Ik hoop toch niet dat je ons tegelijkertijd wilt, hèquote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil Reya en Trinity nadat ze bezweet zijn van het stoeien!![]()
Hard! Nu! Flopski!
Er zit veel vlees aan livquote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je ons tegelijkertijd wilt, hè.
Slapen![]()
![]()
.
Valt tegen ben ik bangquote:
Een griep?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koud.Ik lig met al mijn kleren aan onder een dekbed en heb het nog koud.
En nou moet ik met die honden eruit.
Griep... Erger dan ik in jaren heb gehad. Honden hebben geplast, ik ga weer in bed.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Yosomite het volgende:
Een griep?
Of de last die van je afgevallen is?
Veel sterkte gewenst! [afbeelding]
Truste Aliceyquote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Was ik nog heel eventjes, om gedag te zeggen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Was ik nog heel eventjes, om gedag te zeggen.
Hmmm, is het niet mogelijk om een keer een paar uur uit te slapen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
* Alicey nog even snelw at gelezen, en nu douchen en slapen is. Hopelijk morgen weer een beetje fitter, al ben ik bang dat het alleen erger is morgen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
Tell me why must a man be of service
To his Lord and the Gods seldom high
From the grave sprang the name of our fathers
But there's no glint in a dead man's eye
![]()
Dienstplihicht, Jozoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik volg het, maar ik snap het niet.
Nee hoor, ik vond het zomaar toepasselijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Yosomite het volgende:
Wil je het leger in (kort verband vrijwilliger), maar twijfel je?
Nee, maar slaapgebrek is ook niet het probleem.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, is het niet mogelijk om een keer een paar uur uit te slapen?
Goede morgenquote:
Als het van Doffy is wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:21 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goede morgen
Heb je misschien mantelzorg nodig?
Dat zijn nou niet bepaald de dingen waar ik van opknap anders.quote:Ik zal in een echte neo-WFL stijl positieve energie instralen via de pc [afbeelding] dmv ruimteschepen die met lichtsnelheid nul naar je toe gaan. Dan ben je zo weer opgeknapt.![]()
Je bed nat?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen. Voel me iets beter. Denk dat ik vannacht ongeveer 12 liter gezweet heb.![]()
![]()
Eerder mijn kleren. Ik had al mijn kleren aangehouden omdat ik zo koud was door de koorts. Heb nog steeds koorts, maar niet zo heftig meer. Ik denk dat ik straks even naar de suup ga voor een lading fruit en yoghurtjes.quote:
Nee, ik heb het wel overwogen vanochtend, maar ik had geen koorts ofzo. Dus kan waarsch. weinig kwaad om dan de deur uit te gaan en door dat koude weer heen, al is prettig anders..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook mantelzorg van Doffy!
Ben jij ook thuis aan het blijven Alicey?
Is wel een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eerder mijn kleren. Ik had al mijn kleren aangehouden omdat ik zo koud was door de koorts. Heb nog steeds koorts, maar niet zo heftig meer. Ik denk dat ik straks even naar de suup ga voor een lading fruit en yoghurtjes.
Nou, andere dingen wil ik niet echt eten. En ik wilde toch al een paar kilo afvallen, dit is een mooie gelegenheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
Is wel een beetje mosterd na de maaltijd.Maar kwaad kan het sowieso niet.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, andere dingen wil ik niet echt eten. En ik wilde toch al een paar kilo afvallen, dit is een mooie gelegenheid.
Vast wel. Zoönose.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
schaap
Schapen kunnen toch geen viri overbrengen op mensjes?
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Dat dan weer wel ja.
Ik doe niet aan afvallen.. Traditioneel komt er 10 kg bij in de winter, en daar rekent mijn kleding ook op.
Op die manier. Nouja, afvallen wil meestal vlotten als je ziek bent, maar echt verstandig is het natuurlijk niet om juist dan weinig te eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.Ik moet trouwens nog wel even checken of het me nog past.
schaapjequote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
en weg naar Den Haag
en ik ben vorige week al ziekjes geweest...ik heb iedereen aangestoken
Foto's in Eva-kostuum?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.Ik moet trouwens nog wel even checken of het me nog past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |