quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik de woorden "kat" en " zekerheid" zie, moet ik altijd meteen aan Schrodinger denken
Ja, daarmee bezorg je ze wel trauma's, denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Hoi
Ken ook nog een grapje (heel zwaar wis en natuurkundig):
Kies epsilon < 0![]()
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef miss_sly het volgende:
de bank die ik op internet had gezien, was erg leuk in het echt, dus die ga ik bestellen. moet nog even kijken welke maat, maar deze wordt het
het tafeltje bij Gamma was uitverkocht
Er is best wel een hoop toegevoegd in de tijd dat ik er niet naar heb gekeken.quote:
met veel wijnquote:
Hmm... misschien is dat een goed excuus voor mij om weer eens aan de fles te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Enkel glas wijn hier. * Alicey doet rustig aan.
Gelukkig hebben we nog een nuchtere mod, want bijna alle patienten zijn weer terug van proefverlof.
Ik keek net naar Dit was het nieuws. Heeft iemand je wel eens gezegd dat je op Harm Edens lijkt? Hij doet me soms echt aan jou denken.quote:
Je blijft nuchter!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmm... misschien is dat een goed excuus voor mij om weer eens aan de fles te gaan
Ik ken nog wel een bijbels verhaal van Noach.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, waar moet de wereld heen als zelfs de Vader dronken is?![]()
Da's dan weer nieuw voor me. Maar ik vind Harm Edens toevallig erg leuk.quote:
Ach vaderlief, toe drink niet meer,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
Idd, waar moet de wereld heen als zelfs de Vader dronken is?![]()
"Alcoholic"quote:
trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kom terug en het slaat hier dood.Ga ik maar naar bed.
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Schubert - Der Lindenbaum
Zo beter, elitair volkje?![]()
alleen als je Queen (quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Schubert - Der Lindenbaum
Zo beter, elitair volkje?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Reinhard Mey - Gute Nacht, Freunde
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Reinhard Mey - Gute Nacht, Freunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |