True, maar dat zijn nieuwe woorden, en geen streekspreektaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat is heel jammer.
Een Marten Toonder, maar ook een Van Kooten en De Bie hebben prachtige nieuwe vondsten geïntroduceerd in de Nederlandse taal.
stukje gecopy-pasted (niet correct NL volgens je zus en Lupa)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe waterstofperoxide gemaakt wordt, maar ik vraag me af of dat direct vanaf water kan.. Dat het door licht ontleedt wist ik niet. Wel dat het auw doet als je het in je ogen krijgt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:40 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend een paar uurtjes de telefoniste vervangen, maar ik heb een nare kraakstem en moet telkens hoesten
Misselijk of gewoon te lang niet gegeten?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb maar paracetamol gepakt, ik ga me steeds minder goed voelen
En de 2 beschuitjes die ik net gegeten heb, vallen ook al niet goed
aaaaah.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb maar paracetamol gepakt, ik ga me steeds minder goed voelen
En de 2 beschuitjes die ik net gegeten heb, vallen ook al niet goed
wie weetquote:Op woensdag 30 november 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaaah.heeft het slaapgebrek je toch een beetje ingehaald.
![]()
NIet te lang niet gegeten, volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misselijk of gewoon te lang niet gegeten?
Misselijkheid heb ik nog geen last van.. De paracetamol is wel weer van de partij. Als het zo doorgaat is straks het pakje nog leeg voordat de UHT verstreken is.
Hmmm... Heb jen iet gewoon een virusje oid dat op je maag werkt? Of nog steeds een beetje gestressed misschien?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NIet te lang niet gegeten, volgens mij.
Het lijkt wel alsof mijn maag niet zo veel meer kan hebben, tegenwoordig. maar als zelfs beschuitjes niet meer licht genoeg zijn, dan weet ik het niet meer hoor
Ik doe niet aan stressquote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Heb jen iet gewoon een virusje oid dat op je maag werkt? Of nog steeds een beetje gestressed misschien?
iedereen heeft stress (hormoon). het moet alleen niet teveel worden waardoor het uitloopt op overspannenheid of een burn-out.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stress![]()
tenminste dat hou ik mezelf maar voor![]()
I knowquote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
iedereen heeft stress. het moet alleen niet teveel worden waardoor het uitloopt op overspannenheid of een burn-out.
Weinig slaap is funest voor je weerstand idd..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know
Maar ik ben doorgaans behoorlijk stressbestendig, dus dat zou ik nu ook moeten zijn, volgens mij. Maar een combi van toch wat spanning, te weinig slaap en wat grieperig zou wel kunnen.
Anthraceen komt van antraciet (steenkool)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
Het nieuwe productieproces snap ik niet helemaal Jozo
Ja, zoiets denk ik:quote:Maar het oude proces is dus feitelijk een uitwisseling van negatieve ionen?
Maar ik heb niet veel slaap nodig!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weinig slaap is funest voor je weerstand idd..
Je hebt misschien niet veel nodig, maar je was moe - Dat is toch een teken dat je te weinig krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik heb niet veel slaap nodig!
Ik ga dus maar uit van een combi van factoren. En het gaat ook vast zo weer over
1:2000 vind ik toch vrij fors..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef Yosomite het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws over de SOA's.
De 3 grote SOA's hebben bij elkaar in ned 7000 aanhangers.
Dat valt me heel erg mee. Ik dacht in termen van tienduizenden.
7 000 op de 16 000 000 , waar maakt men zich druk over?
(Behalve als je het zelf hebt)
Als Alicey ons iets vertelt is dat een feit.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:16 schreef -Angel- het volgende:
Kunnen jullie Alicey even duidelijk maken wat feiten zijn? Ze heeft er nog al een moeite mee namelijk. Wat niet al te best is voor een moderator van WFL.
Deze tekst vol met meningen, niet met feiten. Maar goed vertellen jullie als * uhmm <mist kuch smiley>* wetenschappers eens waarom hier feiten staan?quote:Kleintje is IRL een schat. Een klein beetje druk, (te?) openhartig, maar absoluut een schat.
Haar vriendje is een goeie gast, en absoluut relaxed, ook met haar werk.
Je kunt denken wat je wilt van haar werk, maar ze voldoet aan een behoefte waar mensen bereid zijn geld voor te betalen, ze doet niks illegaals, ze betaalt netjes belasting en premies, en in tegenstelling tot sommige anderen draagt ze zelf volledig alle verantwoording voor wat ze gedaan heeft (zoals het aflossen van oude schulden). Als ze een "gewone" onderneemster was geweest, dan was ze een modelburger volgens deze beschrijving.
Ze zit in "adult entertainment", ja. En...? Wat is meer verwerpelijk? Iemand die haar geld op deze manier verdient, of iemand die volstrekt legaal mensen financieel de das om aan het doen is met behulp van kleine lettertjes in een contract? Of iemand die willens en wetens gifitge stoffen dumpt in Afrika omdat ze daar minder moeilijk doen over milieuregels? De laatste twee zien we meestal als geslaagde zakenmensen, terwijl het eigenlijk gewoon halve criminelen zijn, terwijl mensen zoals Kleintje veroordeeld worden terwijl ze op geen enkele manier iets kwaads of illegaals doen.
Moreel verwerpelijk? Laat me niet lachen. Haar partner weet wat ze doet. Degene die haar belt of naar haar kijkt weet hij doet. Het enige moreel verwerpelijke in dit verhaal is dat de man die kijkend naar haar cam mentaal vreemd gaat, terwijl een verdieping hoger zijn vrouw elke avond ligt te wachten tot hij ook eens komt. Ironisch genoeg zijn dat ook vaak degenen die mensen zoals Kleintje het luidst veroordelen.
Nee, van de gemeente krijg ik alleen verzoeken binnen om belastingen en heffingen te betalen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
Alicey, krijg jij ooit wel eens een veiligheidsenquete oid van de gemeente binnen?
Aha, de gemeente Rotterdam beweert namelijk haar inwoners via onderzoek intensief te raadplegenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, van de gemeente krijg ik alleen verzoeken binnen om belastingen en heffingen te betalen.
Beteromquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Een pilletje, nog 2 beschuitjes en wat kaarten in de pauze en ik voel me een stuk beter
Right.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, de gemeente Rotterdam beweert namelijk haar inwoners via onderzoek intensief te raadplegen![]()
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Right.
Zelfs wettelijk verplichte bevestigingen stuurt de gemeente Rotterdam niet.
Een hond neemt een stel aspirines in als hij ziek is.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is volbracht.
En ik ben zo ziek als een hond.
Er is ook niet een van de twee die pijn lijkt te hebben of zich duf gedraagt oid?quote:En een van de honden heeft in mijn afwezigheid een stel aspirines opgevroten (strip lag op aanrecht, heeft ze op de een of andere manier te pakken gekregen).Dierenartsassistente belt nu vergiftigingscentrum om te vragen wat er moet gebeuren. Ik weet natuurlijk niet welke hond het was...
Nee. Op zich een goed teken denk ik. Er liggen ook nog stukjes aspirine op de grond, dus de kans is groot dat ze maar weinig heeft binnengekregen en gewoon op de verpakking heeft liggen kauwen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Er is ook niet een van de twee die pijn lijkt te hebben of zich duf gedraagt oid?
Je weet niet hoeveel er nog inzaten toen je weg ging?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Op zich een goed teken denk ik. Er liggen ook nog stukjes aspirine op de grond, dus de kans is groot dat ze maar weinig heeft binnengekregen en gewoon op de verpakking heeft liggen kauwen.
Ik denk vier of vijf. Twee zitten er grotendeels nog in. Zeker een hele ligt verkruimeld op de grond. Lekker vonden ze ze ieg niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Je weet niet hoeveel er nog inzaten toen je weg ging?
Hmm k.. Probleem is dat ik niet weet of een aspirine an sich kwaad kan voor een hond. Voor een mens zou het niet echt een gevaarlijke hoeveelheid zijn, maar een hond is iets heel anders..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk vier of vijf. Twee zitten er grotendeels nog in. Zeker een hele ligt verkruimeld op de grond. Lekker vonden ze ze ieg niet.
Vergiftigingscentrum is gebeld, er is waarschijnlijk sprake van overdosering en ik moet er een flinke lading Norit in douwen en de honden goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Hmm k.. Probleem is dat ik niet weet of een aspirine an sich kwaad kan voor een hond. Voor een mens zou het niet echt een gevaarlijke hoeveelheid zijn, maar een hond is iets heel anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |