Bij honden gaat dat wel gemakkelijker hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik hoop dat je honden niet na het eerste pilletje hem smeren.. Ik moet er niet aan denken 10 pillen bij mijn katten naar binnen te moeten douwen.
Honden zullen idd wel bij het commando "bek open!" iets hebben van "mkayquote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij honden gaat dat wel gemakkelijker hoor.
Here we go...
Beterschap Lupaquote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is volbracht.
En ik ben zo ziek als een hond.
Niks geen commando's. Bek met twee handen wijd opensperren, pillen zo ver mogelijk achter in de keel douwen en bek een poosje dichthouden. Dan wrijf je stevig over hun keel en dan slikken ze wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Honden zullen idd wel bij het commando "bek open!" iets hebben van "mkay"
Hetzelfde idee als met een kat dus, zij het dat je daar geen 10 pillen in een keer er in krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks geen commando's. Bek met twee handen wijd opensperren, pillen zo ver mogelijk achter in de keel douwen en bek een poosje dichthouden. Dan wrijf je stevig over hun keel en dan slikken ze wel.
Hebben die niet de neiging weg te vluchten of hun nagels in je benen te zetten?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als met een kat dus, zij het dat je daar geen 10 pillen in een keer er in krijgt.
Ja. Daarom druk ik ze ook met een hand op de bank, ga ik er voor zitten, en doe ik met mijn andere hand het bekje open.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben die niet de neiging weg te vluchten of hun nagels in je benen te zetten?![]()
Ik ben wel gek, maar niet op jouquote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je vlieft?Op wie? Op mij?
omdat je er soms niks mee kuntquote:
Mjah, alleen verliefd zijn lijkt me idd wat minderquote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het is pas leuk als je het beide bent
Overigens constateert de WRR ook dat de bevolkingsparticipatie in Rotterdam niet bepaald hoog isquote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Right.
Zelfs wettelijk verplichte bevestigingen stuurt de gemeente Rotterdam niet.
ik voel me daar niet echt lekker bij eigenlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 15:30 schreef -Trinity- het volgende:
Verliefheid van maar één kant kan ook leuk zijn hoor. Gewoon met beide benen op de grond blijven, en je beseffen dat het niet kan, maar toch het lekkere gevoel koesteren en dromen, dat kan immers wel.
jaquote:Tja, verliefdheid, best moeilijk soms, dat wel. Concentratie enzo.
hoezo dan?quote:Vrijdag as wordt de dag-van-de-onbereikbare-liefde(-hoewel-sommige-pubermeisjes-dat-liever-anders-hadden-gezien) volgens een vriendin van me en mij.
Dat laatste is waaar inderdaad.. Maar kun je er echt niets mee, of weet je nog niet wat?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat je er soms niks mee kunt
en omdat het gevoel daarna wegebt en het is juist zo leuk
en het is pas leuk als je het beide bent
Kan ik me voorstellen. Als je kennisgevingen waar je recht op hebt niet ontvangt, is het dan reeel om te verwachten dat iemand wel aan een of ander kutonderzoek meedoet?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens constateert de WRR ook dat de bevolkingsparticipatie in Rotterdam niet bepaald hoog is![]()
jaquote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Genieten van je eigen stiekeme gevoelens van verliefdheid is ook best leuk, maar het leukste is het inderdaad als je beiden verliefd bent. Dan kun je pas echt iets met die roze wolk, dan kun je lieve dingen zeggen en horen en genieten van het bij elkaar zijn ofzo.
quote:
Mjah, meestal blijft het bij beloftes. Overheden zitten ook niet bepaald te wachten op inmenging van het volkquote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je kennisgevingen waar je recht op hebt niet ontvangt, is het dan reeel om te verwachten dat iemand wel aan een of ander kutonderzoek meedoet?
Hier heeft "het volk" nog niets mee te maken. Het is een wet door de overheid zelf verzonnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, meestal blijft het bij beloftes. Overheden zitten ook niet bepaald te wachten op inmenging van het volk![]()
Je bedoelt die kennisgevingen?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier heeft "het volk" nog niets mee te maken. Het is een wet door de overheid zelf verzonnen.
Dan doe je wat verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik voel me daar niet echt lekker bij eigenlijk
Ze gaat uit met een jongen die haar al heeft afgewezen, en ze denkt dat ze toch maar met hem moet zoenen enzo... Ik raad het haar af ivm valse hoop en spijt, maar ze zegt dat ze weet wat ze doet. Ik ga haar niet tegenhouden, vooral omdat ik zelf aan dat soort dingen ook nooit spijtgevoelens overhouquote:[..]
hoezo dan?
Uhuh. Overheden hebben bepaalde (wettelijke) verplichtingen. Die ze in de regel ook uitvoeren, maar toch niet altijd.quote:
dank jequote:
krijgen we verslag zaterdag?quote:Ze gaat uit met een jongen die haar al heeft afgewezen, en ze denkt dat ze toch maar met hem moet zoenen enzo... Ik raad het haar af ivm valse hoop en spijt, maar ze zegt dat ze weet wat ze doet. Ik ga haar niet tegenhouden, vooral omdat ik zelf aan dat soort dingen ook nooit spijtgevoelens overhou.
Hmmm, de overheid zal toch vrij snel geneigd ook vrij ommenullige zaken wel uit te voeren, want als de overheid bepaalde dingen nalaat, en er komt ooit een keer een rechtszaak over iets dat met de nagelaten handeling te maken heeft, dan staat de overheid natuurlijk zeer zwak. Dus èssentiele dingen zullen ze wel uitvoerenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uhuh. Overheden hebben bepaalde (wettelijke) verplichtingen. Die ze in de regel ook uitvoeren, maar toch niet altijd.
Als ze iets er moeilijker mee kunnen maken, zullen ze het vast niet nalaten.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de overheid zal toch vrij snel geneigd ook vrij ommenullige zaken wel uit te voeren, want als de overheid bepaalde dingen nalaat, en er komt ooit een keer een rechtszaak over iets dat met de nagelaten handeling te maken heeft, dan staat de overheid natuurlijk zeer zwak. Dus èssentiele dingen zullen ze wel uitvoeren
Ik heb een lijstje met mensen aan wie ik me erger, en als ik ooit ambtenaar word, zorg ik ervoor dat ze en heel oerwoud`aan formnulieren door hun brievenbus krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze iets er moeilijker mee kunnen maken, zullen ze het vast niet nalaten.
Een shredder is altijd handig.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met mensen aan wie ik me erger, en als ik ooit ambtenaar word, zorg ik ervoor dat ze en heel oerwoud`aan formnulieren door hun brievenbus krijgen![]()
Hmmm, het is sowieso wat lastig uitleggen waarom je nou bepaalde personen een overload aan papierwerk stuurt...quote:
Bij de meeste overheden wordt idd alles geregistreerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is sowieso wat lastig uitleggen waarom je nou bepaalde personen een overload aan papierwerk stuurt...
Nee, waarom zou je dat überhaupt willen, je kent 'r nietquote:
hoe weet jij nou wie ik kenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat überhaupt willen, je kent 'r niet. Voor sappige verhalen kan je beter een tabloid pakken
.
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapjequote:
Je bent vlieft!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapje
ben jij de herder?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapje
Syllie is een ooi.. schaapie een ramquote:Op woensdag 30 november 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben jij de herder?
of het verloren schaapje?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |