ben: naar de kassa lopen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
of collega's
------ tijd geleden --------
"*tuut* *tuut* × 20 keer"
" [ *][0] Afdeling groente kassa 7 alstublieft, afdeling groente kassa 7"
" Ik belde al en aantal keer"
" Ja, dan roep je toch om?"
------ Eergister --------
" [* ][0] Afdeling groente kassa 9, afdeling groente kassa 9?"
" Waarom roep je om? Ik heb wel een telefoon hoor..."
----- Gister --------
[2][1][6]
"Met Jaap"
"Ja, met René"
(achter die ene afgebeelde kassa zit dus groenteik dus zwaaien
)
"Je belde!!!"
"Ja, ik weet onderhand ook niet meer wat moet"
Iss nie duur hooorquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of van die oude turkse vrouwtjes die in het turks tegen me gaan praten. ( en we hebben geen turks sprekend personeel op zaterdag![]()
NEE! OVER DE SPEAKERS!!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gisteravond ook, Counter-collega (Martine) gaat wisselgeld halen, ik ga mee.
Roept degene die op de counter staat om "Martine kan je terugkomen, ik snap iets niet"
( En dat zit op het Atheneum)
M'n baas riep 'r wel meteen naar kantoor, over de speakersquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEE! OVER DE SPEAKERS!!!!!!OLOLOLOLOL!!!!!
quote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas riep 'r wel meteen naar kantoor, over de speakers
Gister moest de vm vers de deuren sluiten en met kassa's mee doen enzo.quote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEE! OVER DE SPEAKERS!!!!!!OLOLOLOLOL!!!!!
Oke, na sluitings tijd, doh, maar als er klanten zijnquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gister moest de vm vers de deuren sluiten en met kassa's mee doen enzo.
VM was echter in het magazijn bij mij.
Ineens over de speaker: heeeeeeeeeeeeeeeeeeee jan, waar hebbie de sleutels van die bagger deur neer gegooid?!
Magazijn jongen keek naar de vm met een big smiley en zei: ze kunnen het weer niet zonder jou he
vm: weet je wat het erge is? die teef van jou heeft de sleutels
En toen liep ie de winkel in
meesterlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gister moest de vm vers de deuren sluiten en met kassa's mee doen enzo.
VM was echter in het magazijn bij mij.
Ineens over de speaker: heeeeeeeeeeeeeeeeeeee jan, waar hebbie de sleutels van die bagger deur neer gegooid?!
Magazijn jongen keek naar de vm met een big smiley en zei: ze kunnen het weer niet zonder jou he
vm: weet je wat het erge is? die teef van jou heeft de sleutels
En toen liep ie de winkel in
Vriendin van magazijn kerel is kassiere met waar meer taken zeg maar.quote:
counterpersoneelquote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vriendin van magazijn kerel is kassiere met waar meer taken zeg maar.
Das gewoon triest.quote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, na sluitings tijd, doh, maar als er klanten zijn![]()
Dat ja.quote:
joh, werd er door een kerel omgeroepen.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef DeTolk het volgende:
Paar jaar geleden met die actie rondom Star wars Episode 1 , riep iemand a la Darth Vader onze MAS om.
Alle klanten stonden helemaal verstijfd
Gister een leuke rel gehad met een collega 's avonds.quote:Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
joh, werd er door een kerel omgeroepen.
"Stephan, je bent een jood"
Meteen de manager van kassa erbij.
"Vind je dat normaal ofzo"
"Hij noemde mij een nazi"
"Doe eens normaal joh, hoe oud ben je"![]()
Na sluiting, ja
Wahahah.quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef DeTolk het volgende:
Paar jaar geleden met die actie rondom Star wars Episode 1 , riep iemand a la Darth Vader onze MAS om.
Alle klanten stonden helemaal verstijfd
Ik ga er even van uit dat dat verschil niet positief is?quote:
Vast en zeker.quote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat dat verschil niet positief is?
Ben ik blij dat dat mij niet gebeurd is![]()
Hoeveel zit er eigenlijk in zon koker? Een paar duizend?
Wat is je probleem precies met het muteren? Het lukt niet? Of wil je bloemkolen, of andere groenten zonder code afboeken? Daarvoor is een lijst, bij ons zit ie in het teamboek, hangt op de afdeling, en er hangt er 1 in het magazijn en de koelcel.quote:
Daar had ik een vraag over ja.quote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies met het muteren? Het lukt niet? Of wil je bloemkolen, of andere groenten zonder code afboeken? Daarvoor is een lijst, bij ons zit ie in het teamboek, hangt op de afdeling, en er hangt er 1 in het magazijn en de koelcel.
Ja, ik ben er weer eens. Geen zin meer om vaak te komen, en die op bijhouden ook niet zo veel trek meer inquote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet dat, Carpento blijkbaar niet.
Hij zou me de code voor de OP ook sturen maar heb nog niks gehad. Als ie op msn is geef ik hem een kei harde schop, als ik de meuk heb update ik hem zelf.
Je láát hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
Krijgen er in 1572 een paar een hartstilstand als ik elk regeltje na wil gaan leven.
Kiekeboe. Ik ben een heel poosje (halverwege deel 9) niet geweest, op heel fok niet eigenlijk, maar heb net Sherman de info voor de OP gegeven en nu kwam ik op zijn speciale verzoek ook maar even lezen enzo...quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef Meki het volgende:
waar is Carpento
vroeg me af waar die wasquote:Op zondag 11 december 2005 21:14 schreef SHERMAN het volgende:
Wat is er aan de hand?
Ik doe de op nu.
Even Bert pesten.quote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer eens. Geen zin meer om vaak te komen, en die op bijhouden ook niet zo veel trek meer in![]()
[..]
Je láát het![]()
[..]
Kiekeboe. Ik ben een heel poosje (halverwege deel 9) niet geweest, op heel fok niet eigenlijk, maar heb net Sherman de info voor de OP gegeven en nu kwam ik op zijn speciale verzoek ook maar even lezen enzo...
je voert gewoon die 5 of 6 cijferige code in. Om daar te komen druk je op de cijfertoets van je terminal, ipv van code scannen. Dan gaat ie naar dat beginscherm waar je je eerste afboeking moet doen. EAN nummers zijn dat volgens mij...quote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar had ik een vraag over ja.
Afboeken en allemaal lukt me allemaal wel hoorWeet hoe dat werkt.
En die lijst hebben wij ook maar mijn vraag is, die artikelen zonder bar code, die staan met een code op een lijst die hangt inderdaad bij de koelcel, maar wat is dat voor een code? Zijn dat de laatste cijfers van de barcode? Dus er voor moet nog 847100 ofzo? Of is het een heel andere code?
Heb namelijk een ideetje anders.
Ik weet hoe dat werkt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
je voert gewoon die 5 of 6 cijferige code in. Om daar te komen druk je op de cijfertoets van je terminal, ipv van code scannen. Dan gaat ie naar dat beginscherm waar je je eerste afboeking moet doen. EAN nummers zijn dat volgens mij...
Handig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef GotC het volgende:
Bij ons viel gister de hele kassa uit (incl. pinstoring), de computers, de terminals..alles. Kunnen/konden niks meer bestellen enzo
. Denk dat het alweer allemaal verholpen is (kassas sowieso al)..
We kregen nog wel alles binnen, ook al was de storing rond 1 uurquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef highway101 het volgende:
Dan krijg je zeker ook niks binnen? RE draait ook op computers, of ging het alleen om de kassagroep?
Bij ons was de verswagen voor de middag 2 uur te laat, stond met pech langs de A28...
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat handig lijkt, maar het niet is...quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat werkt.
Maar als het EAN nummers zijn dan ik op basis daarvan barcodes genereren.
Dus dan hoef je niet meer dat getal in te typen maar dan maak ik een nieuwe lijst met barcdes voor die producten.
Ik ga het toch is proberen. Het lijkt me toch erg makkelijk om het gewoon te kunnen scannen in plaats van die nummers te kunnen intikken. Scheelt een hoop tijd lijkt me.quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat handig lijkt, maar het niet is...
Ik had zo'n lijst, maar sommige mensen zijn echt totaal stom wat dat betreft.
Uiteindelijk weer de gewone nasa-lijst teruggehangen, cijfertjes intikken werkt toch beter...
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef SHERMAN het volgende:
Na 4 containers zuivel doorzocht te hebben had ik het gevonden, stond natuurlijk onderop.
Das de gouden regelquote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.
Het lijkt wel of ze het erom doen!
AH 1068 Waddinxveen hierquote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
Nog mensen die in de OP willen?
Ik kan hem weer updaten namelijk.
OMG!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef o-fiel het volgende:
Een container met twee kratjes opwarmstokbroden onderop... wat hadden ze er bovenop gezet? Jawel tot bovenaan gevuld met berberana dragon. Super!
Vers? Bedoel je daarme Groente, Vlees, Brood, Zuivel of Deli-kaas of allemaal?quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
AH 1068 Waddinxveen hier! Ik ben VS Vers en ons winkeltype is AH-4. Dus
![]()
Ik vind hem eigenlijk wel oke.quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef zenith_ust het volgende:
kerstpakket
veel chocola en een pak koekjes wat koffie een dienblad 2 mokken ... goed te doen
Gezien, je komt er in.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
AH 1068 Waddinxveen hier! Ik ben VS Vers en ons winkeltype is AH-4. Dus
![]()
Helaas mee eens.quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.
Het lijkt wel of ze het erom doen!
Klinkt goed.quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef zenith_ust het volgende:
kerstpakket
veel chocola en een pak koekjes wat koffie een dienblad 2 mokken ... goed te doen
lekker voor je rugquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Anders ik wel..thank god voor onze sterke mannen die bijna een hele kar kunnen optillen![]()
.
Vers ZB in dit geval, dus AGF/Zuivel/VVV/Kaas ZB/Salades/Sappen/Vlees/Vis. De team verdelingen verschillen per winkel. Wij hebben dus weer Brood/Deli/Kaas in een team Vers Bediening.quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vers? Bedoel je daarme Groente, Vlees, Brood, Zuivel of Deli-kaas of allemaal?
Wij hebben 2 versgroepen: AGF/Vlees/Brood en Zuivel/Deli-Kaas.
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Maxvdw het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat "mijn" albert heijn een ah-5 is?
Heb ik een hele mooi lijst van.quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Maxvdw het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat "mijn" albert heijn een ah-5 is?
Staat nu in de txt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef GotC het volgende:
ThanksHad het wel kunnen raden denk, maargoed
Misschien wel iets voor in de OP?
Geld dat kerstpakket (precies dezelfde) ook voor franchisors? Nee zekerquote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb mn kerstpakket.
Lekker chocola, thee en een dienblad
Nou ik moet morgen werkenquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
Behalve Franchisers
Wij krijgen wel een kerstpakket hoorquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
Behalve Franchisers
Preciesquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
oow dan betaalt de eigenaar die kerstpaketten neem ik aan
hhee :d
Dat kan dus alleen bij producten die niet op gewicht gaan, dus pakken melk, producten houdbaar, diepvries en dat soort spul. Maar bijvoorbeeld geen pak gehakt, vers gesneden vleeswaren, kaas stukken. Waarom? Simpel, Neem nou bijvoorbeeld “2305771-902187” Dat is AH excelent Zaanlander belegen 48+, en het gewicht in dit geval “0,242 Kg” De kassa herkent uit de barcode het product en het gewicht, en kan zo de prijs van het pakje kaas bepalen, zou jij echter de bovengenoemde barcode telkens gebruiken voor je vernietigingen, zou je telkens die 0,242 Kg vernietigen, ook als het daadwerkelijke pak zwaarder of lichter is. Dus gebruik het bijbehorende nasa nr en voer in de terminal het juiste gewicht in.quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat werkt.
Maar als het EAN nummers zijn dan ik op basis daarvan barcodes genereren.
Dus dan hoef je niet meer dat getal in te typen maar dan maak ik een nieuwe lijst met barcodes voor die producten.
Een nasa nummer is gewoon een door winkelautomatisering toegekend getal dat aan één product is gekoppeld, ook hier kan een en het zelfde product meerdere barcode's hebben, maar omdat het gewicht/inhoud hetzelfde is, maakt het hier niet uit welke barcode je scant. Dit verschijnsel zal je zeker in het wijnschap terug vinden, waar een ander jaar van persing z'n eigen barcode krijgt(al hoeft dat niet persé).quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef SHERMAN het volgende:
Waarop is een NASA nummer gemaakt?
Vertel verderquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb iemand omver gereden met de dweilmachine![]()
Typ foutje. Was all laat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef Folkwin het volgende:
Hele nette openingspost, je hebt alleen mijn naam verkeerd geschreven.
Het is Folkwin en niet Folkqin..
Ja, ik dacht dat alle klanten uit de winkel waren, dus lekker hard met dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |