En onderweg kun je heerlijk relaxed een boek lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.
Bij Alicey vond ik het iig niet lekker. Ik drink hier thuis voornamelijk darjeeling en earl greyquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook niet als het kruidenthee is? Gewone thee met een smaakje vind ik ook niet alles, maar kruidenthee is![]()
![]()
Daar houd ik dan weer niet zo van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:56 schreef Reya het volgende:
Bij Alicey vond ik het iig niet lekker. Ik drink hier thuis voornamelijk darjeeling en earl grey
Drie uur is est lang, maar in die tijd kun je ook een boek lezen o.i.d.?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.
Vast wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Hangt het er trouwens ook niet van af waar je heen wil?
Hier in de buurt is iig nietsquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Drie uur is est lang, maar in die tijd kun je ook een boek lezen o.i.d.?
Hangt het er trouwens ook niet van af waar je heen wil?
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Elke stad heeft wel karakteristieke historie.quote:
Misschien eens iets lichts lezen?quote:En boeken lezen doe ik al dermate dat ik Multatuli en Staalesen niet meer uit elkaar kan houden![]()
Lees eens iets moderns. Giphart, Houellebecq, Grunberg...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:04 schreef Reya het volgende:
Hier in de buurt is iig niets![]()
En boeken lezen doe ik al dermate dat ik Multatuli en Staalesen niet meer uit elkaar kan houden![]()
Duidelijk dat je hier nog nooit bent geweestquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Elke stad heeft wel karakteristieke historie.
Ik ben nooit in die regionen geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat er in heel Twente geen interessante musea of andere culturele plaatsen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk dat je hier nog nooit bent geweest![]()
Er is wel wat, maar dat is simpelweg totaal niet interessantquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die regionen geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat er in heel Twente geen interessante musea of andere culturele plaatsen zijn.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is wel wat, maar dat is simpelweg totaal niet interessant![]()
De meeste plaatsen hier ben ik al wel eens geweest. Musea etc. maken de indruk niet interessant te zijnquote:
Wat voor soort musea interesseren jou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
De meeste plaatsen hier ben ik al wel eens geweest. Musea etc. maken de indruk niet interessant te zijn![]()
Moderne kunst, fotografie, een beetje in die richtingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort musea interesseren jou?
Oke, trusten Luupjequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Duifie, ik ga slapen. Hoop je binnenkort weer eens op MSN te treffen ofzo.
Nou, dat vind ik toch fijn om te horenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gemist is een groot woord. Maar ik wel een paar maal aan je gedacht.
Desnoods ga ik bij haar op bezoekquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef Doffy het volgende:
Ah, je hebt gelijk, dat had ik nog niet eens gezien. Ik heb het ook al meer dan 2 dagen niet in de gaten gehouden, en heb niet bijgelezen. Voor commentaar over dat besluit moet je dus morgen even bij Alicey terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |