abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32719341
Welkom in de WFL Low Frequency Chat (LFC)!

De WFL Low Frequency Chat is het slow chat topic van WFL. Hier mag alles besproken worden wat in je opkomt of wat je me anderen wilt delen. De slow chat is verbonden met Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing, en zodoende zullen er dan ook regelmatig onderwerpen besproken worden die raakvlakken hebben met een van deze onderwerpen. Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en andere triviale/goddeloze/onwetenschappelijke/onzinnige* onderwerpen.. Wees welkom en chat mee!

Een nieuw deel openen

Wanneer een deel vol is, en je wilt een nieuw deel openen, gebruik dan deze openingspost. Je kunt hier de tekst van deze openingspost vinden.

Vorige delen
De vorige delen zijn hier te vinden. Daarnaast is de lite search te gebruiken voor een actueel overzicht (Het kan even duren eer het op je beeldscherm komt).

Verder is er nog het Downtime topic, welke gebruikt is/wordt tijdens forum downtime, of om heel erg off-topic te gaan.

Ook hebben we natuurlijk een eigen IRC-kanaal! Kom ook daar eens langs!
pi_32719359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Bensel het volgende:
Morge.. en ik ben NIET ziek.. geestesziek misschien, maar dat wisten jullie al.. Maar fysiek verkeer ik in goede gezondheid En nu
Geestesziek ben ik chronisch, dus dat is niet nieuw meer.

* Alicey heeft niet eens trek in vandaag.
pi_32719365
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op die manier. Nouja, afvallen wil meestal vlotten als je ziek bent, maar echt verstandig is het natuurlijk niet om juist dan weinig te eten.
Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.
pi_32719375
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Foto's in Eva-kostuum?

Dat zou ik echt niet durven.
Ikke wel. Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
pi_32719395
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ikke wel. Ik wil al heel lang graag sexy / naaktfoto's van mezelf hebben. RonaldV, een van de vaste users van FOT, gaat ze maken. Op de Veluwe.
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32719413
quote:

[..]

lucky bastard
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_32719435
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Spannend
Ik ben sowieso al niet zo van de foto's, dus ik zou eerst eens gewone foto's willen laten maken en kijken of ik daar leuk op kan komen staan.
Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.
pi_32719477
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb ook vrij weinig foto's van mezelf, maar soms vind ik dat ik er best mooi op sta. Ik vind poseren alleen wel heel lastig. We zullen zien. Als er echte mooie bij zitten, dan post ik ze misschien wel.
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooit
pi_32719505
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Poseren vind ik heel lastig, vooral om mijn gezicht in een leuke of mooie plooi te houden. De rest van mijn lichaam vind ik dan weer niet mooi genoeg om naakt te laten fotograferen. Misschien komt dat nog ooit
Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama. Mijn lijf vind ik wel mooi, alleen mijn borsten ben ik niet zo heel blij mee qua vorm enzo. Maar de kou doet wonderen.
pi_32719535
Pikant gesprek zo vroeg op de morgen.. is echt hartverwarmend, nu het zo koud is
Twitch.tv/bensel15
pi_32719566
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gezichtsuitdrukking is inderdaad lastig. Volgens heiden6 kan ik bijvoorbeeld heel geil kijken, maar als ik dat moet gaan doen op een moment dat ik niet geil ben, wordt het een drama. Mijn lijf vind ik wel mooi, alleen mijn borsten ben ik niet zo heel blij mee qua vorm enzo. Maar de kou doet wonderen.
Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik

Mijn lijf vind ik niet mooi, toch iets te veel rondingen naar mijn zin
Mijn borsten vind ik ook niet echt mooi, en vooral mijn buik niet.
pi_32719575
quote:

[..]

Juist wel. Dieren houden niet voor niets op met eten als ze ziek zijn. Het verbranden van voedsel kost veel energie; energie die je lichaam beter kan gebruiken om het virus te bestrijden.
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.
pi_32719587
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Spannend
Ik denk er vergelijkbaar over.

Maar goede naaktfoto's kunnen heel mooi zijn.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:38:13 #14
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_32719591
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
'Nuff said
pi_32719607
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Alicey het volgende:
BIj het verbranden van voedsel komt dus ook energie vrij. Daarom eten we.
Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.
pi_32719621
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan kennelijk ook geil kijken, en lief, en mooi, maar niet op commando, vrees ik
Vooral als er een camera in de buurt is heb ik er problemen mee.
quote:
Ik vind mijn lichaam redelijk. Borsten vind ik zelf dan ook het minste, maar voor de rest vind ik het toch redelijk.
pi_32719626
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk er vergelijkbaar over.

Maar goede naaktfoto's kunnen heel mooi zijn.
Ow, ik heb ook niets op naaktfoto's an sich tegen, alleen naaktfoto's van mij
pi_32719629
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar het schijnt toch beter te zijn om weinig of niet te eten als je ziek bent.
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..
pi_32719630
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:

Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap. Over je borsten kan ik weinig zeggen want ik heb ze nooit gezien.
pi_32719638
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom?
pi_32719640
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte..
Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.
pi_32719644
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
Doffy
pi_32719650
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het feit dat dieren dit doen zegt mij al genoeg. Hun instinct werkt stukken beter dan het onze.
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.
pi_32719657
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.
pi_32719672
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met die rondingen van jou is helemaal niks mis, vraag maar aan schaap. Over je borsten kan ik weinig zeggen want ik heb ze nooit gezien.
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in deze

Ik vind mijn borsten te groot. De vorm gaat op zich wel en het is ook niet zo dat ze vreselijk hangen ofzo. De tepels zijn wel ok, maar dat is ook maar zo'n klein onderdeel

Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
pi_32719674
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
*mantelzorgt*

En nu weer weg!
Doffy
pi_32719688
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Maar ik denk dat al met al ik niet eens mijn borsten het minst mooi vind, maar toch mijn buik. Die is niet plat en strak genoeg.
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.
pi_32719696
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
pi_32719701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Het zal vast, maar dan nog ben ik benieuwd naar de achterliggende gedachte. Zal mijn nieuwsgierigheid wel zijn.
http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.html

Als je googlet op 'disease+fasting', vind je aardig wat info.
pi_32719703
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen mooie naaktfoto's juist ook helpen om van je lijf te houden.
Daar zit dan op zich wel weer wat in. Daar moet ik eens over nadenken.
pi_32719710
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Ik vind zelf eik een platte buik bij vrouwen niet mooi.
Helemaal plat vind ik ook niet mooi. Er moet een bolling in zitten.
pi_32719726
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ik mijn lijf niet mooi genoeg vind om naakt op een foto vast te leggen. Dat vind ik eigenlijk al niet met kleren aan, maar dat is nog te doen als het leuke/mooie kleren zijn en met wat goede make-up.
Je bent een prachtige vrouw, sly! Ga dat maar eens elke morgen tegen de spiegel zeggen, net zolang tot je het zelf ook gelooft.
pi_32719733
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een goede fotograaf kan juist de mooie delen van je lichaam er uit laten springen.
pi_32719741
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Schaap kijkt door een roze brilletje, dus die is niet helemaal objectief en geloofwaardig in deze

Ik vind mijn borsten te groot. De vorm gaat op zich wel en het is ook niet zo dat ze vreselijk hangen ofzo. De tepels zijn wel ok, maar dat is ook maar zo'n klein onderdeel

Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.
pi_32719775
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

http://www.diagnose-me.com/treat/T72787.html

Als je googlet op 'disease+fasting', vind je aardig wat info.
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.
pi_32719789
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
Waarbij wel de aantekening wordt gemaakt dat als je echt ernstig ziek bent, dat het dan niet meer zo slim is.
Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.
pi_32719835
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vergelijk je jezelf nou met het gemiddelde fotomodel...? Ik vind jou hartstikke mooi en ik ben niet verliefd op je en dus wel objectief.
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt

Bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van
pi_32719836
Maar even met de hondjes eruit...

Geen van beide heeft trouwens vergiftigingsverschijnselen o.i.d. vertoond. Niks aan 't handje dus.
pi_32719847
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Griep valt niet onder 'ernstig ziek'.
Nee, maar het geeft me toch wel te denken.
pi_32719859
Ik ben nog geen bron tegengekomen die het een en ander wetenschappelijk onderbouwt, behalve dan zweverige sites.

Maar ik zoek nog verder.
pi_32719860
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is natuurlijk het materiaal waar je je mee zou moeten vergelijken als je het over foto's hebt
Echte mensen zijn veel mooier dan geairbrushte magere latjes.
quote:
Bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van
En ik meen het ook nog, dus you better believe it.
pi_32719863
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar even met de hondjes eruit...

Geen van beide heeft trouwens vergiftigingsverschijnselen o.i.d. vertoond. Niks aan 't handje dus.
Ah dus je hondjes zijn buiten gevaar?
pi_32719872
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben nog geen bron tegengekomen die het een en ander wetenschappelijk onderbouwt, behalve dan zweverige sites.

Maar ik zoek nog verder.
Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.
pi_32719882
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
pi_32719898
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik voel me er in elk geval prettig bij. Als ik echt ziek ben, heb ik ook een weerzin tegen voedsel. Dat zal niet voor niks zijn.
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..
pi_32719924
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
Met Photoshop tot zijn beschikking.

Een zogenaamd 'perfect' lijf heeft weinig charme. Het zijn juist de imperfecties die iemand aantrekkelijk maken. Zo ben ik vlieft op heiden6 zijn buikje, iets waar hij zelf toch minder blij mee is.
pi_32719941
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met Photoshop tot zijn beschikking.

Een zogenaamd 'perfect' lijf heeft weinig charme. Het zijn juist de imperfecties die iemand aantrekkelijk maken. Zo ben ik vlieft op heiden6 zijn buikje, iets waar hij zelf toch minder blij mee is.
Plaag je hem er dan ook mee?
pi_32719947
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bij mij is het dubbel. Aan de ene kant heb ik nergens trek in. Aan de andere kant word ik op een gegeven moment nog heel veel beroerder als ik niet eet..
Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.
pi_32719960
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Plaag je hem er dan ook mee?
Natuurlijk.
pi_32719974
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')