jepquote:
VM kassa = VM houdbaar geworden, beetje wienig...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Brammie1 het volgende:
bij ons gaan in 1 maand de VM vers en de VM HB weg![]()
Aanwezigquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef Weemz het volgende:
Supermegauitermategeweldigontzettendveelste druk vandaag. Pauzes die niet door gingen. Rijen tot aan de andere kant van de winkel...
Vanavond hebben ook veel mensen sinterklaas geviert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Wiwi101 het volgende:
Jaa druk druk druk.
Vanavond uurtje wijnen gevuld, en actiekop wijnen gebouwd en 3 paden gespiegeld. De avond was wel rustig.
Maandag moet ik ook werkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanavond hebben ook veel mensen sinterklaas geviert.
uiteraardquote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef blrrrt het volgende:
Megadruk op sommige momenten gisteren.
Om 11 uur 17 kassa's open!
En ff terugkomend op die discussie over Geldermalsen in het vorige deel; Hij bedoelt het DC en niet het filiaal in Geldermalsen.
ik ook, niet erg, lekker rustigquote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef super-muffin het volgende:
Maandag moet ik gewoon werken. Jammer.
ZO lang!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef Meki het volgende:
Vandaag van 09.00 tot 21.30 gewerkt
veel zieken dus . alweer drukte
quote:Op zondag 4 december 2005 13:03 schreef blrrrt het volgende:
Deel 10 moet trouwens nog in de OP...
1 |
1 |
quote:Op zondag 4 december 2005 13:14 schreef blrrrt het volgende:
En de link van Deel 9 linkt niet naar deel 9 maar naar de index van het forum
ECHT WAAR?quote:Op zondag 4 december 2005 13:28 schreef blrrrt het volgende:
Mss een idee om 'speciale' winkels in de OP te vermelden?
bv:
1078 Utrecht => Proef met alleen zelfscan => Mislukt; nog voor de Kerst traditionele kassa's.
Zoiets?
Concept was toch te omslachtig en vooral klanten met volle karren lieten het afweten door dit systeem.quote:Op zondag 4 december 2005 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
ECHT WAAR?
hahaha
Wat is er mislukt?
Volle kar en dan nog zelf scannen hehehehquote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Concept was toch te omslachtig en vooral klanten met volle karren lieten het afweten door dit systeem.
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
Of een infrarood poortje. Op elke boodschap een chip die dan automatisch alles afrekent.quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Volle kar en dan nog zelf scannen heheheh
neem een scan-ding mee en scan tijdens je boodschappen
Ik kom misschien deze week nog effe langs! Mits ik alles kan vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee ik had onverwachts een kwartier 'pauze' tussen een aansluiting. Maar over 2 weken ben ik er weer waarschijnlijk.
is het dag of weekquote:Op zondag 4 december 2005 14:45 schreef Meki het volgende:
Het aantal coli groeit bij ons elke dag week
Nou onze AH kan het niet aanquote:
Te weinig kassa's hebben wij idd welquote:Op zondag 4 december 2005 15:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou onze AH kan het niet aan. Teveel klanten te weinig kassa's en te klein assortiment. En uitbreiden gaat niet echt lukken
Dus het is bijna altijd druk![]()
Wij hebben er 5 + 1 counterquote:Op zondag 4 december 2005 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Te weinig kassa's hebben wij idd wel
Wij hebben 19 + 3 counterquote:
quote:
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´squote:
Mwa, ik zal eens tellen hoeveel ze er in de stad hebben. Volgens mij ook echt heel veelquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´s
Lijnbaan?quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn 1 van de groteren in de stad geloof ik
Komt ie nou mee.quote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef blrrrt het volgende:
Megadruk op sommige momenten gisteren.
Om 11 uur 17 kassa's open!
En ff terugkomend op die discussie over Geldermalsen in het vorige deel; Hij bedoelt het DC en niet het filiaal in Geldermalsen.
Ik weet dat, Carpento blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
![]()
Trouwens, handigheidje![]()
als je de topic url neemt:
[ code verwijderd ]
En hem paste zie je automatisch de titel
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic deel eleven
hoef je dus niet
[ code verwijderd ]
te doen
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counterquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha ik denk dat wij de enige AH zijn met zoveel Kassa´s
quote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counter
En wij komen met 17 + 4 counter ook wel in de buurt toch
En zitten er hier nog mensen die daar werken?? Of mensen die mensen daar kennen??quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Meki het volgende:
de eerste grote AH is Gelderlandplein in Amsterdam Buitenveldert
ik zag er eentje die zei dat ie daar werktequote:Op maandag 5 december 2005 12:35 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En zitten er hier nog mensen die daar werken?? Of mensen die mensen daar kennen??
8 kassa's, 1 snelkassa en 2 counter kassa'squote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zijn ook filialen met 21 kassa's excl. counter
En wij komen met 17 + 4 counter ook wel in de buurt toch
Wij tot 21 ipv ... 21quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef GotC het volgende:
Vanavond zijn wij tot 8 uur open ipv 10 uurTot hoe laat is bij jullie allemaal de winkel open? EN! Zonder sinterklaasliedjes
. Na een half uur werd het door een leider afgezet omdat 'het irritant is'
![]()
Ik werk er pas 3 maanden, wie is joost?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
jep
het is een aardige kerel hoor, maar ik vind em echt geen goede SM
komop nou, jij hebt denk ik Joost niet meegemaakt. dat was nog eens een supermarktmanager![]()
maar het is toch belachelijk dat je je supermarktmanager moet uitleggen hoe je F'jes en S'jes telt![]()
Is het nu al zo druk met kerst enzo?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef highway101 het volgende:
Was het bij jullie ook zo druk vandaag? Het leek wel zaterdag![]()
van de 4 uur op groente heb ik 3 uur achter de kassa gezeten![]()
rijen tot halverwege de winkel en 12 kassa's open.
Ik kwam om 6uur, toen was t wel te doen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef highway101 het volgende:
Was het bij jullie ook zo druk vandaag? Het leek wel zaterdag![]()
van de 4 uur op groente heb ik 3 uur achter de kassa gezeten![]()
rijen tot halverwege de winkel en 12 kassa's open.
Je snapt er weinig van hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik snap het niet, want we hebben toch net november gekregen, dus de volgende is december en dan in januari je 13de maand? en dat was het voor dit jaar toch? dus wat je in december werkt krijg je pas eind januari en dit wordt toch dan meegerekend met je loon van 2006?
60% van je gemiddelde periodesalaris.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:20 schreef super-muffin het volgende:
In week 52 krijgen we toch weer salaris met die eindejaar bonus er bij?
Hoeveel gaat het worden? Netzoals vorig jaar 8% van wat je totaal had verdient ofzo?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Maxvdw het volgende:
ook als je er pas een paar maanden werkt????
Er zijn wat regeltjes aan verbonden. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik denk dat je winstuitkering naar verhouding krijgt. Dus werk je er 6 maanden dan krijg je ook maar de helft.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Maxvdw het volgende:
ook als je er pas een paar maanden werkt????
Dat moet met Kerst.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef Folkwin het volgende:
Versieren jullie de winkel ook altijd.. wij gister lkkr hard gewerkt
Maandag alquote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef Folkwin het volgende:
Versieren jullie de winkel ook altijd.. wij gister lkkr hard gewerkt
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef GotC het volgende:
Wij hebben het afgelopen maandag ook al gedaan? Waren rond het middaguur klaar met versieren.
maandag gingen wij er savonds idd mee bezigquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...
Wij hebben het er zaterdag al afgeslooptquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De Sinterklaaszooi ging er maandagavond pas vanaf. Eerder was niet toegestaan ofzo...
Wij hadden nog peppernuts voor 40 cent te koopquote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef Brammie1 het volgende:
Ik dacht maandag van "kom laat ik nog eens wat pepernoten halen bij de AH". Dat kon ik dus vergetende winkel was al in kerststemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |