alles lijkt te werken, ziet er mooi uit.quote:
Bestaan die?quote:
Nouja.. Hooglied is best interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Dat zou een saaie bedoening worden.
ik zat beneden bij mn ouders en er werdt nog wat nagetafeldquote:
Aha.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zat beneden bij mn ouders en er werdt nog wat nagetafeld
en toen ik zei dat ik ging eten, ging ik naar beneden toe en moest ik nog wachten tot het klaar was
Hij wedt altijd, en dan kan je een half punt opslag bij je eerstvolgende proefwerk winnen als je iets goedhebt/hij het niet goed heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
Hoezo een half punt misgelopen dan Trin?
en foto's!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij wedt altijd, en dan kan je een half punt opslag bij je eerstvolgende proefwerk winnen als je iets goedhebt/hij het niet goed heeft.
Ik heb kousen + schoenen voor bij de galajurk, ziet er allemaal echt prachtig uit, nu alleen nog bandjes ingekort.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Reya het volgende:
Klein beginnetje gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Argumenteren
zolang ik ze maar ziequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik die op fok pleur...
Een spannend boek lezen. Een verhaal schrijven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Enige ideeen betreft tijdsverdrijf dit weekend zijn overigens welkom![]()
Koop een museumkaart. Niet duur, erg leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik moet mezelf meer tot zulk soort dingen aanzetten![]()
Om ergens ook maar enigszins tijd te hebben moet ik sowieso al best vroeg weg. Daarnaast ontbreekt het me aan echte motivatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Waarom moet je jezelf er toe aanzetten?
Hmmm, dan zal een van beiden wel niet kloppenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Je wilt iets te doen hebben, maar bent niet gemotiveerd om daarvoor te zorgen?
Dat is in tegenspraak.
Ik heb vijf pakjes bij de Xenos gekocht. 55 cent per pakje, allemaal verschillende smaakjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Die kan ik ook nog wel eens proberen.
Thee is trouwens wel een goed idee.
Klinkt ook niet slecht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb vijf pakjes bij de Xenos gekocht. 55 cent per pakje, allemaal verschillende smaakjes.
Waarom ontbreekt het je aan motivatie? Waarom lukt het je niet om jezelf er toe te zetten, gezien je het kennelijk wel interessant vindt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal een van beiden wel niet kloppen![]()
Ook niet als het kruidenthee is? Gewone thee met een smaakje vind ik ook niet alles, maar kruidenthee isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
Hmmm, smaakjesthee ben ik niet zo'n fan van![]()
Ik ben heel lang onderweg, de heenreis kost bijv. met gemak al drie uur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt het je aan motivatie? Waarom lukt het je niet om jezelf er toe te zetten, gezien je het kennelijk wel interessant vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |