kan jij ervoor zorgen dat de vracht op tijd komt en niet laatquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef wlzooo het volgende:
Zijn er ook mensen van DC's hier? Ben gevalletje DC Zaandam...
Krijg je daar geen gezeik mee?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
Soms verveel je je, en kloot je maar even wat aan in 'Toepassingen'. Ineens kwam ik daar vandaag onder SRVP tegen dat ik teksten op bonnen kon aanpassen. Resultaat:
[afbeelding]
Is het bij elke AH niet anders? Of nja, bij de franchisors wel.. AH Honselersdijk draait onwijs leuke, beetje moderne muziek, wij draaien wat rustigere muziek. En de komende paar dagen tot 18:00 sinterklaasmuziekquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Webgangster het volgende:
Ah oke.
Nog even wat, de liedjes die ze draaien bij de albert heijn.
Welke liedjes zijn dat ?
Ik weet op dit moment alleen: Ace of Base - Life is a flower
Zijn er mensen die er nog meer weten ? (a)
Periode is toch 3 maand?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
"De voorlopige wnstuitkering voor Albert Heijn-medewerkers over 2006 is op 60% van het periodesalaris vastgesteld. Je ontvangt de winstuitkering met het periodesalaris in week 51"
Dit houd dus in 60% van het salaris dat je die maand ontvangt? Vind het maar raar.... dan zou ik vorig jaar december meer dan 100% winstuitkering hebben ontvangen :/
het gata om het gemiddelde salaris van dat jaar, en eventuele bonusjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
"De voorlopige wnstuitkering voor Albert Heijn-medewerkers over 2006 is op 60% van het periodesalaris vastgesteld. Je ontvangt de winstuitkering met het periodesalaris in week 51"
Dit houd dus in 60% van het salaris dat je die maand ontvangt? Vind het maar raar.... dan zou ik vorig jaar december meer dan 100% winstuitkering hebben ontvangen :/
Wat heeft een filiaal er mee te maken als het HK plat ligt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
De Albert Hein belde net trouwens hier heen dat er in Zaandam een computer crash was geweest en toen wouden ze weten of ik vandaag nog moest werken.
zoiets verstond ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef wlzooo het volgende:
Alweer crash in Zaandam? Dat wordt leuk vannacht... Dacht trouwens dat winstuitkering ging over gemiddeld salaris per maand??? Oftewel, heb je in de zomer extra gewerkt, dan wordt dat ook meegerekend met het gemiddelde...?!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef wlzooo het volgende:
Alweer crash in Zaandam? Dat wordt leuk vannacht... Dacht trouwens dat winstuitkering ging over gemiddeld salaris per maand??? Oftewel, heb je in de zomer extra gewerkt, dan wordt dat ook meegerekend met het gemiddelde...?!
Je neemt het complete jaarsalaris. Dat deel je door 13. Dan heb je je periodesalaris waar de 60% over wordt berekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Dipstaart het volgende:
Mededeling Winkelweb:
Je kan kiezen tussen Agis, De Amersfoortse en OZ-zorgverzekering. Bij alle 3 krijg je 10% korting op de basis-natura-verzekering en korting op de aanvullende verzekeringenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef MewBie het volgende:
Hoe zit het trouwens met die collectieve verzekering voor volgend jaar?
* MewBie heeft deze week nog niet gewerktgeen zin om nog 2 uur te wachten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |