abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32719341
Welkom in de WFL Low Frequency Chat (LFC)!

De WFL Low Frequency Chat is het slow chat topic van WFL. Hier mag alles besproken worden wat in je opkomt of wat je me anderen wilt delen. De slow chat is verbonden met Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing, en zodoende zullen er dan ook regelmatig onderwerpen besproken worden die raakvlakken hebben met een van deze onderwerpen. Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en andere triviale/goddeloze/onwetenschappelijke/onzinnige* onderwerpen.. Wees welkom en chat mee!

Een nieuw deel openen

Wanneer een deel vol is, en je wilt een nieuw deel openen, gebruik dan deze openingspost. Je kunt hier de tekst van deze openingspost vinden.

Vorige delen
De vorige delen zijn hier te vinden. Daarnaast is de lite search te gebruiken voor een actueel overzicht (Het kan even duren eer het op je beeldscherm komt).

Verder is er nog het Downtime topic, welke gebruikt is/wordt tijdens forum downtime, of om heel erg off-topic te gaan.

Ook hebben we natuurlijk een eigen IRC-kanaal! Kom ook daar eens langs!
pi_32719359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Bensel het volgende:
Morge.. en ik ben NIET ziek.. geestesziek misschien, maar dat wisten jullie al.. Maar fysiek verkeer ik in goede gezondheid En nu
Geestesziek ben ik chronisch, dus dat is niet nieuw meer.

* Alicey heeft niet eens trek in vandaag.
pi_32719365
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op die manier. Nouja, afvallen wil meestal vlotten als je ziek bent, maar echt verstandig is het natuurlijk niet om juist dan weinig te eten.
Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.
pi_32719375
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Foto's in Eva-kostuum?

Dat zou ik echt niet durven.
Ikke wel. Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
pi_32719395
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ikke wel. Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32719413
quote:

[..]

lucky bastard
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_32719435
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.
pi_32719477
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooit
pi_32719505
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooit
Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama. Mijn lijf vind ik wel mooi, alleen mijn borsten ben ik niet zo heel blij mee qua vorm enzo. Maar de kou doet wonderen.
pi_32719535
Pikant gesprek zo vroeg op de morgen.. is echt hartverwarmend, nu het zo koud is
Twitch.tv/bensel15
pi_32719566
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama. Mijn lijf vind ik wel mooi, alleen mijn borsten ben ik niet zo heel blij mee qua vorm enzo. Maar de kou doet wonderen.
Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik

Mijn lijf vind ik niet mooi, toch iets te veel rondingen naar mijn zin
Mijn borsten vind ik ook niet echt mooi, en vooral mijn buik niet.
pi_32719575
quote:

[..]

Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.
pi_32719587
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Spannend
Ik denk er vergelijkbaar over.

Maar goede naaktfoto's kunnen heel mooi zijn.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:38:13 #14
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_32719591
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
'Nuff said
pi_32719607
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Alicey het volgende:
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.
Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.
pi_32719621
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik
Vooral als er een camera in de buurt is heb ik er problemen mee.
quote:
Ik vind mijn lichaam redelijk. Borsten vind ik zelf dan ook het minste, maar voor de rest vind ik het toch redelijk.
pi_32719626
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk er vergelijkbaar over.

Maar goede naaktfoto's kunnen heel mooi zijn.
Ow, ik heb ook niets op naaktfoto's an sich tegen, alleen naaktfoto's van mij
pi_32719629
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..
pi_32719630
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:

Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap. Over je borsten kan ik weinig zeggen want ik heb ze nooit gezien.
pi_32719638
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom?
pi_32719640
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..
Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.
pi_32719644
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
Doffy
pi_32719650
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.
pi_32719657
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.
pi_32719672
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap. Over je borsten kan ik weinig zeggen want ik heb ze nooit gezien.
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in deze

Ik vind mijn borsten te groot. De vorm gaat op zich wel en het is ook niet zo dat ze vreselijk hangen ofzo. De tepels zijn wel ok, maar dat is ook maar zo'n klein onderdeel

Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
pi_32719674
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
Doffy
pi_32719688
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.
pi_32719696
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
pi_32719701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.
http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.html

Als je googlet op 'disease+fasting', vind je aardig wat info.
pi_32719703
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.
Daar zit dan op zich wel weer wat in. Daar moet ik eens over nadenken.
pi_32719710
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.
Helemaal plat vind ik ook niet mooi. Er moet een bolling in zitten.
pi_32719726
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
Je bent een prachtige vrouw, sly! Ga dat maar eens elke morgen tegen de spiegel zeggen, net zolang tot je het zelf ook gelooft.
pi_32719733
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een goede fotograaf kan juist de mooie delen van je lichaam er uit laten springen.
pi_32719741
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in deze

Ik vind mijn borsten te groot. De vorm gaat op zich wel en het is ook niet zo dat ze vreselijk hangen ofzo. De tepels zijn wel ok, maar dat is ook maar zo'n klein onderdeel

Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.
pi_32719775
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.html

Als je googlet op 'disease+fasting', vind je aardig wat info.
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.
pi_32719789
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.
Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.
pi_32719835
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt

Bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van
pi_32719836
Maar even met de hondjes eruit...

Geen van beide heeft trouwens vergiftigingsverschijnselen o.i.d. vertoond. Niks aan 't handje dus.
pi_32719847
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.
Nee, maar het geeft me toch wel te denken.
pi_32719859
Ik ben nog geen bron tegengekomen die het een en ander wetenschappelijk onderbouwt, behalve dan zweverige sites.

Maar ik zoek nog verder.
pi_32719860
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt
Echte mensen zijn veel mooier dan geairbrushte magere latjes.
quote:
Bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van
En ik meen het ook nog, dus you better believe it.
pi_32719863
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar even met de hondjes eruit...

Geen van beide heeft trouwens vergiftigingsverschijnselen o.i.d. vertoond. Niks aan 't handje dus.
Ah dus je hondjes zijn buiten gevaar?
pi_32719872
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben nog geen bron tegengekomen die het een en ander wetenschappelijk onderbouwt, behalve dan zweverige sites.

Maar ik zoek nog verder.
Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.
pi_32719882
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
pi_32719898
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..
pi_32719924
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
Met Photoshop tot zijn beschikking.

Een zogenaamd 'perfect' lijf heeft weinig charme. Het zijn juist de imperfecties die iemand aantrekkelijk maken. Zo ben ik vlieft op heiden6 zijn buikje, iets waar hij zelf toch minder blij mee is.
pi_32719941
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met Photoshop tot zijn beschikking.

Een zogenaamd 'perfect' lijf heeft weinig charme. Het zijn juist de imperfecties die iemand aantrekkelijk maken. Zo ben ik vlieft op heiden6 zijn buikje, iets waar hij zelf toch minder blij mee is.
Plaag je hem er dan ook mee?
pi_32719947
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..
Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.
pi_32719960
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Plaag je hem er dan ook mee?
Natuurlijk.
pi_32719974
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Twitch.tv/bensel15
pi_32719978
Ach, mijn eigen lichaam zou wel wat meer rondingen kunnen gebruiken, en mijn buik zou wel iets minder mogen. Maar ik ben er niet ontevreden over.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:59:13 #52
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32719984
tvp!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_32719992
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Fruit.
pi_32719994
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.
Dat scheelt natuurlijk wel.. Dan krijg je wel iets binnen, en fruit zit boordevol fruitsuikers, dus aan je energie kom je dan wel.
pi_32720000
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:59 schreef qu63 het volgende:
tvp!
pi_32720001
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Lief
pi_32720004
Mijn moeder kwam / komt dan aan met oude Engelse wijsheden (ze is Engelse).
En in dit verband:
"Starve a cold and eat a fever", een oude volkswijsheid, verteld door een oude vrouw.
Dus het moet wel goed zijn.
pi_32720012
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Maar eten levert toch juist energie, en die energie kan toch ook gebruijt worden tegen de ziekte?
pi_32720019
qu

Geen tvp's!
pi_32720024
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Echte mensen zijn veel mooier dan geairbrushte magere latjes.
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
quote:
En ik meen het ook nog, dus you better believe it.
Ik doe mijn best
  donderdag 1 december 2005 @ 10:01:11 #61
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32720032
geen tvp!
It's Time To Shine
pi_32720048
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:59 schreef Yosomite het volgende:
Mijn moeder kwam / komt dan aan met oude Engelse wijsheden (ze is Engelse).
En in dit verband:
"Starve a cold and eat a fever", een oude volkswijsheid, verteld door een oude vrouw.
Dus het moet wel goed zijn.
Ik ga juist voor de verklaring er achter.
pi_32720051
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, die professionele fotograaf.....
Ik ben moed aan het verzamelen om een afspraak te maken voor een geklede sessie
pi_32720056
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.
pi_32720068
Nu moet ik overigens ook zeggen dat koffie veel scheelt. Ik heb nu geen koffie op, en ook helemaal geen trek in iets. Als ik wel koffie zou nemen (Waar ik ook geen trek in heb), verandert dat vaak wel.
pi_32720069
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
pi_32720076
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?
pi_32720080
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Ik ga juist voor de verklaring er achter.
Zeurpiet.
pi_32720084
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]
Nou heb ik je maar 1 keer gezien, maar ik vond je een hele mooie meid
pi_32720105
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.
Dat is ook wel weer zo.

Ach, ik moet er nog even aan wennen dat ik best tevreden mag zijn en dat er echt wel minder mooie mensen rondlopen

Ik denk ook dat ik te zeer opgevoed/opgegroeid ben met het idee dat je jezelf vooral niet mooi mag vinden, omda tje dan arrogant bent. En die gedachte krijg ik er echt niet uit.

Voordeel is dat ik niet snel arrogant zal worden; ik neem somplimentjes over mijn uiterlijk altijd met een paar kilo zout
pi_32720110
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zeurpiet.
* Alicey is lastig he?
pi_32720116
quote:
I know. Maar ik weet niet of ik durf
pi_32720126
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:

Voordeel is dat ik niet snel arrogant zal worden; ik neem somplimentjes over mijn uiterlijk altijd met een paar kilo zout
Dat heb ik ook wel, maar ik weet niet of dat aan mijn opvoeding ligt.. Het lijkt eerder op een soort neurotisch trekje.
pi_32720147
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Ach, ik moet er nog even aan wennen dat ik best tevreden mag zijn en dat er echt wel minder mooie mensen rondlopen
Dan ben je nog aan het vergelijken met anderen, alleen dan met lelijke mensen.
quote:
Ik denk ook dat ik te zeer opgevoed/opgegroeid ben met het idee dat je jezelf vooral niet mooi mag vinden, omda tje dan arrogant bent. En die gedachte krijg ik er echt niet uit.
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.
pi_32720150
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?
Nou, er zijn er wel die ik leuk vind. De bewuste blauwe-poncho foto waar schaap zo gek op is bijvoorbeel, vind ik zelf ook wel ok.
pi_32720161
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou heb ik je maar 1 keer gezien, maar ik vond je een hele mooie meid
Dank je
pi_32720171
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan ben je nog aan het vergelijken met anderen, alleen dan met lelijke mensen.
[..]

Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, volgens mij. Ik zie het eerder als gewoon met de nodige zelfkritiek naar jezelf kijken
pi_32720184
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
I know. Maar ik weet niet of ik durf
Gewoon doen. Wat denk je nou, dat je een afspraak met iemand maakt en dat diegene jou dan ziet en zegt: "Nou, van jou ga ik echt geen foto's maken, hoor, want jij bent niet mooi genoeg!".
pi_32720187
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, er zijn er wel die ik leuk vind. De bewuste blauwe-poncho foto waar schaap zo gek op is bijvoorbeel, vind ik zelf ook wel ok.
Dus op een bepaalde manier kun je prima leven met jezelf. Het is ook meer dat hoe je jezelf ziet meestal anders is dna hoe anderen je zien. Misschien dat sommige foto's een verschil maken..
pi_32720201
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, volgens mij. Ik zie het eerder als gewoon met de nodige zelfkritiek naar jezelf kijken
Maar wat als jouw kritiek niet matcht met die van anderen?
pi_32720213
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Hm, maar heb je daar wat aan als het om je uiterlijk gaat? Dat kun je namelijk niet echt veranderen, tenzij je naar een plastisch chirurg gaat tuuk, maar dat vind ik dan weer niet zo gezond.
pi_32720237
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gewoon doen. Wat denk je nou, dat je een afspraak met iemand maakt en dat diegene jou dan ziet en zegt: "Nou, van jou ga ik echt geen foto's maken, hoor, want jij bent niet mooi genoeg!".
ja
pi_32720268
In hoeverre kun je eigenlijk objectief en kritisch naar jezelf kijken? Ik ben ook verre van een fotomodel, maar de aanmerkingen die ik zelf op mezelf heb zijn heel anders dan de aanmerkingen die anderen op me hebben, al zou ik dat laatste niet eens echt weten, want er zijn maar weinig mensen die zoiets in je gezicht zeggen.
pi_32720283
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar wat als jouw kritiek niet matcht met die van anderen?
Dan heb ik meer realiteitszin?
pi_32720288
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:
ja
Denk je dat echt? Ik herken dat wel een beetje hoor, zo'n stemmetje in je achterhoofd dat van die rare dingen roept. Maar ik negeer die eikel tegenwoordig, want ik ben gewoon de moeite waard.
pi_32720290
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja
Dat is sowieso een onzinnige gedachte.

Je bent simpelweg mooi. Maar stel je nou eens voor dat dat niet zo was, dan nog zou een fotograaf dat eerder als een uitdaging zien.
pi_32720304
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan heb ik meer realiteitszin?
Ja, jij hebt gelijk, en de wereld is gek.
pi_32720308
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
In hoeverre kun je eigenlijk objectief en kritisch naar jezelf kijken? Ik ben ook verre van een fotomodel, maar de aanmerkingen die ik zelf op mezelf heb zijn heel anders dan de aanmerkingen die anderen op me hebben, al zou ik dat laatste niet eens echt weten, want er zijn maar weinig mensen die zoiets in je gezicht zeggen.
Ik denk dat het ook niet altijd even prettig zou zijn als mensen dat soort dingen allemaal in je gezicht zouden zeggen.
pi_32720312
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, jij hebt gelijk, en de wereld is gek.
pi_32720314
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Je bent simpelweg mooi. Maar stel je nou eens voor dat dat niet zo was, dan nog zou een fotograaf dat eerder als een uitdaging zien.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:15:16 #91
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32720327
Prachtige dag

De zon weerkaatst op de sneeuw
pi_32720330
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is sowieso een onzinnige gedachte.

Mja, misschien wel. En eigenlijk ben ik er best nieuwsgierig naar of een goede fotograaf iets kan voor me. Ik durf alleen niet...ik ben echt moed aan het verzamelen hoor!
pi_32720346
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet altijd even prettig zou zijn als mensen dat soort dingen allemaal in je gezicht zouden zeggen.
Het ligt er aan. Zolang het maar niet de kant van schijnheiligheid op gaat, want daar heb ik een nog grotere hekel aan.
pi_32720350
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat zeg ik verkeerd?
pi_32720353
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Mja, misschien wel. En eigenlijk ben ik er best nieuwsgierig naar of een goede fotograaf iets kan voor me. Ik durf alleen niet...ik ben echt moed aan het verzamelen hoor!
Je hebt niet toevallig een vrije dag volgende week donderdag?
pi_32720361
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef Reya het volgende:
Prachtige dag

De zon weerkaatst op de sneeuw
Hier geen sneeuw.. Gelukkig droog.
pi_32720374
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gewoon doen.
pi_32720401
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je hebt niet toevallig een vrije dag volgende week donderdag?
Nope, ik heb er met moeite nog 2 dagen voor oud en nieuw uitgeperst, dus dat gaat niet lukken.

Ik wil best een andere keer, maar ik denk niet in Eva-kostuum, maar gekleed
  donderdag 1 december 2005 @ 10:19:05 #99
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32720409
Je angst is nergens voor nodig, Syl
pi_32720456
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb er met moeite nog 2 dagen voor oud en nieuw uitgeperst, dus dat gaat niet lukken.

Ik wil best een andere keer, maar ik denk niet in Eva-kostuum, maar gekleed
Nee, ik dacht meer dat je misschien wel mee zou kunnen en dat dat je wat moed zou verschaffen. Maar post gewoon eens in dat topic, vertel erbij dat je het best eng vindt.

RonaldV is volgens mij wel erg liev, hoor, dus die zou ik wel aanraden.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:24:57 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720537
Mijn collega's vinden het lekker rustig.
pi_32720541
Even weg.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:25:55 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720557
Weg ze luup
  donderdag 1 december 2005 @ 10:26:46 #104
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32720579
Lupa
  donderdag 1 december 2005 @ 10:27:07 #105
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32720585
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's vinden het lekker rustig.
Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?
  donderdag 1 december 2005 @ 10:28:54 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720621
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?
Ik kan amper normaal praten. Dus ik zeg alleen iets als het echt nodig is, en dan nog op bijna onhoorbaar geluidsniveau.
pi_32720712
Ik heb me voorzichtig gemeld in het fotografen/modellen ontmoetingstopic
  donderdag 1 december 2005 @ 10:36:01 #108
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32720739
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
ik ook al
It's Time To Shine
pi_32720804
quote:

Stelletje na-apers.
pi_32720825
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.
Misschien komt het dan ooit nog een keer goed met hem
  donderdag 1 december 2005 @ 10:41:54 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720844
quote:
You go girl !
  donderdag 1 december 2005 @ 10:42:52 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720862
Een fotosessie lijkt mij ook leuk (Gewoon gekleed), maar dan iets later. Ik heb nl. wel een beetje hetzelfde als Syl, al weet ik dat het onzin is.
pi_32720868
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:40 schreef Yosomite het volgende:
Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.
Misschien komt het dan ooit nog een keer goed met hem
Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:44:32 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720898
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?
  donderdag 1 december 2005 @ 10:46:07 #115
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32720923
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Een fotosessie lijkt mij ook leuk (Gewoon gekleed), maar dan iets later. Ik heb nl. wel een beetje hetzelfde als Syl, al weet ik dat het onzin is.
waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijn
It's Time To Shine
pi_32720930
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

En Den Dolder (De Willem Arntz stichting) in Utrecht?
pi_32720956
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:47:30 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720958
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef qu63 het volgende:

[..]

waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijn
Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:47:41 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32720964
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.
In Delft ook.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:48:40 #120
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32720991
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.
jaja
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 10:48:57 #121
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32720998
sportschool
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 10:51:11 #122
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721052
Deze hele provincie is een gekkenhuis
  donderdag 1 december 2005 @ 10:52:45 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721086
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Reya het volgende:
Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:57:17 #124
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721184
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.
Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunk
  donderdag 1 december 2005 @ 10:57:52 #125
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721194
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Reya het volgende:
Deventer uitgezonderd natuurlijk
  donderdag 1 december 2005 @ 10:59:23 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721225
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunk
Ze zijn van Delft nog steeds niet gekomen om mij te halen, dus dat scheelt.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:59:42 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721236
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Deventer uitgezonderd natuurlijk
Deventer ken ik niet zo, maar ik vraag me af of dat zoveel beter is.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:03:59 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721327
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Deventer ken ik niet zo, maar ik vraag me af of dat zoveel beter is.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:08:09 #129
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721416
Het is je te vergeven, je komt uit Rotterdam, Rotterdammers zijn grosso modo ongeveer net zo bekrompen als Tukkers
  donderdag 1 december 2005 @ 11:09:57 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721456
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Reya het volgende:
Het is je te vergeven, je komt uit Rotterdam, Rotterdammers zijn grosso modo ongeveer net zo bekrompen als Tukkers
Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:11:24 #131
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721483
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.
Rotterdammers kunnen niet eens Nederlands
  donderdag 1 december 2005 @ 11:12:19 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721498
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Reya het volgende:

[..]

Rotterdammers kunnen niet eens Nederlands
Spreken niet nee. Maar Nederlanders weer geen Rotterdams.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:14:42 #133
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721534
Overigens kan waar ik nu woon vrijwel niemand goed Nederlands
  donderdag 1 december 2005 @ 11:15:35 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721547
Het valt mij eigenlijk best op dat er nog aardig wat mensjes ABN spreken in Rotterdam. Overigens vooral "de buitenlanders".
  donderdag 1 december 2005 @ 11:19:51 #135
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721639
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Het valt mij eigenlijk best op dat er nog aardig wat mensjes ABN spreken in Rotterdam. Overigens vooral "de buitenlanders".
Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet worden
  donderdag 1 december 2005 @ 11:21:10 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721668
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet worden
Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:24:10 #137
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721723
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.
De vorige keer dat ik hier in het stadhuis was werd ik met een soort van stads-enschedes aangesproken. Maar dat valt nog wel redelijk te verdragen
  donderdag 1 december 2005 @ 11:27:44 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721796
* Alicey kan geen ABN praten..

Zelfs als ik het probeer hoef ik maar 2 woorden te spreken om mijn herkomst duidelijk te maken.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:29:35 #139
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721835
Ik kan dan weer niet met een accent praten
  donderdag 1 december 2005 @ 11:30:38 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721859
Dan weten ze niet waar je vandaan komt
  donderdag 1 december 2005 @ 11:32:34 #141
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721899
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Dan weten ze niet waar je vandaan komt
Dat is idd wel een voordeel

Alhoewel, als ik Stads-Deventers had gepraat, dan had nog steeds niemand het geweten, gezien het feit dat maar weinig mensen dat accent weten te plaatsen
  donderdag 1 december 2005 @ 11:33:11 #142
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32721933
Mijn zachte g kan ik ook niet verbergen, dus ze horen bij mij ook altijd dat ik uit het zuiden kom
  donderdag 1 december 2005 @ 11:35:47 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721957
Bij jou hoor je dat heel duidelijk Syl.

Maar het is niet alleen de zachte g hoor.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:36:18 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721968
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat is idd wel een voordeel

Alhoewel, als ik Stads-Deventers had gepraat, dan had nog steeds niemand het geweten, gezien het feit dat maar weinig mensen dat accent weten te plaatsen
Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.
pi_32721978
Ach ja, ik vind het niet erg hoor. Volgens mij spreek ik vrij netjes alleen neit accentloos Nederlands. Goed genoeg voor mij
  donderdag 1 december 2005 @ 11:37:26 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32721992
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, ik vind het niet erg hoor. Volgens mij spreek ik vrij netjes alleen neit accentloos Nederlands. Goed genoeg voor mij
Voor de rest spreek je netjes Nederlands inderdaad. Ik moet er soms wat moeite voor doen.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:39:02 #148
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32722028
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.
Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjes
  donderdag 1 december 2005 @ 11:39:49 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32722041
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Reya het volgende:

[..]

Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjes
We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:48:47 #150
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32722227
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.
Nee, dat zeker niet
pi_32722893
Eindelijk weer eens een brief aan Jamie geschreven. Dat was veel te lang geleden.
pi_32723106
Nu toch maar eens even naar de supermarkt, en die brief posten...
  donderdag 1 december 2005 @ 12:32:12 #153
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32723269
down
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 12:41:51 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723480
Eten (Deze keer ook maar eens fruit voor de verandering) heeft niet echt geholpen.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:42:25 #155
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723500
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eindelijk weer eens een brief aan Jamie geschreven. Dat was veel te lang geleden.
Zijn er nog ontwikkelingen?
  donderdag 1 december 2005 @ 12:42:43 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723507
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef qu63 het volgende:
down
Winterdip?
  donderdag 1 december 2005 @ 12:44:57 #157
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32723554
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Winterdip?
Het is best mooi weer anders
pi_32723564
quote:
Zijn er nog ontwikkelingen?
Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:45:41 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723573
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:44 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is best mooi weer anders
True. In het zonnetje had ik het zelfs eventjes niet koud.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:46:15 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723581
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.
Is alles van zijn kant al uitgeput?
  donderdag 1 december 2005 @ 12:47:00 #161
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32723592
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden
  donderdag 1 december 2005 @ 12:47:50 #162
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32723615
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is alles van zijn kant al uitgeput?
Hmmm, heeft hij eik uberhaupt wel geld voor een advocaat?
  donderdag 1 december 2005 @ 12:49:24 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723644
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden
Mjah, daar is een rekenturk voor lijkt me..
  donderdag 1 december 2005 @ 12:52:58 #164
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32723730
Collega : Het is mooi dat alles in een keer lukt.
Ikje :
Collega : Het was een grapje.

Ik ben geloof ik echt zo duf als een konijn.
pi_32723755
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Shame!
''wat is 10log 100"

Anders denk je maar Victorie en laat je het zien.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:01:36 #166
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32723948
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Shame!
''wat is 10log 100"

Anders denk je maar Victorie en laat je het zien.
Ik ben lui en ongeinteresseerd
  donderdag 1 december 2005 @ 13:03:22 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32723985
quote:

[..]

Winterdip?
was het maar zo
It's Time To Shine
pi_32723994
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef qu63 het volgende:

[..]

was het maar zo
Heb je al zicht op de start van de andere therapie?
  donderdag 1 december 2005 @ 13:05:01 #169
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724016
Alicey, is moder8or nu gestopt als FP-moderator omdat op de meet constant daar weer over werd begonnen?
  donderdag 1 december 2005 @ 13:06:03 #170
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32724050
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je al zicht op de start van de andere therapie?
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.

en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 13:08:25 #171
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724105
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:

[..]

nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.

en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebben
  donderdag 1 december 2005 @ 13:09:05 #172
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32724120
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Reya het volgende:

[..]

Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebben
dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"

ik moet dus juist iets anders gaan doen
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 13:10:48 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724151
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Alicey, is moder8or nu gestopt als FP-moderator omdat op de meet constant daar weer over werd begonnen?
Nee, het heeft andere redenen.
pi_32724156
quote:

[..]

Je kunt het beste gewoon eerlijk zijn, lijkt me?
Probeer voor jezelf vast te bedenken waarom je verder wilt en hoe en waarmee je denkt dat zij je kunnen helpen.
Komt vast goed, qu
  donderdag 1 december 2005 @ 13:11:05 #175
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724163
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef qu63 het volgende:

[..]

dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"

ik moet dus juist iets anders gaan doen
Je hebt nu dus een intake-gesprek voor een bepaalde theorie therapie?

[ Bericht 3% gewijzigd door Reya op 01-12-2005 13:12:03 (Wetenschap is soms ook slecht voor je :')) ]
  donderdag 1 december 2005 @ 13:11:31 #176
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724171
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, het heeft andere redenen.
Ah, ok
  donderdag 1 december 2005 @ 13:11:40 #177
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724178
quote:

[..]

Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?
  donderdag 1 december 2005 @ 13:14:59 #178
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32724279
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?
jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewend
It's Time To Shine
pi_32724333
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Collega : Het is mooi dat alles in een keer lukt.
Ikje :
Collega : Het was een grapje.

Ik ben geloof ik echt zo duf als een konijn.
pi_32724350
Heel veel fruit gekocht. En Activia-toetjes (nee, er is niets mis met mijn stoelgang ). Ananas bij de AH voor maar 99 cent per stuk!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:21:02 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724431
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewend
Hmm.. Ik ken het wel een beetje.. Word je gevraagd naar dingen waar je nog niet over hebt nagedacht, vind je het moeilijk onder woorden te brengen, of weet je niet hoe de vraag precies bedoeld wordt?
  donderdag 1 december 2005 @ 13:22:12 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724467
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel veel fruit gekocht. En Activia-toetjes (nee, er is niets mis met mijn stoelgang ). Ananas bij de AH voor maar 99 cent per stuk!
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.

Moet nog kijken wat ik vanavond doe. Voordeel van fruit is dat het vrij goed te eten is met een zere keel.
pi_32724518
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.
Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:24:29 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724527
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.
Ananas is zoet genoeg van zichzelf.
pi_32724620
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Ananas is zoet genoeg van zichzelf.
Alleen chocola is zoet genoeg van zichzelf.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:30:21 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724682
Ik ga even wat leesvoer in de universiteitsbibliotheek halen
  donderdag 1 december 2005 @ 13:31:25 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724715
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen chocola is zoet genoeg van zichzelf.
Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:31:39 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724726
Rey
  donderdag 1 december 2005 @ 13:33:08 #189
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32724771
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.
Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitter
  donderdag 1 december 2005 @ 13:33:29 #190
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32724783
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Reya het volgende:

[..]

Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitter
idd. Wel lekker trouwens.
pi_32725651
Ik moet eigenlijk eens het huis gaan schoonmaken, maar ik heb er geen zin in. Er ligt hier een tapijt van hondenhaar.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:06:43 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32725687
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet eigenlijk eens het huis gaan schoonmaken, maar ik heb er geen zin in. Er ligt hier een tapijt van hondenhaar.
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.

Mijn katten hebben iets nieuws : Deurmatten ontleden.
pi_32725760
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.
Niet echt.
quote:
Mijn katten hebben iets nieuws : Deurmatten ontleden.
Hmkay. Is het zo'n kokosmat?
  donderdag 1 december 2005 @ 14:11:21 #194
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32725806
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Niet echt.
Jammer, anders was gedeelde smart nog halve smart.
quote:
Hmkay. Is het zo'n kokosmat?
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.
pi_32725875
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.
Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:15:07 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32725899
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.
pi_32725956
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.
Liev. Smeer de mat vol met sambal.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:24:47 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726160
Hmm.. Ik zie er denk ik inderdaad uit als een lijk.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:25:29 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726180
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Liev. Smeer de mat vol met sambal.
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..
pi_32726236
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..
Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...
  donderdag 1 december 2005 @ 14:28:35 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726265
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...
Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?
pi_32726362
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?
Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:34:54 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726446
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?
pi_32726507
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?
De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:38:23 #205
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726572
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.
pi_32726614
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.
Dan zijn het rare katten.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:50:02 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32726919
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan zijn het rare katten.
Ik heb sowieso rare katten.

Past wel weer bij hun rare bazin slavin.
pi_32727151
We zijn er weer.
  donderdag 1 december 2005 @ 15:18:47 #209
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32727249
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We zijn er weer.
ja
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 15:25:24 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32727407
Back up
pi_32727662
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag . Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.

Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij . Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
pi_32727675
De ananas smaakte goed, maar ik krijg er een zere tong van.
  donderdag 1 december 2005 @ 15:43:54 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32727849
Zere tong? How come?
  donderdag 1 december 2005 @ 15:45:41 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32727900
Je reageert even op het hele topic in 1 post Trin?
pi_32727914
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Zere tong? How come?
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.
pi_32727935
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag . Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.

Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij . Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
  donderdag 1 december 2005 @ 15:50:37 #217
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32728022
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hmm kj apart
  donderdag 1 december 2005 @ 15:50:39 #218
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32728023
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:

gewoon het mes erin!
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 16:03:42 #219
27698 Doffy
pi_32728407

Doffy gaat zo weg, en komt voorlopig niet thuis. Waarschijnlijk pas morgenavond laat weer. Zullen jullie je gedragen? Jullie kunnen in elk geval blij zijn dat de arrogante, sûpreme en neerbuigende moderator jullie vanavond niet komt vernederen
'Nuff said
pi_32728445
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
Je reageert even op het hele topic in 1 post Trin?
Ik doe m'n best .
quote:

[..]

Ik was laatst in de sauna, en toen zag ik dat ik eik uitermate weinig te klagen had . No offense tegen de andere mensen daar verder hoor .

[ Bericht 2% gewijzigd door -Trinity- op 01-12-2005 16:05:53 (typo) ]
  donderdag 1 december 2005 @ 16:05:55 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32728492
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:

Doffy gaat zo weg, en komt voorlopig niet thuis. Waarschijnlijk pas morgenavond laat weer. Zullen jullie je gedragen? Jullie kunnen in elk geval blij zijn dat de arrogante, sûpreme en neerbuigende moderator jullie vanavond niet komt vernederen
neerbuigend hoort toch niet in het rijtje? Dat moet toch een ander woord zijn? (Ben even te duf om er op te komen)
  donderdag 1 december 2005 @ 16:06:15 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32728501
Evenwel weg ze Dof!
  donderdag 1 december 2005 @ 16:06:46 #223
27698 Doffy
pi_32728522
Ik kwam er ook niet op Maar het geeft de teneur weer
'Nuff said
pi_32728563
Wat het ook is dat je gaat doen, Doffy, veel plezier
pi_32728619
pi_32728711
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef het_fokschaap het volgende:
  donderdag 1 december 2005 @ 16:13:58 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32728734
schaap.
pi_32728790
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

pi_32728844
Alicey

weet iemand toevallig of er een manier is om met twee fok-accounts tegelijk ingelogd te zijn op fok ? Als miss hier is is het wat lastig switchen van account

internet explorer en firefox naast elkaar draaien lijkt geen oplossing te zijn
  donderdag 1 december 2005 @ 16:19:19 #230
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32728878
Ik heb weer geld
  donderdag 1 december 2005 @ 16:19:33 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32728888
Nee, die is er niet schaap. Enige wat je kunt doen is niet inloggen, en bij een post steeds op de vlieg inloggen..
  donderdag 1 december 2005 @ 16:21:26 #232
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32728948
Hoihoi Trinity, schaap en Syl trouwens
pi_32728961
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Nee, die is er niet schaap. Enige wat je kunt doen is niet inloggen, en bij een post steeds op de vlieg inloggen..
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT niet

lopen hier al requests voor dat je weet ?
  donderdag 1 december 2005 @ 16:22:29 #234
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32728985
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey

weet iemand toevallig of er een manier is om met twee fok-accounts tegelijk ingelogd te zijn op fok ? Als miss hier is is het wat lastig switchen van account

zorg ervoor dat FF zn cookies ergens anders opslaat

zo doe ik het hier iig wel
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 16:22:41 #235
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32728991
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik zie er denk ik inderdaad uit als een lijk.
Klinkt *kuch* positief
  donderdag 1 december 2005 @ 16:23:26 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729017
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik heb geen idee... Was er niet een forum voor?
  donderdag 1 december 2005 @ 16:23:30 #237
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32729021
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 16:24:23 #238
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729051
quote:

[..]

Hmmm, kan zijn dat je tong gevoelig is voor het zuur dat uit bepaalde vruchten komt
  donderdag 1 december 2005 @ 16:25:07 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729071
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef Reya het volgende:

[..]

Klinkt *kuch* positief
Nee, niet echt. Maar dat zei de schoonmaaktser dus dat ik er zo wit uitzag.. In de spiegel bij de toiletten vond ik dat wel meevallen, daar zie ik er vrij goed uit.. Totdat ik me bedacht dat de verlichting daar zo raar is dat ik er normaal altijd oranje uitzie. Dan is het wel een verschil.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:25:24 #240
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729076
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dan heb je alleen de MAT, niet de AT
  donderdag 1 december 2005 @ 16:27:02 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729127
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Reya het volgende:

[..]

Dan heb je alleen de MAT, niet de AT
Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.
pi_32729149
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

goeie tip
  donderdag 1 december 2005 @ 16:28:57 #243
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729173
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.
Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filteren
  donderdag 1 december 2005 @ 16:31:59 #244
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729262
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef Reya het volgende:

[..]

Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filteren
Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.
pi_32729329
Het zit er weer op

Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden

Doei
pi_32729350
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:

Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijk
Als deze post niet gewenst , delete hem dan maar.
pi_32729352
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op

Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden

Doei

veel plezier
  donderdag 1 december 2005 @ 16:35:35 #248
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729361
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.
Hmmm, het zal inderdaad wel moeten dan. Alhoewel deze klonloze user daar geen last van heeft
pi_32729367
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Vooral uitleg hoe je dat dan gedaan hebt!
  donderdag 1 december 2005 @ 16:36:05 #250
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729379
quote:
Het zit er weer op

Doei
weg ze Syl
  donderdag 1 december 2005 @ 16:39:01 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729449
quote:
Het zit er weer op

Doei
Have fun Syl!
pi_32729462
Werken, en spinze Syl, ik ga wel op een bewegende fiets .
pi_32729498
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vooral uitleg hoe je dat dan gedaan hebt!
Precies zoals het schaap het vertelt; werkt bij mij prima.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:40:59 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729506
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Wat een ongewenste post, hoe durf je!
  donderdag 1 december 2005 @ 16:41:43 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729526
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
Werken, en spinze Syl, ik ga wel op een bewegende fiets .
* Alicey straks ook nog.
pi_32729558
quote:
Het zit er weer op

Doei
(de ECB rente is 2,25% geworden)
pi_32729604
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat een ongewenste post, hoe durf je!
Nou kan ik hem niet meer weggooien: hij is voor eeuwig vastgezet
pi_32729644
Wel eens een aangekoekte pan zolang in de week laten staan dat er een slijmerige drab uit tevoorschijn kwam?
  donderdag 1 december 2005 @ 16:47:56 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729687
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel eens een aangekoekte pan zolang in de week laten staan dat er een slijmerige drab uit tevoorschijn kwam?
Nee.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:48:14 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32729694
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Nou kan ik hem niet meer weggooien: hij is voor eeuwig vastgezet
Een heel topic verziekt.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:48:52 #261
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32729713
quote:
Mijn koffie gaat er acuut nog beter van smaken
pi_32729720
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
Nee.
Ow. Ik wel, dus.
pi_32729736
quote:
Generatio spontanea
Het bewijs volgt binnenkort met een foto (hoop ik)
pi_32729879
En 1 van mijn keukenkastjes ruikt alsof er al weken een lijk ligt te rotten, maar ik kan niks vinden.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:58:30 #265
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32730007
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En 1 van mijn keukenkastjes ruikt alsof er al weken een lijk ligt te rotten, maar ik kan niks vinden.
Misschien achter het keukenkastje?
  donderdag 1 december 2005 @ 16:59:25 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32730032
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ow. Ik wel, dus.
Hmm... Misschien jezelf toch dwingen om bepaalde dingen hoe dan ook te doen?
pi_32730058
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien achter het keukenkastje?
Dat lijkt me sterk. Ik heb een inbouwkeuken en alles is afgesloten.
pi_32730066
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Precies zoals het schaap het vertelt; werkt bij mij prima.
ik weet het nu. je moet het vinkje uitzetten bij verbind deze sessie aan dit IP
pi_32730079
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij krijgen hier natuurlijk wel allemaal vreemde ideeën van.
- je hebt een bril nodig?
- waar is heiden6 ?, al een tijd niets meer van gehoord. Hmmm
pi_32730083
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Misschien jezelf toch dwingen om bepaalde dingen hoe dan ook te doen?
Hij stond er nog helemaal niet zo lang hoor. Maar blijkbaar wel lang genoeg. Precies de juiste combinatie van ingredienten wellicht.
pi_32730099
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik weet het nu. je moet het vinkje uitzetten bij verbind deze sessie aan dit IP
pi_32730109
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef Yosomite het volgende:
Wij krijgen hier natuurlijk wel allemaal vreemde ideeën van.
- je hebt een bril nodig?
- waar is heiden6 ?, al een tijd niets meer van gehoord. Hmmm
Heiden6 heeft momenteel geen internet. Al een aantal weken niet.

Goeie smoes hey.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:01:47 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32730113
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Ik heb een inbouwkeuken en alles is afgesloten.
Hmm... En het komt echt uit het keukenkastje? (Als je verder gaat snuffelen vind je nergens anders die lucht?)
pi_32730146
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
Hmm... En het komt echt uit het keukenkastje? (Als je verder gaat snuffelen vind je nergens anders die lucht?)
Nah. Misschien kwam het wel gewoon uit mijn vuilnisbakjes die in dat kastje hangen. Dat die lucht is blijven hangen ofzo. Heb er maar even wat lekkerruiksel in gespoten.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:03:59 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32730180
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hij stond er nog helemaal niet zo lang hoor. Maar blijkbaar wel lang genoeg. Precies de juiste combinatie van ingredienten wellicht.
Ingredienten kunnen natuurlijk ook een heel verschil maken.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:04:26 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32730194
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nah. Misschien kwam het wel gewoon uit mijn vuilnisbakjes die in dat kastje hangen. Dat die lucht is blijven hangen ofzo. Heb er maar even wat lekkerruiksel in gespoten.
Zou ook kunnen ja.. Sommige dingen kunnen echt goed ruften idd..
  donderdag 1 december 2005 @ 17:06:34 #277
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32730254
lekkerruiksel
It's Time To Shine
  donderdag 1 december 2005 @ 17:14:56 #278
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32730493
Geen enkel punt Lupa, uit mijn kamer komt al een hele tijd en lijkengeur en ik heb ook nooit gecheckt waar het vandaan kan komen
pi_32730704
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
Geen enkel punt Lupa, uit mijn kamer komt al een hele tijd en lijkengeur en ik heb ook nooit gecheckt waar het vandaan kan komen
Ieuw!
pi_32731146
Nog eventjes stofzuigen en dan is mijn huis weer aan kant.

Voel me al weer vrij goed, maar blijf morgen nog wel even thuis denk ik.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:39:48 #281
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32731197
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog eventjes stofzuigen en dan is mijn huis weer aan kant.

Voel me al weer vrij goed, maar blijf morgen nog wel even thuis denk ik.
Je hebt toch ook niet meer echt verplichtingen nu je stage is afgelopen?
  donderdag 1 december 2005 @ 17:40:45 #282
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32731218
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ieuw!
Hmmm, zo heel erg is het ook niet trouwens. Zolang er een raam oid open is hangt er een frisse geur in mijn kamer. Maar zodra het raam dicht is gaat het afschuwelijk ruiken
pi_32731332
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:39 schreef Reya het volgende:
Je hebt toch ook niet meer echt verplichtingen nu je stage is afgelopen?
Ik heb morgen twee colleges. Maar die beginnen vroeg en ik vind het verstandig om even goed uit te slapen. Echt fit voel ik me nog niet namelijk.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:54:38 #284
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32731591
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb morgen twee colleges. Maar die beginnen vroeg en ik vind het verstandig om even goed uit te slapen. Echt fit voel ik me nog niet namelijk.
Ah, op die manier
  donderdag 1 december 2005 @ 17:54:52 #285
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32731599
* Reya eten
  donderdag 1 december 2005 @ 18:14:54 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32732077
En net op mijn werk nog even heerlijk gekotst.

Heb me ook maar preventief ziek gemeld voor morgen..

En die stomme poes zit nu te zeuren of ik de deur wil open doen.
pi_32732104
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
En net op mijn werk nog even heerlijk gekotst.

Heb me ook maar preventief ziek gemeld voor morgen..

En die stomme poes zit nu te zeuren of ik de deur wil open doen.
Ieuw, kotsen.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:16:50 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32732122
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ieuw, kotsen.
Inderdaad. Een extra feest als je al keelpijn had.
pi_32732152
Het is zeker tien, vijftien jaar geleden dat ik heb overgegeven. Ik heb er echt een soort fobie voor.
pi_32732180
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is zeker tien, vijftien jaar geleden dat ik heb overgegeven. Ik heb er echt een soort fobie voor.
en soms kan het juist zo opluchten
  donderdag 1 december 2005 @ 18:19:59 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32732208
Voor mij is het niet zo lang geleden. Een paar weken terug nog (Was toen geloof ik ook een of andere meet 's avonds). Als ik voel dat mijn maag protesteert gooi ikechter liever alles er uit, en ga ik daarna wel met toiletpapier en mentholsnoepjes aan de slag.
pi_32732232
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Weet ik, maar indien mogelijk houd ik het tegen. Ik vind het een verschrikking.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:25:58 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32732349
* Alicey gaat maar eens op de bank een dutje doen..
pi_32732387
Lekker koese, Alicey.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:54:54 #295
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32733107
Voor de verandering was het eten absoluut de moeite waard
  donderdag 1 december 2005 @ 18:56:12 #296
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32733147
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt nooit dat je je een keer flink klemzuipt waarna je je een nacht/ochtend goed leeggooit?
  donderdag 1 december 2005 @ 18:57:52 #297
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32733197
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Uhuh, meestal voel je je na het kotsen en stuk beter. Even een paar uur je bed induiken, een serie befaamde Safeway-tabletten slikken en je kan er weer tegenaan
  donderdag 1 december 2005 @ 18:58:09 #298
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32733213
Beterschap trouwens, Alicey
pi_32733224
Universal Soldier Lyrics
by Donovan

He's five foot-two, and he's six feet-four,
He fights with missiles and with spears.
He's all of thirty-one, and he's only seventeen,
Been a soldier for a thousand years.

He'a a Catholic, a Hindu, an Atheist, a Jain,
A Buddhist and a Baptist and a Jew.
And he knows he shouldn't kill,
And he knows he always will,
Kill you for me my friend and me for you.

And he's fighting for Canada,
He's fighting for France,
He's fighting for the USA,
And he's fighting for the Russians,
And he's fighting for Japan,
And he thinks we'll put an end to war this way.

And he's fighting for Democracy,
He's fighting for the Reds,
He says it's for the peace of all.
He's the one who must decide,
Who's to live and who's to die,
And he never sees the writing on the wall.

But without him,
How would Hitler have condemned him at Dachau?
Without him Caesar would have stood alone,
He's the one who gives his body
As a weapon of the war,
And without him all this killing can't go on.

He's the Universal Soldier and he really is to blame,
His orders come from far away no more,
They come from here and there and you and me,
And brothers can't you see,
This is not the way we put the end to war.
pi_32733249
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Reya het volgende:
Je hebt nooit dat je je een keer flink klemzuipt waarna je je een nacht/ochtend goed leeggooit?
Ik heb nog nooit hoeven kotsen door drank. Tevens zijn katers mij vreemd.
pi_32733269
Ga je het leger in, schapie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')