franshisers ook.. wij moeten altijd zelf versieren!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef blrrrt het volgende:
Alle winkels krijgen die groene zooi met die lampjes enzo. Je krijgt er als winkel zelfs 40 uur voor.
Was het interessant??quote:Op woensdag 7 december 2005 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag kreeg ik op het werk een DVD te zien over de nieuwe AH in Heemskerk.
Viel wel mee, ging een beetje over de nieuwe winkel structuur enzo. Het duurde ook maar 5 minuutjesquote:
Wij mochten een aardig deel van de overgebleven sinterklaasspullen meenemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden nog peppernuts voor 40 cent te koop![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij mochten een aardig deel van de overgebleven sinterklaasspullen meenemen.
ik heb em bij ons ook zien liggen, nog niet gekekenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Viel wel mee, ging een beetje over de nieuwe winkel structuur enzo. Het duurde ook maar 5 minuutjes.
Wij ook, tenminste in eerste instantie..kreeg vandaag te horen dat het eigenlijk niet zo isquote:
jaaa duhhhh al weken, maar wanneer is het de bedoeling dat we ze meenemen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:38 schreef Maxvdw het volgende:
Ik heb ze al zien liggen in het magazijn
Volgens mij dinsdag de 20e.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
jaaa duhhhh al weken, maar wanneer is het de bedoeling dat we ze meenemen?
of niet ! hahah, adv/vakantie en winstuitkering worden altijd via het bijzondere tabel verloondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef highway101 het volgende:
ik krijg in december: loon, winstuitkering, adv/vakantie uitbetaald + studiekostenvergoeding van 100%. Dat gaat dus wat worden
per maand moge ik hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef zenith_ust het volgende:
winst uitkering .. is 60%..
maar 60% van gemiddels maandloon
of 60% van maandloon gebasseerd op contract uren.
ik heb namelijk(zins 2 maanden) contract van 80 uur daar voor 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |