Wa's da?quote:
Je bouwt vakantiegeld op, wat normaalgesproken in mei of juni wordt uitgekeerd. Wanneer je uit dienst gaat, heb je doorgaans dus een deel gereserveerd vakantiegeld wat dan ook wordt overgemaakt.quote:
Dat soort onverwachte inkomsten zijn in ieder geval altijd leuk.quote:Het is een herberekening over afgelopen zomer. Ik dacht toen al dat ik te weinig uitbetaald had gekregen, maar ben daar nooit meer achteraan gegaan. Verder zal er ook nog wel wat nabetaling bijzitten van vakantiegeld enzo. Ik denk dat ze nu pas de beeindiging van mijn contract verwerkt hebben.
Dat zou niet zoveel zijn, want ik heb niet zoveel voor ze gewerkt in het afgelopen kalenderjaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
Je bouwt vakantiegeld op, wat normaalgesproken in mei of juni wordt uitgekeerd. Wanneer je uit dienst gaat, heb je doorgaans dus een deel gereserveerd vakantiegeld wat dan ook wordt overgemaakt.
Zekers!quote:Dat soort onverwachte inkomsten zijn in ieder geval altijd leuk.
Doffy is enkel de Vader. Alhoewel hij altijd de show steeltquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet want dat is Doffy al.
Hij lijkt dat maar niet te willen begrijpen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet want dat is Doffy al.
Inderdaad. Hij vindt dat ik er iets aan moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ringo is verbolgen over de regen en kijkt jou daarop aan?
Lijkt me niet. Hoezo?quote:Ben je nu niet bezig met het projecteren van menselijke gedachten op een poes?
Ik kijk puur naar wat er gebeurt:quote:
Hmja, maar ik vermoed dat zijn gedachten niet zover reiken dat hij denkt dat jij iets aan die regen kunt doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Ik kijk puur naar wat er gebeurt:
1 - Ringo zit buiten
2 - Het begint te regenen
3 - Ringo komt binnen en ontsteekt een klaagzang tegen mij
Ik betwijfel het. Het is hetzelfde soort mauwen wanneer hij eten wil, vindt dat hij niet genoeg eten heeft gekregen, naar buiten wil, of verontwaardigd is dat ik hem ergens weg haal..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, maar ik vermoed dat zijn gedachten niet zover reiken dat hij denkt dat jij iets aan die regen kunt doen.
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Ik betwijfel het. Het is hetzelfde soort mauwen wanneer hij eten wil, vindt dat hij niet genoeg eten heeft gekregen, naar buiten wil, of verontwaardigd is dat ik hem ergens weg haal..
* Alicey ook niet.. Maar het lijkt er vooralsnog op dat hij denkt dat ik ook regen aan en uit kan zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.
Dat is anders best een complimentquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook niet.. Maar het lijkt er vooralsnog op dat hij denkt dat ik ook regen aan en uit kan zetten.
Hmmm, ik vraag me sowieso af wat God van mensen vindt, gezien het feit dat ze constant aan zijn kop zeurenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wel lastig, want hij blijft een aardig tijdje doorzeuren.
De bijbel is er duidelijk genoeg over.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik vraag me sowieso af wat God van mensen vindt, gezien het feit dat ze constant aan zijn kop zeuren![]()
Geen een van de boeken die je kon kiezen was interessant?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjezus, wat een kutboek ben ik aan het lezen voor Fok.Ik ga niet meer inschrijven op thrillers, hoor. Negen van de tien keer zijn het gewoon afgezaagde, slechte boeken. En dit is ook nog eens saai.
Natuurlijk wel. Maar deze niet. Zo blijkt nu.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
Geen een van de boeken die je kon kiezen was interessant?
Ah, je had er een gekozen in de hoop dat het een interessant boek zou zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar deze niet. Zo blijkt nu.
Rankin, Staalesen, Geraerts, Indridason. Toch allemaal uiterst leesbare thriller-schrijversquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjezus, wat een kutboek ben ik aan het lezen voor Fok.Ik ga niet meer inschrijven op thrillers, hoor. Negen van de tien keer zijn het gewoon afgezaagde, slechte boeken. En dit is ook nog eens saai.
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganistquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Hmmm, toch wel een redelijke kans dat ik zoiets bestel![]()
Op mensen die D66 stemmen ga ik niet eens meer inquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganist
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Doffy het volgende:
Fundamentalistische geitenwollensokkenveganist
Verdacht gedrag inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.
Gevaarlijke radicaalquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
Op mensen die D66 stemmen ga ik niet eens meer in![]()
Maar ik heb je altijd al errug liev gevonden hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben weer vlees gaan eten zodat jij me aardiger zou vinden.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:53 schreef Doffy het volgende:
Maar ik heb je altijd al errug liev gevonden hoor![]()
Alweer? Je geld is zeker weer op?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat weer lekker bij pa & ma eten.
Nou, nu niet meer dus met die nabetaling.quote:
Het scheelt inderdaad als je gezellige ouders hebt die kunnen koken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer dus met die nabetaling.Maar ik vind het ook gewoon gezellig. En ik heb toch vrij nu.
waarom denk je dat bijna niemand het koopt!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
Biologisch vlees is trouwens echt duur. Ik zit net kassabonnen te vergelijken. Biologisch vlees is gewoon bijna 2 keer zo duur als niet-biologisch vlees.
Ik wist wel dat het duurder was, maar dit prijsverschil vind ik best schokkend. In de supermarkt had ik zowaar toevallig een pakje biologisch gehakt van de juiste hoeveelheid te pakken, dus ik dacht : Kom, we doen eens biologisch. Nu zie ik dus dat dat bijna 2 keer zo duur is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom denk je dat bijna niemand het koopt!
Hakjes ja, niet zo hoog though.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor schoenen heb je er nou onder?
(hoge) hakken?
ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hakjes ja, niet zo hoog though.
Toch maar niet naar Leiden gegaan met dit weer, lekker gekletst, gegamed en stukje film gekeken.
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Tja. Ik ben nog nooit een kat geweest, dus met zekerheid kan ik er ook niks over zeggen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |