Ik vind hem eigenlijk wel oke.quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef zenith_ust het volgende:
kerstpakket
veel chocola en een pak koekjes wat koffie een dienblad 2 mokken ... goed te doen
Gezien, je komt er in.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
AH 1068 Waddinxveen hier! Ik ben VS Vers en ons winkeltype is AH-4. Dus
![]()
Helaas mee eens.quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.
Het lijkt wel of ze het erom doen!
Klinkt goed.quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef zenith_ust het volgende:
kerstpakket
veel chocola en een pak koekjes wat koffie een dienblad 2 mokken ... goed te doen
lekker voor je rugquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Anders ik wel..thank god voor onze sterke mannen die bijna een hele kar kunnen optillen![]()
.
Vers ZB in dit geval, dus AGF/Zuivel/VVV/Kaas ZB/Salades/Sappen/Vlees/Vis. De team verdelingen verschillen per winkel. Wij hebben dus weer Brood/Deli/Kaas in een team Vers Bediening.quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vers? Bedoel je daarme Groente, Vlees, Brood, Zuivel of Deli-kaas of allemaal?
Wij hebben 2 versgroepen: AGF/Vlees/Brood en Zuivel/Deli-Kaas.
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Maxvdw het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat "mijn" albert heijn een ah-5 is?
Heb ik een hele mooi lijst van.quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Maxvdw het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat "mijn" albert heijn een ah-5 is?
Staat nu in de txt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef GotC het volgende:
ThanksHad het wel kunnen raden denk, maargoed
Misschien wel iets voor in de OP?
Geld dat kerstpakket (precies dezelfde) ook voor franchisors? Nee zekerquote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb mn kerstpakket.
Lekker chocola, thee en een dienblad
Nou ik moet morgen werkenquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
Behalve Franchisers
Wij krijgen wel een kerstpakket hoorquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
Behalve Franchisers
Preciesquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
oow dan betaalt de eigenaar die kerstpaketten neem ik aan
hhee :d
Dat kan dus alleen bij producten die niet op gewicht gaan, dus pakken melk, producten houdbaar, diepvries en dat soort spul. Maar bijvoorbeeld geen pak gehakt, vers gesneden vleeswaren, kaas stukken. Waarom? Simpel, Neem nou bijvoorbeeld “2305771-902187” Dat is AH excelent Zaanlander belegen 48+, en het gewicht in dit geval “0,242 Kg” De kassa herkent uit de barcode het product en het gewicht, en kan zo de prijs van het pakje kaas bepalen, zou jij echter de bovengenoemde barcode telkens gebruiken voor je vernietigingen, zou je telkens die 0,242 Kg vernietigen, ook als het daadwerkelijke pak zwaarder of lichter is. Dus gebruik het bijbehorende nasa nr en voer in de terminal het juiste gewicht in.quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat werkt.
Maar als het EAN nummers zijn dan ik op basis daarvan barcodes genereren.
Dus dan hoef je niet meer dat getal in te typen maar dan maak ik een nieuwe lijst met barcodes voor die producten.
Een nasa nummer is gewoon een door winkelautomatisering toegekend getal dat aan één product is gekoppeld, ook hier kan een en het zelfde product meerdere barcode's hebben, maar omdat het gewicht/inhoud hetzelfde is, maakt het hier niet uit welke barcode je scant. Dit verschijnsel zal je zeker in het wijnschap terug vinden, waar een ander jaar van persing z'n eigen barcode krijgt(al hoeft dat niet persé).quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef SHERMAN het volgende:
Waarop is een NASA nummer gemaakt?
Vertel verderquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb iemand omver gereden met de dweilmachine![]()
Typ foutje. Was all laat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef Folkwin het volgende:
Hele nette openingspost, je hebt alleen mijn naam verkeerd geschreven.
Het is Folkwin en niet Folkqin..
Ja, ik dacht dat alle klanten uit de winkel waren, dus lekker hard met dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |