Nee, dat dreigement is er niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:34 schreef Doffy het volgende:
Voorts vind ik het jammer dat je impliciet dreigt met het verlaten van WFL, Yosomite.
Dergelijke termen lijken me in deze discussie niet bepaald geplaatstquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:34 schreef Doffy het volgende:
omdat dat meer zou lijken op een fascistisch gerund forum.
In de context waarin Doffy het gebruikt, lijkt mij dat er niets mis mee is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:38 schreef Reya het volgende:
Dergelijke termen lijken me in deze discussie niet bepaald geplaatst
Hmmm, verwijzingen naar fascisme zijn meestal niet bevorderlijk voor een discussie en daarnaast ook nog eens vaak totaal disproportioneel, zoals ook in dit gevalquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de context waarin Doffy het gebruikt, lijkt mij dat er niets mis mee is.
Misschien kun je je honden daarop trainenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, want niemand geeft me op mijn donder als ik te laat ben.
Hoe volwassen ben je als er straf en beloning tegenover moet staan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, want niemand geeft me op mijn donder als ik te laat ben.
Heb ik ooit beweerd dat ik volwassen ben?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Hoe volwassen ben je als er straf en beloning tegenover moet staan?
Nee, maar ik ben de WFL-puber, en niet jij!quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik ooit beweerd dat ik volwassen ben?
Ga je dat doen? :quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:39 schreef Reya het volgende:
Weg ze Lupa
Ik denk dat ik de eerste hier ben die een schop onder zijn hol nodig heeft![]()
Mjah, misschien moet ik ook maar eens zo gaan denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Gewoon doen, da's de enige mogelijkheid. Maar ik ben daar misschien weer erg radicaal in.
Weg zequote:Op zaterdag 3 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo eens boodschappen doen!
Dag Trin!quote:
Word ik nu steeds veel te laat of te vroeg voor wakker. Het is nog donker als ik op de fiets stap of ik slaap nogquote:
have fun dan maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
* Doffy moet er weer vandoor. Er wacht wederom een documentaire op mij![]()
of liever, wáchten doet ie niet. Ik kan er maar beter op tijd zijn
das jammerquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Word ik nu steeds veel te laat of te vroeg voor wakker. Het is nog donker als ik op de fiets stap of ik slaap nog.
Veel plezier Doffyquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
* Doffy moet er weer vandoor. Er wacht wederom een documentaire op mij
of liever, wáchten doet ie niet. Ik kan er maar beter op tijd zijn
Ik zit momenteel in mijn twaalfde puberteit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:39 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar ik ben de WFL-puber, en niet jij!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:26 schreef -Trinity- het volgende:
Môge! *strompel naar douche*
We krijgen ewl foto's te zien van jou in al je glorie toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in mijn twaalfde puberteit.
Bling-bling gekocht. (). Voor bij mijn prachtige jurk volgende week zaterdag. Ik verheug me er zo op!!!
Er zouden eik wel foto's gemaakt moeten worden. Heb alleen geen camera. Misschien dat ik die van mijn vader mag lenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
We krijgen ewl foto's te zien van jou in al je glorie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |