alles lijkt te werken, ziet er mooi uit.quote:
Bestaan die?quote:
Nouja.. Hooglied is best interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Dat zou een saaie bedoening worden.
ik zat beneden bij mn ouders en er werdt nog wat nagetafeldquote:
Aha.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zat beneden bij mn ouders en er werdt nog wat nagetafeld
en toen ik zei dat ik ging eten, ging ik naar beneden toe en moest ik nog wachten tot het klaar was
Hij wedt altijd, en dan kan je een half punt opslag bij je eerstvolgende proefwerk winnen als je iets goedhebt/hij het niet goed heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
Hoezo een half punt misgelopen dan Trin?
en foto's!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij wedt altijd, en dan kan je een half punt opslag bij je eerstvolgende proefwerk winnen als je iets goedhebt/hij het niet goed heeft.
Ik heb kousen + schoenen voor bij de galajurk, ziet er allemaal echt prachtig uit, nu alleen nog bandjes ingekort.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Reya het volgende:
Klein beginnetje gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Argumenteren
zolang ik ze maar ziequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik die op fok pleur...
Een spannend boek lezen. Een verhaal schrijven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Enige ideeen betreft tijdsverdrijf dit weekend zijn overigens welkom![]()
Koop een museumkaart. Niet duur, erg leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik moet mezelf meer tot zulk soort dingen aanzetten![]()
Om ergens ook maar enigszins tijd te hebben moet ik sowieso al best vroeg weg. Daarnaast ontbreekt het me aan echte motivatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Waarom moet je jezelf er toe aanzetten?
Hmmm, dan zal een van beiden wel niet kloppenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Je wilt iets te doen hebben, maar bent niet gemotiveerd om daarvoor te zorgen?
Dat is in tegenspraak.
Ik heb vijf pakjes bij de Xenos gekocht. 55 cent per pakje, allemaal verschillende smaakjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Die kan ik ook nog wel eens proberen.
Thee is trouwens wel een goed idee.
Klinkt ook niet slecht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb vijf pakjes bij de Xenos gekocht. 55 cent per pakje, allemaal verschillende smaakjes.
Waarom ontbreekt het je aan motivatie? Waarom lukt het je niet om jezelf er toe te zetten, gezien je het kennelijk wel interessant vindt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal een van beiden wel niet kloppen![]()
Ook niet als het kruidenthee is? Gewone thee met een smaakje vind ik ook niet alles, maar kruidenthee isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
Hmmm, smaakjesthee ben ik niet zo'n fan van![]()
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt het je aan motivatie? Waarom lukt het je niet om jezelf er toe te zetten, gezien je het kennelijk wel interessant vindt?
En onderweg kun je heerlijk relaxed een boek lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.
Bij Alicey vond ik het iig niet lekker. Ik drink hier thuis voornamelijk darjeeling en earl greyquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook niet als het kruidenthee is? Gewone thee met een smaakje vind ik ook niet alles, maar kruidenthee is![]()
![]()
Daar houd ik dan weer niet zo van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:56 schreef Reya het volgende:
Bij Alicey vond ik het iig niet lekker. Ik drink hier thuis voornamelijk darjeeling en earl grey
Drie uur is est lang, maar in die tijd kun je ook een boek lezen o.i.d.?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.
Vast wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Hangt het er trouwens ook niet van af waar je heen wil?
Hier in de buurt is iig nietsquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Drie uur is est lang, maar in die tijd kun je ook een boek lezen o.i.d.?
Hangt het er trouwens ook niet van af waar je heen wil?
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Elke stad heeft wel karakteristieke historie.quote:
Misschien eens iets lichts lezen?quote:En boeken lezen doe ik al dermate dat ik Multatuli en Staalesen niet meer uit elkaar kan houden![]()
Lees eens iets moderns. Giphart, Houellebecq, Grunberg...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:04 schreef Reya het volgende:
Hier in de buurt is iig niets![]()
En boeken lezen doe ik al dermate dat ik Multatuli en Staalesen niet meer uit elkaar kan houden![]()
Duidelijk dat je hier nog nooit bent geweestquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Elke stad heeft wel karakteristieke historie.
Ik ben nooit in die regionen geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat er in heel Twente geen interessante musea of andere culturele plaatsen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk dat je hier nog nooit bent geweest![]()
Er is wel wat, maar dat is simpelweg totaal niet interessantquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die regionen geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat er in heel Twente geen interessante musea of andere culturele plaatsen zijn.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is wel wat, maar dat is simpelweg totaal niet interessant![]()
De meeste plaatsen hier ben ik al wel eens geweest. Musea etc. maken de indruk niet interessant te zijnquote:
Wat voor soort musea interesseren jou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
De meeste plaatsen hier ben ik al wel eens geweest. Musea etc. maken de indruk niet interessant te zijn![]()
Moderne kunst, fotografie, een beetje in die richtingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort musea interesseren jou?
Oke, trusten Luupjequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Duifie, ik ga slapen. Hoop je binnenkort weer eens op MSN te treffen ofzo.
Nou, dat vind ik toch fijn om te horenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gemist is een groot woord. Maar ik wel een paar maal aan je gedacht.
Desnoods ga ik bij haar op bezoekquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef Doffy het volgende:
Ah, je hebt gelijk, dat had ik nog niet eens gezien. Ik heb het ook al meer dan 2 dagen niet in de gaten gehouden, en heb niet bijgelezen. Voor commentaar over dat besluit moet je dus morgen even bij Alicey terecht
Nee, dat dreigement is er niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:34 schreef Doffy het volgende:
Voorts vind ik het jammer dat je impliciet dreigt met het verlaten van WFL, Yosomite.
Dergelijke termen lijken me in deze discussie niet bepaald geplaatstquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:34 schreef Doffy het volgende:
omdat dat meer zou lijken op een fascistisch gerund forum.
In de context waarin Doffy het gebruikt, lijkt mij dat er niets mis mee is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:38 schreef Reya het volgende:
Dergelijke termen lijken me in deze discussie niet bepaald geplaatst
Hmmm, verwijzingen naar fascisme zijn meestal niet bevorderlijk voor een discussie en daarnaast ook nog eens vaak totaal disproportioneel, zoals ook in dit gevalquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de context waarin Doffy het gebruikt, lijkt mij dat er niets mis mee is.
Misschien kun je je honden daarop trainenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, want niemand geeft me op mijn donder als ik te laat ben.
Hoe volwassen ben je als er straf en beloning tegenover moet staan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, want niemand geeft me op mijn donder als ik te laat ben.
Heb ik ooit beweerd dat ik volwassen ben?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Hoe volwassen ben je als er straf en beloning tegenover moet staan?
Nee, maar ik ben de WFL-puber, en niet jij!quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik ooit beweerd dat ik volwassen ben?
Ga je dat doen? :quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:39 schreef Reya het volgende:
Weg ze Lupa
Ik denk dat ik de eerste hier ben die een schop onder zijn hol nodig heeft![]()
Mjah, misschien moet ik ook maar eens zo gaan denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Gewoon doen, da's de enige mogelijkheid. Maar ik ben daar misschien weer erg radicaal in.
Weg zequote:Op zaterdag 3 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo eens boodschappen doen!
Dag Trin!quote:
Word ik nu steeds veel te laat of te vroeg voor wakker. Het is nog donker als ik op de fiets stap of ik slaap nogquote:
have fun dan maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
* Doffy moet er weer vandoor. Er wacht wederom een documentaire op mij![]()
of liever, wáchten doet ie niet. Ik kan er maar beter op tijd zijn
das jammerquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Word ik nu steeds veel te laat of te vroeg voor wakker. Het is nog donker als ik op de fiets stap of ik slaap nog.
Veel plezier Doffyquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
* Doffy moet er weer vandoor. Er wacht wederom een documentaire op mij
of liever, wáchten doet ie niet. Ik kan er maar beter op tijd zijn
Ik zit momenteel in mijn twaalfde puberteit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:39 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar ik ben de WFL-puber, en niet jij!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:26 schreef -Trinity- het volgende:
Môge! *strompel naar douche*
We krijgen ewl foto's te zien van jou in al je glorie toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in mijn twaalfde puberteit.
Bling-bling gekocht. (). Voor bij mijn prachtige jurk volgende week zaterdag. Ik verheug me er zo op!!!
Er zouden eik wel foto's gemaakt moeten worden. Heb alleen geen camera. Misschien dat ik die van mijn vader mag lenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
We krijgen ewl foto's te zien van jou in al je glorie toch?
Brunch.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik heb nog niets gegeten. Gaat wat ik straks eet dan technisch gezien ontbijt of lunch heten?
Wat doe jij eigenlijk met liv?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met liv?![]()
Vorige week zaterdag zag hij er iig uit alsof hij in een paar weken tien jaar ouder was geworden![]()
En ik moet de passievolle seks eigenlijk ook niet vergeten, bij dezequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik martel hem, en ik versla hem hard met poolen, that's all.
ik geloof dat er een mail/sms/belletje aan deze post vooraf gingquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En ik moet de passievolle seks eigenlijk ook niet vergeten, bij deze.
Geweer in nek, mag dat ook?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat er een mail/sms/belletje aan deze post vooraf ging
ik ging er niet van uit dat hij bij je wasquote:
En bedankt hehquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Reya het volgende:
Vorige week zaterdag zag hij er iig uit alsof hij in een paar weken tien jaar ouder was geworden![]()
Samenquote:
En dat heeft me toch een portie lang geduurd.quote:
Wat ben jij toch altijd nieuwsgierig naar het prive-leven van anderen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dat heeft me toch een portie lang geduurd.Ben benieuwd wat jullie onder die douche hebben uitgespookt.
![]()
Ik gooi mijn hele priveleven op internet, daar wil ik ook wel eens wat voor terugzien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Wat ben jij toch altijd nieuwsgierig naar het prive-leven van anderen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
We hebben echt alleen maar lekker gedoucht
Maar als dat niet zo zou zijn, zou ik dat niet zeggen
Have fun.quote:Nu weg
Hmkay.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef -Trinity- het volgende:
Mjaaaaa.... Sierzwaard hoor.
Voor wat hoort wat ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik gooi mijn hele priveleven op internet, daar wil ik ook wel eens wat voor terugzien.
So?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik lovehandles en een buikje heb trouwens.
Meerquote:
ik las eerst dierenrestaurantquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Ik heb net een herberekening gekregen van mijn oude werkgever. Ik krijg 375 euro van ze.Die meet is echt geen probleem, laten we naar een driesterrenrestaurant gaan.
![]()
![]()
hoop het voor jequote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat 'herberekening' boven. Een herberekening over augustus. Ik denk dat het dan toch wel klopt. Ik dacht toen al dat ik te weinig had gekregen. Ik heb twee strookjes en dat andere is ook een herberekening. Denk dat het gewoon klopt dan.
Ik ook. Kan het goed gebruiken nu ik geen betaalde baan meer heb. Met dat bedrag kan ik het weer een maandje extra uitzingen zonder werk.quote:
Is het niet je vakantiereservering?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of toch wel? Mijn datum uit dienst staat er bij... Ik snap er niks van.
Ik zie wel eerst hoe de kaart is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze moet er wel dode dieren hebben ja. Ik ga ECHT niet vegetarisch eten.![]()
Hmmm, toch wel een redelijke kans dat ik zoiets bestelquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel een Doffy je meteen uitmaakt voor fundamentalistische veganist als je een keertje een vega-schotel bestelt.
wat voor schoenen heb je er nou onder?quote:
Wa's da?quote:
Je bouwt vakantiegeld op, wat normaalgesproken in mei of juni wordt uitgekeerd. Wanneer je uit dienst gaat, heb je doorgaans dus een deel gereserveerd vakantiegeld wat dan ook wordt overgemaakt.quote:
Dat soort onverwachte inkomsten zijn in ieder geval altijd leuk.quote:Het is een herberekening over afgelopen zomer. Ik dacht toen al dat ik te weinig uitbetaald had gekregen, maar ben daar nooit meer achteraan gegaan. Verder zal er ook nog wel wat nabetaling bijzitten van vakantiegeld enzo. Ik denk dat ze nu pas de beeindiging van mijn contract verwerkt hebben.
Dat zou niet zoveel zijn, want ik heb niet zoveel voor ze gewerkt in het afgelopen kalenderjaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
Je bouwt vakantiegeld op, wat normaalgesproken in mei of juni wordt uitgekeerd. Wanneer je uit dienst gaat, heb je doorgaans dus een deel gereserveerd vakantiegeld wat dan ook wordt overgemaakt.
Zekers!quote:Dat soort onverwachte inkomsten zijn in ieder geval altijd leuk.
Doffy is enkel de Vader. Alhoewel hij altijd de show steeltquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet want dat is Doffy al.
Hij lijkt dat maar niet te willen begrijpen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet want dat is Doffy al.
Inderdaad. Hij vindt dat ik er iets aan moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ringo is verbolgen over de regen en kijkt jou daarop aan?
Lijkt me niet. Hoezo?quote:Ben je nu niet bezig met het projecteren van menselijke gedachten op een poes?
Ik kijk puur naar wat er gebeurt:quote:
Hmja, maar ik vermoed dat zijn gedachten niet zover reiken dat hij denkt dat jij iets aan die regen kunt doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Ik kijk puur naar wat er gebeurt:
1 - Ringo zit buiten
2 - Het begint te regenen
3 - Ringo komt binnen en ontsteekt een klaagzang tegen mij
Ik betwijfel het. Het is hetzelfde soort mauwen wanneer hij eten wil, vindt dat hij niet genoeg eten heeft gekregen, naar buiten wil, of verontwaardigd is dat ik hem ergens weg haal..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, maar ik vermoed dat zijn gedachten niet zover reiken dat hij denkt dat jij iets aan die regen kunt doen.
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Ik betwijfel het. Het is hetzelfde soort mauwen wanneer hij eten wil, vindt dat hij niet genoeg eten heeft gekregen, naar buiten wil, of verontwaardigd is dat ik hem ergens weg haal..
* Alicey ook niet.. Maar het lijkt er vooralsnog op dat hij denkt dat ik ook regen aan en uit kan zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.
Dat is anders best een complimentquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook niet.. Maar het lijkt er vooralsnog op dat hij denkt dat ik ook regen aan en uit kan zetten.
Hmmm, ik vraag me sowieso af wat God van mensen vindt, gezien het feit dat ze constant aan zijn kop zeurenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wel lastig, want hij blijft een aardig tijdje doorzeuren.
De bijbel is er duidelijk genoeg over.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me sowieso af wat God van mensen vindt, gezien het feit dat ze constant aan zijn kop zeuren![]()
Geen een van de boeken die je kon kiezen was interessant?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjezus, wat een kutboek ben ik aan het lezen voor Fok.Ik ga niet meer inschrijven op thrillers, hoor. Negen van de tien keer zijn het gewoon afgezaagde, slechte boeken. En dit is ook nog eens saai.
Natuurlijk wel. Maar deze niet. Zo blijkt nu.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
Geen een van de boeken die je kon kiezen was interessant?
Ah, je had er een gekozen in de hoop dat het een interessant boek zou zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar deze niet. Zo blijkt nu.
Rankin, Staalesen, Geraerts, Indridason. Toch allemaal uiterst leesbare thriller-schrijversquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjezus, wat een kutboek ben ik aan het lezen voor Fok.Ik ga niet meer inschrijven op thrillers, hoor. Negen van de tien keer zijn het gewoon afgezaagde, slechte boeken. En dit is ook nog eens saai.
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganistquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Hmmm, toch wel een redelijke kans dat ik zoiets bestel![]()
Op mensen die D66 stemmen ga ik niet eens meer inquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganist
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Doffy het volgende:
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganist
Verdacht gedrag inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.
Gevaarlijke radicaalquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
Op mensen die D66 stemmen ga ik niet eens meer in![]()
Maar ik heb je altijd al errug liev gevonden hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:53 schreef Doffy het volgende:
Maar ik heb je altijd al errug liev gevonden hoor![]()
Alweer? Je geld is zeker weer op?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat weer lekker bij pa & ma eten.
Nou, nu niet meer dus met die nabetaling.quote:
Het scheelt inderdaad als je gezellige ouders hebt die kunnen koken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer dus met die nabetaling.Maar ik vind het ook gewoon gezellig. En ik heb toch vrij nu.
waarom denk je dat bijna niemand het koopt!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
Biologisch vlees is trouwens echt duur. Ik zit net kassabonnen te vergelijken. Biologisch vlees is gewoon bijna 2 keer zo duur als niet-biologisch vlees.
Ik wist wel dat het duurder was, maar dit prijsverschil vind ik best schokkend. In de supermarkt had ik zowaar toevallig een pakje biologisch gehakt van de juiste hoeveelheid te pakken, dus ik dacht : Kom, we doen eens biologisch. Nu zie ik dus dat dat bijna 2 keer zo duur is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom denk je dat bijna niemand het koopt!
Hakjes ja, niet zo hoog though.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor schoenen heb je er nou onder?
(hoge) hakken?
ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hakjes ja, niet zo hoog though.
Toch maar niet naar Leiden gegaan met dit weer, lekker gekletst, gegamed en stukje film gekeken.
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denken
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denken
Ja, daarmee bezorg je ze wel trauma's, denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Hoi
Ken ook nog een grapje (heel zwaar wis en natuurkundig):
Kies epsilon < 0![]()
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef miss_sly het volgende:
de bank die ik op internet had gezien, was erg leuk in het echt, dus die ga ik bestellen. moet nog even kijken welke maat, maar deze wordt het
het tafeltje bij Gamma was uitverkocht
Er is best wel een hoop toegevoegd in de tijd dat ik er niet naar heb gekeken.quote:
met veel wijnquote:
Hmm... misschien is dat een goed excuus voor mij om weer eens aan de fles te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Enkel glas wijn hier. * Alicey doet rustig aan.
Gelukkig hebben we nog een nuchtere mod, want bijna alle patienten zijn weer terug van proefverlof.
Ik keek net naar Dit was het nieuws. Heeft iemand je wel eens gezegd dat je op Harm Edens lijkt? Hij doet me soms echt aan jou denken.quote:
Je blijft nuchter!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmm... misschien is dat een goed excuus voor mij om weer eens aan de fles te gaan
Ik ken nog wel een bijbels verhaal van Noach.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, waar moet de wereld heen als zelfs de Vader dronken is?![]()
Da's dan weer nieuw voor me. Maar ik vind Harm Edens toevallig erg leuk.quote:
Ach vaderlief, toe drink niet meer,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
Idd, waar moet de wereld heen als zelfs de Vader dronken is?![]()
"Alcoholic"quote:
trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kom terug en het slaat hier dood.Ga ik maar naar bed.
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Schubert - Der Lindenbaum
Zo beter, elitair volkje?![]()
alleen als je Queen (quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Schubert - Der Lindenbaum
Zo beter, elitair volkje?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Reinhard Mey - Gute Nacht, Freunde
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Reinhard Mey - Gute Nacht, Freunde
heb ik nog gedownload en gebrandquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
gedraaid op de begravenis van mn oom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |