En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdagquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:10 schreef super-muffin het volgende:
GotC ik was in jou filliaal afgelopen woensdag
Wat een smalle paden zeg.
Sinterklaas en Ernst en Bobby.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Webgangster het volgende:
Ah oke.
Nog even wat, de liedjes die ze draaien bij de albert heijn.
Welke liedjes zijn dat ?
Ik weet op dit moment alleen: Ace of Base - Life is a flower
Zijn er mensen die er nog meer weten ? (a)
Wij ergens in mei waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdag.
En yup, smalle paden, maar niemand klaagt daaroverPlus, we gaan verbouwen in januari
Hopen ze hier ook op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop dat wij binnekort ook gaan verbouwen, ben een beetje zat van die brakke kassa's bij ons![]()
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze bandenquote:
1: kan je bestellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Letters vallen er af, scanners vallen uit, die scheidings balken moeten NODIG gesmeerd worden, kassa 'een' loopt traag, chronisch vieze banden
Niet zeuren. De meeste kassa's hebben die leeftijd. De onze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:46 schreef Renesite het volgende:
Ja tskZe zijn al minstens 15 jaar oud
Het lijkt een hypequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef SHERMAN het volgende:
Wat gaat er bij wie trouwens worden verbouwd?
Nee ik had onverwachts een kwartier 'pauze' tussen een aansluiting. Maar over 2 weken ben ik er weer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat zeg je niet eens effe! Ik dwarrelde ook beetje rond woensdag.
En yup, smalle paden, maar niemand klaagt daaroverPlus, we gaan verbouwen in januari
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik als medewerker van toeleverancier hier ook posten?
wat mijn baas levert:
AH Rogge (alle soorten)
Euroshopper rogge
Euroshopper toast
AH Bio beschuit (allen aan Geldermalsen btw, hoe zit dat?)
En de gewone Van der Meulen /. Melba producten uiteraard
Wij gaan ook verbouwen onze winkel wordt dan zo groot als AH XL maar gaat geen naam XL dragenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik als medewerker van toeleverancier hier ook posten?
wat mijn baas levert:
AH Rogge (alle soorten)
Euroshopper rogge
Euroshopper toast
AH Bio beschuit (allen aan Geldermalsen btw, hoe zit dat?)
En de gewone Van der Meulen /. Melba producten uiteraard
Nee, alle vers afdelingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe. Zit je daar in het magazijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |