Mist smiley.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Er zijn wel meer dingen die jij niet begrijpt.
Rabrynil?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe weet jij nou wie ik ken
maar de kans is wel heeeeeeel groot dat ik dr niet ken ja
ken maar 2 mensen in Hillegom, 1 ben jij en de ander zit hier ook op fok
jaquote:
dan wordt de kans al iets groterquote:Mijn echtgenote woont niet in Hillegom trouwens.
quote:Ik wil wel weer verliefd worden trouwens, ik sta al véél te lang droog.
Heb ik ook een keer gemeet ja. Lieve gozer, was wel een beetje verlegenquote:
Je kent niemand in Burgerveen, denk ik.quote:[..]
dan wordt de kans al iets groter
Wat is er?quote:[..]
alleen gemaild met emquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gemeet ja. Lieve gozer, was wel een beetje verlegen.
waar?quote:Je kent niemand in Burgerveen, denk ik.
jij te lang droog + ik te lang droog = "you know what"quote:Wat is er?
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef Yosomite het volgende:
Als Alicey ons iets vertelt is dat een feit.
Als jij ons iets vraagt is dat een hypothese.![]()
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waarom jullie geen MSN gebruiken.
Mmmm.quote:
Je kunt ook proberen om het te roken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ook Luupje ... Althans, ik heb weer hoofdpijn, en ik heb het nog eens koud..
Eten/drinken van kruiden om thee van tezetten zou toch wel kunnen btw? Op de verpakking staat min of meer iets dat het "ook voor thee is te gebruiken"..
Dat is Alicey die begrijpt wel meer dingen niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wrom zou je dat spul willen eten?
Het zit dus los in een mok water, dus ik krijg het gewoon binnen en slik het dan door. Smaakt ook niet eens smerig ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om het te roken.Maar wrom zou je dat spul willen eten?
En drinken lijkt me normaal, dat doe je vaker met thee.
Dat kan geen kwaad hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
Het zit dus los in een mok water, dus ik krijg het gewoon binnen en slik het dan door. Smaakt ook niet eens smerig ofzo.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Als ik het ga roken denk ik dat het de goede werking op luchtwegen een beetje tegengaat.
Hier hetzelfde dus, alleen ik wil expliciet een date met liv. Hij begrijpt alleen de subtiele hints nietquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.Ik kan niet echt iets, heb er de papieren niet voor en dus zit ik eik hele dagen thuis. Fokken is dan best leuk om te doen. puur postkrikken. Dat getal is toch een vorm van status imho ik wil eik een date met Trinity of een andere leuke vrouw ![]()
Daten is een mogelijkheid, daarnaast sta ik dus al lang droogquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.Ik kan niet echt iets, heb er de papieren niet voor en dus zit ik eik hele dagen thuis. Fokken is dan best leuk om te doen. puur postkrikken. Dat getal is toch een vorm van status imho ik wil eik een date met Trinity of een andere leuke vrouw ![]()
Burgerveen, vlakbij Hoofddorp en Hillegomquote:Op woensdag 30 november 2005 17:54 schreef qu63 het volgende:
waar?
[..]
jij te lang droog + ik te lang droog = "you know what"
liv is van mij johquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier hetzelfde dus, alleen ik wil expliciet een date met liv. Hij begrijpt alleen de subtiele hints niet![]()
Een gevecht tussen liv en Rey, of een gevecht tussen jou en Rey?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
liv is van mij joh. Eerst een gevecht, dan zien we wel of jij een date met hem mag.
Ik ben een zwakkelingquote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
liv is van mij joh. Eerst een gevecht, dan zien we wel of jij een date met hem mag.
Rey en mij, bring it onquote:Op woensdag 30 november 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een gevecht tussen liv en Rey, of een gevecht tussen jou en Rey?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Reya het volgende:
Ik ben te soft om te vechten. Trinity mag liv wel hebben
Ik heb een paar keer in mijn leven min of meer redelijk geweld gebruikt, en daar heb ik me achteraf heel lang bezwaard door gevoeldquote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]Victory
Ach joh, ik ben maar 'n meisje, dat win je makkelijk. Vraag liv maar.
Jij geeft daar zomaar zo'n lekker stuk vlees uit handen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Reya het volgende:
Ik ben te soft om te vechten. Trinity mag liv wel hebben
Redelijk geweld? Dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in mijn leven min of meer redelijk geweld gebruikt, en daar heb ik me achteraf heel lang bezwaard door gevoeld
Voor alles moet een eerste keer zijn.quote:
DionysuZ, Ga je naar Trinity? Vergeet dan je zweep niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ontmoet.
Op de lagere school was ik niet zo'n braaf jongetje. Ik heb de nodige keren straf gehad, omdat ik in de klas aan het vechten was.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef livEliveD het volgende:
De keren dat ik geweld heb gebruikt vond ik het achteraf toch wel een beetje teveel. Een keer vooral (was op het moment niet zelf mijn intentie maar het pakte ongelukkig uit, deels ongeluk dus in het heetst van de strijd). En hij haalde niet het bloed onder mijn nagels vandaan, hij sloeg me gewoon recht in me smoel![]()
Oh, soms is het noodzakelijk, en dan is geweld wellicht het enige om jezelf te beschermen. Maar gelukkig word ik er niet vanquote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Redelijk geweld? Dat is niet genoeg.
En was het fysiek, was het met de pen?
Deed het pijn?
Het genoegen om iemand een bloedneus te slaan nadat die je het bloed onder je nagels heeft gehaald is toch een zaligmakende ervaring?
Of ben jij zo van: jij hebt mij een blauw oog gelagen, hier is mijn andere oog : timmer er maar op los?
Maar geweld om de wereld te verbeteren, omdat je ervan overtuigd bent dat ze fout is.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, soms is het noodzakelijk, en dan is geweld wellicht het enige om jezelf te beschermen. Maar gelukkig word ik er niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |