Een nieuw deel openen
Vorige delen
Geestesziek ben ik chronisch, dus dat is niet nieuw meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Bensel het volgende:
Morge.. en ik ben NIET ziek.. geestesziek misschien, maar dat wisten jullie al.. Maar fysiek verkeer ik in goede gezondheidEn nu
![]()
Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier. Nouja, afvallen wil meestal vlotten als je ziek bent, maar echt verstandig is het natuurlijk niet om juist dan weinig te eten.
Ikke wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Foto's in Eva-kostuum?
Dat zou ik echt niet durven.
Spannendquote:Op donderdag 1 december 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikke wel.Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
lucky bastardquote:Op donderdag 1 december 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikke wel.Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooitquote:Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.
Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooit
Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ikquote:Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama.Mijn lijf vind ik wel mooi, alleen mijn borsten ben ik niet zo heel blij mee qua vorm enzo. Maar de kou doet wonderen.
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.
Ik denk er vergelijkbaar over.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Alicey het volgende:
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.
Vooral als er een camera in de buurt is heb ik er problemen mee.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik
Ik vind mijn lichaam redelijk. Borsten vind ik zelf dan ook het minste, maar voor de rest vind ik het toch redelijk.quote:Mijn lijf vind ik niet mooi, toch iets te veel rondingen naar mijn zin
Mijn borsten vind ik ook niet echt mooi, en vooral mijn buik niet.
Ow, ik heb ook niets op naaktfoto's an sich tegen, alleen naaktfoto's van mijquote:Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk er vergelijkbaar over.
Maar goede naaktfoto's kunnen heel mooi zijn.
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.
Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik
Mijn lijf vind ik niet mooi, toch iets te veel rondingen naar mijn zin
Mijn borsten vind ik ook niet echt mooi, en vooral mijn buik niet.
Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook niets op naaktfoto's an sich tegen, alleen naaktfoto's van mij
Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.
Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb ook niets op naaktfoto's an sich tegen, alleen naaktfoto's van mij
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in dezequote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap.Over je borsten kan ik weinig zeggen want ik heb ze nooit gezien.
Doffyquote:
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.quote:
http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.htmlquote:Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.
Daar zit dan op zich wel weer wat in. Daar moet ik eens over nadenken.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.
Helemaal plat vind ik ook niet mooi. Er moet een bolling in zitten.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.
Je bent een prachtige vrouw, sly! Ga dat maar eens elke morgen tegen de spiegel zeggen, net zolang tot je het zelf ook gelooft.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
Een goede fotograaf kan juist de mooie delen van je lichaam er uit laten springen.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in deze
Ik vind mijn borsten te groot. De vorm gaat op zich wel en het is ook niet zo dat ze vreselijk hangen ofzo. De tepels zijn wel ok, maar dat is ook maar zo'n klein onderdeel
Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.html
Als je googlet op 'disease+fasting', vind je aardig wat info.
Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.
Nee, maar het geeft me toch wel te denken.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt
En ik meen het ook nog, dus you better believe it.quote:Bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van
Ah dus je hondjes zijn buiten gevaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar even met de hondjes eruit...
Geen van beide heeft trouwens vergiftigingsverschijnselen o.i.d. vertoond. Niks aan 't handje dus.
Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben nog geen bron tegengekomen die het een en ander wetenschappelijk onderbouwt, behalve dan zweverige sites.
Maar ik zoek nog verder.
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.
Met Photoshop tot zijn beschikking.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
Plaag je hem er dan ook mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met Photoshop tot zijn beschikking.
Een zogenaamd 'perfect' lijf heeft weinig charme. Het zijn juist de imperfecties die iemand aantrekkelijk maken. Zo ben ik vlieft op heiden6 zijn buikje, iets waar hij zelf toch minder blij mee is.
Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..
Fruit.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Dat scheelt natuurlijk wel.. Dan krijg je wel iets binnen, en fruit zit boordevol fruitsuikers, dus aan je energie kom je dan wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.
Maar eten levert toch juist energie, en die energie kan toch ook gebruijt worden tegen de ziekte?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Echte mensen zijn veel mooier dan geairbrushte magere latjes.
Ik doe mijn bestquote:En ik meen het ook nog, dus you better believe it.![]()
Ik ga juist voor de verklaring er achter.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:59 schreef Yosomite het volgende:
Mijn moeder kwam / komt dan aan met oude Engelse wijsheden (ze is Engelse).
En in dit verband:
"Starve a cold and eat a fever", een oude volkswijsheid, verteld door een oude vrouw.
Dus het moet wel goed zijn.![]()
Ja, die professionele fotograaf.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die professionele fotograaf.....
Ik ben moed aan het verzamelen om een afspraak te maken voor een geklede sessie
En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die professionele fotograaf.....
Ik ben moed aan het verzamelen om een afspraak te maken voor een geklede sessie
Zeurpiet.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Ik ga juist voor de verklaring er achter.
Nou heb ik je maar 1 keer gezien, maar ik vond je een hele mooie meidquote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
[..]
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.
I know. Maar ik weet niet of ik durfquote:Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
Dat heb ik ook wel, maar ik weet niet of dat aan mijn opvoeding ligt.. Het lijkt eerder op een soort neurotisch trekje.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Voordeel is dat ik niet snel arrogant zal worden; ik neem somplimentjes over mijn uiterlijk altijd met een paar kilo zout
Dan ben je nog aan het vergelijken met anderen, alleen dan met lelijke mensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Ach, ik moet er nog even aan wennen dat ik best tevreden mag zijn en dat er echt wel minder mooie mensen rondlopen
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.quote:Ik denk ook dat ik te zeer opgevoed/opgegroeid ben met het idee dat je jezelf vooral niet mooi mag vinden, omda tje dan arrogant bent. En die gedachte krijg ik er echt niet uit.
Nou, er zijn er wel die ik leuk vind. De bewuste blauwe-poncho foto waar schaap zo gek op is bijvoorbeel, vind ik zelf ook wel ok.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?
Dank jequote:Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou heb ik je maar 1 keer gezien, maar ik vond je een hele mooie meid![]()
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, volgens mij. Ik zie het eerder als gewoon met de nodige zelfkritiek naar jezelf kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ben je nog aan het vergelijken met anderen, alleen dan met lelijke mensen.
[..]
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.
Gewoon doen. Wat denk je nou, dat je een afspraak met iemand maakt en dat diegene jou dan ziet en zegt: "Nou, van jou ga ik echt geen foto's maken, hoor, want jij bent niet mooi genoeg!".quote:Op donderdag 1 december 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
I know. Maar ik weet niet of ik durf
Dus op een bepaalde manier kun je prima leven met jezelf.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, er zijn er wel die ik leuk vind. De bewuste blauwe-poncho foto waar schaap zo gek op is bijvoorbeel, vind ik zelf ook wel ok.
Maar wat als jouw kritiek niet matcht met die van anderen?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, volgens mij. Ik zie het eerder als gewoon met de nodige zelfkritiek naar jezelf kijken
Hm, maar heb je daar wat aan als het om je uiterlijk gaat? Dat kun je namelijk niet echt veranderen, tenzij je naar een plastisch chirurg gaat tuuk, maar dat vind ik dan weer niet zo gezond.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, volgens mij. Ik zie het eerder als gewoon met de nodige zelfkritiek naar jezelf kijken
jaquote:Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wat denk je nou, dat je een afspraak met iemand maakt en dat diegene jou dan ziet en zegt: "Nou, van jou ga ik echt geen foto's maken, hoor, want jij bent niet mooi genoeg!".
Dan heb ik meer realiteitszin?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat als jouw kritiek niet matcht met die van anderen?
Denk je dat echt? Ik herken dat wel een beetje hoor, zo'n stemmetje in je achterhoofd dat van die rare dingen roept. Maar ik negeer die eikel tegenwoordig, want ik ben gewoon de moeite waard.quote:
Dat is sowieso een onzinnige gedachte.quote:
Ik denk dat het ook niet altijd even prettig zou zijn als mensen dat soort dingen allemaal in je gezicht zouden zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
In hoeverre kun je eigenlijk objectief en kritisch naar jezelf kijken? Ik ben ook verre van een fotomodel, maar de aanmerkingen die ik zelf op mezelf heb zijn heel anders dan de aanmerkingen die anderen op me hebben, al zou ik dat laatste niet eens echt weten, want er zijn maar weinig mensen die zoiets in je gezicht zeggen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gelijk, en de wereld is gek.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Je bent simpelweg mooi. Maar stel je nou eens voor dat dat niet zo was, dan nog zou een fotograaf dat eerder als een uitdaging zien.
Mja, misschien wel. En eigenlijk ben ik er best nieuwsgierig naar of een goede fotograaf iets kan voor me. Ik durf alleen niet...ik ben echt moed aan het verzamelen hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is sowieso een onzinnige gedachte.
Je bent simpelweg mooi. Maar stel je nou eens voor dat dat niet zo was, dan nog zou een fotograaf dat eerder als een uitdaging zien.
Het ligt er aan. Zolang het maar niet de kant van schijnheiligheid op gaat, want daar heb ik een nog grotere hekel aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet altijd even prettig zou zijn als mensen dat soort dingen allemaal in je gezicht zouden zeggen.
Je hebt niet toevallig een vrije dag volgende week donderdag?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Mja, misschien wel. En eigenlijk ben ik er best nieuwsgierig naar of een goede fotograaf iets kan voor me. Ik durf alleen niet...ik ben echt moed aan het verzamelen hoor!
Hier geen sneeuw.. Gelukkig droog.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef Reya het volgende:
Prachtige dag
De zon weerkaatst op de sneeuw![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, misschien wel. En eigenlijk ben ik er best nieuwsgierig naar of een goede fotograaf iets kan voor me. Ik durf alleen niet...ik ben echt moed aan het verzamelen hoor!
Nope, ik heb er met moeite nog 2 dagen voor oud en nieuw uitgeperst, dus dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een vrije dag volgende week donderdag?
Nee, ik dacht meer dat je misschien wel mee zou kunnen en dat dat je wat moed zou verschaffen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb er met moeite nog 2 dagen voor oud en nieuw uitgeperst, dus dat gaat niet lukken.
Ik wil best een andere keer, maar ik denk niet in Eva-kostuum, maar gekleed
Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's vinden het lekker rustig.![]()
Ik kan amper normaal praten. Dus ik zeg alleen iets als het echt nodig is, en dan nog op bijna onhoorbaar geluidsniveau.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?
ik ook alquote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me voorzichtig gemeld in het fotografen/modellen ontmoetingstopic
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.
You go girl !quote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:40 schreef Yosomite het volgende:
Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.
Misschien komt het dan ooit nog een keer goed met hem![]()
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.
waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Een fotosessie lijkt mij ook leuk (Gewoon gekleed), maar dan iets later. Ik heb nl. wel een beetje hetzelfde als Syl, al weet ik dat het onzin is.
En Den Dolder (De Willem Arntz stichting) in Utrecht?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?
Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?
Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijn![]()
![]()
In Delft ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.
jajaquote:Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.
Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.quote:
Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.
Ze zijn van Delft nog steeds niet gekomen om mij te halen, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunk![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deventer ken ik niet zo, maar ik vraag me af of dat zoveel beter is.
Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Reya het volgende:
Het is je te vergeven, je komt uit Rotterdam, Rotterdammers zijn grosso modo ongeveer net zo bekrompen als Tukkers![]()
Rotterdammers kunnen niet eens Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.
Spreken niet nee. Maar Nederlanders weer geen Rotterdams.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Rotterdammers kunnen niet eens Nederlands![]()
Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Het valt mij eigenlijk best op dat er nog aardig wat mensjes ABN spreken in Rotterdam. Overigens vooral "de buitenlanders".
Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet worden![]()
De vorige keer dat ik hier in het stadhuis was werd ik met een soort van stads-enschedes aangesproken. Maar dat valt nog wel redelijk te verdragenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.
Dat is idd wel een voordeelquote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Dan weten ze niet waar je vandaan komt
Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is idd wel een voordeel![]()
Alhoewel, als ik Stads-Deventers had gepraat, dan had nog steeds niemand het geweten, gezien het feit dat maar weinig mensen dat accent weten te plaatsen![]()
Voor de rest spreek je netjes Nederlands inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, ik vind het niet erg hoor. Volgens mij spreek ik vrij netjes alleen neit accentloos Nederlands. Goed genoeg voor mij
Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjesquote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.
We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjes![]()
Nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.
Zijn er nog ontwikkelingen?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eindelijk weer eens een brief aan Jamie geschreven. Dat was veel te lang geleden.
Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen?
Is alles van zijn kant al uitgeput?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.
Hmmm, heeft hij eik uberhaupt wel geld voor een advocaat?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is alles van zijn kant al uitgeput?
Mjah, daar is een rekenturk voor lijkt me..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden![]()
Shame!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden![]()
Ik ben lui en ongeinteresseerdquote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Shame!
''wat is 10log 100"
Anders denk je maar Victorie en laat je het zien.![]()
was het maar zoquote:
Heb je al zicht op de start van de andere therapie?quote:
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al zicht op de start van de andere therapie?
Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.
en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebben![]()
Nee, het heeft andere redenen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Alicey, is moder8or nu gestopt als FP-moderator omdat op de meet constant daar weer over werd begonnen?
Je kunt het beste gewoon eerlijk zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.
en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
Je hebt nu dus een intake-gesprek voor een bepaalde theorie therapie?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"
ik moet dus juist iets anders gaan doen
Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewendquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Collega : Het is mooi dat alles in een keer lukt.
Ikje :
Collega : Het was een grapje.
Ik ben geloof ik echt zo duf als een konijn.
Hmm.. Ik ken het wel een beetje.. Word je gevraagd naar dingen waar je nog niet over hebt nagedacht, vind je het moeilijk onder woorden te brengen, of weet je niet hoe de vraag precies bedoeld wordt?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewend
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel veel fruit gekocht. En Activia-toetjes (nee, er is niets mis met mijn stoelgang). Ananas bij de AH voor maar 99 cent per stuk!
Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.
Ananas is zoet genoeg van zichzelf.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.
Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen chocola is zoet genoeg van zichzelf.
Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitterquote:Op donderdag 1 december 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.
idd. Wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitter
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet eigenlijk eens het huis gaan schoonmaken, maar ik heb er geen zin in.Er ligt hier een tapijt van hondenhaar.
Niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.
Hmkay.quote:Mijn katten hebben iets nieuws : Deurmatten ontleden.
Jammer, anders was gedeelde smart nog halve smart.quote:
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.quote:Hmkay.Is het zo'n kokosmat?
Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.
Liev.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liev.Smeer de mat vol met sambal.
Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..
Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...
Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.
De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.
Dan zijn het rare katten.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.
Ik heb sowieso rare katten.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zijn het rare katten.
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Zere tong? How come?
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag. Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.
Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij. Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
Hmm kj apartquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.
gewoon het mes erin!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag. Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.
Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij. Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
Je reageert even op het hele topic in 1 post Trin?
Ik was laatst in de sauna, en toen zag ik dat ik eik uitermate weinig te klagen hadquote:
neerbuigend hoort toch niet in het rijtje?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:
Doffy gaat zo weg, en komt voorlopig niet thuis. Waarschijnlijk pas morgenavond laat weer. Zullen jullie je gedragen? Jullie kunnen in elk geval blij zijn dat de arrogante, sûpreme en neerbuigende moderator jullie vanavond niet komt vernederen![]()
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT nietquote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Nee, die is er niet schaap. Enige wat je kunt doen is niet inloggen, en bij een post steeds op de vlieg inloggen..
zorg ervoor dat FF zn cookies ergens anders opslaatquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey
weet iemand toevallig of er een manier is om met twee fok-accounts tegelijk ingelogd te zijn op fok ? Als miss hier is is het wat lastig switchen van account
internet explorer en firefox naast elkaar draaien lijkt geen oplossing te zijn
Klinkt *kuch* positiefquote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik zie er denk ik inderdaad uit als een lijk.
Ik heb geen idee... Was er niet een forum voor?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT niet
lopen hier al requests voor dat je weet ?
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT niet
lopen hier al requests voor dat je weet ?
Hmmm, kan zijn dat je tong gevoelig is voor het zuur dat uit bepaalde vruchten komtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.
Nee, niet echt. Maar dat zei de schoonmaaktser dus dat ik er zo wit uitzag.. In de spiegel bij de toiletten vond ik dat wel meevallen, daar zie ik er vrij goed uit.. Totdat ik me bedacht dat de verlichting daar zo raar is dat ik er normaal altijd oranje uitzie. Dan is het wel een verschil.quote:
Dan heb je alleen de MAT, niet de ATquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?
Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je alleen de MAT, niet de AT
goeie tipquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?
Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filterenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.
Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filteren![]()
Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
internet explorer en firefox naast elkaar draaien lijkt geen oplossing te zijn
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden
Doei
Hmmm, het zal inderdaad wel moeten dan. Alhoewel deze klonloze user daar geen last van heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.
Vooral uitleg hoe je dat dan gedaan hebt!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijk![]()
Als deze post niet gewenst , delete hem dan maar.
weg ze Sylquote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden
Doei
Have fun Syl!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Doei
Precies zoals het schaap het vertelt; werkt bij mij prima.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral uitleg hoe je dat dan gedaan hebt!
Wat een ongewenste post, hoe durf je!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijk![]()
Als deze post niet gewenst , delete hem dan maar.
* Alicey straks ook nog.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
Werken, en spinze Syl, ik ga wel op een bewegende fiets![]()
.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Doei
Nou kan ik hem niet meer weggooien: hij is voor eeuwig vastgezetquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat een ongewenste post, hoe durf je!
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel eens een aangekoekte pan zolang in de week laten staan dat er een slijmerige drab uit tevoorschijn kwam?![]()
Een heel topic verziekt.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nou kan ik hem niet meer weggooien: hij is voor eeuwig vastgezet![]()
Mijn koffie gaat er acuut nog beter van smakenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel eens een aangekoekte pan zolang in de week laten staan dat er een slijmerige drab uit tevoorschijn kwam?![]()
Generatio spontaneaquote:Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien achter het keukenkastje?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En 1 van mijn keukenkastjes ruikt alsof er al weken een lijk ligt te rotten, maar ik kan niks vinden.
Dat lijkt me sterk. Ik heb een inbouwkeuken en alles is afgesloten.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien achter het keukenkastje?
ik weet het nu. je moet het vinkje uitzetten bij verbind deze sessie aan dit IPquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Precies zoals het schaap het vertelt; werkt bij mij prima.
Wij krijgen hier natuurlijk wel allemaal vreemde ideeën van.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En 1 van mijn keukenkastjes ruikt alsof er al weken een lijk ligt te rotten, maar ik kan niks vinden.
Hij stond er nog helemaal niet zo lang hoor. Maar blijkbaar wel lang genoeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Misschien jezelf toch dwingen om bepaalde dingen hoe dan ook te doen?
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik weet het nu. je moet het vinkje uitzetten bij verbind deze sessie aan dit IP
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef Yosomite het volgende:
Wij krijgen hier natuurlijk wel allemaal vreemde ideeën van.
- je hebt een bril nodig?
- waar is heiden6 ?, al een tijd niets meer van gehoord. Hmmm
Hmm... En het komt echt uit het keukenkastje? (Als je verder gaat snuffelen vind je nergens anders die lucht?)quote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Ik heb een inbouwkeuken en alles is afgesloten.
Nah. Misschien kwam het wel gewoon uit mijn vuilnisbakjes die in dat kastje hangen. Dat die lucht is blijven hangen ofzo. Heb er maar even wat lekkerruiksel in gespoten.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
Hmm... En het komt echt uit het keukenkastje? (Als je verder gaat snuffelen vind je nergens anders die lucht?)
Ingredienten kunnen natuurlijk ook een heel verschil maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij stond er nog helemaal niet zo lang hoor. Maar blijkbaar wel lang genoeg.Precies de juiste combinatie van ingredienten wellicht.
Zou ook kunnen ja.. Sommige dingen kunnen echt goed ruften idd..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah. Misschien kwam het wel gewoon uit mijn vuilnisbakjes die in dat kastje hangen. Dat die lucht is blijven hangen ofzo. Heb er maar even wat lekkerruiksel in gespoten.
Ieuw!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
Geen enkel punt Lupa, uit mijn kamer komt al een hele tijd en lijkengeur en ik heb ook nooit gecheckt waar het vandaan kan komen![]()
Je hebt toch ook niet meer echt verplichtingen nu je stage is afgelopen?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog eventjes stofzuigen en dan is mijn huis weer aan kant.
Voel me al weer vrij goed, maar blijf morgen nog wel even thuis denk ik.
Hmmm, zo heel erg is het ook niet trouwens. Zolang er een raam oid open is hangt er een frisse geur in mijn kamer. Maar zodra het raam dicht is gaat het afschuwelijk ruikenquote:
Ik heb morgen twee colleges. Maar die beginnen vroeg en ik vind het verstandig om even goed uit te slapen. Echt fit voel ik me nog niet namelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:39 schreef Reya het volgende:
Je hebt toch ook niet meer echt verplichtingen nu je stage is afgelopen?
Ah, op die manierquote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb morgen twee colleges. Maar die beginnen vroeg en ik vind het verstandig om even goed uit te slapen. Echt fit voel ik me nog niet namelijk.
Ieuw, kotsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
En net op mijn werk nog even heerlijk gekotst.
Heb me ook maar preventief ziek gemeld voor morgen..
En die stomme poes zit nu te zeuren of ik de deur wil open doen.
en soms kan het juist zo opluchtenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is zeker tien, vijftien jaar geleden dat ik heb overgegeven. Ik heb er echt een soort fobie voor.
Weet ik, maar indien mogelijk houd ik het tegen. Ik vind het een verschrikking.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef het_fokschaap het volgende:
en soms kan het juist zo opluchten
Je hebt nooit dat je je een keer flink klemzuipt waarna je je een nacht/ochtend goed leeggooit?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is zeker tien, vijftien jaar geleden dat ik heb overgegeven. Ik heb er echt een soort fobie voor.
Uhuh, meestal voel je je na het kotsen en stuk beter. Even een paar uur je bed induiken, een serie befaamde Safeway-tabletten slikken en je kan er weer tegenaanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en soms kan het juist zo opluchten
Ik heb nog nooit hoeven kotsen door drank. Tevens zijn katers mij vreemd.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Reya het volgende:
Je hebt nooit dat je je een keer flink klemzuipt waarna je je een nacht/ochtend goed leeggooit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |