Brunch.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik heb nog niets gegeten. Gaat wat ik straks eet dan technisch gezien ontbijt of lunch heten?
Wat doe jij eigenlijk met liv?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met liv?![]()
Vorige week zaterdag zag hij er iig uit alsof hij in een paar weken tien jaar ouder was geworden![]()
En ik moet de passievolle seks eigenlijk ook niet vergeten, bij dezequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik martel hem, en ik versla hem hard met poolen, that's all.
ik geloof dat er een mail/sms/belletje aan deze post vooraf gingquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En ik moet de passievolle seks eigenlijk ook niet vergeten, bij deze.
Geweer in nek, mag dat ook?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat er een mail/sms/belletje aan deze post vooraf ging
ik ging er niet van uit dat hij bij je wasquote:
En bedankt hehquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Reya het volgende:
Vorige week zaterdag zag hij er iig uit alsof hij in een paar weken tien jaar ouder was geworden![]()
Samenquote:
En dat heeft me toch een portie lang geduurd.quote:
Wat ben jij toch altijd nieuwsgierig naar het prive-leven van anderen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dat heeft me toch een portie lang geduurd.Ben benieuwd wat jullie onder die douche hebben uitgespookt.
![]()
Ik gooi mijn hele priveleven op internet, daar wil ik ook wel eens wat voor terugzien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Wat ben jij toch altijd nieuwsgierig naar het prive-leven van anderen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
We hebben echt alleen maar lekker gedoucht
Maar als dat niet zo zou zijn, zou ik dat niet zeggen
Have fun.quote:Nu weg
Hmkay.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef -Trinity- het volgende:
Mjaaaaa.... Sierzwaard hoor.
Voor wat hoort wat ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik gooi mijn hele priveleven op internet, daar wil ik ook wel eens wat voor terugzien.
So?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik lovehandles en een buikje heb trouwens.
Meerquote:
ik las eerst dierenrestaurantquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Ik heb net een herberekening gekregen van mijn oude werkgever. Ik krijg 375 euro van ze.Die meet is echt geen probleem, laten we naar een driesterrenrestaurant gaan.
![]()
![]()
hoop het voor jequote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat 'herberekening' boven. Een herberekening over augustus. Ik denk dat het dan toch wel klopt. Ik dacht toen al dat ik te weinig had gekregen. Ik heb twee strookjes en dat andere is ook een herberekening. Denk dat het gewoon klopt dan.
Ik ook. Kan het goed gebruiken nu ik geen betaalde baan meer heb. Met dat bedrag kan ik het weer een maandje extra uitzingen zonder werk.quote:
Is het niet je vakantiereservering?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of toch wel? Mijn datum uit dienst staat er bij... Ik snap er niks van.
Ik zie wel eerst hoe de kaart is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze moet er wel dode dieren hebben ja. Ik ga ECHT niet vegetarisch eten.![]()
Hmmm, toch wel een redelijke kans dat ik zoiets bestelquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel een Doffy je meteen uitmaakt voor fundamentalistische veganist als je een keertje een vega-schotel bestelt.
wat voor schoenen heb je er nou onder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |