Ja, dus? het prettiger klaarkomen is geen fysieke basisbehoefte.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar het kan zijn dat hij prettiger klaarkomt door seks![]()
Hij is zelf serieus. Zijn meningen neemt niemand serieus. Hij heeft een vriendin met borderline, maar hij lijkt zelf meer op een borderliner dan zijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre een user als JoeyT serieus valt te nemen...
Hmmm, dat betwijfel ik. Het is namelijk wel zo dat het klaarkomen tijdens het neuken met een vrouw noodzakelijk is voor de voortplanting. In die zin zou het logisch zijn dat de fysieke behoefte van mannen meer bevredigd worden als ze met een vrouw neuken dan als ze de hand aan zichzelf slaan. Alleen dan krijgen mannen werkelijk de fysieke behoefte te neukenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dus? het prettiger klaarkomen is geen fysieke basisbehoefte.
Hmmm, dat klinkt niet bepaald prettigquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is zelf serieus. Zijn meningen neemt niemand serieus. Hij heeft een vriendin met borderline, maar hij lijkt zelf meer op een borderliner dan zijn vriendin.
Willen neuken en voortplanten zijn geen fysieke basisbehoefte, imo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat betwijfel ik. Het is namelijk wel zo dat het klaarkomen tijdens het neuken met een vrouw noodzakelijk is voor de voortplanting. In die zin zou het logisch zijn dat de fysieke behoefte van mannen meer bevredigd worden als ze met een vrouw neuken dan als ze de hand aan zichzelf slaan. Alleen dan krijgen mannen werkelijk de fysieke behoefte te neuken![]()
Beschouw je seks als een fysieke of meer als een psychische behoefte?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga niet dood als ik geen seks heb. Maar ik ben over all een stuk gelukkig in de periodes dat ik het wel heb.
Absoluut een psychische behoefte. Seks geeft mij het gevoel aantrekkelijk, mooi, sexy te zijn. Daar word ik heel gelukkig van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:05 schreef Reya het volgende:
Beschouw je seks als een fysieke of meer als een psychische behoefte?
Mag ik een keer komen spelen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
xbox 360 is gearriveerd
nu even op kamertemperatuur laten komen denk ik
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
xbox 360 is gearriveerd
nu even op kamertemperatuur laten komen denk ik
natuurlijk, heb je nog spelletjesvoorkeur ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik een keer komen spelen?
ik neem nu even afscheid, volgend jaar ben ik wel weer ergens terugquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu heb je geen tijd meer voor Fok
Ik ben heul slecht in schietspelletjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
natuurlijk, heb je nog spelletjesvoorkeur ?
Aha, je zou idd zeggen dat zoiets voor de meeste mensen geldt. Bij figuren als JoeyT twijfel ik echter een beetje; hij ziet seks imo sowieso niet als iets sociaals, want dan zou hij wel meer rekening houden met zijn vriendin (of hij mist bepaalde sociale vermogens, dat kan ook nog), dus het zal toch een bepaalde innerlijke drang moeten zijn, zou je dan denken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Absoluut een psychische behoefte. Seks geeft mij het gevoel aantrekkelijk, mooi, sexy te zijn. Daar word ik heel gelukkig van.
Doe's een linkje, loopt die discussie in SEX of hier in WFL?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:11 schreef Reya het volgende:
Aha, je zou idd zeggen dat zoiets voor de meeste mensen geldt. Bij figuren als JoeyT twijfel ik echter een beetje; hij ziet seks imo sowieso niet als iets sociaals, want dan zou hij wel meer rekening houden met zijn vriendin (of hij mist bepaalde sociale vermogens, dat kan ook nog), dus het zal toch een bepaalde innerlijke drang moeten zijn, zou je dan denken.
In R&P: Zelf niet zo'n zin, wel je vriend(in) verwennen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe's een linkje, loopt die discussie in SEX of hier in WFL?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik neem nu even afscheid, volgend jaar ben ik wel weer ergens terug
Doffy is niet van '77 toch? Hij's jonger dan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Reya het volgende:
Is het vreemd dat elke keer als ik Martijn_77 in de forumindex zie staan, kortstondig denk dat het Doffy betreft?
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Reya het volgende:
Is het vreemd dat elke keer als ik Martijn_77 in de forumindex zie staan, kortstondig denk dat het Doffy betreft?
Nou ja, gelukkig geldt dat dan alleen maar voor Fok...hoop ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog maar een maand wachten dus. Minimaal![]()
Nieuw jurkje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even mijn sexy jurkje passen.
Hmja, dat postte ik net. Ik heb een zwarte satijnen slipdress met open zijkanten en bling-bling gekocht voor volgende week zaterdag, dan gaan heiden6 en ik naar http://www.fantasybeach.nl. Ook nog een mooie string met bling-bling boven de kont. Ook leuk voor de foto's volgende week.quote:
Klinkt heel goed allemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, dat postte ik net. Ik heb een zwarte satijnen slipdress met open zijkanten en bling-bling gekocht voor volgende week zaterdag, dan gaan heiden6 en ik naar http://www.fantasybeach.nl. Ook nog een mooie string met bling-bling boven de kont. Ook leuk voor de foto's volgende week.
Ik ben vooral erg nieuwsgierig ernaar, hoe het is, de sfeer enzo. Daarnaast lijkt het me erg spannend om seks te hebben terwijl andere mensen dat zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef miss_sly het volgende:
Wat vind je leuk aan een parenclub, Lupa?
Mij wel. Exhibitionistische neigingen enzo. Maar ik wil gewoon weten hoe het is. Ik denk dat het heel anders is dan 'men' denkt, zoals met veel dingen. Ik wil het ervaren. Misschien vind ik het niks, misschien vind ik het geweldig. En er is nu iemand die dat ook met mij wil doen, dus die kans laat ik me niet ontglippen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Al die andere dingen klinken wel ok, maar ik hoef dat niet per se in een parenclub, eigenljik. Seks terwijl andere mensen dat zien, staat ook niet echt bovenaan mijn lijstjeOp een plek waar je betrapt zou kunnen worden, is nog wel spannend, maar gewoon open en bloot waar ook andere mensen bezig zijn, trekt me niet echt aan.
Ik ben even wat aan het lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier ineens.Terwijl ik net zo vrolijk en uitgelaten ben.
wat denkt 'men' ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het heel anders is dan 'men' denkt, zoals met veel dingen.
Was eventjes weg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier ineens.Terwijl ik net zo vrolijk en uitgelaten ben.
IJdelheid is een zondequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij wel. Exhibitionistische neigingen enzo.
Volgens mij denkt 'men' dat het een beetje een ranzige bedoening is en dat het daar alleen om seks draait.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
wat denkt 'men' ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik was even mijn werk aan het afmaken, zodat ik weekend kan gaan vieren
Nou, dat het ranzig zou zijn, denk ik niet, maar wel dat het alleen of in ieder geval toch voornameiljk om seks draait.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij denkt 'men' dat het een beetje een ranzige bedoening is en dat het daar alleen om seks draait.
En dat is dus niet per se zo, als ik de wat meer ervaren parenclubbezoekers mag geloven. Afijn, over iets meer dan een week kan ik het je uit de eerste hand vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat het ranzig zou zijn, denk ik niet, maar wel dat het alleen of in ieder geval toch voornameiljk om seks draait.
Whatever, het is vast verboden in de bijbelquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ijdel ben?Ik ben hooguit een aandachtshoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |