vroeg me af waar die wasquote:Op zondag 11 december 2005 21:14 schreef SHERMAN het volgende:
Wat is er aan de hand?
Ik doe de op nu.
Even Bert pesten.quote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer eens. Geen zin meer om vaak te komen, en die op bijhouden ook niet zo veel trek meer in![]()
[..]
Je láát het![]()
[..]
Kiekeboe. Ik ben een heel poosje (halverwege deel 9) niet geweest, op heel fok niet eigenlijk, maar heb net Sherman de info voor de OP gegeven en nu kwam ik op zijn speciale verzoek ook maar even lezen enzo...
je voert gewoon die 5 of 6 cijferige code in. Om daar te komen druk je op de cijfertoets van je terminal, ipv van code scannen. Dan gaat ie naar dat beginscherm waar je je eerste afboeking moet doen. EAN nummers zijn dat volgens mij...quote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar had ik een vraag over ja.
Afboeken en allemaal lukt me allemaal wel hoorWeet hoe dat werkt.
En die lijst hebben wij ook maar mijn vraag is, die artikelen zonder bar code, die staan met een code op een lijst die hangt inderdaad bij de koelcel, maar wat is dat voor een code? Zijn dat de laatste cijfers van de barcode? Dus er voor moet nog 847100 ofzo? Of is het een heel andere code?
Heb namelijk een ideetje anders.
Ik weet hoe dat werkt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
je voert gewoon die 5 of 6 cijferige code in. Om daar te komen druk je op de cijfertoets van je terminal, ipv van code scannen. Dan gaat ie naar dat beginscherm waar je je eerste afboeking moet doen. EAN nummers zijn dat volgens mij...
Handig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef GotC het volgende:
Bij ons viel gister de hele kassa uit (incl. pinstoring), de computers, de terminals..alles. Kunnen/konden niks meer bestellen enzo
. Denk dat het alweer allemaal verholpen is (kassas sowieso al)..
We kregen nog wel alles binnen, ook al was de storing rond 1 uurquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef highway101 het volgende:
Dan krijg je zeker ook niks binnen? RE draait ook op computers, of ging het alleen om de kassagroep?
Bij ons was de verswagen voor de middag 2 uur te laat, stond met pech langs de A28...
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat handig lijkt, maar het niet is...quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat werkt.
Maar als het EAN nummers zijn dan ik op basis daarvan barcodes genereren.
Dus dan hoef je niet meer dat getal in te typen maar dan maak ik een nieuwe lijst met barcdes voor die producten.
Ik ga het toch is proberen. Het lijkt me toch erg makkelijk om het gewoon te kunnen scannen in plaats van die nummers te kunnen intikken. Scheelt een hoop tijd lijkt me.quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat handig lijkt, maar het niet is...
Ik had zo'n lijst, maar sommige mensen zijn echt totaal stom wat dat betreft.
Uiteindelijk weer de gewone nasa-lijst teruggehangen, cijfertjes intikken werkt toch beter...
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef SHERMAN het volgende:
Na 4 containers zuivel doorzocht te hebben had ik het gevonden, stond natuurlijk onderop.
Das de gouden regelquote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Regel 1: Alles wat de klant moet hebben, staat altijd onderop.
Het lijkt wel of ze het erom doen!
AH 1068 Waddinxveen hierquote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
Nog mensen die in de OP willen?
Ik kan hem weer updaten namelijk.
OMG!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef o-fiel het volgende:
Een container met twee kratjes opwarmstokbroden onderop... wat hadden ze er bovenop gezet? Jawel tot bovenaan gevuld met berberana dragon. Super!
Vers? Bedoel je daarme Groente, Vlees, Brood, Zuivel of Deli-kaas of allemaal?quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
AH 1068 Waddinxveen hier! Ik ben VS Vers en ons winkeltype is AH-4. Dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |